Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Δύο νεότευκτα κρουαζιερόπλοια μπαίνουν στον στόλο της MSC

Πηγη ΕΞΠΡΕΣ
 

Tην υπογραφή παραγγελίας που υπερβαίνει το ένα δισεκατομμύριο ευρώ, για την κατασκευή δύο super κρουαζιερόπλοιων Post Panamax «Νέας Γενιάς» υψηλής τεχνολογίας, γνωστοποίησε επίσημα χθες η εταιρία MSC Cruises στο πλαίσιο εκδήλωσης που έγινε στον Πειραιά επί του πλοίου της MSC Musica.
H συμφωνία, την οποία υπέγραψαν στο Παρίσι ο διευθύνων σύμβουλος της MSC Cruises Pierfrancesco Vago και ο πρόεδρος των γαλλικών ναυπηγείων «Chantiers de l’ Atlantique» Patrick Boissier, χαρακτηρίζεται ως ορόσημο στον χώρο της επιβατηγού ναυτιλίας όχι μόνο για το μέγεθος της εμπορικής της αξίας, αλλά και για τις σημαντικές καινοτομίες στον χώρο της τεχνογνωσίας και της διαρρύθμισης των εσωτερικών χώρων στα κρουαζιερόπλοια.
Αμφότερα, το MSC Fantasia και το MSC Serenata θα έχουν χωρητικότητα 133.500 τόνων, 1.650 καμπίνες (εκ των οποίων οι 1.260 με βεράντα) και θα μεταφέρουν 3.900 επιβάτες και πλήρωμα 1.313, που είναι τα πιο σύγχρονα στον κόσμο και τα μεγαλύτερα που έχουν ποτέ κατασκευαστεί στην Ευρώπη. Το μήκος τους θα είναι 333 μέτρα, η μέγιστη υπηρεσιακή ταχύτητα που θα αναπτύσσουν είναι 23 ναυτικά μίλια και θα παραδοθούν τον Μάιο του 2008 και τον Μάρτιο του 2009 αντίστοιχα, οπότε και ο στόλος της εταιρίας θα αριθμεί έως το 2009 τα 11 πλοία, γεγονός που τοποθετεί τη MSC Cruises στην κορυφή της ευρωπαϊκής κρουαζιέρας.
Χθες, στο λιμάνι του Πειραιά παρουσιάστηκε στους τουριστικούς φορείς αλλά και τους ναυτιλιακούς συντάκτες το επίσης νεότευκτό της MSC Musica 92.000 τόνων, που έκανε το παρθενικό του ταξίδι την 1η Ιουλίου του 2006 ξεκινώντας από τη Βενετία. Τη «βάπτιση» του κρουαζιερόπλοιου έκανε η μεγάλη Iταλίδα σταρ Σοφία Λόρεν. Πρόκειται για ένα «πλωτό παλάτι» με σημαία Παναμά μήκους 294 μέτρων, χωρητικότητας 3.013 επιβατών και με πλήρωμα 1.060 ατόμων.
Η MSC Cruises ήταν η πρώτη εταιρία κρουαζιέρων που εφάρμοσε σύστημα ελέγχου ποιότητας υπηρεσιών και είναι πιστοποιημένη με τα πιστοποιητικά ποιότητας UNI EN ISO 9002/1994 και UNI EN ISO 9001:2000 και ανήκει στον Oμιλο MSC Group (Mediterranean Shipping Company), τον δεύτερο μεγαλύτερο ναυτιλιακό όμιλο φορτηγών πλοίων στον κόσμο με 305 πλοία - containers, 35.000 υπαλλήλους, εκ των οποίων οι 10.000 είναι Ιταλοί.

 

Edited by proud_ionian
tag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να πουμε οτι βγηκε -εστω και λιγακι καθυστερημενα- το προγραμμα της εταιρειας για την επομενη χρονια. Προγραμμα στο οποιο δεν περιλαμβανεται τουλαχιστον προς το παρον το all-time classic, Monterey. Οσον αφορα την Ελλαδα, οπως και περυσι θα εχουμε σε τακτα χρονικα διαστηματα τα Rhapsody και MSC Armonia αλλα και τα MSC Orchestra και MSC Musica.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Προγραμμα στο οποιο δεν περιλαμβανεται τουλαχιστον προς το παρον το all-time classic, Monterey.

ουτε προκειται. εκοψε ροδα μυρωμενα.

