Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

1 hour ago, Rafinioths said:

 ότι το αιρ κοντισιόν είναι χάλια, υπάρχει παγωνιά.. 

αναγκαστικά φόρεσε φούτερ

 

 

Συνήθως θες κουβέρτα...

Edited by Nick the Greek
Quote
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Mad Pax said:

Η αντίθεση με το Ρόδος στην επιστροφή στις 26/7 όπου ο κλιματισμός ήταν στο φουλ, πάγωνες και αναγκαστικά ήσουν με ζακέτα και μέσα στον υπνόσακο. Και μετά λένε γιατί απαξιώνουμε τα πλοία και πάμε με αεροπλάνα στον προορισμό μας, κάτσε μέσα στη μπόχα και στην ιδρωτίλα ή στη παγωνιά 12-13 ώρες και θα σου πω που πάνε οι καραβολατρίες, οι ρομάτζες στα καταστρώματα και άλλες τέτοιες μπούρδες..   

Αυτο με τον κλιματισμό να ειναι στο φουλ σε όλα τα πλοία δικαιολογείται κάπως; 

Edited by proud_ionian
μεταφορά
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά εγώ πιστεύω πως ο κλιματισμός στα πλοία, δεν είναι κάτι διαφορετικό από τον κλιματισμό στα σπίτια μας ή στη δουλειά μας, όταν υπάρχει. Τα δύο δεδομένα είναι πως πρώτον ο καθένας μας έχει διαφορετικό εσωτερικό θερμοστάτη και ανοχή στο τι είναι κρύο και τι είναι ζεστό, και δεύτερον το ότι δεν υπάρχει η δυνατότητα να ρυθμίζεται η θερμοκρασία στα μέτρα του καθενός μας σε χώρο που μοιραζόμαστε με άλλους. Πέστε μου ποιός δεν έχει πλακωθεί στη δουλειά με συναδέλφους του, ειδικά γυναίκες, με τους μεν να υποστηρίζουν πως σκάνε και τους δέ να υποστηρίζουν πως έχουν γίνει παγάκια ενώ έχουν εκτεθεί στην ίδια ακριβώς θερμοκρασία. 

 

Το άλλο κομμάτι τις εξίσωσης είναι πως στις περισσότερες περιπτώσεις μιλάμε για πλοία μεγάλης ηλικίας. Κομμάτι της καταπόνησης που έχουν υποστεί είναι και αυτό, δυστυχώς δεν δουλεύουν τα μηχανήματα το ίδιο καλά μετά από τόσες δεκαετίες. Και φυσικά μιλάμε για πλοία στην Ελλάδα που πλήν ελαχίστων εξαιρέσεων δεν έχουν χτιστεί με προδιαγραφές στο συγκεκριμένο τομέα που να είναι απολύτως συμβατές με τις κλιματολογικές συνθήκες της Ελλάδας. Ή μπορεί ο πρώτος τους πλοιοκτήτης να επέλεξε κάποια πολύ οικονομική λύση στο συγκεκριμένο τομέα για να μειώσει την κατανάλωση, λύση που να είναι ανεπαρκής για τα εδώ δεδομένα. 

 

Λαμβανομένων υπ' όψιν όλων των παραπάνω, κάθε καλοκαίρι θα έχουμε αυτά τα φαινόμενα και -δικαιολογημένα- παράπονα, είτε για το ένα, είτε για το άλλο άκρο. Και έτσι πρός χάριν σύγκρισης, και στα αεροπλάνα παρόμοια φαινόμενα έχουμε, ειδικά το καλοκαίρι. Εμένα τουλάχιστον μου έχει τύχει και πολύ πρόσφατα.  

Link to comment
Share on other sites

Πέρα από την αναγκαιότητά του στα πλοία, όπως και σε όλους τους κλειστούς χώρους, ίσως να πρέπει να γίνει προσαρμογή και της σχετικής νομοθεσίας (ΠΔ 44/2011, άρθρο 11) μιας και οι σχετικές τιμές δεν είναι και τόσο ρεαλιστικές.

Από την άλλη, δικαίως είναι ρυθμισμένα κοντά στη μέγιστη απόδοση, χωρίς αυτή οι συνθήκες θα ήταν ανυπόφορες, πόσο μάλλον όταν το πλοίο είναι γεμάτο ή όταν ο καιρός είναι δύσκολος.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως σε ταχύπλοα κυρίως αλλά και σε συμβατικά έχω δει κλιματιστικες μονάδες όμοιες με αυτές των οικιων μας.

Είναι πάρα μα παρα πολύ δύσκολο στα βαπόρια να διατηρείται μια τιμή θερμοκρασίας σταθερή.Εξαρταται από πολλούς παράγοντες μερικοι είναι από τον αριθμό επιβαίνοντων από τη μόνωση των μπουλμεδων ακόμα και από το πόσες φορές ανοιγοκλεινει μια πόρτα.

Πάντως σε γενικές γραμμές και από παλιά τηρείται το να είναι οι χώροι ψυχροι(κάτι που διορθώνεται με μια ζακέτα πχ η με μεγαλύτερο αριθμό επιβατών η με ανοιγοκλειμα θυρων κτλ) πάρα να είναι θερμοί.

 

Link to comment
Share on other sites

Ετσι ακριβώς .οι θερμοκρασίες στα βαπόρια Επηρεάζονται απο παρά πολλούς παράγοντες( γυάλινες επιφάνειες, ανοίγματα , εμβαδό χώρου , εξωτερικές θύρες , κλιμακοστάσια , εάν το πλοίο είναι απο χάλυβα η αλουμίνιο, στα ταχύπλοα αν υπάρχουν μεμβράνες στα παράθυρα, πληρότητα επιβατών   ….κ.ο.κ) και όπως είπε κι ο φίλος @Nick the Greek ο καθεις αντιλαμβάνεται διαφορετικά την ζέστη η το κρύο ανάλογα με τον δικό του θερμοστάτη . 

Σίγουρα χρειάζεται μια επικαιροποίηση το άρθρο 11 του κανονισμού ενδιαιτησης που αναφέρει ο φίλος @gtogiasβαση της κλιματικής αλλαγής και τον επικρατουσων πλέον συνθηκών , όμως και πάλι στην πράξη για να τους έχεις όλους ευχαριστημένους είναι αδύνατον .

15 minutes ago, nomikos said:

Πάντως σε γενικές γραμμές και από παλιά τηρείται το να είναι οι χώροι ψυχροι(κάτι που διορθώνεται με μια ζακέτα πχ η με μεγαλύτερο αριθμό επιβατών η με ανοιγοκλειμα θυρων κτλ) πάρα να είναι θερμοί.

 

είναι γεγονός αυτό, γιατί αν ζεστάνει το βαπόρι μετά απαιτεί πολύ ώρα να ξανά δροσίσει . Επίσης αν γίνουν καταγγελίες για ανεπάρκεια κλιματισμού προβλέπονται απο κυρώσεις μέχρι απαγόρευση απόπλου ενώ για την υπερεπαρκεια του κλιματισμού ακόμη και καταγγελία να γίνει δεν πρόκειται να μην αναχωρήσει το πλοίο . 

Edited by Annivas
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...