Jump to content
Shipfriends

Iστορικά ιαπωνικά επιβατηγά και άλλα


Recommended Posts

Ήταν κ ένα που βούλιαξε στην Ιαπωνία λόγω σύγκρουσης με γκαζάδικο Από αυτά που ήλθαν στην Ελλάδα,εκείνο που δεν πήγε καλά ήταν το SEATRAILER που το δούλεψαν σαν ρο-ρό Πρέπει να είχε θέμα με το ύψος του γκαράζ.

Link to comment
Share on other sites

HESTIA
επιβατηγό/οχηματαγωγό
Ηigashi Nihon Ferry / Hayashi Marine,Muroran
Mitsubishi,Shimonoseki 1993
13539 grt  192x 27x6.7 m
2 Pielstick 26190 kw  24.0 kts

790 επιβάτες  1750 lane
γραμμή Muroran-Oarai

2006 πώληση Mitsui OSK,Tokyo

όνομα SUN FLOWER FURANO
γραμμή Tomakomai-Oarai
2017 πώληση Ινδονησία
όνομα GOLDEN PEARL III
2018 πώληση Αtosim Lampung Pelayaran

όνομα MUTIARA BERKAH II
Aμφίβολη η ύπαρξη του
Αδελφά HERCULES > BLUE GALAXY, HERMES > KYDON
 

Πηγή Νο1  wikipedia

 

1. HESTIA  2,3 SUN FLOWER FURANO

HESTIA.jpg

SUN_FLOWER_FURANO.jpg

SUN_FLOWER_FURANO (1).jpg

Edited by ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ
Link to comment
Share on other sites

Α ρε φίλε Βίκτωρα τι μας κάνεις... 

Μεγάλος έρωτας αυτή η πορτάδα!!! Και μεγάλη καψούρα να τα έβλεπα στην Ελλάδα και τα τέσσερα..! Θυμάμαι πως το τέταρτο, το Sunflower Sapporo, ήταν ελαφρώς διαφορετικό από τα υπόλοιπα τρία, με κεκλυμμένα παραπέτα στην πλώρη και ποιό χοντρή τσιμινιέρα (κάτι μεταξύ Γκάλαξυ και Αριάδνης τσιμινιέρα). Και εσωτερικά είχε διαφορές με χαρακτηριστικότερη τις περισσότερες καμπίνες. Και επίσης, τo Sunflower Tommakomai το είχα δει σε ένα βίντεο με τα 8αρια του Ειρηνικού και πραγματικά έδινε πόνο..! Παλικάρι σκέτο το παπόρο!!! Αν τα είχε φέρει το '90 η ΑΝΕΚ Ελλάδα και τα τέσσερα και τα είχε μετασκευάσει με τη φιλοσοφία των μετασκευών της το '80, η μοίρα της θα ήταν σίγουρα διαφορετική. 

Link to comment
Share on other sites

Aυτό έχω πει κι εγώ,μεγάλος έρωτας! Κάθε φορά που βλέπω το BLUE GALAXY,το χαζεύω λες κ είναι η πρώτη φορά Το SUNFLOWER SAPPORO ήταν νεώτερο κονταδελφό
Μέχρι το ΕΛΥΡΟΣ αυτή η πορτάδα είναι προϊόν της Αγίας Μιτσουμπίσι,του ΑΡΙΑΔΝΗ περιλαμβανομένου αλλά με "ευρωπαϊκά" χαρακτηριστικά ΌΜΩς κ το Ν ΡΟΔΟΣ το ίδο γενικό σουλούπι δεν είναι;;

Link to comment
Share on other sites

Αυτό ήταν η καψούρα.Αυτή η τσιμινιέρα πιστεύω τους ταίριαζε πολύ.

Αυτά τα βαπόρια ήταν να έρθουν αρχές δεκ 2000.Όχι τα νεότευκτα.

Η ΑΝΕΚ έκανε τεράστιο λάθος που έδωσε τα δύο αδελφά στη Κορέα το 2012.Έπρεπε να κράταγε αυτά και να πούλαγε τότε τα Λατώ,Βενιζέλο και τα δύο fossen.Έτσι η εταιρεία θα σωνόταν.

Ο στόλος της να ήταν τα Λευκά Όρη,Σοφ Βενιζέλος,Έλυρος και τα δύο Κρήτη και ο Πρέβελης.Ας κράταγε στην Ιταλία δύο ναυλωμένα visentini και στη Κρήτη να ήταν ισχυρή.