MONTE Arrives

November 5: MONTE (ex FREE STATE MARINER, MONTEREY) has arrived at Alang. We are awaiting news from our local contacts about whether she has been beached yet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αντιο Ζωη, με Μαρθα Βουρτση κι Ελενη Χατζηαργυρη... Λογικα θα επαιζε κι ο Λαυρεντης Διανελλος:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σημερα το βραδυ στην Ναπολη,τα βαφτισια του MSC FANTASIA με νονα την Σοφια Λορεν και πολλους αλλους διασημους.Ειναι το μεγαλυτερο κρουαζιεροπλοιο που κατεσκευαστηκε για ευρωπαικη εταιρια κρουαζιερας,με μηκος/πλατος/υψος=333/37.92/60 και 450.000 τετραγωνικα μετρα εσωτερικων χωρων.Φιλοξενει 5000 ατομα εκ των οποιων τα 1300 ειναι πληρωμα(μηπως εχουν βαλει πολλα:confused:)articolo

11588.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλοτάξιδο να είναι το πλοίο, το οποίο μπαίνει στην αγορά σε δύσκολη περίοδο.

Να προσθέσω ότι επιβίβασε επιβάτες για το πρώτο του ταξίδι απο τη Νάντη (Nantes) όπου και δυσκολεύτηκε να αποχωριστεί το ντόκο λόγω πολύ δυνατών ανέμων που έπνεαν στην περιοχή.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ομολογω πως το ονομα του:)μου κεντρισε το ενδιαφερον να μαθουμε 2-3 πραγματακια γιαυτο.Αραγε,θα υπαρξει και MSC Sokofreta..:D(για να χασει τα πρωτεια ο Μπομπ Σφουγγαρακης:P)

Share this post


Link to post
Share on other sites

συμφωναμε τους Lloyd's List η MSC Cruises εξετεαζει σοβαρα το ενδεχομενο να υψωσουν ολα τα κρουαζιεροπλοια της την ιταλικη σημαια (αντι της παναμεζικης που εχουν τωρα). οι λογοι ειναι φορολογικοι (δινει αρκετα φορολογικα κινητρα ο sylvio);)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σύμφωνα με τη σημερινή Lloyd’s list αναφέρει ότι η MSC Cruises ότι προτίθεται να ναυπηγήσει ένα νέο κρουαζερορόπλοιο μεγέθους post-panamax στα Ναυπηγεία της STX Europe στο Saint Nazaire.

MSC Cruises is to sign a letter of intent with STX France to build a new post-panamax cruiseship at St Nazaire.

MSC Cruises chief executive Pierfran¬cesco Vago confirmed to Lloyd’s List that a letter of intent should be signed early this week, subject to last-minute fine tuning.

The agreement involves a single vessel of the 138,000 gt MSC Fantasia class. He said that only final details of the agreement were still to be concluded.

Mr Vago was speaking in Southampton on board MSC’s latest vessel, the 93,300 gt MSC Magnifica , which called at the UK port at the weekend en route from the shipyard to a naming ceremony in Hamburg on March 6, when Sophia Loren will formally name the ship.

The vessel will then sail to Venice to take up a regular eastern Mediterranean cruise itinerary.

MSC Magnifica was briefly threatened with being prevented from leaving St Nazaire last week by a strike by port workers. Shipyard workers were also concerned that MSC had not confirmed any further promised orders at the builder.

Mr Vago said that MSC had originally planned to build two more panamax ships of the MSC Musica -class, sisterships of MSC Magnifica , and was negotiating with STX France with that intention. “But we decided that the post-panamax vessels were successful, so we changed the negotiation to build a larger vessel.”

He confirmed that the letter of intent would be for a single vessel, without any further options, but he did not rule out further orders in future.

MSC has also taken advantage of the changed financial and market conditions to negotiate a lower price for the vessel, compared with the earlier pair of MSC Fantasia -class ships. Mr Vago would not confirm the contract price for the new vessel, with the final price still subject to last-minute negotiations.

“The shipyard will benefit from lower prices for materials,” he said.

While it will be of the same basic design and dimensions as MSC Fantasia and MSC Splendida , delivered in 2008 and 2009 respectively, the new ship will include some new features “building on MSC’s trademark interior design with a high ratio of public spaces”, Mr Vago said.

Southampton will become MSC’s regular UK base port from next year, when its 2004-built, 60,000 dwt MSC Opera will operate cruises from there, replacing Dover as MSC’s home port.

“Southampton offers better logistics and other services for passengers from all parts of the UK,” Mr Vago said.

Although keeping MSC’s distinctive Italian style, MSC will add “some British touches” to the MSC Opera to satisfy what it expects to be a majority of British passengers.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το MSC SERENATA είναι το σημερινό ΜSC SPLENDIDA!Παρόλο αυτά για άλλή μία χρονιά η μεγάλη αυτή εταιρεία επιλέγει το λιμάνι του Ηρακλείου για να κάνει πρωτοχρονια....ένα απο τα πλοία της που κάνουν κρουαζιέρες στην Αν.Μεσόγειο!!!

