Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Ανοίγω ένα θεματάκι με επίκεντρο την Ινδονησία για να πάρουμε μια γεύση του πόσο και ποιό τοννάζ κυκλοφορεί εκεί. Το επίκεντρο φυσικά είναι το Στενό της Sunda, η θαλάσσια περιοχή που χωρίζει το νησί της Sumatra με το νησί της Java και η οποία είναι ένα ιδιαιτέρως πολυσύχναστο πέρασμα όχι μόνο σε επίπεδο φέρρυ, αλλά και σε άλλου τύπου εμπορική κίνηση που αποφεύγει το Malacca Strait και τη Σιγκαπούρη. Τα πλοία είναι πάρα πολλά και τις περισσότερες φορές εντελώς διαφορετικά μεταξύ τους, κάποια υπερήλικα και κάποια νεότερα. Κάποια δε από αυτά, έχουν και το δικό τους θέμα ήδη στο Shipfriends. Πάμε λοιπόν να πάρουμε μια γεύση(ό,τι είναι χρωματισμένο μπλέ έχει link):

 

Wira Jaya Logitama Lines:

Wira Berlian (IMO 9875812), χτισμένο το 2019 στην Κίνα(Zhejiang Zhenxing), 800 επιβάτες

Wira Kencana (IMO 9819478), χτισμένο το 2016 στην Κίνα(Zhejiang Zhenxing), 700 επιβάτες

Wira Artha (IMO 9821275) χτισμένο το 2017 στην Κίνα(Fujian Southeast Shipyard), 500 επιβάτες, 150 οχήματα.

(wira = ήρωας στη γλώσσα τους)

 

PT Munic Line:

Caitlyn (IMO 8602048), χτισμένο το 1986 στην Ιαπωνία(Hayashikane), 600 επιβάτες, 70 οχήματα. Πρώην Kurihama Maru.

Caitlyn 7 (IMO 9836000), χτισμένο το 2018 στην Κίνα(Fujian Funing), 500 επιβάτες, 150 οχήματα

Elysia (ΙΜΟ 8613580), χτισμένο το 1987 στην Ιαπωνία(Naikai Shipbuilding), 440 επιβάτες, 40 φορτηγά και 32 ΙΧ. Πρώην Vena, Οδυσσέας Ελύτης. Υπάρχει θέμα του εδώ.

Neomi (IMO 9836012), χτισμένο το 2018 στην Κίνα(Fujian Funning), 337 επιβάτες, 50 φορτηγά και 61 ΙΧ. Πρώην Fu An 6.

Munic 9 (IMO 9835991), χτισμένο το 2018 στην Κίνα(Fujian Funing), 500 επιβάτες, 150 οχήματα.

 

PT Lautan Inti Mega:

KMP Reinna (IMO 9821263), χτισμένο το 2017 στην Κίνα(Fujian Southeast Shipyard), 500 επιβάτες, 150 οχήματα. Πρώην Tong Yang 68.

 

PT Dharma Lautan Utama:

Kumala (IMO 7124116), χτισμένο το 1971 στην Ιαπωνία(Shikoku Dockyard), 850 επιβάτες. Πρώην Otowa Maru, Good Saviour II.

Kirana II (IMO 7320186), χτισμένο το 1973 στην Ιαπωνία(Narasaki Zosen KK, Muroran), 800 επιβάτες. Πρώην Silver Queen, Dong Yang Express Ferry No.5.

Kirana IX (IMO 8220060), χτισμένο το 1983 στην Ιαπωνία(Kanda Zosenho KK, Kawajiri), 1464 επιβάτες, 28 φορτηγά, 40 ΙΧ. Πρώην Kosado Maru, Yakushima Maru.

Musthika Kencana (IMO 7824948), χτισμένο το 1979 στην Ιαπωνία(Honda Zosen, Saiki), 588 επιβάτες, 70 οχήματα. Πρώην Esan Maru No. 3, Car Ferry Queen No. 2, Semo Express Ferry 5, Ferry Cosmo 2.