αρχείο λήψης.png

Link to comment
Share on other sites

Το Ρόδος Βίκτωρα νομίζω πως είναι πρόγονος της ίδιας γραμμής με εξέλιξή της το Kiso. Νομίζω πως η γραμμή του Σοφοκλή Βενιζέλου έδωσε το Αριάδνη, απο εκεί στο Hamamasu και τέλος στο Suzuran. Όλα τους ΚΑΡΑΒΑΡΕΣ και όλα τους ευχή στα χείλη να τα βλέπαμε κάποια στιγμή Ελλάδα. Ειδικά τα 226μετρα θηρία Hamamasu/Akashia & Suzuran/Suisen των 30 μιλίων υπηρεσιακής, των 140 καροτσών και της χαμηλής κατανάλωσης τα θεωρούσα την καλύτερη απάντηση στα Cruise του Μανωλιού. 

Αυτό @nomikos είναι το Sunflower Sapporo..εμφανείς νομίζω οι διαφορές από τον Σοφοκλή Βενιζέλο. Το ίδιο πράγμα πιστεύουμε, αν είχε φέρει και τα τέσσερα αυτά αδελφά για τις γραμμές της Κρήτης συν τα δυο φοσεν για την Ιταλία, με ταυτόχρονο δρόμο στα υπόλοιπα, το μέλλον της εταιρείας θα ήταν διαφορετικό. 

Link to comment
Share on other sites

Ο @ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ έχει δίκιο, και το Ρόδος/Αστερίων παρόμοια σουλούπια είναι απλώς τα η τετράδα μαζί με Rainbow Bell/Love και Sapporo είναι σχεδόν αδελφά μεταξύ τους. Από την άλλη τα πλοία της shin nihonkai δεν έχουν καμία σχέση με αυτά. 

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Strofalos said:

Ειδικά τα 226μετρα θηρία Hamamasu/Akashia & Suzuran/Suisen των 30 μιλίων υπηρεσιακής, των 140 καροτσών και της χαμηλής κατανάλωσης τα θεωρούσα την καλύτερη απάντηση στα Cruise του Μανωλιού. 

 

 ειμαστε ρομαντικοι κ τα σκεφτομαστε αυτα..

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, stathis said:

Ο @ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ έχει δίκιο, και το Ρόδος/Αστερίων παρόμοια σουλούπια είναι απλώς τα η τετράδα μαζί με Rainbow Bell/Love και Sapporo είναι σχεδόν αδελφά μεταξύ τους. Από την άλλη τα πλοία της shin nihonkai δεν έχουν καμία σχέση με αυτά. 

Τα 2 πρώτα είναι πάνω στο ίδιο γενικό σχέδιο που είχε προσφέρει τότε η Mitsubishi,απλώς οι όποιες διαφορές οφείλονται στην Τaiheyo Ferry την πιό "ευρωπαϊκή" εταιρεία της Ιαπωνίας.

Link to comment
Share on other sites

SUN FLOWER NISHIKI 
επιβατηγό/οχηματαγωγό

Kansai Kisen,Osaka
Kanasashi 1992
9684 grt  150.0x25.9x5.4 m
2 Sulzer 19534 kw  22.1 kts
859 επιβάτες  260 ΙΧ
2010 πώληση Αboitiz,Φιλιππίνες

όνομα SUPERFERRY 21
2012 πώληση 2GO TRAVEL
όνομα ST LEO THE GREAT
2022 διάλυση Μπανγκλαντές

πηγή WIKIPEDIA

SUN FLOWER NISHIKI.jpg

MV SUPER FERRY 21.jpg

ST LEO THE GREAT.jpg

Edited by ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ
Link to comment
Share on other sites

FERRY SETTSU
επιβατηγό/οχηματαγωγό
Ηankyu Ferry,kobe
Kanda,Setoda 1995

15188 gt  189.0x 27.0x6.7 m
2 Piellstick 23830 kw  23.0 kts
810 επιβάτες  515 ΙΧ
γραμμή Κοbe-Shin Moji
2015 πώληση Ηanil Express,Koρέα

όνομα ΗΑNIL CARFERRY 2

όνομα ΗΑΝΙL GOLD STELLA
γραμμή Yeosu-Jejudo
2021 όνομα STELLA 1,σημαία Κομόρες
διάλυση Μπανγκλαντές

Αδελφό FERRY SOUO
Ωραία τα βαπόρια της Ηankyu ( θυγατρικής της Shin Nihonkai ) από τα οποία έχουμε δει στα νερά μας μόνο το ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ του  Λελάκη κ το ιορδανικών συμφερόντων DALEELA
 

Oι Κορεάτες άρχισαν να χτίζουν τα δικά τους εγ/ογ τα οποία θυμίζουν έντονα Ιαπωνία κ πωλούν τα second hand ιαπωνικά σε τρίτους μεταξύ των οποίων κ η Ελλάδα ή γιά διάλυση.
 

