Panagia Ekatontapiliani Posted January 17, 2007 Share Posted January 17, 2007 (edited) Το πλοίο έχει πρωτόκολλο 336 ατόμων (80 άτομα στη Business Class & 256 στην Economy Class). Στο ανοικτό κατάστρωμα όπου γίνεται η επιβίβαση, υπάρχει χώρος αποσκευών στη δεξιά και αριστερή είσοδο των επιβατών. Στη μέση υπάρχει μια πόρτα που σε οδηγεί στα δυο μικροσκοπικά μηχανοστάσια, ένα σε κάθε μέρος του Hull. Μπαίνοντας στο πλοίο υπάρχει ένα ωραίο ξύλινο δάπεδο, όπου στη μέση έχει μια σκάλα που οδηγεί στο σαλόνι της Business Class (θα το δούμε λίγο αργότερα). Πιο μπροστά βρίσκεται η οικονομική θέση όπου αποτελείται 256 καθίσματα χρώματος μπλε δεξιά και αριστερά σε όλο το μήκος του πλοίου, καθώς από τη μέση και μπροστά του πλοίου, εδώ είναι μια τηλεόραση αλλά και ο χώρος αποσκευών. Ενώ στο πίσω μέρος του πλοίου είναι σε χρώμα κόκκινο τα καθίσματα, όπου υπάρχουν δυο τηλεοράσεις. Εκεί πίσω είναι το bar της οικονομικής. Στο σαλόνι της Business Class υπάρχουν άνετα καθίσματα χρώματος κόκκινο μπορντό που κοιτάνε μεταξύ τους τα καθίσματα και υπάρχει ανάμεσα τραπεζάκι. Και γκριζομπλε που έχουν ανάμεσα στα δυο καθίσματα το τραπεζάκι, μπροστά στο σαλόνι που υπάρχει ένα μικρό bar και τουαλέτες που θυμίζουν αεροπλάνου. Ανάμεσα σε αυτά υπάρχει μια πόρτα με συνδυασμό, που είναι το λογιστήριο, το σαλόνι του πληρώματος και η γέφυρα. Υπάρχει και ένα μικρό ανοικτό κατάστρωμα στο πίσω της Business, όπου κατά τη διάρκεια του ταξιδιού παραμένει κλειστό. Συνολικά το πλήρωμα αποτελείται από 11 άτομα. Δυο άτομα στη γέφυρα, δυο στη μηχανή, ένας λογιστής, δυο ναύτες, δυο θαλαμηπόλους και δυο επίκουρους. Το καλοκαίρι έχει δυο άτομα ακόμα ως έξτρα σύνθεση. Οι αξιωματικοί του πλοίου είναι: Πλοίαρχος ο Σβώκος Ανθυποπλοίαρχος η Ρανια Σύκα Α’ μηχανικός ο Χρυσαφιδης Γ’ μηχανικός ο Θανάσης Φιλλιπιδης Β’ λογιστής ο Γιάννης Γκιώνης Η συμπεριφορά του στη θάλασσα δεν είναι και ότι καλύτερο. Παρότι η θάλασσα ήταν σχεδόν λάδι, είχε κάτι περίεργα «κουνηματα», που δε σε κάνουν να αισθάνεσαι άνετα . Αλλά το χειρότερο είναι στη μανούβρα __________________________________________________- (1990, ex-Flying Cat 1) Edited February 10, 2018 by Nick the Greek tag Link to comment Share on other sites More sharing options...
