hayabusagr Posted July 16, 2024 Posted July 16, 2024 νομίζω ότι αυτό εξηγεί ο @Panagia Ekatontapiliani ότι με 67% δεν δικαιούται επιπλέον έκπτωση
ΘΗΣΕΑΣ Posted August 21, 2024 Posted August 21, 2024 14 hours ago, ΟΡΕΣΤΗΣ Σ said: Υπάρχει η δυνατότητα ηλεκτρονικού εισιτηρίου σε πορθμειακή γραμμή της ελλάδας ; Φυσικά
HS_4 Posted August 25, 2024 Posted August 25, 2024 Στο blue star naxos κανουν καθε μερα ελεγχο εισιτηρίων στην επιστροφη. Μάλιστα όταν κατεβαίνεις σε κάποιο νησί σου διέγραφαν το όνομα σου! Μάλλον γίνεται χαμός από άτομα που κλείνουν σε άλλα νησιά αντί για Πειραιά…
gtogias Posted August 25, 2024 Posted August 25, 2024 Ίσως για να αποφύγουν φαινόμενα υπεράριθμων. Έτσι γίνονται οι στραβές.
hayabusagr Posted August 25, 2024 Posted August 25, 2024 1 hour ago, HS_4 said: Στο blue star naxos κανουν καθε μερα ελεγχο εισιτηρίων στην επιστροφη. Μάλιστα όταν κατεβαίνεις σε κάποιο νησί σου διέγραφαν το όνομα σου! Μάλλον γίνεται χαμός από άτομα που κλείνουν σε άλλα νησιά αντί για Πειραιά… Και πολυ καλα κάνουν γιατί έχουμε πηξει στους έξυπνους εσχάτως οι οποίοι βέβαια με την παραμικρή γκέλα είναι και οι πρώτοι που σκουζουν ή κάνουν μηνύσεις στα λιμεναρχεια
polmyt Posted Friday at 10:06 AM Posted Friday at 10:06 AM On 6/18/2025 at 12:46 AM, Nikos_Chania said: ΥΓ το openseas δεν ήταν ποτέ της εμπιστοσύνης μου. Για ποιο λογο δεν το εμπιστευεσαι; Απο οσο ξερω περνει κατευθειαν τα δρομολογια που ανεβαζουν οι εταιριες,οποτε θεωρητικα ειναι τοσο αξιοπιστο ,οσο και τα υπολοιπα site κρατησεων (πχ ferryhopper κλπ)
Nikos_Chania Posted Friday at 11:27 AM Posted Friday at 11:27 AM Από προσωπική εμπειρία, έχει τύχει το openseas να εμφανίζει εντελώς διαφορετική εικόνα (πλοίο/ώρα αναχώρησης) από το official site της εταιρείας συν οτι στο παρελθόν εμφάνιζε μερικά από τα δρομολόγια προς κάθε προορισμό (νομίζω είχε αναφερθεί κάτι σχετικό και εδώ στο shipfriends). Είναι όλα μηχανές αναζήτησης, ναι τραβάνε δεδομένα από τα ίδια συστήματα κρατήσεων, όμως σίγουρα υπάρχει περίοδος ενημέρωσης αλλαγών. Χρησιμοποιώ ferryhopper, ferryscanner και openseas μόνο ως αναζήτηση διαθέσιμων δρομολογίων και στη συνέχεια πάντα διασταυρώνω με τα official booking pages των εταιρειών. Δεν θα βασιστώ δηλαδή στην πληροφορία μόνο που μου παρέχει π.χ το openseas. Και εννοείται -επιπρόσθετα στο κομμάτι της αποτύπωσης δρομολογίων- πως μόνο τα επίσημα site εμφανίζουν ορθά την εκπτωτική πολιτική της εκάστοτε εταιρείας, κάτι που πολλές μηχανές αναζήτησης και κράτησης εισιτηρίων δεν αποτυπώνουν πλήρως. Αν μου επιτρέπεται, θα μοιραστώ ένα πολύ πρόσφατο παράδειγμα. Ferryhopper, μου πετάει ειδοποίηση πως έχω εκπτωτικό κουπόνι 10€ για αγορές εισιτηρίων 100€ και άνω. Κατά την κράτηση από Χανιά για Πειραιά, εμφανίζει ορθά το πακέτο προσφοράς DECK+IX στα 129€. Μου εμφανίζει πεδίο για εισαγωγή seasmiles στον επιβάτη. Τελευταίο βήμα έχουμε φτάσει τα 143€. Γιατί; Επειδή στα στοιχεία του οχήματος δεν έχει πεδίο για seasmiles και δεν τραβάει την κάρτα από τον επιβάτη, με αποτέλεσμα να αναγνωρίζει έκπτωση seasmiles 30% στον επιβάτη που τρέχει αυτή την περίοδο, γιατί απο την στιγμη που δεν βλέπει seasmiles στο IX δεν το αναγνωρίζει ως πακέτο του ίδιου επιβάτη, οπότε το ΙΧ το χρεώνει κανονικά και όχι εκπτωτικά. Αναγκαστικά αφαίρεσα την seasmiles από τον επιβάτη, διάβασε το πακέτο στα 129€ και τα μίλια τα πέρασα μετά το ταξίδι μιας και παρέχεται η δυνατότητα αυτή από τη seasmiles.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now