ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted July 20, 2023 Author Posted July 20, 2023 (edited) Όλη η σειρά ήταν αξιόλογα αλλά δυστυχώς μόνο το Ν ΣΑΜΟΣ επιζεί κ αυτό από τύχη. 6 hours ago, Ermenegildo said: Το Utopia 2 ειχε λιγο τεραστιο καταπελτη... μεγαλύτερος απο αυτοκινηταδικο Ως UTOPIA μετασκευάστηκαν γιά διεθνείς πλόες Γιατί όμως ο μεγάλος καταπέλτης Μπορεί να ήταν ανάλογα τα φορτία αλλά κμπορεί αυτός να βρέθηκε διαθέσιμος Παρεμπιπτόντως το ΝΕW HAMANASU διαδέχθηκε το μετέπειτα ΛΙΣΣΟΣ. Edited July 20, 2023 by Nick the Greek Quote
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted July 21, 2023 Author Posted July 21, 2023 OARAI MARU Επιβατηγό/οχηματαγωγό Nihon Enkai Ferry,Tokyo Hayashikane,Shimonoseki 1987 15139 grt 178x24.8x6.5 m 2 MAN 18004 kw 23.0 kn 756 επιβάτες 1961 γραμμικά Γραμμή Oita-Tomokomai 1980 Blue Highway Line,Tokyo 1991 όνομα SUNFLOWER OARAI 2002 Πώληση Μοl Ferry,Panama Όνομα FERRY COSMO 3 2003 Πώληση Dharma Lautan Utaka 2004 Όνομα SHUTTLE YOKOSUKA,σημαία Ιαπωνίας 2005 " SHUTTLE OITA 2007 Πώληση Jay Management,Panama (Κουταλίδης) 'Ονομα SHUTTLE 2010 Ναύλωση ΝΕL Lines Όνομα COLOSSUS,σημαία Μάλτας Πάνω SHUTTLE OITA wikimedia Κάτω SHUTTLE shipspotting
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted July 23, 2023 Author Posted July 23, 2023 VARUNA VICTORY Επιβατηγά/οχηματαγωγά Eiyu Shoji & Higashi Nihon Ferry, Muroran Mitsubishi,Shimonoseki 1987 Kobe 1989 27320 grt 187.1x27x6.7 m 27100 grt 2 ΜΑΝ 21880 kw 23.5 kn 21118 kw Eπιβάτες 870 1800 γραμμικά 950 2100 1998 Πώληση Strintzis Lines Πώληση GNV,Palermo Όνομα SUPERFERRY HELLAS Mετασκευή Μariotti,Genoa 1999 Γραμμή Λιβόρνο-Παλέρμο 2003 Γένοβα-Τύνις 2006 Γένοβα-Βαρκελώνη-Ταγγέρη 2007 Πώληση Baja Ferries,Mεξικό 2008 Όνομα CHIHUAHUA STAR εσωτερικά Μεξικού 2011 Ναύλωση American Cruises Γραμμή San Juan-Mayaguez Όνομα CARIBBEAN FANTASY σημαία Παναμά 2016 Φωτιά ανοικτά του Πουέρτο Ρίκο 2017 Πώληση,όνομα FANTASY Διάλυση Τουρκία Τα βαπόρια ηταν από τη μάννα τους αδελφά με ψιλοδιαφορές μεταξύ τουςω 1 VARUNA 2,3 VICTORY 4 CHIHUAHUA STAR όλα faktaomfartyg
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted July 25, 2023 Author Posted July 25, 2023 ΚΙSO επιβατηγό/οχηματαγωγό Τaiheiyo Ferry KK, Nagoya Mitsubishi,Shimonpseki 1987 13730 grt 192.5x27.1x6.7 m 2 MAN 17212 kw 21.5 kn 850 επιβάτες 1600 γραμμικά Γραμμή Sendai-Tomakomai 2004 Πώληση Hellas Ferries,Πειραιάς 2005 Σημαία Κύπρου,όνομα OCEAN TRAILER Πηγή Σπύρος Ρούσσος ΚΙΤΑΚΑΜΙ επιβατηγό/οχηματαγωγό Τaiheiyo Ferry KK, Nagoya Mitsubishi,Shimomonseki 1989 13937 grt 192.5x27.0x6.7 m 2 MAN 21184 kw 21.5 kn 850 επιβάτες 1700 γραμμικά Γραμμή Sendai-Tomakomai 2019 Διάλυση Iνδία ως ΚΙΤΑ σημαία Νiue To πλοίο όπως παρατηρείτε ήταν η εξελιξη του ΚΙSO (ΡΟΔΟΣ) προς το ISHIKARI (AΣΤΕΡΙΩΝ ΙΙ).
