Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Με τα Κουφονησια εννοείται όχι, όμως δε νομίζω ότι Σικινος/Ανάφη έχουν π.χ τεράστιες διαφορές από Ηρακλειά/Δονούσα. Σε παρόμοιο εξάλλου στυλ τουριστών απευθύνονται. Και εννοείται τα τουριστικά μεγέθη αυξάνονται όταν υπάρχουν καλύτερες συγκοινωνίες! Πέρα όμως από τον τουρισμό, το χειμώνα τίθενται και ζητήματα ουσιαστικής επιβίωσης των κατοίκων αυτών των νησιών, δηλαδή της Σικινου κ της Ανάφης 

  • 1 month later...
Posted

Δονούσα: Κάτοικοι και επιχειρηματίες ζητούν περισσότερες προσεγγίσεις του “Σκοπελίτη”

Quote

Δεν είναι η πρώτη φορά που διαβάζουμε μία τέτοια επιστολή. Ζητούμενο όμως είναι η αντίδραση από τους αρμόδιους φορείς ώστε να δοθεί λύση και να σταματήσει η ανισότητα στις Μικρές Κυκλάδες όσον αφορά τις προσεγγίσεις που γίνονται από το Εξπρες Σκοπελιτης στη Δονούσα έναντι Ηρακλειάς – Κουφονησιού και Σχοινούσας. Τρεις έναντι έξι, εεε είναι μία διαφορά έτσι δεν είναι;

Η πρώτη επιστολή είχε δημοσιευτεί πριν από έναν χρόνο, τον Μάρτιο του 2023 και με αφορμή την ετήσια ακινησία του “Σκοπελίτη”. Και είχαμε διαβάσει “… Εδώ και αρκετά χρόνια η Δονούσα είναι το μοναδικό νησί από τα υπόλοιπα των Μικρών Κυκλάδων (Κουφονήσι, Σχοινούσα, Ηράκλειά) με τις λιγότερες προσεγγίσεις ανά εβδομάδα από το συγκεκριμένο πλοίο. Συγκεκριμένα στη Δονουσα προσεγγίζει 3 φορές την εβδομάδα, ενώ στα υπόλοιπα νησιά 6 φορές την εβδομάδα!

Υπενθυμίζουμε ότι από το 2010 και τα τέσσερα νησιά έχουν υπαχθεί διοικητικά στον ενιαίο Δήμο Νάξου και Μικρών Κυκλάδων και ενώ κάποιος θα περίμενε ότι θα υπήρχε ένα είδος ισονομίας όσον αφορά τη σύνδεση των νησιών με το διοικητικό κέντρο του Δήμου, κάτι τέτοιο στην περίπτωση της Δονούσας δεν ισχύει…”.

Τώρα; Η επιστολή (φέρει την υπογραφή των Λογοθέτη Κωβαίου και Μιχάλη Πράσινου, προέδρου και Γραμματέα αντίστοιχα) που απευθύνεται σε Υπουργείο Ναυτιλίας, βουλευτές Κυκλάδων και βέβαια Κοινότητα Δονούσας και Δήμο Νάξου και Μικρών Κυκλάδων (μέσω αντιδημάρχου) και ζητάει το ίδιο; Ισονομία… Αφορμή εδώ η νέα δρομολογιακή σύμβαση του “Σκοπελίτη”…

 

download.png

  • 4 months later...
Posted

Έχει συμβεί κάτι και δεν εμφανίζονται τα καλοκαιρινά δρομολόγια του BS Naxos για την άγονη; Όχι τίποτα άλλο, αλλά δεν μπορεί κανένας να κλείσει εισιτήρια για τα νησιά. 

Posted

Ξέρουμε σίγουρα ότι θα ξεκινήσει 1 Ιουνίου και θα τα ολοκληρώσει 14 Σεπτεμβρίου γιατί στο διάστημα αυτό φαίνεται το Bs1 στο απογευματινό. Τώρα γιατί εμφανίζουν το 1 και όχι ακόμα το Naxos μόνο οι ίδιοι ξέρουν.

