Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

ΠροΧθες έκανα το δρομολόγιο Πάτρα - Ανκόνα! Ρε παιδιά μετρήσαμε θερμοκρασία μέσα στην καμπίνα και στα σαλόνια. Στις καμπίνες 19βαθμοί και στα σαλόνια 21!Έλεοςςςς!

Link to comment
Share on other sites

Στις καμπίνες υπάρχει αυτή η επιλογή στα σαλόνια του πλοίου όμως όχι.Υπάρχουν πάρα πολλά παράπονα από τους επιβάτες γιά το συγκεκριμένο θέμα.Δεν γίνεται μες το καλοκαίρι,να φτάνεις σε σημείο, στα σαλόνια του πλοίου να πονάνε τα κόκαλα σου από το κρύο!!

Link to comment
Share on other sites

Έχω μια αίσθηση ότι αυτό είναι γενικό φαινόμενο σε πολλά πλοία.Μια φορά στο ΜΥΤΙΛΗΝΗ έβαλα δευτερη μπλούζα μέσα στο σαλόνι.Μήπως το κάνουν για να αερίζόνται καλά οι χώροι που συγκεντρώνετε πολύς κόσμος?

Link to comment
Share on other sites

Στα Κνωσσός-Φαιστός που ταξιδεύω πολύ συχνά, όλταν παραπονιούνται επιβάτες σε μέλη του πληρώματος,τους απαντούν ή πως δεν μπορούν να κάνουν κάτι καθώς είναι αυτόματα τα κλιματιστικά ή μερικές φορές λένε πως θα τα χαμηλώσουν πράγμα που δεν έχει γίνει ποτέ.Επίσης το χειμώνα έχει πολύ ζέστη :) ...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Στο Σοφοκλή Β που ταξίδεψα πρόσφατα (που είχε στους διαδρόμους θερμόμετρα), η θερμοκρασία κυμάνθηκε από 19 βαθμούς το 6 πρωί μέχρι 24 βαθμούς. Και δε μπορώ να πω ότι αισθάνθηκα το κρύο έντονο. Σε αντίθεση με το Πασιφαη Παλλάς που έσκασα από τη ζεστή στο εστιατόριο.:confused:

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς είναι δύσκολο να ρυθμιστεί ο κλιματισμός, ώστε να ικανοποιούνται όλοι οι επιβάτες. Κι αυτό γιατί η θερμοκρασία στους χώρους των πλοίων εξαρτάται από τον αριθμό των επιβατών. Δε γνωρίζω (αν και) πόσους αισθητήρες έχει ένα πλοίο για τη ρυθμιση θερμοκρασίας, ώστε να έχουμε μια πιο σαφή εικόνα για το πρόβλημα αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Σε αντίθεση με το Πασιφαη Παλλάς που έσκασα από τη ζεστή στο εστιατόριο.:confused:

Υπάρχει και το self service Π100:D:D:D

Βέβαια δεν ξέρω κατά πόσο τα εστιατόρια είναι το καλύτερο σημείο ενός πλοίου για να ελέγξεις τον κλιματισμό του...

Link to comment
Share on other sites

Και στον Πρωτεα παντως τα κλιματιστικα του ειναι πολυ καλα .... Επικρατει θερμοκρασια που επιβιωνουν ανετα πολικες αρκουδες :D

Στο Διαγορα επισης στα σημεια οπου ειναι τα αεροπορικα καθισματα , για να κοιμηθεις χρειαζεσε οπωσδηποτε κουβερτα (μη σου πω και παπλωμα :D)

Βγαινεις εξω στο καταστρωμα και ισιωνει το κορμι σου :confused:

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

1. Η αντιμετώπιση όπως βλέπω από την εταιρεία ήταν να του απαντήσει άμεσα και γραπτώς. Τώρα περί θερμοκρασίας… κολοκυθόπιτα!!

2. Μια και γίνεται σύγκριση τιμών μεταξύ καμπίνας και αεροπορικού να αναφέρουμε πως το αεροπορικό εισιτήριο έχει 102-133 ευρώ και οι καμπίνες του Νήσος Χίος 65-82 ευρώ.

3. Τέλος τα περί κινδύνου της υγείας των παιδιών… ίσως να είναι λίγο υπερβολικά… :eek:

Link to comment
Share on other sites

Γενικα τον τελευταιο καιρο εχω διαβασει κι αλλα ιδια σχολια(περι κλιματισμου)για το Ν.ΧΙΟΣ αλλα ειπα να μην κατσω να τα παρουσιασω αφου ολοι εμεις που ταξιδευουμε συχνα με τα πλοια,γνωριζουμε τι πραγματικα συμβαινει.Και στο φορουμ μας αν ψαξει κανεις θα βρει σχολια τυπου ''τουρτουριζα στο ΠΑΛΑΤΙ'' ,''σκασαμε απο την ζεστη στον ΘΕΟΦΙΛΟ'',''επαθα ψυξη στο BLUE STAR''...