 

Jemla Ferry:

Athaya (IMO 9114567), χτισμένο το 1995 στην Ιαπωνία(Mitsubishi Shimonoseki), 600 επιβάτες, 95 φορτηγά, 20 ΙΧ. Πρώην Venus.

Rajarakata (IMO 8822222), χτισμένο το 1989 στην Ιαπωνία(Naikai Shipbuilding), 400 επιβάτες, 170 οχήματα. Πρώην Ferry Hachinohe.

Virgo 18 (IMO 8921755), χτισμένο το 1990 στην Ιαπωνία(Mitsubishi Shimonoseki), 800 επιβάτες, 150 οχήματα. Πρώην Virgo.

Jagantara (IMO 8324074), χτισμένο το 1994 στην Ιαπωνία(Naikai Shipbuilding), 325 επιβάτες, 193 οχήματα. Πρώην Vania.

Duta Banten (IMO 7909061), χτισμένο το 1979 στην Ιαπωνία(Naikai Shipbuilding), 500 επιβάτες, 139 οχήματα, Πρώην Vela.

Menggala (IMO 8612885), χτισμένο το 1987 στην Σιγκαπούρη(Jurong Shipyard), 437 επιβάτες, 120 οχήματα.

Mufidah (IMO 7352799), χτισμένο το 1973 στην Ιαπωνία(KK Uwajima Zosenho), 530 επιβάτες, 120 οχήματα. Πρώην Kawanoe.

 

PT Damai Lintas Bahari:

Dorothy (IMO 9821251), χτισμένο το 2017 στην Κίνα(Fujian Southeast), 500 επιβάτες, 150 οχήματα. Πρώην Tong Yang 67.

 

Ferizy:

Port Link (IMO 7910917), χτισμένο το 1981 στην Βόρειο Ιρλανδία(Harland & Wolff), 1,000 επιβάτες, 132 οχήματα. Πρώην St. David, Stena Caledonia.

Port Link III (IMO 8604333), χτισμένο το 1986 στην Ιαπωνία(Shin Kurushima Dockyard, Onishi), 900 επιβάτες, 250 οχήματα. Πρώην Ferry Diamond, China Diamond, Sechang Cordelia.

Portlink V (IMO 8666147), χτισμένο το 2012 στην Κορέα(Moonchang Shipbuilding, Mokpo), 543 επιβάτες, 74 οχήματα. Πρώην Mirae No. 5.

Jatra III (IMO 8503694), χτισμένο το 1985 στην Ιαπωνία(Shinhama Dockyard), 525 επιβάτες, 110 οχήματα. Πρώην Shizuki, αδελφό του Marmari Express

 

PT Surya Timur Lines:

Rishel (IMO 9821287), χτισμένο το 2017 στην Κίνα(Fujian Southeast), 500 επιβάτες, 150 οχήματα. Πρώην Tong Yang 79.

Zoey (IMO 9857652), χτισμένο το 2018 στην Κίνα(Taizhou Huaji), πρώην Hai Gui 2.

Shalem (IMO 8905191), χτισμένο το 1989 στην Ιαπωνία(Kanda Zosenho KK), 525 επιβάτες, 55 οχήματα. Πρώην New Tsushima.

Salvatore (IMO 8204432), χτισμένο το 1982 στην Ιαπωνία(Niigata Engineering), 460 επιβάτες, 120 οχήματα. Πρώην Silver Queen 2, Ze Hai.

 

PT Damai Lintas Samudra:

Royce I (IMO 9807205), χτισμένο το 2016 στην Κίνα(Fujian Funing), 500 επιβάτες, 150 οχήματα. Πρώην Tong Yang 66.

 

PT Hasta Mitra Baruna:

H.M. Baruna I (IMO 8518039), χτισμένο το 1986 στη Σιγκαπούρη(Southern Ocean Shipbuilding), 733 επιβάτες, 163 οχήματα.

