Pegasus Posted April 2 Posted April 2 Καλησπέρα! Θα ήθελα να σχολιάσουμε την "κόντρα" που επικρατεί στη γραμμή τις τελευταίες ημέρες μεταξύ της κοινοπραξίας της Σαλαμίνας και του λιμεναρχείου Πάτρας (λόγω Κάπταν Σταύρου απ' ότι φαίνεται...), που είχε σαν αποτέλεσμα την μείωση των δρομολογίων των πλοίων της γραμμής. Υ.Γ.: Παραθέτω το δελτίο τύπου της κοινοπραξίας και μια σημερινή συνέντευξη σε τοπικό κανάλι https://www.facebook.com/share/v/14tSxsm7Kdp/
Nick the Greek Posted April 3 Posted April 3 Αυτό που δεν καταλαβαίνω από την επιστολή είναι με ποιά δικαιολογία τους μειώνει το Λιμεναρχείο τα δρομολόγια.
corfu Posted April 3 Posted April 3 Όλο αυτό πάντως θα οδηγήσει σε ουρές χιλιομέτρων ειδικά την περίοδο Πάσχα αλλά και καλοκαιριού. Η επιλογή της Γέφυρας για πολλούς δεν υπάρχει καθώς 15.40€/διέλευση είναι πάρα πολλά για το μέσο Ι.Χ. Μην ξεχνάμε ότι υπάρχουν και τα υπόλοιπα διόδια που εκτοξευουν το κόστος
Panagia Ekatontapiliani Posted April 3 Posted April 3 Από ότι καταλαβαίνω υπάρχει θέμα με το Καπετάν Σταύρος για να τους αφήσει δρομολόγια η κοινοπραξία. Ένα βίντεο από το δελτίο ειδήσεων του Lepanto TV που μιλάει ο εκπρόσωπος της κοινοπραξίας πλοίων Σαλαμίνας
Cpt Smith Posted April 3 Posted April 3 Έχω κάνει την διέλευση γύρω στις 10 φορές το τελευταίο τρίμηνο λόγω μιας οικογενειακής υπόθεσης στην Φιλιππιάδα, το κόστος είναι 62 ευρώ με επιστροφή μέχρι εκεί μαζί με το φέρρυ οπότε η γέφυρα προσθέτει άλλα 28 ευρώ στο σύνολο και πάμε στα 90 και κάτι, το υγραέριο μου κοστίζει 55 ευρώ με επιστροφή, αν και πλέον έχει ξεφύγει και αυτό αλλά είναι σημαντικά πιο φθηνό ακόμα τουλάχιστον. Αυτό που με ενοχλεί πολλές φορές και συγκρατούμαι να μη τσακωθώ είναι η βλαχομάγκικη συμπεριφορά και οι φωνασκίες των πληρωμάτων και έχω γίνει μάρτυρας τσακωμών, ειδικά σε γυναίκες οδηγούς που δεν νογάνε (που έλεγε και ο Τσιφόρος) και πολύ από μανούβρες σε γκαράζ. Αν συνεχιστούν όλα αυτά τότε θα πρέπει να υπολογίζουμε πλέον και το κόστος της γέφυρας.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 3 Posted April 3 Συνεχίζεται η αντιπαράθεση μεταξύ των δύο κοινοπραξιών στη γραμμή
Panagia Ekatontapiliani Posted Thursday at 07:03 AM Posted Thursday at 07:03 AM (edited) Αντίθετη με το κλείσιμο του Δυτικού προβλήτα η κοινοπραξία – Ενημερώνουν για διακοπή της γραμμής – Έκλεισε με παρέμβαση της κοινότητας Quote Η Κοινοπραξία Ε/Γ-Ο/Γ ΣΑΛΑΜΙΝΟΣ διαμαρτύρεται για τον αποκλεισμό του δυτικού προβλήτα Αντιρρίου, ο οποίος έγινε χωρίς προειδοποίηση ή προετοιμασία, προκαλώντας σοβαρά προβλήματα στη λειτουργία της γραμμής Ρίου-Αντιρρίου. Ζητά την παραχώρηση δεύτερης θέσης πρόσδεσης για να μειωθούν οι καθυστερήσεις και ζητεί την άμεση αποκατάσταση των ζημιών στον προβλήτα. Να θυμίσουμε ότι με πρόταση της κοινότητας έκλεισε η προβλήτα από το κεντρικό λιμεναρχείο. Προειδοποιούν έμμεσα για διακοπή δρομολογίων λόγω της αδυναμίας εξυπηρέτησης με μία μόνο θέση στον προβλήτα, ειδικά μέσα στο καλοκαίρι που η επιβατική κίνηση αυξάνεται. Η ανακοίνωση της γραμμής ΠΡΟΣ: 1. ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ ΥΝΑΝΠ/ΑΛΣ-ΕΛΑΚΤ/ΔΘΣ 1ο ΚΛ ΠΑΤΡΑΣ – Α’ Λ/Τ ΡΙΟΥ ΚΟΙΝ: Γενικό Γραμματέα Υπουργείου Ναυτιλίας κο ΚΥΡΙΑΖΟΠΟΥΛΟ Ευάγγελο ΘΕΜΑ: ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑΣ Ε/Γ-Ο/Γ ΣΑΛΑΜΙΝΟΣ ΕΠΙ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΛΙΜΕΝΙΚΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ Σχετ: 1. Το αριθ.πρωτ.531/06-6-25 έγγραφο ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΛΙΜΕΝΙΚΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ. Η αριθ.πρωτ 47/10-6-25 επιστολή Κοινότητας Αντιρρίου. Σε συνέχεια του σχετικού (1) εγγράφου, απευθυνόμαστε σε όλους τους αρμόδιους φορείς προκειμένου να λυθεί το σοβαρό πρόβλημα του αποκλεισμού του δυτικού προβλήτα Αντιρρίου ώστε να μη βρεθούμε εν μέσω καλοκαιριού στη δυσάρεστη κατάσταση της αναγκαστικής διακοπής των δρομολογίων στη γραμμή Ρίου- Αντιρρίου χωρίς να φέρουμε οποιαδήποτε ευθύνη. Η Κοινοπραξία Ε/Γ-Ο/Γ ΣΑΛΑΜΙΝΟΣ λειτουργεί με γνώμονα την ομαλή λειτουργία της γραμμής και την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού. Η απόφαση αποκλεισμού του δυτικού προβλήτα Αντιρρίου χωρίς κάποια προηγούμενη συννενόηση ή κάποια προετοιμασία ώστε η προσαρμογή στη νέα κατάσταση να γίνει κατά το δυνατό ομαλότερα, προκάλεσε σημαντικά προβλήματα στην καθημερινή λειτουργία της γραμμής, καθώς και στη διακίνηση επιβατών και οχημάτων. Μας έχει δοθεί μόλις μία θέση στον εν λόγω προβλήτα ώστε να αποβιβάζονται και να επιβιβάζονται οι επιβάτες και τα οχήματα με αποτέλεσμα το δρομολόγιο να διαρκεί 35 λεπτά αντί των 20 λεπτών που διαρκούσε προηγουμένως. Κι αυτό διότι το πλοίο μας αναγκάζεται να περιμένει εν πλω μέχρι να αποπλεύσει το πλοίο που βρίσκεται ήδη στον μοναδικό προβλήτα. Αυτό σημαίνει δυσφήμιση της γραμμής και των υπηρεσιών που προσφέρουν τα πλοία μας καθώς οι επιβάτες αναγκάζονται να παρατείνουν την παραμονή τους εν πλω κατά περίπου διπλάσιο χρόνο. Οι διαμαρτυρίες που δεχόμαστε από το επιβατικό κοινό είναι καθημερινές για κάτι μάλιστα που δεν ευθύνεται η Κοινοπραξία μας. Ζητούμε να μας δοθεί μία ακόμα θέση στον δυτικό προβλήτα Αντιρρίου για τον απόπλου και τον κατάπλου των πλοίων μας, έτσι ώστε να παραμείνει λειτουργική η γραμμή μέχρι να αποκατασταθούν οι ζημιές. Τέλος ζητούμε να επισπευθούν κατά το συντομότερο δυνατό οι τεχνικές εργασίες αποκατάστασης του δυτικού προβλήτα Αντιρρίου. Ευχαριστούμε εκ των προτέρων και βρισκόμαστε στη διάθεσή σας για κάθε διευκρίνιση. Ο Πρόεδρος της Κοινοπραξίας Ιωάννης Βασιλειάδης Edited Thursday at 07:03 AM by Panagia Ekatontapiliani