Θα δωσω λοιπον μια συμβουλη:D σαν καλος ανθρωπος που ειμαι!Οποιος ταξιδευει με πλοιο το καλοκαιρι,ακομα και 500 βαθμους να εχει εξω,πρεπει οπωσδηποτε να εφοδιαστει με χειμερινα ρουχα ωστε να μπορει να κυκλοφορει ανεμελα στο εσωτερικο του.Κι αν ξεχασει τα ρουχα η βαριεται να τα παρει μαζι του,ας κλεισει στο deck οπου 100% ειναι πιο ζεστα απο οτι στα σαλονια;)

Τελος χαιρομαι που ο φιλος Ορεστης επισημαινει την αναλογια με τα αεροπορικα εισητηρια,γιατι πολλοι ειναι αυτοι που εξισωνουν τις τιμες του ΧΙΟΣ με εκεινες των αεροπλανων και αυτο δεν ισχυει.Καποτε και επισημαινω ΚΑΠΟΤΕ κοστιζε το αεροπλανο 90-100 ευρω(και πιο παλια 15.000 δρχ:rolleyes:).Την σημερον ημερα ομως εχει φτασει τα 120-130 ευρωπουλα....Αρα ανεβαινουν τα ακτοπλοικα αλλα ανεβαινουν και τα αεροπορικα.Γενικως ολα ανεβαινουν οποτε την εχουμε κατσει την βαρκα...

Link to comment
Share on other sites

Τώρα περί θερμοκρασίας… κολοκυθόπιτα!!
Δεν ξέρω εάν ο αγανακτισμένος Χιώτης είναι ψύχραιμος ή θερμόαιμος, αλλά μπορώ να πω ότι αυτό το πρόβλημα το έχω συναντήσει σε πάμπολλα (κυρίως παλαιά) πλοία. Και πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω που οφείλεται. Η "τεχνική ανάλυση" της εκπροσώπου της HSW (περί αισθητήρων που δεν προλαβαίνουν κλπ) δεν με ικανοποιεί. Εγώ προσωπικά (σε διάφορα πλοία στις καμπίνες) έχω ανοιξει σχεδόν όλους τους αεραγωγούς για να καταφέρω να κλείσω εντελώς τον κλιματισμό για να μη ξεπαγιάσω στον ύπνο μου. Και όταν δεν το κατάφερνα, άρχιζα τις πατέντες...πετσέτες στην θυρίδα κλπ. Πολλές φορές διαμαρτυρηθηκα, αλλά ποτέ δεν διορθώθηκε και ποτέ και κανένας δεν μου έδωσε μια πειστική απάντηση, γιατί συμβαίνει αυτό. Η πιό ωραία απάντηση που πήρα ήταν (προ πολλών ετών) σε ένα πλοίο του Άρχοντος (μάλλον το Μιλένα) όταν φεύγοντας από Σάμο βρέθηκα ξαφνικά στην εποχή των παγετώνων! Μέσα μπουφάν και ξεπάγιαζες και έξω φανελάκι και ίδρωνες. Όταν λοιπόν είπα σε ένα αξιωματικό του πλοίου γιατί δεν χαμηλώνουν τον κλιματισμό...μου είπε ότι:"στη Νάξο θα πάρουμε 600 άτομα και θα ανέβει η θερμοκρασία":eek:. Μάλλον μπέρδευε, το φορτίο που μετέφερε...με φρούτα και λαχανικά.

ΥΓ Τα παραπάνω δεν αφορούν το Ν. ΧΙΟΣ και δεν είμαι κρυουλιάρης. :rolleyes:

ΥΓ2 Σωστός ο NHSOS XIOS..."στον πηγαιμό για την Ιθάκη...πάρε και κανά πουλοβεράκι" :D

Link to comment
Share on other sites

Εμένα αξιωματικός του Μυτιλήνη σε ερώτημά μου "γιατί τόσος πάγος εδώ μέσα και δεν το χαμηλώνετε;" Απάντησις: " Άμα το χαμηλώσουμε θα έχουμε άσχημες μυρωδιές τριγύρω, άσε που ταξιδεύουν και γύφτοι, δεν είναι αυτοκίνητο να ανοίξουμε παράθυρα" :D. Εν πάσει περιπτώσει συμφωνώ με το Νήσος Χίος όταν ταξιδεύουμε ειδικά νύχτα ντυνόμαστε καλά. Εγώ παίρνω και χοντρή κουβέρτα μαζί :P

Υ.Γ : Αυτά αφορούν γενικά τα πλοία δεν είναι φαινόμενο στο Νήσος Χίος. Μου κάνει εντύπωση που Χιώτης (εννοείται έχει ταξιδέψει και με άλλα πλοία) κάνει παράπονα για το κλιματισμό στην εταιρεία!

