Panagia Ekatontapiliani Posted January 3, 2022 Posted January 3, 2022 (edited) Η κρουαζιέρα των διάσημων πρωταγωνιστών με τους θαυμαστές τους. 60 Έλληνες σταρς στο Μαριώ με 140 τυχερούς με στις 18 Ιουλίου του 1961. Edited May 31, 2023 by polmyt tag
polmyt Posted January 4, 2022 Posted January 4, 2022 To πλοιο ειναι αδελφο του ΣΑΡΩΝΙΣ και για ενα μεγαλο διαστημα ειχαν κοινες πορειες. Ναυπηγηθηκε και αυτο το 1959 και ηρθε στην Ελλαδα ολοκαινουριο Αρχες δεκαετιας του 80 κατεβηκε στη Ροδο ενω τα τελευταια του χρονια τα εβγαλε σε εκδρομες απο Τηνο με το ονομα ΜΕΓΑΛΟΧΑΡΗ. Κοπηκε το 2004 Εμεις θα το δουμε σε μια μαλλον ασυνηθιστη θεση, σημαιοστολισμενο στη Ζεα.Το ρυμουλκο στην πλωρη και ο κοσμος στις βαρκες δειχνει πως μαλλον προκειται για καποια γιορτη (πχ Θεοφάνεια) ,
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted May 31, 2023 Posted May 31, 2023 Το πλοίο δεν εφερε ποτέ το όνομα ΡΟΔΟΣ Ι. Στην Ρόδο δούλεψε ως ΜΑΡΙΩ, πολύ νωρίτερα από τις αρχές της δεκαετίας 80, μετονομάστηκε ΜΕΓΑΛΟΧΑΡΗ το 1983 και με αυτό το όνομα διεγράφη οριστικά το 2004 όταν και διαλύθηκε στου Σάββα στην Ελευσίνα.
Nick the Greek Posted June 2, 2023 Posted June 2, 2023 Σαν Μεγαλόχαρη το θυμάμαι στη δεκαετία του 80 αλλά και του 90 να κάνει ημερήσιες εκδρομές από την Τήνο για τη Δήλο και τη Μύκονο.
Nektarios Papadakis Posted May 13 Posted May 13 (edited) Ας δούμε και κάποια στοιχεία για το ΜΑΡΙΩ/ΜΕΓΑΛΟΧΑΡΗ. Κατασκευής 1959 (Schiffswerft Hugo Peters, Wewelsfleth, Γερμανία - Yd no 499) και 352 gt. IMO 5225241. Διαστάσεις 41,20 m x 7,60 m και 2 εξακύλινδρες μηχανές MWM, 860 ίππων. Ταχύτητα 11 κόμβοι. Αρχικό ΔΔΣ SVSA, αργότερα άλλαξε σε SV3537. ΜΑΡΙΩ (Ε/Γ), νηολόγιο Β΄κλάσης Πειραιά 1457 και ΔΔΣ SVSA από 4-4-1959 έως 30-12-1982. Πλοιοκτήτης αρχικά ο Π. Κονταρίνης (Τουριστική Ακτοπλοΐα Αργοσαρωνικού) και μετά την κάθοδο του το 1973 στη Ρόδο, αρχικά το είχε ο Δημήτριος Καττιδένιος και αργότερα μπήκε σαν συνεταίρος και ο Ιωάννης Πόλιας. ΜΑΡΙΩ (Τ/Ρ), νηολόγιο Β΄κλάσης Ρόδου 17 από 30-12-1982 έως 16-3-1983. Πλοιοκτήτης ο cpt. Νικόλαος Κομνηνός (Ροδιανή Ατμοπλοΐα Α.Ε.). Νέο ΔΔΣ SV3537. ΜΕΓΑΛΟΧΑΡΗ, ίδιο νηολόγιο και πλοιοκτήτης από 16-3-1983 έως 23-8-2004. Διαλύθηκε στου Σάββα στην Ελευσίνα το 2004. Edited May 13 by Nektarios Papadakis
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted May 15 Posted May 15 On 1/4/2022 at 12:46 PM, polmyt said: To πλοιο ειναι αδελφο του ΣΑΡΩΝΙΣ και για ενα μεγαλο διαστημα ειχαν κοινες πορειες. Ναυπηγηθηκε και αυτο το 1959 και ηρθε στην Ελλαδα ολοκαινουριο. Αγαπημένα μου καραβάκια τα ΜΑΡΙΩ και ΣΑΡΩΝΙΣ. Και πράγματι, για μεγάλο χρονικό διάστημα είχαν κοινές πορείες. Από την ναυπήγηση τους, την έλευση τους στην χώρα μας, την συνύπαρξη τους αρχικά στον Σαρωνικό, από τις αρχές της δεκαετίας ΄70 (με την επικράτηση των οχηματαγωγών) στα Δωδεκάνησα ως τουριστικά, κατόπιν και περίπου για μιά δεκαπενταετία το πρώτο στις Κυκλάδες και το δεύτερο στην Θεσσαλονίκη-Χαλκιδική, και τέλος στην τόσο συμπτωματική διάλυση και των δύο (!!!) το 2004. Πολλές φωτογραφίες τους έχουμε δει από τα μέρη που δούλεψαν στην χώρα μας επί σαράντα χρόνια, σήμερα ας δούμε το ΜΑΡΙΩ σε δύο ακόμα ενδιαφέρουσες θεωρώ φώτο ως ΜΕΓΑΛΟΧΑΡΗ. Στην πρώτη, δια χειρός Peter Fitzpatrick, λίγο πριν το τέλος, παροπλισμένο στο ναυπηγείο Μπεκρή, στα Αμπελάκια Σαλαμίνας το 2000. Στην δεύτερη, στο τέλος, τραβηγμένο έξω προς διάλυση στο ναυπηγείο Κ. & Δ. Σάββα στην Ελευσίνα το 2004 (από το αρχείο του ναυπηγείου Σάββα). Ας παρατηρήσουμε και μία ενδιαφέρουσα... πρωτοτυπία στην πρύμη του. Την αναγραφή "ΤΗΝΟΣ" σαν να πρόκειται για το λιμάνι νηολογίου, ενώ από πάνω αναφέρεται το πραγματικό του νηολόγιο, Ρόδου 17.
Annivas Posted May 16 Posted May 16 Κάπου στις αρχές δεκαετίας του 80 το θυμάμαι στη Πάτμο να κάνει ταξίδια στα γύρω νησιά μέχρι και Ικαρια και ενίοτε Πυθαγόρειο .
polmyt Posted May 16 Posted May 16 Στην φωτογραφια απο του Μπεκρη επισης υπαρχει το παραδοξο να γραφει στον καθρεφτη MEGALOCHARI EXPRESS σαν να ειναι αυτο το ονομα ενω το πλοιο ονομαζοταν σκετο ΜΕΓΑΛΟΧΑΡΗ.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted May 17 Posted May 17 Ήταν οι εποχές όπου οτιδήποτε επιβατηγό (από ποδήλατο θαλάσσης και βάρκα με κουπιά, μέχρι μεγάλο φέρρυ) δεν έφερε στο όνομα του το "Εξπρές", εθεωρείτο τουλάχιστον tres banal !!! Και να σκεφτείς ότι στις Κυκλάδες το καραβάκι δούλευε ως εκδρομικό - τουριστικό, οπότε πιθανότατα το "Εξπρές" επιδρούσε στον υποψήφιο επιβάτη περισσότερο αρνητικά παρά θετικά.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now