 

PT Jembatan Nusantara:

Titian Murni (IMO 6725523), χτισμένο το 1967 στην Ιαπωνία(Mitsubishi Shimonoseki), 669 επιβάτες, 100 οχήματα. Πρώην Awa Maru, Crusader I.

Farina Nusantara (ΙΜΟ 7116054), χτισμένο το 1971 στην Ιαπωνία(Taguma Zosen KK, Onomichi), 600 επιβάτες. Πρώην Hayabusa No. 2, Zhan Qiong 2, Peng Cheng 2, Morning Star 7, Morning Star 8.

Mabuhay Nusantara (IMO 6612908), χτισμένο το 1966 στην Ιαπωνία(Mitsubishi Shimonoseki), 470 επιβάτες. Πρώην Tosa Maru, Sounds of Seto, Rising Star II, Rising Star IV.

Mitra Nusantara (IMO 7118789), χτισμένο το 1971 στην Ιαπωνία(Fukuoka Shipbuilding), 890 επιβάτες, 150 οχήματα. Πρώην Urara Maru, Peng Cheng No.1, Morning Star 5, Morning Star 6.

Panorama Nusantara (IMO 7225350), χτισμένο το 1972 στην Ιαπωνία(Fukuoka Shipbuilding), 1028 επιβάτες, 160 οχήματα. Πρώην White Sanpo, Sweet Baby, Diamond Star 4, Mentari Nusantara.

Royal Nusantara (IMO 7224837), χτισμένο το 1973 στη Νορβηγία(Trosvik Verksted, Brevik), 600 επιβάτες, 173 οχήματα. Πρώην Grey Master, RFA Sir Caradoc, Stamveien, Hua Lu, Morning Star 11.

Safira Nusantara (IMO 7332660), χτισμένο το 1973 στην Ιαπωνία(Naikai Shipbuilding), 700 επιβάτες. Πρώην Seikan Maru No.7, Morning Star 10.

(Nusantara = αρχιπέλαγος στην γλώσσα τους)

 

PT Naufal Brothers:

Amadea (IMO 9031521), χτισμένο το 1991 στην Ιαπωνία(Mitsubishi Shimonoseki), 800 επιβάτες, 88 φορτηγά, 22 ΙΧ. Πρώην Virtus, Hanil Carferry No. 1. Και το θέμα μας.

Amarisa (IMO 8602074), χτισμένο το 1986 στην Ιαπωνία(Naikai Shipbuilding), 400 επιβάτες, 77 φορτηγά, 22 ΙΧ. Πρώην Veda, Oriental Pearl II, Jeju World, Asia Innovator.

 

ASDP:

Legundi (IMO 9765665), χτισμένο το 2014 στην Ινδονησία(PT Dumas, Surabaya), 812 επιβάτες, 132 οχήματα.

Sebuku (IMO 9764611), χτισμένο το 2014 στην Ινδονησία(PT Mariana Bahagia, Palembang), 812 επιβάτες, 132 οχήματα.

Batumandi (IMO 9759733), χτισμένο το 2015 στην Ινδονησία(PT Daya Radar Utama, Jakarta), 812 επιβάτες, 132 οχήματα.

SMS Sagita (IMO 8705747), χτισμένο το 1988 στην Ιαπωνία(Kanda Zosenho KK), 1525 επιβάτες, 30 φορτηγά, 190 ΙΧ. Πρώην Osado Maru, Sagita, Maria. Και το θέμα μας.

SMS Mulawarman (IMO 8718562), χτισμένο το 1988 στην Ιαπωνία(Naikai Shipbuilding), 560 επιβάτες, 81 οχήματα. Πρώην Vayu.

 

PT Windu Karsa:

Adinda Windu Karsa (IMO 9713789), χτισμένο το 2015 στην Ιαπωνία(Kanda Zosenho KK), 1014 επιβάτες, 69 φορτηγά και 60 ΙΧ. 