Strofalos Posted July 25, 2023 Posted July 25, 2023 Τι ωραία σειρά αυτά τα Γιαπωνέζικα..από αυτή την σειρά που ψήλωσε η πλώρη και άρχισαν να δείχνουν περισσότερο πλοία παρά κουτιά, μέχρι και την σειρά Hamamasu/Akashia (και την εξέλιξή τους Suzuran/Suisen) ήταν και είναι φοβερά πλοία, τόσο κάτω όσο και πάνω από την ίσαλο..!
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted July 25, 2023 Author Posted July 25, 2023 Yπάρχει διαφορά ανάμεσα στα βαπόρια που ταξιδεύουν στην λεγόμενη εσωτερική θάλασσα (Seto) κ σε αυτά που κάνουν μεγάλα ταξίδια από το μεσαίο στο βόρειο νησί,ανατολικά κ δυτικά κ τα οποία είναι θαλασσοβάπορα Ανέκαθεν έφτιαχναν βαπόρια κ στα πολεμικά αν τους έχεις παρακολουθήσει Το θέμα είναι ότι η Ευρώπη ξέχασε πως χτίζουν κ ό,τι κάνουν είναι κουτιά ενώ η Ιαπωνία έχει τη δική της σχολή κ βελτιώνεται συνεχώς!
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted July 27, 2023 Author Posted July 27, 2023 NEW HARIMA επιβατηγά/οχηματαγωγό Hankyu Ferry KK, Kobe Kanda,Kawajiri 1988 19562 grt 174.5x26.8x6.1 m 2 MAN 21184 kw 22.6 kn επιβάτες 2246 γραμμικά 1800 γραμμή Osaka-Kobe-Kokura 2003 Πώληση Αboitiz,Φιλιππίνες Όνομα SUPERFERRY 17 2004 Πλοιοκτήτρια WG&A Jebsens,Φιλιππίνες 2007 Πώληση Pacific Asia,Panama Όνομα HUADONG PEARL III Γραμμή Κορέα-Κίνα 2008 Πώληση Ιscomar,Iσπανία όνομα ISABEL DEL MAR γραμμή Valencia-Ibiza-Palma 2009 Kατάσχεση 2014 Διάλυση Τουρκία Το πλοίο είναι από τα ελάχιστα ιαπωνικά που ήλθαν στην Ευρώπη εκτός από Ελλάδα κ αυτό οφείλεται στην βραχύβια συνεργασία της Stena με Κορεάτες Πηγή faktaomfartyg
Strofalos Posted July 28, 2023 Posted July 28, 2023 On 7/25/2023 at 6:16 PM, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said: Ανέκαθεν έφτιαχναν βαπόρια κ στα πολεμικά αν τους έχεις παρακολουθήσει Έφτιαχναν και φτιάχνουν βαπόρια, αλλά στα πολεμικά τους είναι καραβάρες!!! Τα αντιτορπιλικά κλάσης Maya για παράδειγμα είναι έτη φωτός πιο ολοκληρωμένα οπλοσυστήματα από τα αμερικανικά Arleigh Burke παρόλο που είναι κόπια τους. Αυτό που λέγαμε στο Ναυτικό πως αν είχαν "ανθρώπινα συστήματα" (πχ το συστημα διαχείρισης μάχης, κ.α) θα τα χτυπούσαμε κι εμείς..!
