Jump to content
Shipfriends

Ηράκλειο - Θεσσαλονίκη


Recommended Posts

Μιλάμε για δύο τελείως διαφορετικά πλοία. Δεν μπορεί να είναι και τα δύο κατάλληλα.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση βέβαια, η γραμμή είναι ακατάλληλη.

Link to comment
Share on other sites

Από αυτήν που είπε ο @Nick the Greek.

16 hours ago, Nick the Greek said:

 

Νομίζω είναι λιγάκι παρατραβηγμένο να μιλάς εκ μέρους όλης της Κρήτης και όλων των Κυκλάδων. Όπως και να έχει η Σύρος και η Μύκονος έχουν τέτοια σύνδεση και με Θεσσαλονίκη και με Καβάλα όλο το έτος, οπότε όλες οι υπόλοιπες Κυκλάδες μπορούν να συνδεθούν μέσω των δύο αυτών νησιών, στην χειρότερη περίπτωση. Δεν χρειάζεται να έχουν όλα τα νησιά απ' ευθείας σύνδεση με όλα τα μέρη της Ελλάδας. Πέραν τούτου, αν ήταν τέτοιο χρυσωρυχείο η γραμμή αυτή, κάτι μου λέει πως δε θα την είχαν σταματήσει ποτέ και θα έβαζαν πλοία έστω και για δυό μήνες το καλοκαίρι, όσοι κατά καιρούς την έχουν εξυπηρετήσει.

 

Τέλος πάντων, ας βάλει όποιος θέλει πλοίο αλλά χωρίς τα χρήματα του κράτους και κατ' επέκτασιν τα δικά μας.

 

ΥΓ: Σχεδόν όλες οι αγορές, ανεξαρτήτως προιόντος και υπηρεσίας είναι κάτι το δυναμικό. Αλλάζουν τα δεδομένα, οι άνθρωποι, το νομικό πλαίσιο, η τεχνολογία, όλο το οικοσύστημα γύρω από αυτές. Το ότι κάτι δούλευε πρίν 2-5-10-20 χρόνια, δε σημαίνει πως θα δουλέψει και τη σήμερον ημέρα.

 

Link to comment
Share on other sites

Να θυμίσω ότι το καλοκαίρι οι συνδέσεις Θεσσαλονίκης/Καβάλας είναι μέχρι Σάμο άντε Πάτμο και Λέρο όπως ήταν πέρυσι το καλοκαίρι με το Διαγόρας.

Από κει και πέρα, ο Νίκος ορθά είπε την άποψή του και είναι σεβαστή. Παρ'όλα αυτά όμως είμαστε σχεδόν όλοι έξω από το χορό και για το πως θα χορέψει η πολιτεία και οι εταιρείες που θέλουν να δραστηριοποιηθούν σε αυτή τη γραμμή (αν υπάρξει καμία να ενδιαφερθεί) δε μας πέφτει λόγος.

Η γραμμή θεωρητικά έχει ψωμί να δώσει, αλλά θέλει χρόνο και χρήμα.

Ίσως και να ήταν μέγα λάθος την Μίνοαν που άφησε τη γραμμή και δε δρομολόγησε τότε άλλο πλοίο ενώ πιθανόν να τα πήγαινε καλά και δε ξέρουμε τι μπορεί να έχουν μεταφέρει τα "τσιράκια" στον Ιταλό αν πιθανόν ήθελε να αναβιώσει τη γραμμή εκ νέου.

Όσο για την επιδότηση με τα λεφτά μας, τι να κάνουμε..μόνοι μας πάμε στις κάλπες, δε μας σπρώχνει κανένας με το ζόρι. Ορθά λοιπόν επιδοτούνται κάποιες γραμμές που σύμφωνα με πολλούς από εδώ μέσα δε θα έπρεπε να επιδοτούνται. Πετάξτε αυτή τη καραμέλα, έχει παλαιώσει. Υπουργείο και ναυτιλιακές κάνουν τη δουλειά τους κι όποιος κατάλαβε, κατάλαβε!

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, SuperRunner said:

Όσο για την επιδότηση με τα λεφτά μας, τι να κάνουμε..μόνοι μας πάμε στις κάλπες, δε μας σπρώχνει κανένας με το ζόρι. Ορθά λοιπόν επιδοτούνται κάποιες γραμμές που σύμφωνα με πολλούς από εδώ μέσα δε θα έπρεπε να επιδοτούνται. Πετάξτε αυτή τη καραμέλα, έχει παλαιώσει. Υπουργείο και ναυτιλιακές κάνουν τη δουλειά τους κι όποιος κατάλαβε, κατάλαβε!