Posted

Εχει να κάνει με τον διαγωνισμό των επιδοτούμενων γραμμών και το μπάχαλο που έχει προκαλέσει το υπουργείο 

καμιά επιδοτούμενη γραμμή δεν έχει πάρει έγκριση δρομολογίων για το καλοκαίρι 

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Posted

Κουφονήσι: Μπαίνει νέο πλοίο; από 3 Ιουνίου το πρωινό δρομολόγιο του Blue Star Naxos

Quote

Καθώς η καλοκαιρινή περίοδος πλησιάζει, η συγκοινωνιακή σύνδεση του Κουφονησιού με το ηπειρωτικό και νησιωτικό δίκτυο βρίσκεται για ακόμη μία φορά στο επίκεντρο της προσοχής. Το ζήτημα των ακτοπλοϊκών γραμμών αποτελεί καθοριστικό παράγοντα για την ομαλή τροφοδοσία του νησιού, την καθημερινότητα των κατοίκων και, φυσικά, την τουριστική εξυπηρέτηση των επισκεπτών.

Σε αυτό το πλαίσιο, ο Σύλλογος Τουριστικών Επιχειρήσεων Κουφονησιού πραγματοποίησε επαφές με τη Hellenic SeawaysBlue Star Ferries, προκειμένου να αποσαφηνιστεί το φετινό πρόγραμμα δρομολογίων και να τεθούν τα αιτήματα και οι προβληματισμοί της τοπικής κοινωνίας.

Τι αλλάζει φέτος στη γραμμή High Speed

Κατά την επικοινωνία της Προέδρου του ΣΤΕΚ, κας Γιάννας Πρασίνου, επιβεβαιώθηκε ότι:

Σύντομα θα προστεθεί νέο πλοίο παρόμοιο με το High Speed 4 (ίσως λίγο μικρότερο), το οποίο θα εκτελεί δρομολόγια έως το τέλος Σεπτεμβρίου.

Οι επίσημες ανακοινώσεις αναμένονται εντός της επόμενης εβδομάδας.

Ανησυχίες και επισημάνσεις των επαγγελματιών:

Κατά τη διάρκεια της επικοινωνίας, εκφράστηκαν σαφώς οι εξής προβληματισμοί:

Η μειωμένη χωρητικότητα φορτηγών στο νέο πλοίο μπορεί να επηρεάσει την τροφοδοσία του νησιού, ιδιαίτερα σε περιόδους αιχμής.

Ζητήθηκε από την εταιρεία να δεσμευτούν συγκεκριμένες θέσεις για φορτηγά στο Blue Star, ώστε να αποφευχθούν τα προβλήματα προηγούμενων ετών.

Τονίστηκε η δυσαρέσκεια των επαγγελματιών για την έλλειψη έγκαιρου προγραμματισμού και την πρόωρη διακοπή της γραμμής την περασμένη χρονιά.

Η κοινοπραξία διαβεβαίωσε τον ΣΤΕΚ ότι λαμβάνει σοβαρά υπόψη τα αιτήματα και πως γίνεται προσπάθεια να διαμορφωθεί βιώσιμο και λειτουργικό πρόγραμμα για το νησί.

Ενημερωμένο πρόγραμμα δρομολογίων:

Blue Star Ferries:
Από 3/6 ξεκινά πρωινό δρομολόγιο
Από 14/9 επανέρχεται το βραδινό

High Speed 4:
Περιμένουμε επίσημη ανακοίνωση εντός ημερών για το νέο πλοίο

Sea Jet 1 & 2:
Σε λειτουργία από 28/4 έως 12/10
Πιθανές διακοπές λόγω καιρικών συνθηκών

Champion Jet 3:
Από 5/6 έως 14/9

Οι ημερομηνίες και τα δρομολόγια ενδέχεται να τροποποιηθούν. Ο ΣΤΕΚ θα ενημερώνει διαρκώς για κάθε νέα εξέλιξη.