Το πλοίο είναι το MSC FANTASIA,το οποίο θα καταπλεύση στις 09.00 το πρωί τις 01-01-11 κ θα αναχωρήσει στις 18.00 το απόγευμα για το λιμάνι της Ρόδου........

Η προσεγγίσεις τις εταιρείας στο λιμάνι του Ηρακλείου καθόλη την διάρκεια του χειμώνα δίνουν ανάσα στην τοπική οικονομία μιάς κ κατεβαίνει αρκετός κόσμος απο το πλοίο...

Αξίζει να επισημαθεί ότι σε κάθε προσέγγισή του αποβιβάζει γύρω στους 3.000 επιβάτες!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

H MSC έχει αποδειχτεί... όχι και τόσο σταθερή όσον αφορά την ονοματοδοσία των πλοίων της! Mετά το Splendida που ήταν να ονομαστεί Serenata, παραλαμβάνει το Mάιο το Divina, που αρχικά ήταν να ονομαστεί Favolosa κι ύστερα Fantastica. H επιλογή του τελικού ονόματος έγινε από τη Sophia Loren και τα εγκαίνια θα γίνουν στη Mασσαλία στις 26 Mαΐου. Eίναι όμοιας σχεδίασης με τα Fantasia class, "Fantasia" και "Splendida", μα ελαφρώς μεγαλύτερο.

Fημολογείται ότι στα χέρια της εταιρείας θα περιέλθει και το ίδιας σχεδίασης και μεγέθους κρουαζιερόπλοιο -υπό ναυπήγηση στην ίδια μονάδα των STX στο Saint Nazaire- που αποτελούσε παραγγελία της Lιβυκής GNMTC και το οποίο είναι προγραμματισμένο να παραδοθεί το Dεκέμβρη.

Nα δούμε και το Magnifica τη μέρα που έκανε ποδαρικό στον Pειrαιά για το 2012.

6632247321_d061f8e7e7_b.jpg

Edited by proud_ionian

Share this post


Link to post
Share on other sites

'Aκυρο, δε θα το βαφτίσει και αυτό η Loren. Aπλά το όνομα εμπνεύστηκε.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το μικρότερο και παλαιότερο (1982) κρουαζιερόπλοιο της Εταιρίας, το MSC Melody μετά τη πολύμηνη ακινησία στη Νάπολη

και εφόσον ισχύουν όσα γράφονται (οτι έχει πουληθεί στην Ινδία για να γίνει πλωτό ξενοδοχείο),

φαίνεται (σύμφωνα με το AIS) να ύψωσε ινδική σημαία και με όνομα Qing να ξεκίνησε το ταξίδι του

Αυτή την ώρα νότια της Κρήτης με προορισμό Port Said

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stretching Lirica Class!!!

 

MSC Cruises is poised to announce a major refit of its 1,500-passenger Lirica class of ships.

 

Travel Weekly understands the ships will be cut and stretched, with up to 800 extra cabins being installed across the fleet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

το MSC Melody μετά τη πολύμηνη ακινησία στη Νάπολη

και εφόσον ισχύουν όσα γράφονται (οτι έχει πουληθεί στην Ινδία για να γίνει πλωτό ξενοδοχείο),

 

oλο και πιο κοντα στο port said το πλοιο, αλλα με μικρη ταχυτητα. τωρα τετοια πλοια στην Ινδια δεν πανε για ξενοδοχεια. για αλλο λογο πανε ;)  τα περι ξενοδοχειου κλπ ισως εχουν να κανουν με παρακαμψη της περιβαλλοντικης νομοθεσιας της ΕΕ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δυο νεα νεοτευκτα για την MSC Cruises το 2017 & το 2019 αντιστοιχα, με option για αλλα δυο, στα γαλλικα ναυπηγεια STX France!!! 320μ μηκος, 43μ πλατος, 5700 επιβατες & 1500 μελη πληρωματος σε 3070 καμπινες!!! 

post-2743-0-95868000-1395321232_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αλλα 2+2 πλοια για την MSC Cruises απο το 2017 και μετα, αυτη τη φορα απο τα Fincantieri!!!


Τα νέα πλοία θα είναι μήκους 310μ. και πλάτους 40μ., με το κόστος να αναμένεται στα 1,4 δις €!!

post-2743-0-69141200-1400752280_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το δευτερο μακετο το λες και πολυκατοικια, το τελειωμα πρυμα ειδικα, το επανω ειναι πιο συμπαθητικο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ολα θα επιμηκυνθουν ;)


και ενα γενικο πλανο της επιμηκυνσης :

post-2743-0-97282500-1410445057_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×