pie Posted January 17, 2007 Share Posted January 17, 2007 Συμφωνώ ότι κουνάει αρκετά έστω και χωρίς καθόλου καιρό. Τα χρονάκια του φαίνονται, αλλά μη ξεχνάμε ότι εδώ και χρόνια είναι το μοναδικό ταχύπλοο της Hsw που ταξιδεύει ακατάπαυστα και σταματάει για 1-2 μήνες το πολύ και εξυπηρετεί πολύ κόσμο. Panagia...από ταχύτητα τι έλεγε?32-33? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted January 15, 2008 Author Share Posted January 15, 2008 Σήμερα ξεκίνησε πάλι τα δρομολόγια στον Αργοσαρωνικο το Flying Cat 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted May 17, 2008 Author Share Posted May 17, 2008 Το Flying Cat 1 δεν το είδα να κάνει και πολλά δρομολόγια την εβδομάδα που μας πέρασε. Μου φαίνεται ότι ήταν δεμένο επί 3 ήμερες στην Ακτή Κονδύλη?? Θύμα της απεργίας των βυτιοφόρων δεν πρέπει να ήταν γιατί στα δρομολόγια έφευγαν δελφίνια. Μήπως ήταν καμία βλάβη ή στο πλαίσιο των περικοπών στα δρομολόγια της HSW στη γραμμή του Σαρωνικού, έκαναν τα δρομολόγια του, τα δελφίνια μιας και είναι οικονομικότερα?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
George Posted May 17, 2008 Share Posted May 17, 2008 Σήμερα εκτελούσε κανονικά πάντως δρομολόγια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted October 6, 2008 Author Share Posted October 6, 2008 Τέλος Οκτώβριου δένει το Flying Cat 1 για την ετήσια του. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PERIHGHTHS Posted November 28, 2008 Share Posted November 28, 2008 Γύρω στις 18 Ιανουαρίου ξεκινάει πάλι τα δρομολόγιά του για Αργοσαρωνικό το FC1 και τέλος Μαρτίου τα πρώτα ΗSDs! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted December 21, 2008 Author Share Posted December 21, 2008 Το Flying Cat 1 μπορεί να ακύρωσε το δεξαμενισμό στη μικρή δεξαμενή του Περάματος, αλλά δεν ακύρωσε το δεξαμενισμό του. Πήγε στην Ελευσίνα τελικά για το δεξαμενισμό του, σήμερα το μεσημέρι έφυγε από το Πειραιά για την Ελευσίνα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted December 24, 2008 Author Share Posted December 24, 2008 Το Flying Cat 1 επέστρεψε από το δεξαμενισμό του στην Ελευσίνα και έδεσε μπροστά από τη πύλη Ε9, για να πει τα κάλαντα στη γάτο-παρέα του (Flying Cat 3 & Flying Cat 4) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted December 30, 2008 Author Share Posted December 30, 2008 Το Flying Cat 1 σήμερα το πρωί έκανε ένα δοκιμαστικό στο Σαρωνικό. Αφού επέστρεψε από το δοκιμαστικό έδεσε μπροστά του Highspeed 5. Στις 2 Ιανουαρίου ξεκινάει πάλι τα δρομολόγια του. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted October 28, 2009 Author Share Posted October 28, 2009 Το Flying Cat 1 το Σάββατο απόγευμα (31/10/) τελειώνει τα δρομολόγια του και δένει για την ετήσια επιθεώρηση του, λογικά μέχρι τέλος Δεκεμβρίου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted November 6, 2009 Author Share Posted November 6, 2009 Το Flying Cat 1 έδεσε ανάμεσα στo Flying Cat 2 και Jet Ferrry 1 στην Ακτή Κονδύλη και άμεσα ξεκίνησε τις εργασίες της ετήσιας ακινησίας. Μιας και είναι από ίσως το μοναδικό ταχύπλοο που εκτελεί δρομολόγια επί 10μηνου (σε ελευθέρα δρομολόγια) κάθε χρονιά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kerkini Posted November 10, 2009 Share Posted November 10, 2009 Το Cat 1 έκανε τελικά και την Κυριακή 01/11 ένα έκτακτο δρομολόγιο, λόγω απαγορευτικού για τα δελφίνια, και μετά έδεσε για την ακινησία του. Προγραμματισμένη επιστροφή προπαραμονή των Χριστουγέννων. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted December 4, 2009 Author Share Posted December 4, 2009 Το Flying Cat 1 επέστρεψε σήμερα από τη δεξαμενή της Ελευσίνας και έδεσε στην Ακτή Κονδύλη εξωτερικά του Flying Cat 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted December 20, 2009 Author Share Posted December 20, 2009 Σήμερα το πρωί το Flying Cat 1 επέστρεψε στο κεντρικό λιμάνι και έδεσε πλώρη από τα Flying Cat 3 & Flying Cat 4 στη πύλη Ε9. Για τις τελευταίες ετοιμασίες πριν ξεκινήσει τη Τέταρτη 23-12-09 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted December 22, 2009 Author Share Posted December 22, 2009 Χθες το πρωί το Flying Cat 1 βγήκε για ένα δοκιμαστικό στο Σαρωνικό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kerkini Posted December 23, 2009 Share Posted December 23, 2009 όπου να υποθέσω πως κάτι δεν πήγε καλά; Γιατί δεν ξεκίνησε σήμερα όπως ήταν κανονισμένο.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted December 24, 2009 Author Share Posted December 24, 2009 Ξεκίνησε τελικά χθες το απόγευμα με λίγες ώρες καθυστέρηση όπως και το Απόλλων Ελλάς, κάνοντας το απογευματινό δρομολόγιο στις 17:00 για Αίγινα, αντί για το πρωινό στις 07:00. Ενώ το δρομολόγιο στις 09:00 για Ύδρα Σπέτσες το έκανε δελφίνι αντί για αυτό Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted January 19, 2010 Author Share Posted January 19, 2010 Αδυναμία προσέγγισης στο λιμένα Σπετσών του Ε/Γ- ΚΑΤΑΜΑΡΑΝ «F/CAT 1» Πηγή: ΥΟΑΝ & ΥΠΠ Το Σάββατο 16/01/10 και περί ώρα 12.30, η Λιμενική Αρχή Σπετσών ενημερώθηκε από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-ΚΑΤΑΜΑΡΑΝ «F/CAT 1» Ν.Π. 9733, το οποίο εκτελούσε προγραμματισμένο δρομολόγιο από λιμένα Πειραιά προς λιμένα Πορτοχελίου, ότι η προσέγγιση στο λιμένα Σπετσών, ήταν επισφαλής λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών και συνεχίζει το δρομολόγιό του για Πορτοχέλι. Στο λιμένα Σπετσών δεν ανέμενε κανένας επιβάτης προς επιβίβαση, ενώ στο πλοίο επέβαιναν έξι (06) επιβάτες με προορισμό τις Σπέτσες. Οι ανωτέρω επιβάτες θα προωθηθούν στον προορισμό τους με μέριμνα της πλοιοκτήτριας εταιρείας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted February 17, 2010 Author Share Posted February 17, 2010 Τη Παρασκευή το απόγευμα είχε δώσει απαγορευτικό για τα δελφίνια στο Σαρωνικό, αλλά όχι για το Flying Cat 1. Έτσι τα κακόμοιρο Flying Cat 1 από το Πειραιά που αναχώρησε στις 18:00 μέχρι τις Λαγουσες (γιατί πήγαινε μέσα από την Αίγινα), να ταλαιπωρείτε παρά πολύ από τη θάλασσα που είχε (δε φημίζετε και για το καλύτερο ταξίδεμα όταν έχει καιρό)!! Έτσι το πλοίο σε αυτό σημείο κινούταν με τη ταχύτητα των 7-9 κόμβων!! Με αποτέλεσμα ο Φοίβος να τον προσπεράσει με χαρακτηριστική ευκολία και να τον αφήσει αρκετά πίσω (θα ήθελα να άκουγα τι έλεγαν οι επιβάτες που πλήρωσαν για ταχύπλοο και τους πέρασε ένα συμβατικό). Μετά τις Λαγουσες που δεν είχε τον ίδιο κυματισμό το πλοίο επανήλθε στις κανονικές ταχύτητες του. Λογικά θα έφαγε και στα Τσελεβινια (μετά το Πόρο) χοντρή θάλασσα. Υ.Γ: Από μια πλευρά θα ήθελα να ήμουν μέσα να έβλεπα τις αντιδράσεις των επιβατών αλλά από την άλλη πλευρά σκεφτόμουν ότι καλά ήμουν στο συμβατικό Link to comment Share on other sites More sharing options...