 

Posted

Αφού έχουν ανακοινωθεί τα δρομολόγια του highspeed 4…

Posted

Μήπως δούμε κάνα Hellenic Highspeed στην θέση του? Το 4αρι ίσως φανεί πιο χρήσιμο στην γραμμή του Ηρακλείου, λόγω ταχύτητας.

Posted (edited)

Αυτό είχαμε πει πιο παλιά ότι υπάρχει ένα τέτοιο σενάριο,το θέμα είναι αν πραγματοποιηθεί, το Κουφονήσι το κερδίσει για τα καλά η Seajets 

Edited by polmyt
quote
Posted

Αν το κανουν αυτοκτονούν..Το 4αρι εχει στανταρ κοινό ήδη για το τριημερο του Αγιου Πνεύματος ειναι σχεδον γεμάτο όλες τις μέρες. 
Αν μπει το hellenic θα πηγαινει ακόμα αργότερα. Ήδη η seajet δίνει 4.10 για Κουφονήσι ενώ το 4αρι 5.10

Posted

Είναι όντως αυτοκτονία. Το Highspeed έχει πραγματικά τον δικό του κόσμο στο Κουφονήσι σταθερά πολλά χρόνια. Χαρίζει όλη της την πελατεία στην Seajets, καθώς το Hellenic Highspeed δεν είναι ανταγωνιστικό καν αν πιάνει Παροναξια πριν. Εκτός και αν το αναπροσαρμόσουν Νάξο, Κουφονήσι, Αμοργό. Συν ότι η Seajets θα πιάσει πλέον και τις υπόλοιπες μικρές Κυκλαδες…

Posted

Αυτοκτονία; Τα έχουμε πει χιλιάδες φορές και το έχει δείξει και η Seajets χρόνια τώρα, ότι τα ταχύπλοα για να δουλέψουν ικανοποιητικά και να βγάλουν έστω κάποιο κέρδος στηρίζονται αρκετά στο island hopping. Η γραμμή αυτή έχει κυρίως κόσμο από/προς Πειραιά ενώ λίγος κόσμος διακινείται μεταξύ των νησιών. Βάλτε και το διπλό πλήρωμα που είχε το καράβι και πόσες ώρες δούλευε τη μέρα και δε νομίζω πως θα είχε τόσο μεγάλο κέρδος όσο φανταζόμαστε ακόμα και γεμάτο να έφευγε από Πειραιά. Πόσο μάλλον φέτος που θα έχει νωρίτερα το Champion πάνω στο δρομολόγιο του και με λιγότερες ώρες από ότι πέρυσι...Το δρομολόγιο Πειραιάς Κυκλάδες Ηράκλειο είναι ένα πολύ εξυπνο δρομολόγιο και συνδιάζει 3 γραμμές σε 1. Η πρώτη είναι από τον Πειραιά προς τα νησιά, η δεύτερη το ενδοκυκλαδικό και η τρίτη το Ηράκλειο Σαντορίνη και όλα αυτά με ένα πλήρωμα. Αν καταφέρουν στα 3 αυτά σκέλη να αδειάζουν και να γεμίζουν το καράβι με κόσμο όπως κάνει η Seajets, σε συνδυασμό με τις υψηλές τιμές των εισιτηρίων που έχουν οι γραμμές αυτές, κερδισμένοι θα βγούν.

  • 4 weeks later...
Posted
4 hours ago, basilis89 said:

Τα μόναδικο φίλε που θα μεινει πίσω είναι δυστυχώς η Δονούσα..