Edited by tegea
Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν είναι θετικό που η εταιρία όπως είπε κι ο Orestis απάντησε στα παραπονεμένα λόγια ενός επιβάτη δείχνοντας άμεσα αντανακλαστικά.

Το θέμα του κλιματισμού είναι μεγάλη ιστορία και η θερμοκρασία εξαρτάται από πολλούς παράγοντες όπως αυτοί που είπε η εκπρόσωπος της εταιρίας , ή το πόσες πόρτες έχει ένας χώρος , αν είναι εσωτερικές ή εξωτερικές, αν μένουν ανοιχτές η κλειστές, με ποια συχνότητα ανοιγοκλείνουν κι όλοι αυτοί οι παράγοντες ίσως να διαφέρουν κι από χώρο σε χώρο του ίδιου πλοίου.

Δεν νομίζω κανείς να θέλει να δημιούργήσει περιβάλλον Λαπωνίας το καλοκαίρι ή περιβάλλον αφρικής τον χειμώνα.

Θυμάμαι το σωτήριον έτος 1998 επιστρέφοντας από Σαντορίνη με το Supernaias στην πρώτη θέση η οποία ήταν κλειστή χωρίς πόρτες εξωτερικές μιλούσες αρχαία ελληνικά, και την ίδια στιγμή στο πρυμνιό σαλόνι του οποίου οι πόρτες ανοιγόκλειναν με ρυθμούς πολυβόλου κυριααρχούσε η ζέστη.

Είναι πολύ δύσκολο να ρυθμιστεί επακριβώς.

Όσο για τις αγωγές δεν έχω να σχολιάσω τίποτα. Απλά το μόνο που θα πω είναι ότι ο συγκεκριμένος διαμαρτυρόμενος επιβάτης θα πρέπει να κάνει επανεξέταση των προβλημάτων της καθημερινότητάς του κανοντας μια εκ νέου ιεράρχιση.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα

Έχοντας ταξιδέψει αρκετές φορές με διάφορα πλοία, νέα και παλιά, στη συγκεκριμένη γραμμή, πάντα θυμάμαι να υπάρχουν προβλήματα με τον κλιματισμό.

Άλλοτε πολύ δυνατός, άλλοτε λίγος, άλλοι να κρυώνουν, κλπ κλπ κλπ. Πρόβλημα που δεν παρουσιάζεται όχι μόνο σε πλοίο αλλά και στους χώρους δουλειάς, σε τρένα (μιας και αρκετά διαθέτουν κλιματισμό) και γενικότερα σε όλους τους χώρους που συγκεντρώνονται αρκετοί άνθρωποι.

Αυτό όμως που μου κάνει εντύπωση είναι η γενικότερα επιθετική διάθεση του αρθροργράφου. Σίγουρα πρέπει ο κάθε πολίτης, καθώς και ο επβάτης-πελάτης, να διεκδικεί αυτά που δικαιούται, αλλά μάλλον το σχόλιο του συμφουρμίτη είναι το κατάλληλο:

Μήπως πρέπει να ιεραρχήσει κάποια πράγματα?

Link to comment
Share on other sites

  • 7 years later...

Καλά, που να βλέπατε τον κλιματισμό του "Νήσος Κάλυμνος" προ οκταετίας (όταν έπιανε 16-17 knots, όχι τώρα που πάει με 11). Καλοκαίρι ήταν, στο κστάστρωμα πάθαινες θερμοπληξία, αλλά στο σαλόνι ενέδρευε η πνευμονία. Έτσι ήταν "η ρύθμιση", μπορούσε να αλλάξει;

Link to comment
Share on other sites

  • 7 years later...
1 hour ago, proud_ionian said:

Έχει πρόβλημα το πλοίο με τον κλιματισμό του;

Πολλά αρνητικά σχόλια βλέπω στα sm (καραβολατρικά και μη), αλλά δεν έχω καταλήξει αν έχει ζημιά ή αν απλά τόσο αποδίδει.

Εγώ σταμάτησα να ταξιδεύω με τα "Παλάτια" των Μινωικών αλλά να προτιμώ αεροπλάνο ή πλοία της Κοινοπραξίας, παρά τις φιλικές σχέσεις που έχω επί δεκαετίες με την εταιρεία και τα πληρώματα της, όταν πληροφορήθηκα ότι στις LUX καμπίνες για τις οποίες διέθετα συχνά κάποιες εκατοντάδες ευρώ για μένα και την οικογένειά μου (τους καλοκαιρινούς μήνες) η θερμοκρασία δεν μπορούσε να ρυθμιστεί ανά καμπίνα, αλλά υπήρχε κεντρικός έλεγχος, και ήταν απαράδεκτα ψηλή! Έκτοτε, η εταιρεία δεν είδε ξανά ούτε εμένα, ούτε συνεργάτες μου πανεπιστημιακούς, ούτε τα χρήματά μου.