ΘΗΣΕΑΣ Posted Friday at 02:21 PM Posted Friday at 02:21 PM Τελευταία φορά που χρησιμοποίησα την πορθμειακή γραμμή Ρίου Αντιρρίου ήταν τον Σεπτέμβριο του 2009. Είχα να προλάβω άλλο δρομολόγιο από Κυλλήνη. Θεώρησα ότι είχα αρκετό χρόνο μπροστά μου και είπα "να κάνω οικονομία". Δεν ήξερα ότι πια δεν ακολουθούσαν το σύστημα "φορτώνει, γεμίζει, φεύγει" οπότε, ο διάπλους του στενού, με αναμονή γύρω στα 15', φόρτωση - εκφόρτωση, μου πήγε γύρω στα 45'. Αποτέλεσμα ήταν να χάσω τον Σολωμό από Κυλλήνη. Ποτέ ξανά, ειδικά για ανθρώπους σαν εμένα που διέρχονται από τη γέφυρα μια δύο φορές τον χρόνο.
mvin Posted yesterday at 04:53 PM Posted yesterday at 04:53 PM 21 χρόνια, τα ferry του πορθμείου έχουν συγκεκριμένες ώρες που αναχωρούν, αν δεν το γνώριζες δεν φταίει το πορθμείο
ΘΗΣΕΑΣ Posted 14 hours ago Posted 14 hours ago Είπα εγώ ότι "φταίει το πορθμείο"; Όχι. Εγώ έφταιγα. Κι έμαθα. Και κατάλαβα ότι δεν είναι πια ο τρόπος για να περνάς από Πελοπόννησο σε Στερεά αυτός, όταν ακριβώς από πάνω, υπάρχει άλλος που περνάς σε 30".
polmyt Posted 5 hours ago Posted 5 hours ago Ολα εχουν να κανουν με το ποσο βιαζεσαι και το πως θες να διαχειριστεις το χρονο σου,αλλα και τα χρηματα σου Αν βιαζεσαι ή αν το ταξιδι ειναι μικρο ,προφανως και το πορθμειο δεν ειναι η λυση μιας και θα χασεις χρονο.Αν ομως δεν βιαζεσαι και θες να κανεις μια σταση που συνηθως κανεις σε ενα ταξιδι 5-6 ωρων δεν βλεπω γιατι ειναι προβλημα να την κανεις περνοντας με το πλοιο.Αντι να σταματησεις καπου στην Εθνικη ,σταματας περνοντας το πλοιο.Ιδια ωρα ειναι πανω κατω Χώρια που το πλοιο εχει το μισο εισιτηριο απο τη γεφυρα.Κατι χανεις ,κατι κερδιζεις και ειναι θεμα επιλογης
mvin Posted 3 hours ago Posted 3 hours ago Για όσους μένουμε στα πέριξ και αναγκαστικά πρέπει να περνάμε από τη μία όχθη στην άλλη, η γέφυρα είναι απλά ληστεία, ακόμα κι αν έχεις e-pass, ακόμα κι αν χρησιμοποιείς τα πακέτα με επιστροφή, ακόμα κι αν, ακόμα κι αν, ακόμα κι αν........... Όπως σωστά γράφει και ο @polmyt, κάποιος μη περιστασιακός επισκέπτης ή μη, εφόσον βιάζεται, μπορεί να περάσει από τη γέφυρα με το ανάλογο πανάκριβο τίμημα. Αν είναι από πολύωρο ταξίδι που έχει και συνέχεια, μπορεί κάλλιστα να πάρει το ferry, να ξεμουδιάσει, να τον χτυπήσει και ο θαλασσινός αέρας για λίγο και να γλιτώσει και 8,40 ευρώ που θα έδινε επιπλέον στη γέφυρα, αντί του ferry! Περί ορέξεως, κολοκυθόπιτα!
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now