Ferry_Settsu_JAPAN.jpg

FERRY_SETTSU.jpg

HANIL GOLD STELLA a.jpg

Link to comment
Share on other sites

Σωστά το ST LUCINO Εκείνο που μου κάνει εντύπωση ότι σε μιά χώρα που είναι βουδιστές κάποιοι δίνουν χριστιανικά ονόματα κ μάλιστα αγίων

Τα 2 κρητικά ELIZABETH L,ANTONIO L

Πάντα ήταν απορία μου γιατί πλοία της εταιρείας δεν έχουν προσελκύσει ελληνικό ενδιαφέρον Ειδικά τα τελευταία είναι φανταστικά,προϊόντα κ αυτά της μεγάλης  Mitsubishi.

Link to comment
Share on other sites

M/V PHENIX
επιβατηγό/οχηματαγωγό
Japan Car Ferry,Tokyo
Μitsubishi,Kobe 1971
9598 grt  118.0x20.8x6.0 m
2 Pielstick 8200  19.0 kts

1100 επιβάτες  160 ΙΧ
γραμμή Κawasaki-Miyazaki
1974 πωληση CNAN,Aλγερία

όνομα ΤIPASA
γραμμή Αλγέρι-Αλικάντε-Μασσαλία

2004 πώληση Cleopatra Nav

2005 όνομα CLEOPATRA STAR σημαία Ονδούρας

2006 όνομα ΕΧCELLENT σημαία Σιέρρα Λεόνε
διάλυση Αλάνγκ,Ινδία

Αδελφά BOUGAINVILLEA,HIBISCUS,SAINT PAULIA
Mιά σειρά όχι κ τόσο "ιαπωνικών" σε εμφάνιση εγ/ογ από τα οποία 3 κατέληξαν στην Αλγερία κ κάποια τα είδαμε στον Πειραιά στα πλαίσια κρουαζιέρας κάτι σαν κοινωνικός τουρισμός
Πηγή shipspotting

tipasa_1971_1.jpg

Link to comment
Share on other sites

MASHU
επιβατηγό/οχηματαγωγό
Κinkai Yushen KK,Tokyo
Naikai,Setoda 1973
8783 grt  166.5x24.0x6.5 m

2 Pielstick 20800 hp 20.5 kts
679 επιβάτες  250 ΙΧ

Γραμμή Τokyo- Kushiro
1977 Πώληση GNMT,Βεγγάζη
όνομα GARYOUNIS
ανακατασκευή Νaikai
1978 γραμμή Λιβύη-Γαλλία-Ιταλία

& Λιβύη-Ελλάδα

2004 πώληση Golden Flag Marine,Panama
όνομα DUBAI COAST 1
Διάλυση Αlang,Ινδία

Aδελφό SAROMA
Όμορφο βαπόρι το οποίο γνωρίσαμε στον Πειραιά στα 90ς Ο Γκαρυούνης όπως λέγαμε παιδιά ήταν προΪόν του Νaikai με χαρακτηριστικά σουλούπια ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ, ΜΥΤΙΛΗΝΗ,ΛΑΤΩ κ αδελφά Αυτό εδώ φέρνει περισσότερο προς τα μετέπειτα ΙΟΝΙΑΝ GALAXY/ISLAND
πηγή faktaomfartyg

mashu_1973_1.jpg

garyounis_1973_1.jpg

Link to comment
Share on other sites

PEGASUS
επιβατηγο/οχηματαγωγο
Taiyo Ferry,Kanda
Hayashikane,Shimonoseki 1973

7167 grt 140.9x22.4x5.5 m
2 MAN 14700 kw  21.5 kts
697 επιβάτες  500 ιχ
γραμμή Κanda-Osaka
1978 πώληση Κyushu Kyuko Ferry,Tokyo