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted July 30, 2023 Author Posted July 30, 2023 On 7/29/2023 at 12:55 AM, Strofalos said: Αυτό που λέγαμε στο Ναυτικό πως αν είχαν "ανθρώπινα συστήματα" (πχ το συστημα διαχείρισης μάχης, κ.α) θα τα χτυπούσαμε κι εμείς..! Δυστυχώς μέχρι τώρα ισχύει ο αυτοπεριορισμός από το ιαπωνικό σύνταγμα γιά την εξαγωγή όπλων,κάτι που φαίνεται ότι στο προσεχές μέλλον θα αρθεί Κ είναι πραγματικά ευκαιρία αφού παροπλίζουν τα πολεμικά τους σε μικρή ηλικία.
Strofalos Posted July 30, 2023 Posted July 30, 2023 Για μείζονα συστήματα. Για απλούστερα όχι. Βέβαια, το τι εννοούν μείζονα, ένας Θεος ξέρει, ή βασικά θα τα μαθαίναμε μετά από κάνα LoR για το "τάδε" πλοίο.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted July 31, 2023 Author Posted July 31, 2023 NEW AKASHIA Eπιβατηγό/οχηματαγωγό Shin Nihonkai Ferry,Otaru Ishikawajima Harima HI, Κure 1988 19796 grt 192.9x29.4x6.7m 2 Pielstick 19418 kw 22.0 kts Eπιβάτες 800 1860 γραμμικά Γραμμή Otaru-Niigata-Tsuruga-Maizuru 2004 Πώληση Εndeavor Lines (Tζανετάτος) Μετονομασία σε ΙΟΝΙΑΝ GLORY Aδελφά FERRY AZALEA,FERRY LAVENDER,FERRY SHIRAKABA. Πηγή wikimedia commons
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted August 5, 2023 Author Posted August 5, 2023 ERIMO MARU Επιβατηγό/οχηματαγωγό Nihon Enkai Ferry IHI,Tokyo 1989 25201 grt 178.0x25.0 2 Pielstick 21844 kw 23.0 kn 634 επιβάτες 1960 γραμμικά γραμμή Τοkyo-Tomakomai 1990 Πλοιοκτήτρια Blue Highway,Tokyo 1991 Όνομα Sun Flower Erimo 2002 FERRY COSMO 5 2004 SHUTTLE YOKOSUKA 2007 Πώληση Κορέα 2008 Όνομα NEW GOLDEN BRIDGE VI 2009 ΥΟΝG XIA 2019 YX GOLD σημαία Palau Διάλυση Μπανγκλαντές To βαπόρι αντικατέστησε στην Ιαπωνία το μετέπειτα ΚΙΝΓΚ ΜΙΝΩΣ πρώην ΕRIMO MARU κ ήταν κονταδελφό με το μετέπειτα COLOSSUS.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted August 9, 2023 Author Posted August 9, 2023 BLUE ZEPHYR Επιβατηγό/οχηματαγωγό ΝΥΚ & Κinkai YK Kanda,Kawajiri 1990 26463 grt 186.5x24.8 m 2 Pielstick 23830 kw 23.0 kn Eπιβάτες 594 IX 140 Γραμμή Τokyo-Kushiro 1999 Πώληση Marine Asia Όνομα ΤΙΑΝ REN,σημαία Παναμά Γραμμή Κίνα-Κορέα 2020 Διάλυση Μπάνγκλαντες ως T REN Iδιαίτερα βαπόρια αυτό κ το αδελφό SABRINA νυν GOLDEN BRIDGE.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted August 13, 2023 Author Posted August 13, 2023 ΟCEAN EAST επιβατηγό/οχηματαγωγό Τοkyu Ferry KK Sakai HI ,Sakai 1991 11523 grt 165.0χ25,0χ6,2 m 2 Pielstick 21200 kw 21.5 kts επιβάτες 462 γραμμικά 1262 Γραμμή Tokyo-Tokushima-Kokura 2016 Πώληση Ινδονησία Ονόματα GOLDEN PEARL 7, KM MUTIARA TIMUR I Γραμμές Ινδονησίας 16-11-2022 Φωτιά,ολική απώλεια Αδελφό OCEAN WEST Aυτόν τον βάπορα έκαψαν οι άναυτοι Ινδονησιάνοι!