Link to comment
Share on other sites

Ο κλιματισμός στα πλοία ανέκαθεν ήταν ένα θέμα και πηγή παραπόνων ιδιαίτερα το καλοκαίρι .

καταρχήν να πούμε ότι το πως ζεσταίνεται ο καθένας η το πως νιώθει το κρύο είναι μέχρι ενός ορισμένου σημείου υποκειμενικό κι απο εκεί και πέρα ξεκινάει το αντικειμενικό της υπόθεσης . 
 

Επίσης σε συνθήκες όπως οι σημερινές  με ακραίες θερμοκρασίες και με υψηλό αριθμό επιβατών τα μηχανήματα των πλοιων είναι αναγκασμένα να δουλεύουν τις περισσότερες φορές στο μέγιστο των δυνατοτήτων τους και σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί να μην επαρκεί κι αυτό . 

Στα παλιότερα βαπόρια οι δυνατότητες επιλογής ρύθμισης θερμοκρασίας ήταν πολυ περιορισμένες , γι αυτο πχ στην πρώτη θέση όπου υπήρχαν λιγότερες απώλειες ( έλλειψη θυρών προς το κατάστρωμα , λιγότερο κόσμος … κλπ ) η θερμοκρασία ήταν πολύ πιο χαμηλή απο οτι στην οικονομική θέση. 
Στις σύγχρονες εγκαταστάσεις κλιματισμού στα πλοία , υπάρχουν πιο πλήρεις μελέτες κλιματισμού λαμβάνοντας  στα υπόψιν τα κλιματικά δεδομένα της εποχής στην χώρα που θα δραστηριοποιηθεί το πλοίο , υπάρχει διαίρεση των χώρων που αναλόγως μπορούν να ρυθμιστούν , υπάρχουν οι σύγχρονες οροφές στις οποίες μπορείς να ρίξεις τον αέρα του κλιματισμού σαν βροχή πιάνοντας αναλογικά όλο το εμβαδόν του χώρου …..

Τώρα για την περίπτωση που αναφέρει ο φίλος @Molmedμου προκαλεί αλγεινη εντύπωση  , ιδιαίτερα όταν πρόκειται για σύγχρονα πλοία ,  για lux καμπίνες , για τις οποίες ο επιβάτης θα πληρώσει το κάτι παραπάνω για να λάβει παραπάνω παροχές συμπεριλαμβανομένου του σωστού κλιματισμού . 

Edited by Annivas
Link to comment
Share on other sites

Και Μύκονος / Χιος στις οικονομικής θέσεως καμπίνες έχει κεντρική , μέσω κασέτας παρέχεται full ψύξη και με το κλαπε της, ρυθμίζεις την θερμοκρασία όσο επιθυμείς . 
 

Τα Superfast του ΠΠ  μέχρι και θερμοστάτη έχουν σε κάθε καμπίνα όπως στα σπίτια .  

Link to comment
Share on other sites

Μια άλλη λεπτομέρεια σχετικά με τον κλιματισμό στα πλοία που πρέπει να γνωρίζουμε, που είναι κάθε άλλο παρά λεπτομέρεια, είναι ότι η ύπαρξη και λειτουργία κλιματισμού στους χώρους ενδιαίτησης του πληρώματος είναι κομμάτι του Maritime Labour Convention(MLC) του 2006, συνθήκη που έχουν υιοθετήσει κράτη που αντιπροσωπεύουν πάνω από 90% του παγκοσμίου στόλου. Όλα αυτά υπό την αιγίδα του ILO(International Labour Organisation), του αντίστοιχου ΙΜΟ των εργασιακών θεμάτων δηλαδή. Αυτό στην πράξη σημαίνει πως αν το πλοίο περάσει PSC επιθεώρηση και ο κλιματισμός δεν δουλεύει, τρώει ακόμα και κράτηση, αν θέλουν οι Αρχές να εξαντλήσουν την αυστηρότητά τους.

 

Αναφορικά λοιπόν με τις διάφορες καταγγελίες για τα πλοία της ΑΝΕΚ, τα πράγματα είναι απλά. Τα Σωματεία μπορούν να πιέσουν έτσι ώστε τα πλοία να περάσουν τη σχετική επιθεώρηση από το PSC.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

σήμερα ένας φίλος μου ταξίδεψε για ναξο με το Speedrunner Jet II & μου είπε ότι το αιρ κοντισιόν είναι χάλια, υπάρχει παγωνιά.. 

αναγκαστικά φόρεσε φούτερ.

 

Edited by Nick the Greek
Όνομα πλοίου
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...