Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Σύμφωνα με το ΑΠΕ, στου Ψύχαλη έχει ξεκινήσει η κατασκευή του πρώτου υβριδικού πλοίου για την ακτοπλοΐα. Πιο συγκεκριμένα προορίζεται για τη γραμμή Κρήτης - Γαύδου. Έχει κάποιος παραπάνω πληροφορίες;

 

https://www.amna.gr/home/article/708816/Ad-Georgiadis-I-Elliniki-Naupigiki-Biomichania-ginetai-protoporos-os-pros-tin-ilektrokinisi-ton-ploion

 

 

Link to comment
Share on other sites

Περισσοτερες πληροφοριες στο "https://flashnews.gr/post/611724/to-proto-yvridiko-ploio-tha-bei-sti-grammi-kritis-gavdou/".

Με βαση το δημοσιευμα του ονομαζεται Ευριπιδης και θα ανηκει στην "Kriaras Lines"... Αγνωστων λοιπον στοιχειων.

 

Απο τη φωτογραφια μοιαζει με μικρο ΕΓ/ΟΓ (ας πουμε οπως το Αντιγονη σε πιο μικρη εκδοση).

plio-ivridiko.jpg

Link to comment
Share on other sites

Και ο αντίλογος από την ΑΝΕΝΔΥΚ.

 

"Αφού τονίσουμε ότι χαιρετίζουμε τις εργασίες στα ναυπηγεία του Περάματος, γιατί πρώτοι εμείς γνωρίζουμε τη σημασία τους, θέλουμε να ξεκαθαρίσουμε τα εξής:

 

Η μόνη εταιρεία που εξυπηρετεί καθ΄ όλη τη διάρκεια του έτους το ακριτικό νησί της Γαύδου και εξασφαλίζει την απρόσκοπτη σύνδεσή της με τα λιμάνια της Κρήτης τα τελευταία 40 χρόνια, είναι η πολυμετοχική τοπική ναυτιλιακή εταιρεία Α.Ν.Ε.Ν.ΔΥ.Κ., που απαρτίζεται από Σφακιανούς κατοίκους της ευρύτερης περιοχή

 

Το Συμβούλιο της Α.Ν.Ε.Ν.ΔΥ.Κ., τιμώντας την εμπιστοσύνη των κατοίκων και επισκεπτών της Γαύδου είχε αποφασίσει και έλαβε την έγκριση της Γενικής Συνέλευσης στις 16/11/2022, ώστε σε συνεργασία με ναυπηγικό γραφείο διεθνούς φήμης να προταθούν λύσεις για την κατασκευή πλοίου φιλικού προς το περιβάλλον. Πλοίου εναρμονισμένου με τους κανονισμούς του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού ΙΜΟ για το 2030 και το 2050, της Ελληνικής σημαίας και της κλάσης IACS και στο τέλος να επιλεχθεί η καλύτερη πρόταση για τη Τοπική Κοινωνί

 

Η εμπειρία δεκαετιών, από τη δραστηριοποίησή μας, στις θαλάσσιες γραμμές του Νότιο Δυτικού Κρητικού πελάγους, μας υπαγορεύει να προσεγγίσουμε το θέμα με υπευθυνότητα και ασφάλει

 

Φαντάζεστε λοιπόν τη δυσάρεστη έκπληξή μας, όταν διαφαίνεται ότι ήδη έχει προαποφασισθεί η παραχώρηση της γραμμής, για την οποία σημειώνουμε ότι κάθε χρόνο διεξάγεται διαγωνισμός , σε μια νεόκοπη εταιρεία, που έχει τους ίδιους πλοιοκτήτες που είχε η ΝΕΝ Κρήτη

 

Μια εταιρεία που τόσα προβλήματα είχε δημιουργήσει στην περιοχή, αφού είχε δρομολογήσει στην γραμμή Παλαιόχωρα – Αγία Ρουμέλη ακατάλληλα σκάφη για την ασφαλή ναυσιπλοΐ

 

Που όταν βούλιαξε το σκάφος της, στο λιμάνι της Αγίας Ρουμέλης τον Ιούνιο του 2022, δεν έκανε καμιά ενέργεια περισυλλογής του αφήνοντας το μέχρι τον Οκτώβριο, που το έσπασε η θάλασσα γιατί δεν είχε όπως δήλωνε πόρους να το ανασύρει, μολύνοντας θαλάσσιες περιοχές NATUR

 

Που τα έξοδα καλύφθηκαν από το Λιμενικό Ταμείο και κατ΄ επέκταση από το Ελληνικό Δημόσιο, από όλους εμάς τους φορολογούμενους. Έτσι συνέβαλλαν στην Εθνική Οικονομία και στην ασφάλει

 

Ο κ. Γεωργιάδης με τον κ. Παπαθανάση, έχουν όντως και το μαχαίρι και το καρπούζι. Πιστεύουμε ότι η χειραγώγηση και παραπλάνηση αξιωματούχων της κυβέρνησης για εξυπηρέτηση μεμονωμένων προσωπικοτήτων δεν θα βρει ανταπόκριση. Και αυτό, οι συγκεκριμένοι υπουργοί το έχουν αποδείξει εμπράκτως."

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Με βαση αυτο το αρθρο, το πλοιο θα έχει μήκος 41 μέτρα και πλάτος 9 μέτρα, θα παίρνει περίπου 350 επιβάτες και γύρω στα 25 αυτοκίνητα.

Σκοπος ειναι να εχει μολις το 1/3 της καταναλωσης σε πετρελαιο σε σχεση με ενα συμβατικο. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 4 weeks later...

