MILTIADIS Posted April 24 Posted April 24 (edited) Λεμε οχι γιατι το Αριαδνη εχει 200 κρεβατια λιγοτερα απο το Κισσαμος που θα (ξανα)παει στα Χανια. Edited April 25 by polmyt μεταφορα ποστ
Kaptennemo Posted Tuesday at 04:37 PM Posted Tuesday at 04:37 PM On 4/25/2025 at 1:53 AM, olympic champion anek said: Ελυρος-Αριάδνη Χανιά. Κίσσαμος-Αστερίων Ηράκλειο. Λευκά Όρη-Δωδεκάνησα. Τι λέτε; Κατά πάσα πιθανότητα αυτό θα είναι στο σχήμα πέραν μιας αλλαγής , Αριάδνη Ηράκλειο , Κισσαμος Χανιά
HS_4 Posted Tuesday at 05:25 PM Posted Tuesday at 05:25 PM Και στην Ιταλία στη θέση του Λευκά Ορη ποιο θα παει;
aggelos_lask Posted Tuesday at 07:15 PM Posted Tuesday at 07:15 PM (edited) Έχουν ναυλώσει 2 πλοία Af Claudia & Akka + ότι θα έχουν αλλά 5 πλοία μαζί με αυτά στις γραμμές τις Αδριατικής, οπότε σύνολο 7 πλοία Edited Tuesday at 07:17 PM by polmyt quote
HS_4 Posted Tuesday at 07:33 PM Posted Tuesday at 07:33 PM Το Claudia θα συνεχισει; Ποια η λογική να δινεις για ναύλωση δικό σου πλοίο και να ναυλωνεις αλλο;
kefalonia94 Posted Tuesday at 07:47 PM Posted Tuesday at 07:47 PM (edited) Μετα τα προσφατα γεγονότα αν υπήρχει μια πιθανότητα, τώρα δεν υπάρχει καμία! Η Attica έριξε όλη την ευθύνη στην Adria για το θάνατο της εργαζόμενης λέγοντας ότι αυτή δε φέρει καμία ευθύνη αλλά η ιδιοκτήτρια εταιρεία είναι υπεύθυνη για την εκπαίδευση του προσωπικού... Οπότε δύσκολα θα δούμε ανανέωση. Edited Tuesday at 07:47 PM by kefalonia94
Villandry Posted Tuesday at 08:06 PM Posted Tuesday at 08:06 PM 26 minutes ago, HS_4 said: Το Claudia θα συνεχισει; Ποια η λογική να δινεις για ναύλωση δικό σου πλοίο και να ναυλωνεις αλλο; Αν αυτό που "εκναυλώνεις" φέρνει περισσότερα χρήματα από αυτά δίνεις για την ναύλωση έχει λογική. Αν αυτό που έχεις δε μπορεί να καλύψει τις ανάγκες σου, τότε ναυλωνεις κάποιο που μπορεί. Αν και δεν είναι η κατάλληλη εταιρεία, εν προκειμένω αυτό είναι ο εφοπλισμός. Γι αυτό διαχωρίζεται κι από την πλοιοκτησία. 16 minutes ago, kefalonia94 said: Μετα τα προσφατα γεγονότα αν υπήρχει μια πιθανότητα, τώρα δεν υπάρχει καμία! Η Attica έριξε όλη την ευθύνη στην Adria για το θάνατο της εργαζόμενης λέγοντας ότι αυτή δε φέρει καμία ευθύνη αλλά η ιδιοκτήτρια εταιρεία είναι υπεύθυνη για την εκπαίδευση του προσωπικού... Οπότε δύσκολα θα δούμε ανανέωση. Γνωρίζουμε αν υπάρχει κάποια μονομερής οψιόν ανανέωσης; Δε θεωρώ πως το γεγονός ότι επέρριψε ευθύνες στην Adria μπορεί να σπάσει τυχούσα οψιόν στο ναυλοσυμφωνο.
LoveBoat Posted Wednesday at 02:38 PM Posted Wednesday at 02:38 PM 18 hours ago, Villandry said: Αν αυτό που "εκναυλώνεις" φέρνει περισσότερα χρήματα από αυτά δίνεις για την ναύλωση έχει λογική. Αν αυτό που έχεις δε μπορεί να καλύψει τις ανάγκες σου, τότε ναυλωνεις κάποιο που μπορεί. Αν και δεν είναι η κατάλληλη εταιρεία, εν προκειμένω αυτό είναι ο εφοπλισμός. Γι αυτό διαχωρίζεται κι από την πλοιοκτησία. Γνωρίζουμε αν υπάρχει κάποια μονομερής οψιόν ανανέωσης; Δε θεωρώ πως το γεγονός ότι επέρριψε ευθύνες στην Adria μπορεί να σπάσει τυχούσα οψιόν στο ναυλοσυμφωνο. Αυτό δεν παίζει κανένα ρόλο...
pathfinder Posted Wednesday at 03:06 PM Posted Wednesday at 03:06 PM 19 hours ago, HS_4 said: Το Claudia θα συνεχισει; Ποια η λογική να δινεις για ναύλωση δικό σου πλοίο και να ναυλωνεις αλλο; Αν αυτό που ναυλώνεις έχει καλύτερο τελικό αποτέλεσμα (συμπεριλαμβανομένου και του κόστους αργίας του δικού σου) γιατί δεν έχει λογική? Πολύ δε περισσότερο αν το δικό σου μπορεί (αντί για κόστος) να σου αποφέρει κέρδος. Το ζητούμενο είναι να κερδίσεις περισσότερο (ή ακόμη και να χάσεις λιγότερο αν είσαι υποχρεωμένος να διατηρήσεις την γραμμή)
Villandry Posted Wednesday at 04:05 PM Posted Wednesday at 04:05 PM 1 hour ago, LoveBoat said: Αυτό δεν παίζει κανένα ρόλο... Ό,τι πείτε.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now