Την Δονούσα την αφήνει πίσω η γεωγραφική της θέση και για αυτό ποτέ δεν υπήρχε αναλογία στα δρομολόγια με τα υπόλοιπα. Τα άλλα δύο τα άφηναν πίσω τόσα χρόνια οι εταιρείες που περνούσαν απ' έξω μόνο για να πάνε Κουφονήσι που είναι η πολλή πελατεία, για αυτό κιόλας θα πιάνει πρώτο το Κουφονήσι στο δρομολόγιο και ας είναι πιο μακριά.

Στο μεταξύ, Ηρακλειά και Σχοινούσα, όχι μόνο θα έχουν Ε/Γ-Ο/Γ ταχύπλοο για πρώτη φορά από Πειραιά, αλλά θα έχουν και πρώτη φορά καθημερινά δρομολόγια αντί για μόνο 3 φορές τη βδομάδα.

Τελευταία φορά που υπήρχε ταχύπλοο από Πειραιά σε αυτά τα νησιά και δεν ήταν καν Ε/Γ-Ο/Γ, πρέπει να ήταν το 2005 που ερχόταν το Super Jet μόνο μία φορά την εβδομάδα τους καλοκαιρινούς μήνες.

Posted

Καλα να δουμε αν θα τηρηθεί κιολας το προγραμμα που εχει ανακοινωθει. Ταχυπλοο παντως καθε μέρα για τα δυο νησιά αυτά ειναι υπερβολη.

Posted

Το καλοκαίρι το μπλου σταρ ναξος δεν βρίσκεις θέση από Νάξο για μικρές Κυκλάδες...

Οπότε δεν νομίζω να είναι υπερβολή..

Posted

Αφού περνάει απ' έξω δεν νομίζω να έχει κάτι να χάσει, ειδικά έτσι όπως το κανόνισαν να πιάνει μόνο μια φορά και όχι δύο. Αυτό που θα εξυπηρετούσε αν δεν ήταν κάθε μέρα θα ήταν να έπιανε τις 4 μέρες που δεν έχει BS Naxos, αλλά σιγά μην του έκανε τη χάρη.

Posted
33 minutes ago, basilis89 said:

Το καλοκαίρι το μπλου σταρ ναξος δεν βρίσκεις θέση από Νάξο για μικρές Κυκλάδες...

 

8 euro το  blue star εχει κ το ταχυπλοο κανα 30 ομως!

Posted (edited)
1 hour ago, basilis89 said:

Το καλοκαίρι το μπλου σταρ ναξος δεν βρίσκεις θέση από Νάξο για μικρές Κυκλάδες...

Οπότε δεν νομίζω να είναι υπερβολή..

Μάλλον το πρόβλημα που γεμίζει το BS Naxos τόσο εύκολα είναι ότι είναι ένα πλοίο που κάνει τις 2 γραμμές των Μικρών Κυκλάδων ταυτόχρονα μέσα στην εβδομάδα μόνο του... Αν ήταν και το δεύτερο μικρό BS, το ένα στη γραμμή της Δονούσας και το άλλο στην γραμμή της Ηρακλειάς, δηλαδή ένα πλοίο για κάθε γραμμή, δε νομίζω να γινόταν αυτό. Τώρα γεμίζει πιστεύω γιατί π.χ. όσοι είναι να πάνε Ηρακλειά ή Σχοινούσα την Παρασκευή ή το Σάββατο, θα πάνε αναγκαστικά την Κυριακή που είναι το επόμενο δρομολόγιο και θα πρέπει να στριμωχτούν μαζί με όσους θα πήγαιναν την Κυριακή ούτως ή άλλως. Έτσι ο κόσμος που είναι να πάει στα μικρά νησιά θα πήγαινε πιο αραιά πιστεύω μέσα στην εβδομάδα, επομένως δεν θα γέμιζε τόσο εύκολα και επιπλέον θα υπήρχαν καθημερινά δρομολόγια και στις 2 γραμμές, ώστε να πάει και να έρχεται ο καθένας όποτε θέλει, χωρίς να πρέπει να κοιτάξει πότε έχει ξανά καράβι και να ψάχνει να βρει θέση και να είναι όλες γεμάτες. Βέβαια το θέμα είναι ότι η επιδότηση είναι έτσι όπως την ξέρουμε τώρα και δεν αλλάζει, αλλά μάλλον θα ήταν καλό αν γινόταν αυτό, εκτός αν το +1 συμβατικό στην Παροναξία θεωρείται υπερβολή.