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted August 18, 2023 Author Posted August 18, 2023 KURENAI MARU επιβατηγό Οsaka Shosen Kaisha Osaka Iron Works 1924 1540 grt 1 diesel 1740 hp 14.3 kts 451 επιβάτες Γραμμή Οsaka-Beppu 1942 επίτακτο οπλιταγωγό Βυθίστηκε Φιλιππίνες από αμερικάνικα αεροσκάφη Πηγή photoship
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted August 28, 2023 Author Posted August 28, 2023 (edited) NISHIKI MARU επιβατηγό Οsaka Shosen Kaisha Mitsubishi,Kobe 1934 1847 grt 74x12χ3,7 m 1 Sulzer 2860 hp 17.3 kts Eπιβάτες 738 Γραμμές Εσωτερική θάλασσα Ιαπωνίας αργότερα κ με Κansai Kisen KK Aδελφό ΚΟGANE MARU 1971 Πώληση Χονγκ Κονγκ όνομα WAH SHANG 1975 φωτιά,ολική απώλεια ως SAMAA DHAAN σημαία Μαλδίβες Δυστυχώς όμορφα κλασικά ποσταλάκια σαν κ αυτό δεν ήλθαν ποτέ στη χώρα μας... πηγή photoships Edited August 28, 2023 by ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted August 31, 2023 Author Posted August 31, 2023 TACHIBANA MARU επιβατηγό Tokai Kisen KK Mitsubishi 1935 1772 grt 76x12x3.7 m 2 diesels 2400 hp 14.0 kts επιβάτες 1230 γραμμή στον κόλπο του Τόκυο στον ΒΠΠ πλωτό νοσοκομείο (φωτο) αμέσως μετά πλοίο επαναπατρισμού επάνοδος στην ακτοπλοϊα 1973 Διάλυση Ιαπωνία πηγή photoship
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted September 2, 2023 Author Posted September 2, 2023 MIDORI MARU Επιβατηγό Οsaka Shosen Kaisha Μitsubishi,Kobe 1928 1724 grt 78x12 m Diesel 2138 hp 16.3 kts επιβάτες 729 γραμμή Οsaka-Beppu 1935 Bυθίστηκε λόγω σύγκρουσης 60 νεκροί Αδελφό SUMIRE MARU Πηγή akpool.de
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted September 5, 2023 Author Posted September 5, 2023 (edited) KOGANE MARU επιβατηγό Osaka Shosen Kaisha Mitsubishi ,Kobe 1936 1905 grt 75x12 m 2 Sulzer 2807 hp ταχύτητα 17.3 kts επιβάτες 710 γραμμή Osaka-Beppu ΒΠΠ επίτακτο οπλιταγωγό 1971 πλωτό ξενοδοχείο στη Ηiroshima 1980 Διάλυση Edited September 5, 2023 by ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ
Nick the Greek Posted September 8, 2023 Posted September 8, 2023 On 7/17/2023 at 3:46 PM, Mr_Zoo said: τα 2 επιπλέον αδελφά ήταν τα Ferry Azalea και Ferry Shirakaba Ferry Azalea τέλος, εδώ μπορείτε να δείτε τι έγινε συνοπτικά: Το όνομά του ήταν Mutiara Berkah I, να μια σύντομη περιγραφή του τι συνέβη: Quote CAUGHT FIRE ON THE UPPER VEHICLE DECK.WHILST MOORED AT THE MUTIPURPOSE TERMINAL AT MERAK, INDONESIA IN LAT. 05 55' 13"S, LONG. 105 59' 52"E AT 1050 HOURS LT (UTC+7) ON 06/09/23. 