Με όλο το σεβασμό αλλά αυτή είναι μια απαράδεκτη άποψη. 

Συν ότι η Καβάλα/ Θεσσαλονίκη έχει σύνδεση με κυκλαδες το μπλου σταρ Μύκονος 

 

Edited by proud_ionian
το ζήτησε
Link to comment
Share on other sites

On 4/18/2024 at 1:51 PM, iord said:

Γνώμη μου πάντα, αλλά αν βρεθεί ενα πλοίο μου να μπορεί να λειτουργήσει σαν ropax 5 μήνες της σεζόν και μετά σαν ρορο, θα μπορούσε να λειτουργήσει πάντα με βάση τα φορτηγά. Καλοκαίρι είναι πολύ δύσκολο να μην έχει κόσμο και ακόμα και σεμπτεβριο Οκτωβρίο πολλοί φοιτητές που θα ανέβουν προς Θεσσαλονίκη (και το αντίθετο) πιθανό να το προτιμήσουν για να φέρουν πάνω τα πράγματα του από τις διακοπές.  

Τώρα αν το κράτος έχει την δυνατότητα να επιδοτήσει (με λογικά πόσα) την λειτουργία της γραμμής από Νοεμβρίο μέχρι Απριλίο για να συνεχίσει να λειτουργεί για επιβάτες πιστευω θα ήταν χρήσιμο για κάποιους. Μπορώ να φανταστώ ήδη 3 γραμμές των όποιον η επιδότηση είναι λιγότερο χρήσιμη.

 

21 hours ago, SuperRunner said:

Ο φίλος σου ο Γκριμάλντι γιατί δε βάζει καράβι στη γραμμή; Η Κρήτη και οι Κυκλάδες το θέλουν αυτό το δρομολόγιο. Υπάρχει μεγάλη κίνηση φορτηγών και εμπορευμάτων. Η Κρήτη τροφοδοτεί όλη τη Βόρειο Ελλάδα χειμώνα καλοκαίρι.

 

21 hours ago, iord said:

 

Τμηματικά ξέρουμε τι προσφέρει οπότε θα μιλήσω για το κομμάτι Ηράκλειο - Θεσσαλονίκη. 

Πέρα από την τεράστια ευκολία που θα είναι για τα φορτηγά (που όλοι ξέρουμε πόσα έχει η Κρήτη) , αν λειτουργήσει σωστά (απόγευμα αναχώρηση και μεσημέρι άφιξη όπως από Πειραιά για Ρόδο πχ), εξυπηρετεί από βασικές ταξιδιωτικές ομάδες:

- οποιαδήποτε οικογένεια από βόρεια Ελλάδα θέλει να κατέβει Κρήτη διακοπές 

-οποιον ταξιδεύει Κρήτη με το αμάξι του

-Φοιτητες από Κρήτη που σπουδάζουν στην συμπρωτεύουσα και το αντίθετο 

 

 

17 hours ago, margaritis24 said:

Το μονο κομματι που με βρισκει συμφωνω σε μια τετοια συνδεση ειναι η μειωση των φορτηγων στο δρομο απο Πειραια για Θεσσαλονικη!

Παντως αν το δεις λογιστικα ποσο να στοιχιζει 1 φορτηγο με πετρελαια διοδια κ οδηγο να παει πανω + το εισητηριο για Πειραια απο το να παει απευθειας 

Να γινουμε δλδ σαν την Ιαπωνια που χρησιμοποιουν τα πλοια για τις μεγαλες αποστασεις για τα φορτηγα τους!

 

Μην ξεχνάτε ότι για να υποστηρίξουν οι μεταφορικές το δρομολόγιο, θα πρέπει αυτό να καθιερωθεί. Δεν γίνεται να εμφανίζεσαι 3 μήνες τον χρόνο και να περιμένεις ο άλλος να αλλάξει τον τρόπο λειτουργίας του ή ακόμα και να δεχθεί να τον αλλάξει θα πρέπει να ξέρει ότι θα είσαι εκεί 3 μήνες το 2024, το 2025 και πάει λέγοντας. Θυμίζει Ρέθυμνο η όλη ιστορία...