Αν κάνω κάποιο λάθος και τελικά θα ήταν χειρότερα έτσι, διοθώστε με.
Το λέω απλά γιατί είναι όντως πρόβλημα το πόσο γεμάτο πάει το καλοκαίρι και προσπάθησα να σκεφτώ ποια θα ήταν η καλύτερη λύση, γιατί και μεγαλύτερο πλοίο να πάει, πάλι δε νομίζω να αρκεί, αλλά θα είναι και πιο επικίνδυνο το πως θα μπαίνει στα στενά λιμάνια.

(Τονίζω πως αυτό είναι κάτι που ξεκάθαρα το έβγαλα από το κεφάλι μου, οπότε μην νομίζετε ότι θα γίνει κάτι τέτοιο, απλά το είπα γιατί πιστεύω ότι θα ήταν η καλύτερη λύση στη συγκεκριμένη περίπτωση, αφού κάθε καλοκαίρι βλέπω να λέμε για το τι γίνεται μέσα στο πλοίο τον Αύγουστο)

Edited by Αρακλειανός
Posted

Μην ξεχνάς φίλε μου την Αστυπάλαια και την Αμοργό..

2 μικρά προς μεσαία νησιά, τα οποία δεν έχουν και την καλύτερη συγκοινωνιακή κάλυψη με αποτέλεσμα να γεμίζει το καράβι και για αυτούς τους προορισμούς.

Posted

Οι τουρίστες δεν τα υπολογίζουν και πολύ. Θέλουν ν πάνε γρήγορα στον προορισμό τους με οποιοδήποτε κόστος.

Posted

Πέρα από όλους τους λόγους που αναφέρατε σωστά παραπάνω, το Νάξος πρέπει να μαζεύει πολύ κόσμο και από τα πρώτα δύο νησιά του δρομολογίου προς Μικρές Κυκλάδες. Ειδικά από την Νάξο, το επιλέγει πολύς κόσμος για μονοήμερη προς Ηρακλειά, Σχοινούσα και Δονούσα (προλαβαίνεις 6-7 ώρες παραμονή). Προηγούμενες χρονιές δεν έβρισκες καν εισιτήριο από Νάξο προς Μικρές Κυκλάδες τον Αύγουστο αν αργούσες να κλείσεις.

Posted

Πολύ σωστά, αυτό είπε ο @basilis89 ουσιαστικά. Η αλήθεια είναι ότι μάλλον οι περισσότεροι που φέρνει το BS Naxos το καλοκαίρι στις Μικρές Κυκλάδες (ειδικά στην Ηρακλειά) είναι μονοήμερες, γιατί τα νησιά αυτά δεν έχουν παρά πολλά δωμάτια και δεν μπορεί να μείνει πολύς κόσμος. Αλλά και με αυτούς το ίδιο συμβαίνει, πρέπει να κοιτάξουν πότε έχει ξανά δρομολόγιο για Δονούσα ή για Ηρακλειά κλπ. και να στριμωχτούν μαζί με όσους θα πήγαιναν επίσης μονοήμερη εκείνη την ημέρα, αν βρουν θέση και δεν έχει ήδη γεμίσει. Βέβαια δεν είναι τόσο τραγική η κατάσταση για αυτούς γιατί κάνουν μία ώρα ταξίδι και έχουν φτάσει, όχι 7 ώρες που κάνουν όσοι το παίρνουν από Πειραιά.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...