Windu Karsa Pratama (IMO 8510350), χτισμένο το 1985 στην Ιαπωνία(Shinhama Dockyard, Anan), 320 επιβάτες, 85 οχήματα. Πρώην Ikuho.

 

PT Raputra Jaya:

Raputra Jaya 888 (IMO 8679675), χτισμένο το 2015 στην Ινδονησία(PT Meranti Nusa Bahari, Balikpapan).

Raputra Jaya 2888 (IMO 9871646), χτισμένο το 2018 στην Ινδονησία(PT Meranti Nusa Bahari, Balikpapan).

 

PT Bukit Merapin Nusantara Lines:

Seira (IMO 9032006), χτισμένο το 1994 στην Ισπανία(Union Naval de Levante, Valencia), 280 οχήματα. Πρώην Santa Cruz de Tenerife, Seo Kyung Island, Red Star. Αδελφό του Las Palmas de Gran Canaria. Υπάρχει και θέμα του στο φόρουμ.

Suki 2 (IMO 9066722), χτισμένο το 1993 στην Ιαπωνία(Hayashikane Nagasaki), 500 επιβάτες, 32 φορτηγά, 25 ΙΧ. Πρώην Akatsuki 2.

 

PT Samudra Ferry:

Salvino (IMO 8672861), χτισμένο το 1994 στην Κίνα(Zhoushan Shipyard), 620 επιβάτες. Πρώην Yong Hua, Jie An Da 2.

 

Trimas Shipping:

Trimas Fadhila (IMO 9821249), χτισμένο το 2017 στην Κίνα(Fujian Southeast), 500 επιβάτες, 150 οχήματα. Πρώην Tong Yang 99.

Trimas Kanaya (IMO 9016715), χτισμένο το 1990 στην Ιαπωνία(Shin Kurushima Dckyard, Akitsu), 450 επιβάτες, 88 οχήματα. Πρώην Ikoma Maru, Cheng Hai. Να και το θέμα του, προφανώς αδελφό του Αικατερίνη Π.

 

PT Putera Master Sarana Penyeberangan Lines:

Nusa Jaya (IMO 8703309), χτισμένο το 1989 στην Ινδονησία(Dok Dan Perkapalan, Surabaya), 334 επιβάτες, 160 οχήματα. 

Nusa Mulia (IMO 7041015), χτισμένο το 1971 στη Γερμανία(Rickmers Werft), 120 οχήματα. Πρώην Falcon, Norcove, Fuldatal, Full. 

Nusa Bahagia (IMO 7206859), χτισμένο το 1972 στην Ολλανδία(NV Scheepswerf De Biesboch, Dordrecht). Πρώην Saint Christophe, Ador, Rose Schiaffino, Makedonia, Sais. Ιδού και το θέμα του. Να σημειώσω ότι το πλοίο φαίνεται ενεργό στο site της εταιρείας του, δρομολόγια δεν κάνει όμως. Το πήρε το μάτι μου στο Youtube πρίν λίγο καιρό αλλά δεν το βλέπω στα δρομολόγια.

Nusa Dharma (IMO 7303308), χτισμένο το 1973 στη Νορβηγία(As Trongheims Mekaniske Verksted), 344 επιβάτες, 110 οχήματα. Πρώην Jarl Transporter, Leon R.E.

Nusa Putera (ΙΜΟ 8314562), χτισμένο το 1985 στη Γαλλία(Chantiers du Havre, Le Havre), 110 οχήματα. Πρώην Santa Regina.

(Nusa = πατρίδα στη γλώσσα τους)

 

PT Aman Lintas Samudra:

ALS Elisa (IMO 9819272), χτισμένο το 2017 στην Κίνα(Fujian Southeast Shipyard), 500 επιβάτες, 150 οχήματα. Πρώην Tong Yang 77.