kerkini Posted February 18, 2010 Share Posted February 18, 2010 Δεν ξέρω τις αντοχές σου στο κούνημα αλλά και το αν επηρεάζεσαι από μαζικές "εξαγωγές" αλλά έχω να σου πω τα εξής: Προσωπικά μου έκανε τρομερή εντύπωση που το άφησαν να φύγει, γιατί είχε καιρό. Το πλοίο ούτως ή άλλως δε φημίζεται για τη συμπεριφορά του σε τέτοιες συνθήκες. Επειδή ταξίδεψαν δικά μου πρόσωπα, έφτασε στην Ύδρα σε 2.45 - 2.50 από Πειραιά και όσοι κατέβαιναν είχαν τα χάλια τους και έλεγαν ότι αν το ήξεραν δε θα ταξίδευαν... Οι περισσότεροι επιβάτες είχαν "στομαχικές διαταραχές" ενώ είχαμε και πολλές λιποθυμίες. Το πλήρωμα έτρεχε με σακούλες πάνω κάτω, ενώ είχαν ανοίξει τις πόρτες στα open deck όπου έβγαζαν κόσμο να πάρει "αέρα". Οι συνθήκες μέσα στο πλοίο ήταν αποπνικτικές, λόγω του πανικού αλλά και της δυσοσμίας Όταν βγήκαν από το φανάρι και άρχισε το σκαμπανέβασμα, αρχικά υπήρχαν επιφωνήματα επευφημίας (μάλλον για τόνωση ηθικού θα έλεγα!) αλλά γρήγορα μετατράπηκε σε καθαρό πανικό.. (Υ.Γ. τριήμερο γαρ, γεμάτο με εισιτήρια, δεν έλεγε να πέσει απαγορευτικό όπως στο δελφίνι των 1700. Τώρα αν η έλλειψη συμβατικού δημιουργεί αυτές τις συνθήκες είναι ένα άλλο θέμα...) Link to comment Share on other sites More sharing options...
enas chiotis Posted April 27, 2010 Share Posted April 27, 2010 Το πλοίο σήμερα έκανε την διαδρομή Πειραιάς (09:00) - Λαύριο (10:30/12:00)- Πειραιάς (13:30). Link to comment Share on other sites More sharing options...
kerkini Posted April 27, 2010 Share Posted April 27, 2010 Σήμερα ήταν εκτός δρομολογίων Γνωρίζουμε για ποιο λόγο πήγε στο Λαύριο; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted April 29, 2010 Author Share Posted April 29, 2010 Ο λόγος της επίσκεψης του Flying Cat 1 στο λιμάνι του Λαυρίου τη Τρίτη, ήταν για τη πιστοποίηση του πλοίου στο λιμάνι του Λαυρίου. Θα αναρωτιέστε για ποιο λόγω να πιστοποιηθεί το Flying Cat 1 στο λιμάνι του Λαυρίου αφού δεν έχει δρομολόγιο από εκεί??? Αλλά από ότι ακούγεται το καλοκαίρι ίσως το δούμε να κάνει κάποιες επισκέψεις στο Λαύριο!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted May 26, 2010 Author Share Posted May 26, 2010 (edited) Σήμερα το Flying Cat 1 δεν έκανε δρομολόγια και για αυτό πήγε σήμερα στο Πέραμα, ο λόγος είναι κάποιες τελευταίες ετοιμασίες για τα νέα καθήκοντα του. Edited May 26, 2010 by Panagia Ekatontapiliani Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now