Link to comment
Share on other sites

Ουσιαστικά είναι αντίστοιχης λογική με το Ρέθυμνο η όλη κατάσταση. Μινοαν και ΑΝΕΚ δεν συμφέρει να βάλουν για Θεσσαλονίκη γιατί θα τους πάρει την κίνηση και κυρίως τα φορτηγά από τα πλοία τους. Αναγκαστικά πρέπει να είναι τρίτος. 

 

 

Edited by proud_ionian
τεχ βοηθεια
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, iord said:

Συν ότι η Καβάλα/ Θεσσαλονίκη έχει σύνδεση με κυκλαδες το μπλου σταρ Μύκονος 

 

Όχι όμως το καλοκαίρι τους επίμαχους μήνες. 

Συμφωνώ και με αυτό...

1 hour ago, ithermos said:

Μην ξεχνάτε ότι για να υποστηρίξουν οι μεταφορικές το δρομολόγιο, θα πρέπει αυτό να καθιερωθεί. Δεν γίνεται να εμφανίζεσαι 3 μήνες τον χρόνο.....

1 hour ago, iord said:

Με όλο το σεβασμό αλλά αυτή είναι μια απαράδεκτη άποψη.

Πικρή αλήθεια είναι που τσούζει και πονάει. 

Edited by proud_ionian
τεχ βοηθεια
Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, iord said:

Ουσιαστικά είναι αντίστοιχης λογική με το Ρέθυμνο η όλη κατάσταση. Μινοαν και ΑΝΕΚ δεν συμφέρει να βάλουν για Θεσσαλονίκη γιατί θα τους πάρει την κίνηση και κυρίως τα φορτηγά από τα πλοία τους. Αναγκαστικά πρέπει να είναι τρίτος. 

 

 

Θα μπορούσα να διαφωνήσω με το προναφερθέν επιχείρημα περί ΑΝΕΚ και Μινωικών, λέγοντας ότι τα χρόνια που ανέβαιναν απευθείας από Χανά και Ηράκλειο τα ΚΡΗΤΗ και ΚΥΔΩΝ καθώς και τα ΕΛ ΓΚΡΕΚΟ και ΔΑΙΔΑΛΟΣ, στη συνέχεια, τα πλοία των εταιρειών αυτών για Ηράκλειο και Σούδα, από Πειραιά, είχαν πάντα γεμάτο γκαράζ. Όμως, υπάρχει τώρα ένα μεγάλο "αλλά"!

Το γκαράζ των πλοίων των γραμμών Χανίων και Ηρακλείου ήταν σαφώς μικρότερο από αυτό των σημερινών πλοίων. Άρα, ουσιαστικά διευκόλυνε τις εταιρείες η ύπαρξη απευθείας δρομολογίου Κρήτης-Θεσσαλονίκης. Με τα σημερινά δεδομένα, μήπως φανεί κάποια έλλειψη πληρότητας στις γραμμές της Κρήτης;

Link to comment
Share on other sites

Αυτο ακριβως ειναι ο λογος ο οποιος δεν συμφερει τις συγκεκριμενες εταιριες να βαλουν το πλοιο. Ειδικα σε μια εποχη που περα απο τους εποχιακους η επιβατικη κινηση ειναι σχετικα μικρη και χειμωνα στηριζεται κυριως στα φορτηγα. 

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
2 hours ago, iord said:

Kαι 3 προορισμούς ενδιάμεσους μονο να εχει να εχει κάτω απο 24 ωρες δεν κανει. Οποτε ας ειμαστε ρεαλιστες.

Είσαι σίγουρος; 

Θερινά δρομολόγια

Screenshot_6.jpg.4d8a87476cfcec683549cf331bc3cc52.jpg

 

Χειμερινά δρομολόγια

Screenshot_5.jpg.20b7ebb608c7969e403c734b7682d59d.jpg

Edited by SuperRunner
Link to comment
Share on other sites

Με παρεξήγησες, εγώ ειπα οτι το συγκεκριμένο πλοιο δεν την βγαζει κατω απο 24 ωρες την γραμμη με 16 - 16,5 κομβους.

Ενα αλλο πλοιο που πιανει 18,5 / 19 μπορει να βγαλει την γραμμη σε αυτα τα ωραρια που εκανε ο δαιδαλος 

Το εχω νομιζω γραψει αλλοστε και στο τοπικ για την γραμμη οτι η αποψη μου ειναι οτι με 3 λιμανια και 18 - 20  ωρες ταξιδιου θα μπορουσε να λειτουργησει σε μονιμη βαση η γραμμη.

