Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • Replies 556
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted
14 hours ago, ΟΡΕΣΤΗΣ Σ said:

Υπάρχει η δυνατότητα  ηλεκτρονικού εισιτηρίου σε πορθμειακή γραμμή της ελλάδας ;

Φυσικά 

Posted

Στο blue star naxos κανουν καθε μερα ελεγχο εισιτηρίων στην επιστροφη. Μάλιστα όταν κατεβαίνεις σε κάποιο νησί σου διέγραφαν το όνομα σου!

Μάλλον γίνεται χαμός από άτομα που κλείνουν σε άλλα νησιά αντί για Πειραιά…

Posted
1 hour ago, HS_4 said:

Στο blue star naxos κανουν καθε μερα ελεγχο εισιτηρίων στην επιστροφη. Μάλιστα όταν κατεβαίνεις σε κάποιο νησί σου διέγραφαν το όνομα σου!

Μάλλον γίνεται χαμός από άτομα που κλείνουν σε άλλα νησιά αντί για Πειραιά…

Και πολυ καλα κάνουν γιατί έχουμε πηξει στους έξυπνους εσχάτως οι οποίοι βέβαια με την παραμικρή γκέλα είναι και οι πρώτοι που σκουζουν ή κάνουν μηνύσεις στα λιμεναρχεια 

  • 9 months later...
Posted
On 6/18/2025 at 12:46 AM, Nikos_Chania said:

ΥΓ το openseas δεν ήταν ποτέ της εμπιστοσύνης μου.

Για ποιο λογο δεν το εμπιστευεσαι;

Απο οσο ξερω περνει κατευθειαν τα δρομολογια που ανεβαζουν οι εταιριες,οποτε θεωρητικα ειναι τοσο αξιοπιστο ,οσο και τα υπολοιπα site κρατησεων (πχ ferryhopper κλπ)

Posted

Από προσωπική εμπειρία, έχει τύχει το openseas να εμφανίζει εντελώς διαφορετική εικόνα (πλοίο/ώρα αναχώρησης) από το official site της εταιρείας συν οτι στο παρελθόν εμφάνιζε μερικά από τα δρομολόγια προς κάθε προορισμό (νομίζω είχε αναφερθεί κάτι σχετικό και εδώ στο shipfriends). 

Είναι όλα μηχανές αναζήτησης, ναι τραβάνε δεδομένα από τα ίδια συστήματα κρατήσεων, όμως σίγουρα υπάρχει περίοδος ενημέρωσης αλλαγών. Χρησιμοποιώ ferryhopper, ferryscanner και openseas μόνο ως αναζήτηση διαθέσιμων δρομολογίων και στη συνέχεια πάντα διασταυρώνω με τα official booking pages των εταιρειών. Δεν θα βασιστώ δηλαδή στην πληροφορία μόνο που μου παρέχει π.χ το openseas.

Και εννοείται -επιπρόσθετα στο κομμάτι της αποτύπωσης δρομολογίων- πως μόνο τα επίσημα site εμφανίζουν ορθά την εκπτωτική πολιτική της εκάστοτε εταιρείας, κάτι που πολλές μηχανές αναζήτησης και κράτησης εισιτηρίων δεν αποτυπώνουν πλήρως. Αν μου επιτρέπεται, θα μοιραστώ ένα πολύ πρόσφατο παράδειγμα.

Ferryhopper, μου πετάει ειδοποίηση πως έχω εκπτωτικό κουπόνι 10€ για αγορές εισιτηρίων 100€ και άνω. Κατά την κράτηση από Χανιά για Πειραιά, εμφανίζει ορθά το πακέτο προσφοράς DECK+IX στα 129€. Μου εμφανίζει πεδίο για εισαγωγή seasmiles στον επιβάτη. Τελευταίο βήμα έχουμε φτάσει τα 143€. Γιατί; Επειδή στα στοιχεία του οχήματος δεν έχει πεδίο για seasmiles και δεν τραβάει την κάρτα από τον επιβάτη, με αποτέλεσμα να αναγνωρίζει έκπτωση seasmiles 30% στον επιβάτη που τρέχει αυτή την περίοδο, γιατί απο την στιγμη που δεν βλέπει seasmiles στο IX δεν το αναγνωρίζει ως πακέτο του ίδιου επιβάτη, οπότε το ΙΧ το χρεώνει κανονικά και όχι εκπτωτικά. 

Αναγκαστικά αφαίρεσα την seasmiles από τον επιβάτη, διάβασε το πακέτο στα 129€ και τα μίλια τα πέρασα μετά το ταξίδι μιας και παρέχεται η δυνατότητα αυτή από τη seasmiles.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...