Η απάντηση της Kriaras Lines στον αντίλογο της ΑΝΕΝΔΥΚ.

Quote

Η αιχμηρή αυτή ανακοίνωση της ΑΝΕΝΔΥΚ, προκάλεσε όπως ήταν αναμενόμενο την έντονη αντίδραση της Kriaras Lines η οποία σε δική της δηκτική ανακοίνωση τονίζει ότι η πραγματική προτεραιότητα της ΑΝΕΝΔΥΚ θα έπρεπε να είναι το συμφέρον των μετόχων της και όχι η λασπολογία. Μεταξύ άλλων, τονίζει ότι από τη στιγμή που διατηρεί μονοπώλιο η ΑΝΕΝΔΥΚ στην περιοχή τόσα χρόνια, «αντί να αναλώνεται σε μικροπρέπειες θα μπορούσε να απαντήσει σε πολλά ερωτήματα όπως οι αυξημένες τιμές εισιτηρίων που δε συνάδουν με τις προβλεπόμενες τιμές από το Υπουργείο για τις άγονες γραμμές».

Η ανακοίνωση της Kriaras Lines έχει ως εξής:

«Η ΚΡΙΑΡΑΣ ΛΑΙΝΣ σεβόμενη την πολυετή εμπειρία της ΑΝΕΝΔΥΚ, -της οποίας η σύσταση πραγματοποιήθηκε με τη συμβολή της οικογένεια Κριαρά πριν από σαράντα χρόνια – μετά από μελέτες και πραγματικό ενδιαφέρον για τη ανάπτυξη της Νότιας Κρήτης προέβη σε μια πρωτοποριακή κίνηση, τη ναυπήγηση του πρώτου υβριδικού πλοίου στην Ελλάδα που θα συνδέει τη Νότια Κρήτη με τη Γαύδο.

Η κίνηση αυτή αντί να χαίρει επευφημιών και συγχαρητηρίων από τους συντοπίτες μας, μιας και θα προσφέρει ανάπτυξη και διαφήμιση στη Νότια Κρήτη και τον Εθνικό δρυμό, μετά λύπης μας τους βλέπουμε να αντιτίθενται και να παίρνουν το ρόλο της αντιπολίτευσης.

Είναι προφανές λοιπόν ότι όλες αυτές οι επιθέσεις είναι απλές πράξεις εντυπωσιασμού της Ανενδυκ με σκοπό να κατευνάσουν τη δικαιολογημένη οργή και απογοήτευση των δεκάδων μετόχων της, των οποίων το συμφέρον θα έπρεπε και να είναι και η πραγματική της προτεραιότητα και όχι η λασπολογία.

Με χαρά λοιπόν ανακοινώνουμε στους συντοπίτες μας ότι με τη δρομολόγηση αυτού του καινοτόμου σκάφους θα καλυφθούν και οι ανάγκες περίθαλψης σε δύσβατες περιοχές όπως η Αγία Ρουμέλη και η Γαύδος, μιας και μέσα στο πλοίο θα υπάρχει ένα υπερσύγχρονο ιατρείο που θα καλύπτει τις ανάγκες των ντόπιων αλλά και των τουριστών ασθενών που τόσα χρόνια ταλαιπωρούνται και διακινδυνεύουν τη ζωή τους μεταφερόμενοι με βάρκες σε νοσοκομεία και κλινικές. Επιπρόσθετα το πλοίο θα διαθέτει ειδικά συστήματα πυρασφάλειας ικανά να καλύπτουν τις ανάγκες και των πιο ορεινών σημείων.

Αν αυτό το έργο βρίσκει αντίθετη την ΑΝΕΝΔΥΚ της ζητάμε να βρει τα επιχειρήματα που θα στηρίξουν την αντίθεση στο συμφέρον και την ανάπτυξη του τόπου και να αποδείξει ότι η πράξη τους δεν αποτελεί μια συκοφαντική , ανούσια και εμμονική επίθεση προς την ΚΡΙΑΡΑΣ ΛΑΙΝΣ.

Την ίδια στιγμή η ΑΝΕΝΔΥΚ που διατηρεί το μονοπώλιο στην περιοχή τόσα χρόνια ,αντί να αναλώνεται σε μικροπρέπειες θα μπορούσε να απαντήσει σε πολλά ερωτήματα που ταλανίζουν χρόνια τον τουρισμό όπως οι αυξημένες τιμές εισιτηρίων που δε συνάδουν με τις προβλεπόμενες τιμές από το Υπουργείο για τις άγονες γραμμές .

Η άποψη αυτή της ΑΝΕΝΔΥΚ και κάποιων μετόχων δεν εκφράζει την Κρήτη και τους Κρητικούς ,που κατανοούν τη σημασία και την αξία αυτού του έργου για τον τόπο μας.

Σας ευχαριστούμε για τη στήριξη και ευχόμαστε να ακολουθήσουν και άλλες εταιρείες στην παραγωγή πράσινων πλοίων.

Η πρόεδρος Κριαρα Αρτεμίσια»

 

Link to comment
Share on other sites

Τι θελει να μας πει η ανακοινωση... οτι το πλοιο θα λειτουργει και σαν κεντρο υγειας του νησιου και σαν πυροσβεστικος σταθμος για τα ορεινα σημεια της Νοτιας Κρητης;

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 2 months later...

Προχωράει άραγε η κατασκευή ή.... σκάλωσε ??? 

Προχθές που το είδα και το φωτογράφησα στο Πέραμα από το καραβάκι της γραμμής, δεν διαπίστωσα καμία πρόοδο (τουλάχιστον οφθαλμοφανη) με φώτο μου προ τεσσάρων μηνών.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...