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

Είτε το Σουπερσταρ 2 είτε κάποιο άλλο άλλης εταιρείας, πρέπει και θεωρώ σωστό να ακολουθήσει αυτά τα δρομολόγια. Και λιγότερες ώρες ταξιδιού και θα προσελκύσει περισσότερο κόσμο. Το 2018 εκτός από αρπαχτή, ήταν και μία ατελείωτη κρουαζιέρα με σχεδόν 9-10 λιμάνια. Απαράδεκτο.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάλι γιατί πιστεύω ότιεν έτει 2024 τέτοια γραμμή απλά δεν είναι εφικτή; Όχι ότι δεν έχει επιβάτες (Μόνο απ' ευθείας θα μπορούσε να λειτουργήσει με παρόμοιο τρόπο όπως ο Πειραιάς.) αλλά πόσο πιο γρήγορο πρέπει ένα πλοίο να είναι για να είναι ανταγωνιστικότερο του Α/Δ Αθηνών-Θεσσαλονίκης;

Θέλω να πω ότι επί Κύδων και Δαίδαλος το οδικό δίκτυο που ένωνε Αθήνα (και συνεπώς και τον Πειραιά) με την Θεσσαλονίκη δεν το έλεγες και σε καλή ποιότητα (Μόλις το 2017 απέκτησε χαρακτηριστικά Α/Δ σε όλο το μήκος του άξονα.). Θυμάστε τι γινόταν από τροχαία στον Μαλιακό και στα Τέμπη τότε; Ειδικά για τα φορτηγά έπρεπε ή να πηγαίνεις σαν χελώνα για να μην χτυπήσεις κάμια αγελάδα/πρόβατο/τουρίστα στα Καμένα Βούρλα ή ο οδηγός να είναι γάτα. Περίπου ίδια φάση με ΒΟΑΚ δηλαδή. Και φυσικά ο χρόνος. 8.5 ώρες +10ωρο από Κρήτη δεν το έλεγες και άνετο. Στην εποχή του ΑΘΕ με τους μισούς χρόνους και όρια ταχύτητας 80-120 χλμ/ω δεν νομίζω ότι μπορεί κάποιο πλοίο μπορεί να κάνει το δρομολόγιο, ακόμη κι απ' ευθείας, χωρίς στάσεις σε νησιά, εκτός κι αν του βάλουν waterjets

Μόνο με ΒΑ Αγαίο μπορεί να έχει σύνδεση η Θεσσαλονίκη και μόνο εφόσον καταργηθεί η σύνδεση της Καβάλας. 

Και όχι, δεν είμαι ενάντια στο να έχει σύνδεση η 2η μεγαλύτερη πόλη της Ελλάδας. Το δρομολόγιο Κρήτη-Θεσσαλονίκη το κάνω τουλάχιστον 2 φορές τον χρόνο. Έχω εξοχικό στην Μακεδονία και θα μου άρεσε να υπάρχει σύνδεση. Αλλά όταν η γεωγραφία της περιοχής σε συνδυασμό με το οδικό δίκτυο δεν το καθιστούν εφικτό, απλά δεν γίνεται. 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, JTEDimandix said:

Μόνο με ΒΑ Αγαίο μπορεί να έχει σύνδεση η Θεσσαλονίκη και μόνο εφόσον καταργηθεί η σύνδεση της Καβάλας

Αυτή η σύνδεση δε γίνεται να καταργηθεί. Τώρα το πως γίνεται να έχει όμως περισσότερη κίνηση κάποιες φορές το δρομολόγιο της Θεσσαλονίκης σε σχέση με της Καβάλας αυτό είναι άλλη κουβέντα. Το Σάββατο το Μύκονος που έφυγε ένας φίλος μου για Σάμο και αφού ακολουθούσε και η Μεγάλη Εβδομάδα, είχε περίπου 1200 επιβάτες που ρώτησε άτομο του πληρώματος και το γκαράζ του ήταν μέχρι το καταπέλτη γεμάτο. 

Γεωγραφικά η Θεσσαλονίκη είναι λίγο άβολα. Το Προμηθέας (νυν Ζευς Παλλάς) που ερχόταν κάποτε απ'ευθείας το δρομολόγιο το έκανε σε 15 ώρες περίπου από Θεσσαλονίκη-Κρήτη, αλλά νομίζω χωρίς ενδιάμεση στάση σε κάποιο λιμάνι. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...