ALS Elvina (IMO 9807217), χτισμένο το 2017 στην Κίνα(Fujian Funing), 500 επιβάτες, 150 οχήματα. Πρώην Tong Yang 88.

 

Μιλάμε δηλαδή για 60 μεγάλα φέρρυ που φορτώνουν και ξεφορτώνουν με καταιγιστικούς ρυθμόύς στα 7 linkspan που υπάρχουν σε κάθε λιμάνι(Merak στην Java και Bakauheni στην Sumatra). Όποιο αναμένει ή δε δουλεύει ρίχνει άγκυρα στο αγκυροβόλιο και καλείται μέσα στη σωστή στιγμή. Στο youtube μπορείτε να βρείτε πολλά για όλα αυτά τα ferry. Τα περισσότερα πλοία είναι πρώην Ιαπωνικά, όμως την τελευταία 5ετία έχει υπάρξει μια συρροή κινεζικού τοννάζ συγκεκριμένου design που αγόρασαν δεύτερο χέρι παραπάνω από μία εταιρείες. Απαίσια σκαριά αυτά τα κινέζικα, σε σχήμα τσόκαρου.

Edited by Nick the Greek
Links
Link to comment
Share on other sites

Ίσως οι ινδονησιοι να κατέχουν το μεγαλύτερο ακτοπλοϊκό στόλο στο κόσμο καθότι νησιωτικό κράτος που είναι.

Έχουν ξεπεράσει και τους Φιλιππινέζους.

Όντως τα τελευταία χρόνια έχουν στραφεί στην κινεζική αγορά.

Το μόνο λυπηρό με αυτούς ότι δεν το έχουν και ιδιαίτερα με την ναυτική ασφάλεια....

Link to comment
Share on other sites

Δε νομίζω να έχουν ξεπεράσει τους Φιλιππινέζους, οι Φιλιππίνες έχουν μεγαλύτερο αριθμό νησιών και πιο προσφερόμενη γεωγραφία. Έχουν πολύ μεγάλο στόλο όμως στα σίγουρα, εμείς είδαμε μόνο μία γραμμή παραπάνω. Αυτό με τη ναυτική ασφάλεια είναι κάτι σχετικό, να είσαι σίγουρος πως και οι βορειοευρωπαίοι όταν έρχονται στην Ελλάδα, παρόμοια σχόλια κάνουν για εμάς. Και για να λέμε και του στραβού το δίκιο, linkspan δεν έχω δεί πουθενά στην Ελλάδα. κι όμως αυτοί έχουν.

Link to comment
Share on other sites

On 4/23/2023 at 8:17 PM, Nick the Greek said:

 Αυτό με τη ναυτική ασφάλεια είναι κάτι σχετικό, να είσαι σίγουρος πως και οι βορειοευρωπαίοι όταν έρχονται στην Ελλάδα, παρόμοια σχόλια κάνουν γιά εμάς.

Τουλάχιστον εμείς δεν έχουμε τόσα ναυάγια
Σίγουρα θα έχετε διαπιστώσει ότι οι μετασκευές των γιαπωνέζικων που κάνουν οι Ινδονησιάνοι κ τα Φιλιππίνια με τις δικές μας απέχουν παρασάγγας,εννοείται προς τα κάτω Το γεγονός ότι εδώ επιβιώνουν βαπόρια όπως ο ΜΑΚΕΔΩΝ του 72  ή το AQUA BLUE του 75 κλπ λέει κάτι γιά το επίπεδο ασφαλείας .Ίσως η ύπαρξη linkspan έχει να κάνει με τις παλίρροιες.
Έχω διαβάσει σχόλια ευρωπαίων γιά την ακτοπλοία μας Περισσότερο επικεντρώνονται στις συνθήκες φορτοεκφόρτωσης κ απορούν με το ότι δεν συμβαίνουν ατυχήματα
 

