George Posted September 3, 2010 Share Posted September 3, 2010 (edited) Και επίσης αν με ενημέρωσαν καλά αυτή τη στιγμή δεν γίνονται εργασίες στο πλοίο. Edited September 3, 2010 by George Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted September 3, 2010 Share Posted September 3, 2010 Ας δούμε το πλοίο μετά την περιπέτεια του, στον νέο μώλο Δραπετσώνας, στις 28 Αυγούστου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted September 4, 2010 Share Posted September 4, 2010 Σε αντιθεση με οσους ταξιδευαν με το ΧΣ1 αναμεσα στις 2 φωτιες που δεν τους επιστραφηκε τιποτα... Για το διάστημα ανάμεσα στις 2 φωτιές δε ξέρω εάν τους επιστραφήκαν τίποτα χρήματα (κάναμε τα μπάνια του λαού). Αλλά μετά τη δεύτερη φωτιά όσοι επιβάτες είχαν εισιτήριο με το HS1, η εταιρεία εκτός από τους αντικατάστησε τα εισιτήρια για να προωθηθούν στους προορισμούς τους (κυρίως με το HS 4 & HS 5), τους έκανε δώρο ένα εισιτήριο αντίστοιχο με αυτό που είχαν εκδώσει για την ίδια διαδρομή. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orestis Posted September 8, 2010 Share Posted September 8, 2010 Και το Μυκονος που εκανε 2-3 δρομολογια του απο Παρο-Μυκονο-Τηνο-Συρο-Πειραια με τιμες HS ηταν. Νομίζω πως κάνεις λάθος, οι τιμές ήταν ίδιες με αυτές που έχουν τα συμβατικά πλοία της γραμμής, ενώ στους επιβάτες που είχαν εισιτήριο με το Highspeed 1 και ταξίδεψαν με το Νήσος Μύκονος, επιστράφηκε η διαφορά του ναύλου και τους δόθηκε και ένα free για οποιαδήποτε άλλο ταξίδι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted September 29, 2010 Share Posted September 29, 2010 (edited) Στο πλοίο οι εργασίες για την επισκευή της κατεστραμμένης μηχανής συνεχίζονται από το πλήρωμα του πλοίου. Edited September 29, 2010 by polmyt Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted November 22, 2010 Share Posted November 22, 2010 αυτή τη στιγμή δεν γίνονται εργασίες στο πλοίο. ...οι εργασίες για την επισκευή της κατεστραμμένης μηχανής συνεχίζονται από το πλήρωμα... τελικα τι γινεται; εχει γινει τπτ ή κοιμαται τον υπνο του δικαιου; By the way, βγηκε κανενα πορισμα (απο το ΑΣΝΑ, το ΥΘΥΝΑΛ, το ΚΕΘΕΑ, τη μητροπολη Θεσσαλονικης , καποιον τελος παντων), ή εχουμε μεινει σε οσα ξερουμε απο τις αρχικες ανακοινωσεις; λόγω θραύσης μαστού Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted November 22, 2010 Share Posted November 22, 2010 Μέχρι το τέλος Οκτωβρίου γινόντουσαν εργασίες από το πλήρωμα του πλοίου. Από τις αρχές Νοεμβρίου που απολύθηκε το πλήρωμα του (όπως και όλων των ταχυπλόων) έχει πέσει σε χειμερία νάρκη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted November 22, 2010 Share Posted November 22, 2010 δηλαδη ολον τον σεπτεμβριο και ολον τον οκτωβριο, γινονταν απο το πληρωμα του πλοιου, εργασιες αποκαταστασης των ζημιων απο τις πυρκαγες; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted November 22, 2010 Share Posted November 22, 2010 Ακριβώς!! Οι επισκευές στις μηχανές των ταχυπλόων πλοίων (λύσε δέσε στο βαπόρι) γίνεται από το πλήρωμα, όταν υπάρχει τόσος χρόνος για την επισκευή του. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted November 22, 2010 Share Posted November 22, 2010 δεν μιλω γενικα για τις επισκευες των ταχυπλοων και τη συνηθη συντηρηση. μιλαω για τις ζημιες που προκληθηκαν απο τις δυο πυρκαγιες. σε τι ποσοστο εχουν αποκατασταθει; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now