Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 4 weeks later...
  • 7 months later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Παίρνει και αυτό τη σειρά του για αλλαγή σινιάλων :(

Έπεσαν και οι τελικές υπογραφές και η πώληση του πλοίου είναι γεγονός!! :( Άλλο ένα πλοίο που χάνεται απο την ακτοπλοία μας και δυστυχώς διαπραγματεύονται και για ένα ακόμη γατάκι!

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικα εμενα δεν με πειραζει ....εχει υπηρετησει και με το παραπανω την Ελληνικη Ακτοπλοια...απο το 1990 που ηρθε αν δεν κανω λαθος για το Λιβανο εχει βγει και εχει ξαναβγει..το θεμα ειναι με τι θα τα αντικαταστησουν...Πωλουνται σαν τρελα ειδικα απο Νορβηγια και Απω Ανατολη παρομοια καταμαραν αλλα δεν νομιζω να φερει κανεις...

Link to comment
Share on other sites

Κι εμένα Πέτρο, δεν με νοιάζουν τα ταχύπλοα καθόλου. Είναι ένας τύπος πλοίου που για την ιδιομορφία των Ελληνικών νησιών, δεν κάνουν και ποτέ δεν τα συμπάθησα. Αλλά όταν φεύγουν όπως τώρα το FC1, χωρίς αντικαταστάτη, χάνεται η σημαία και θέσεις πληρωμάτων! Αυτό με λυπεί μόνο στην Ελλάδα της κρίσης

Link to comment
Share on other sites

Και το χειροτερο ειναι πως και οσο γνωριζω και τα δελφινια εχουν 1 χρονο ακομα μπροστα τους...αρα πια π.χ. για να πας Πορο Υδρα Ερμιονη και Πορτο Χελι θα πρεπει να πηγαινεις οδικως...

Link to comment
Share on other sites

Υπόψιν τα αδελφάκια του FC1 που πουλιούνται έξω, είναι DSC (Dynamically Supported Craft) και όχι HSC (High Speed Craft), δηλαδή με τον παλιό κώδικα και όχι με τον καινούργιο, και έχω ακούσει ότι δεν μπορείς να φέρεις στην Ελλάδα για ακτοπλοϊκό δρομολόγιο DSC σκάφος, χωρίς πολλές μετατροπές για να γίνει HSC
Tο ίδιο ισχύει και για τα δεκάδες ιπτάμενα που κυκλοφορούν ακόμα έξω.
Οι γραμμές του Αργοσαρωνικού (εκτός από την Αίγινα), έχουν πτώση πάνω από 50%, και κανένας δεν μπορεί να πει με σιγουριά αν την πτώση την έφεραν τα ανεπαρκέστατα δρομολόγια ή η πτώση μείωσε τα δρομολόγια.
Πάντως στις Σπέτσες για παράδειγμα το εισιτήριο με το ιπτάμενο κοντεύει να φτάσει το κόστος του εισιτήριου για Σαντορίνη, και δεν νομίζω να χρειάζεται κάποιο σχόλιο επί αυτού...
Σε συνάρτηση με το γεγονός ότι ο κόσμος δεν μπαίνει εύκολα στο ΚΤΕΛ για να πάει διακοπές στις κοσμοπολίτικες Σπέτσες και Υδρα, καληνύχτα και όνειρα γλυκά.

Edited by papashark
Link to comment
Share on other sites

papashark έχεις απόλυτο δίκιο !! Το καλοκαίρι πήγα τέλη Ιουλίου Πορτο Χελι οπότε και έψαξα να βρω εισητηριο μέσω πλεουμενου.. 2 μέρες πριν και δεν είχε εισητηριο Και πηγα Με κτελ Λίγες μέρες μετα που το Χαν ψάξει οι δικοι μ παλι βρήκαν δύσκολα .. Τα εισητηρια τα φοιτητικά ηταν 28 για το fc1 και 11 με το ΚΤΕΛ.. 2,5 ώρες το γατί κι 3,5 ώρες το λεωφορείο .. Σχεδόν όλοι κατεβήκαμε χελι και λίγοι θα προχωρούσαν να πάρουν κάποιο πλεουμενο για τις όμορφες Σπετσες.. Οι οποίοι κατα κύριο λόγο ηταν γύρω στην ηλικία μου (24).. Άρα η νεολαία προτιμά όποιον τροπο τη συμφέρει..

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Μηπως για του Σπανοπουλου ωστε να αλλαξει τα χρωματα του αφου πωληθηκε? Πλησιαζει καλοκαιρι ( B) yes!!! B)) οποτε μηπως το θελουν οι νεοι αγοραστες?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Το Flying Cat 1 έχει βγει έξω στο ναυπηγείο του Σπανοπουλου για εργασίες στα ύφαλα γιατί όταν είχε βγει το Δεκέμβριο δεν έγινε τίποτα ενόψει της υποτιθέμενης πώλησης στο εξωτερικό. Επιπλέον το πλοίο βάφεται με το λαχανί χρώμα για να φορέσει το logo της Cosmote

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...