Link to comment
Share on other sites

Καλά δεν το συζητάμε, σε ναυτική ικανότητα και επαγγελματισμό είναι σα να συγκρίνεις τον Τρύφωνα Σαμαρά με βοηθό πιστολάκι σε συνοικιακό κομμωτήριο:D. Πάντως σε εγκαταστάσεις είναι ξεκάθαρα μπροστά και έχω την αίσθηση πως αυτό έχει να κάνει περισσότερο με την πολυμορφία του τοννάζ. Δουλεύουν πρύμα-πλώρα, αρκετοί διαφορετικοί καταπέλτες, ύψη, απόσταση από την προβλήτα, άλλοι σπαστοί, άλλοι μονοκόμματοι, έχει μεγάλη ποικιλία.

 

Το ίδιο λέμε για τους ξένους, όταν ο άλλος έστω και σε εγκαταστάσεις Βικτωριανής εποχής όπως στο Harwich επί παραδείγματι, φτάνει με τρένο δίπλα στο πλοίο, περνάει έλεγχο ασφαλείας και επιβιβάζεται με φυσούνα απ' ευθείας στην υποδοχή του πλοίου, είναι λιγάκι ταξίδι στο χρόνο να βλέπεις επιβίβαση-γιουρούσι σε νησιωτικό λιμάνι με τον κόσμο να γίνεται μούσκεμα ή με την εξαγωγή του Paros Jet να χτυπάει κατάφατσα τους επιβάτες.

Link to comment
Share on other sites

Έχω ταξιδέψει στην Ινδονησία πολλές φορές με πλοίο. Οι μόνες αλλαγές που έγιναν στα οχηματαγωγά ιαπωνικής κατασκευής είναι τα στρώματα βρωμιάς και σκουριάς που τοποθετούνται στο πλοίο. Ο λόγος που έχουν τόσα πολλά πορθμεία είναι γιατί πάντα χαλάνε ή βυθίζονται.

Είναι πολύ ανησυχητικό όταν στέκεσαι στο κατάστρωμα ενός πλοίου και πίσω σου είναι αυτό...

 

Indoferry1.jpg

Link to comment
Share on other sites

On 4/23/2023 at 8:17 PM, Nick the Greek said:

Δε νομίζω να έχουν ξεπεράσει τους Φιλιππινέζους, οι Φιλιππίνες έχουν μεγαλύτερο αριθμό νησιών και πιο προσφερόμενη γεωγραφία. Έχουν πολύ μεγάλο στόλο όμως στα σίγουρα, εμείς είδαμε μόνο μία γραμμή παραπάνω. Αυτό με τη ναυτική ασφάλεια είναι κάτι σχετικό, να είσαι σίγουρος πως και οι βορειοευρωπαίοι όταν έρχονται στην Ελλάδα, παρόμοια σχόλια κάνουν για εμάς. Και για να λέμε και του στραβού το δίκιο, linkspan δεν έχω δεί πουθενά στην Ελλάδα. κι όμως αυτοί έχουν.

Κ το WINDU KARSA PRATAMA είναι της σειράς του ΜΑΡΜΑΡΙ ΕΞΠΡΕΣ

5 minutes ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said:

Κ το WINDU KARSA PRATAMA είναι της σειράς του ΜΑΡΜΑΡΙ ΕΞΠΡΕΣ

Επίσης έχεις παραλείψει εταιρείες με μεγαλύτερα βαπόρια 'οπως το πρόσφατο που πήρε φωτιά κλπ

On 4/28/2023 at 3:59 AM, JonB72 said:

Έχω ταξιδέψει στην Ινδονησία πολλές φορές με πλοίο. Οι μόνες αλλαγές που έγιναν στα οχηματαγωγά ιαπωνικής κατασκευής είναι τα στρώματα βρωμιάς και σκουριάς που τοποθετούνται στο πλοίο. Ο λόγος που έχουν τόσα πολλά πορθμεία είναι γιατί πάντα χαλάνε ή βυθίζονται.