159 PERSONS EVACUATED ASHORE USING A CRANE ON THE QUAY. 5 PASSENGERS TAKEN TO HOSPITAL FOR TREATMENT FOR SMOKE INHALATION. THE BLAZE SPREAD THROUGHOUT THE VESSEL, LOCAL FIRE SERVICES ASSISTED BY 4 FIRE FIGHTING TUGS ATTEMPTED TO BRING THE BLAZE UNDER CONTROL. SUSTAINED SERIOUS DAMAGE. DEVELOPED LIST TO PORT DUE TO INGRESS OF WATER FROM FIRE FIGHTING OPERATIONS. Εδώ σε καλύτερες ημέρες.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted September 8, 2023 Author Posted September 8, 2023 (edited) Πολύ φρέσκο! Στην Ινδονησία οι Γιαπωνέζες είτε τις καίνε ή είτε τις βουλιάζουν σε αντίθεση με την Ελλάδα όπου μακροημερεύουν με εξαίρεση σαν αυτή που ακολουθεί. COBALT MARU IVORY MARU επιβατηγά Κansai Kisen,Osaka Mitsubishi 1967 Uraga 3155 grt 89.3x13.4 m 2 diesels 20.6 kts επιβάτες 900 γραμμή Οsaka-Beppu 1992 Πώληση στα 3Κ γιά μετασκευή σε κρουαζιερ'οπλοια ημέρας Ονόματα VERGINA TREASURE VERGINA CITY 1995 Φωτιά στο Καλυμπάκι Ελευσίνας κ Διάλυση Αλιάγα, Τουρκία Πηγή Photoship COBALT MARU IVORY MARU επιβατηγά Κansai Kisen,Osaka Mitsubishi 1967 Uraga 3155 grt 89.3x13.4 m 2 diesels 20.6 kts επιβάτες 900 γραμμή Οsaka-Beppu 1992 Πώληση στα 3Κ γιά μετασκευή σε κρουαζιερ'οπλοια ημέρας Ονόματα VERGINA TREASURE VERGINA CITY 1995 Φωτιά στο Καλυμπάκι Ελευσίνας κ Διάλυση Αλιάγα, Τουρκία Πηγή Photoship Edited September 8, 2023 by proud_ionian quote
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted September 12, 2023 Author Posted September 12, 2023 (edited) KURENAI MARU επιβατηγό Kansai Kisen,Osaka Mitsubishi 1960 2928 grt 86.7x13.4x3.7 m 2 Sulzer 5400 hp 18.0 kts επιβάτες 1113 γραμμή/κρουαζιέρες Εσωτερική θάλασσα 1988 πώληση Royal Wing,Yokohama όνομα ROYAL WING πλωτό εστιατόριο διάλυση Ν Κορέα Ιούλιος 2023 αδελφό MURASAKI MARU πηγή photoship Edited September 12, 2023 by ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted September 14, 2023 Author Posted September 14, 2023 (edited) ROKKO MARU ε/ογ-ο/γ καταμαράν Κansai Kisen,Osaka NKK, Shimizu 1969 2822 grt 83.1x25.0x5.0 m 2 Daihatsu 6400 bhp 19.0 kn επιβάτες 730 94 ΙΧ γραμμή Εσωτερική Θάλασσα 1990 Πώληση Songserm,Tαϊλάνδη Όνομα ΚΙΝG CRUISER 1997 βυθίστηκε λόγω πρόσκρουσης σε ύφαλο στις Ανδαμάνες νήσους 1999 Φέρεται υπάρχον ως ΚΙΝG FERRY αδελφό ΙΚΟΜΑ ΜΑRU Aυτά τα 2 ήταν προκάτοχοι του μετέπειτα ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Π κ αδελφού Πηγή shipspotting Edited September 14, 2023 by ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted September 17, 2023 Author Posted September 17, 2023 YUFU επιβατηγό/οχηματαγωγό Κansai Kisen,Osaka Hashihama,Imabari 1971 4668 grt 89.4x14.6x4.4 m 2 Pielstick 6179 kw 20.0 kts 1200 επιβάτες 50 μόνο ΙΧ γραμμή εσωτερική θάλασσα 1991 πώληση Κοσμά, όνομα VERGINA CITY 1992 μετασκευή Πέραμα κρουαζιερόπλοιο ημέρας όνομα CRETA SKY,κρουαζιέρες Ηράκλειο-Σαντορίνη 1993 όνομα VERGINA SKY 1999 παροπλίστηκε Ελευσίνα 2004 Διάλυση Αλιάγα Τουρκία Αδελφό ΜΑΥΑ Πηγή 1η photoship 2η faktaomfartyg στο Ηράκλειο
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted September 20, 2023 Author Posted September 20, 2023 FERRY HANKYU Ηankyu Ferry KK,Shimonoseki Hayashikane,Shimonoseki 1968 8326 grt 127.7x23.0x4.2 m 2 MAN 5400 kw 18.3 kts 1200 επιβάτες 735 lane γραμμή Kobe-Kokura 1986 πώληση Λελάκη,όνομα SUNBOAT σημαία Κύπρου παροπλισμός Ελευσίνα 1987 μετασκευή Πέραμα,όνομα ΑRIANE I Διαχειρίστριες Adriatic Ferries κ Εuroferries, Πάτρα-Πρίντεζι 1988 ναύλωση ΗCML Πάτρα-Πρίντεζι-Τεργέστη ναύλωση Τirrenia Λιβόρνο-Πόρτο Τορρες ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ ελληνική σημαία,Πειραιάς-Σητεία-Κάσος-Κάρπαθος 1990 Πώληση Mediterranean Lines (Γιαννάτος) RAFFAELLO, ναύλωση Κοσμά Πάτρα-Πρίντεζι 1995 όνομα BRINDISI σημαία Μάλτας ναύλωση Stern Maritime, Mπάρι-Ηγουμενίτσα-Τσεσμέ ναύλωση Κοσμά Πάτρα-Ηγουμενίτσα-Κέρκυρα-Πρίντεζι 1999 Πώληση Five Star Lines (Aλεξάκης πρώην συνέταιρος Γιαννάτου) όνομα ΑΤΗΙΝΑ Ι, Ελλάδα-Ιταλία 2002 Πώληση Parmed, Oυκρανία όνομα PALLADA, Οδησσός-Κων/πολη 2007 Διάλυση Αλάνγκ Ινδία Αδελφό ΗΑΝΚΥU No6 Πηγή φωτό faktaomfartyg 1.FERRY HANKYU 2.SUNBOAT 3.ARIANE I 4. IEΡΑΠΕΤΡΑ 5.RAFFAELLO 6.BRINDISI 7. ATHINA I To πρώτο ιαπωνικό εγ/ογ "μεγάληων αποστάσεων" όπως έλεγαν εκεί τα ανοικτής θαλάσσης Η Ιαπωνία ενώ είχε πολλά τραινάδικα,σε σχέση με την Ευρώπη άργησε να έχει εγ/ογ κ στην πραγματικότητα γιά αρκετά χρόνια ήταν σπαρτιάτικα ro/pax To πλοίο ήταν ο γενάρχης τόσων κ τόσων που ήλθαν στην χώρα μας κ είχαν αυτό το χαρακτηριστικό σουλούπι Να πιάσουμε από ΜΙΛΕΝΑ,ΠΑΝΑΓΙΑ ΑΓΙΑΣΣΟΥ κ να φτάσουμε γιατί όχι μέχρι τα ΚΡΗΤΗ Να σημειώσω ότι οι ξύλινες βάρκες που προστέθηκαν στη μετασκευή,προέρχονταν από το REGENT STAR (πρώην STATENDAM) επίσης του Λελάκη το οποίο μετασκευαζόταν το ίδιο διάστημα στο Πέραμα Ο υποφαινόμενος παρ'ολίγο να μπαρκάρω σαν νέος ασυρματιστής με το πλοίο Πηγή shispotting 1. αδελφό FERRY KAMPU ex HANKYU No6 2. PALLADA
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now