γραμμή Τοkyo-Osaka

1982 Osaka Shosen Mitsui,Osaka

 1983 όνομα ΟSAKA
1984 όνομα PEGASUS
πώληση ΑΝΕΚ

πηγή επίσημη κάρτα
 

Έτυχε να είμαι στον κατάπλου του πλοίου στο

Πέραμα κ μη εθισμένος ακόμα στα γιαπωνέζικα 
σουλούπια αναρρωτιιόμουν,ποιό είναι αυτό το

αυτοκινητάδικο που έφερε η ΑΝΕΚ!!!
 

pegasus_1973_1.jpg

Link to comment
Share on other sites

BIZAN MARU
επιβατηγό/οχηματαγωγό
Κyodo Kisen,Ιαπωνία
Κochi Jyuko,Kochi 1983
4097 grt  123.1x20.0x5.0 m
2 Pielstick 5582 kw  17.0 kts
700 επιβάτες  180 ΙΧ

γραμμή Osaka- Komatsushima
1988 πώληση ΡΕ.ΝΑ.ΤΟΥΡ. όνομα ΑPKAΔΙ
επίσημη κάρτα

bizan maru.jpg

Link to comment
Share on other sites

FERRY ORANGE No2
επιβατηγό/οχηματαγωγό
Shikoku Kaihatsu Ferry,Tokyo
Imabari Zosen 1980
5683 grt  142.5x23.5x5.5 m

2 Pielstick 11750 kw  20.0 kts
604 επιβάτες  900 laneγραμμή Τοκyo-Osaka
1994  Πώληση ΡΕ.ΝΑ.ΤΟΥΡ. 

Όνομα  ΠΡΕΒΕΛΗ

Koνταδελφό ORANGE ACE
Πηγή Αdriatic & Aegean Ferries

ferry_orange_no_2_1980_1.jpg

ferry orange no2.jpg

Link to comment
Share on other sites

ERIMO MARU

επιβατηγό/οχηματαγωγό
Νihon Enkai Ferry,Tokyo
Kanasashi,Shimizu 1972
7836 grt  155.0x22.8x6.0 m
2 MAN 14170 kw  20.2 kts
761 επιβάτες  300 ΙΧ
γραμμή Τοkyo-Tomakomai
1987 πώληση Μινωϊκές γραμμές
όνομα ΚΙΝΓΚ ΜΙΝΩΣ
Αδελφό SHIRETOKO MARU
πηγή Wikipedia

ERIMO MARU.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

FERRY NANIWA
επιβατηγό/οχηματαγωγό
Οsaka Kochi Ferry
Koyo ,Mihara 1971

4714 grt  120.8x20.4x4.9 m

4 Niigata 5884 kw  17.0 kts
810 επιβάτες  530 lane
δρομολόγια εσωτερικού Ιαπωνίας
1990 πώληση Green Shg,Panama

όνομα VIGNESSWARA
1995 πώληση Sunbeam Nav,St Vincent & Grenadines

όνομα DIGNITY
Eπίσημη κάρτα

FERRY NANIWA.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

GREEN ARCH
επιβατηγό/οχηματαγωγό
Hiroshima Green Ferry
Kanda, Kure 1975
5135 grt  137.0x22.0x5.6 m
2 Pielstick 15668 kw  21.5 kts
478 επιβάτες  400 ΙΧ
Γραμμή Χιροσίμα-Οζάκα
1982 πώληση Kurushima Dock

όνομα OKUDOGO No8
Γραμμή Κόμπε-Ματσουγιάμα
1991 πώληση ΑΝΕΚ  όνομα ΚΥΔΩΝ
Εταιρική καρτ ποσταλ

 

 

GREEN ARCH.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ARGO
επιβατηγό/οχηματαγωγό

Τaiheyo Ferry
Nipponkai,Toyama 1973
6949 grt 132.0x22.7x5.5 m
2 Pielstick 7413 kw  19.5 kn
1400 επιβάτες  500 lane
γραμμή Νagoya-Nachi-Oita
1980 πώληση Κansai Kisen
όνομα FERRY KOGANE MARU
γραμμή Osaka-Beppu
1983 μετασκευή Κurushima
1984 πώληση Τaiyo Ferry
όνομα PEGASUS
γραμμή Οsaka-Shinmoji
1984 πώληση Μitsui OSK
1989 πώληση ΔΑΝΕ

όνομα ΡΟΔΟΣ
aδελφό ΑL NASL
φωτο FERRY KOGANE MARU

ferry_kogane_maru_1973_1.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...