Είναι πολύ ανησυχητικό όταν στέκεσαι στο κατάστρωμα ενός πλοίου και πίσω σου είναι αυτό...

 

Indoferry1.jpg

Κ εγώ έχω ταξιδέψει Ινδονησία Ο λόγος που έχουν τόσα πολλά ακτοπλοϊκά είναι  ότι πρόκειται γιά το μεγαλύτερο νησιωτικό κράτος του κόσμου.

Link to comment
Share on other sites

Πρός το παρόν έχω περιοριστεί στα στενά της Sunda και αυτά που αναφέρω είναι με βάση τις παρατηρήσεις μου τον τελευταίο καιρό. Τώρα αν υπάρχουν αυτή τη στιγμή σβηστά πλοία σε επισκευή ή παροπλισμό στη συγκεκριμένη γραμμή, προφανώς δεν είναι μέσα στη λίστα. Αν τα έχεις διαθέσιμα, πρόσθεσέ τα. Σε σχέση με την τελευταία ανανέωση λοιπόν, μπορώ να προσθέσω το:

 

PT Raputra Jaya:

Raja Basa I (IMO 8807076), χτισμένο το 1987 στην Σιγκαπούρη(President Marine).

Link to comment
Share on other sites

On 4/28/2023 at 3:59 AM, JonB72 said:

Έχω ταξιδέψει στην Ινδονησία πολλές φορές με πλοίο. Οι μόνες αλλαγές που έγιναν στα οχηματαγωγά ιαπωνικής κατασκευής είναι τα στρώματα βρωμιάς και σκουριάς που τοποθετούνται στο πλοίο. Ο λόγος που έχουν τόσα πολλά πορθμεία είναι γιατί πάντα χαλάνε ή βυθίζονται.

Είναι πολύ ανησυχητικό όταν στέκεσαι στο κατάστρωμα ενός πλοίου και πίσω σου είναι αυτό...

 

Indoferry1.jpg

Φαντάσου έναν Ευρωπαίο τουρίστα, πριν μερικά χρόνια, σε ένα Κρητικό πλοίο στον Πειραιά, και δίπλα του μια αντίστοιχη εικόνα με το Παναγία Τήνου μισοβυθισμένο. Οπότε ναι, και για μας οι Βόρειοι τα ίδια λένε. 

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Nick the Greek said:

Πρός το παρόν έχω περιοριστεί στα στενά της Sunda 

Με συγχωρείς,τώρα πρόσεξα ότι επικεντρώθηκες στον πορθμό της Σούνδης ο οποίος παρεμπιπτόντως εκτός από την κίνηση που έχει  δεν είναι "καθαρός" γιά μεγαλύτερα πλοία Με πρώτη ευκαιρία θα προσπαθήσω να σε συμπληρώσω.

Edited by proud_ionian
long quote short
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Βγήκανε κάτι Αρκουδέηδες:D και με λοιδωρούν. Και καλά, λένε πως με το που έκανε αφιέρωμα στην Ινδονησία ο Nick the Greek, είχαμε καταστροφή:rolleyes:. Εντάξει, πήραν φωτιά στο γκαράζ του Royce I δύο πούλμαντα και έγινε εγκατάλειψη του πλοίου:

 

Συμβαίνουν και στις καλύτερες οικογένειες αυτά. Πέρα από την πλάκα, έτσι ακριβώς έγινε, στο παραπάνω βίντεο μπορείτε να δείτε αποκαλυπτικότατα πλάνα. Δούλεψαν τα drenchers στο γκαράζ, βέβαια η εγκατάλειψη δεν έγινε ακριβώς με λέμβους και προβλεπόμενα σωστικά αλλά τέλος πάντων τα κατάφεραν χωρίς νεκρούς νομίζω. Κάποιοι βγήκαν από την πρύμη, άλλοι από τον καταπέλτη της πλώρης. Το πλοίο αφού έσβησε η φωτιά ξεφόρτωσε κανονικά τα οχήματα πλήν των 2 λεωφορείων και φαντάζομαι θα επισκευαστεί. Ορισμένα λινκ ακόμη:

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Σε συμπληρώνω στα ακτοπλοϊκά της Ινδονησίας χωρίς λεπτομέρειες λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων
 

ΑΝDHIKA NUSANTARA  BAHTERA NUSANTARA 01  BAHTERA NUSANTARA 02  BONTANG EXPRESS II  BSP I  BUKIT RAYA  CITRA NUSANTARA  

DHARMA FERRY II  DHARMA FERRY IX  DHARMA FERRY VII  DHARMA KARTIKA 9  DHARMA KARTIKA VII  DHARMA RUCITRA 1  DLN BATU LAYAR  DLN OASIS

DRAJAT PACIRAN  EGON  GADING NUSANTARA  GANDA DEWATA  JATRA II  KALIBOUR I  KELUD  KIRANA  KIRANA I   KIRANA III  KIRANA VII  SAKURA EXPRESS

ACEM HEBAT 1  LABITRA KARINA  MADANI NUSANTARA  MAHKOTA NUSANTARA  MARINA NUSANTARA  MARISA NUSANTARA  MUNIC 1  MUNIC III  MUNIC XI

MUTIARA FERINDO VII  MUTIARA PERSADA III  MUTIARA SENTOSA II  MUTIARA SENTOSA III  MUTIARA TIMUR I  NIKI BAROKAH  NIKI  SEJAHTERA  NUSA SETIA

ONTOSENO I BSP II  PANTOKRATOR  PARAMA KALYANA  PORT LINK VII  PRIMA NUSANTARA  PRINCE SOYA  PUTRI JASMIN  SABUK NUSANTARA

SALINDO MUTIARA I  SANTIKA NUSANTARA  SATRIA PATRAMA  SATYA KENCANA III  SRIKANDI LINE  THALIA  TITIAN NUSANTARA   TRIBUANA 1  TRIMAS LAILA

WINDA KARSA DWITYA  WIRA ONO NIHA  WIRA VICTORIA  DHARMA KARTIKA 2  SURYA KAYANGAN  MUTIARA FERINDO I

Πρόθυμος γιά διευκρινίσεις!

 

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Υπάρχουν πολλά βίντεο στο youtube απο το λιμάνι MERAK. Σήμερα π.χ. είδα ένα σχετικό βίντεο με το TRIBUANA 1.  Δεμένο το πλοίο και λές και βρισκόταν στον Κάβο Ντόρο.  Αυτό θεωρείται ασφαλές λιμάνι? Η επι - αποβίβαση των οχημάτων είναι τραγική. 

Link to comment
Share on other sites

Έχω κατά καιρούς κοινοποιήσει κάμποσα βίντεο από εκεί. Οι εγκαταστάσεις είναι σίγουρα καλύτερες από τις ανύπαρκτες δικές μας, αυτοί πάσχουν όμως από άλλες παθήσεις. Περιορισμένη ναυτοσύνη και έλλειψη κουλτούρας ασφαλείας ακόμη και σε σύγκριση με μας. Το χειρότερο όμως είναι πως σε αυτά τα μέρη η ανθρώπινη ζωή έχει πολύ μικρότερη αξία απ’ ότι στην Ευρώπη, κάτι που δεν μπορεί κάποιος να το συλλάβει αν δεν το δεί από κοντά.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Να και το αδελφό του Jetferry 1, με όνομα Jetliner (IMO 9117454) που κάνει και αυτό δρομολόγια στην Ινδονησία. Ένας ντόπιος vlogger ταξίδεψε με το πλοίο και μπορούμε να το δούμε εκ των έσω σε εκτεταμμένα πλάνα:

 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...