Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

On 4/8/2020 at 1:12 PM, Nick the Greek said:

Rosslare - Fishguard

Rosslare - Pembroke

 

.

On 1/9/2021 at 10:00 PM, Nick the Greek said:

Καλός μου φίλος μου έλεγε νωρίτερα σήμερα για κάποιον ξένο χρήστη των social media που ήταν στο Rosslare νωρίτερα σήμερα και έβλεπε τη φόρτωση του Visby. Το πλοίο ανέφερε ο συγκεκριμένος άνθρωπος πως έφυγε πίτα στα φορτηγά για τη Δουνκέρκη. Αν είναι όντως έτσι, σκεφτείτε πόση ζημιά πρόκειται να υποστούν οι γραμμές από την Ιρλανδία στο ΗΒ. Η κίνηση που κάποτε πήγαινε από την Ιρλανδία στην ηπειρωτική Ευρώπη μέσω ΗΒ, φαίνεται πως πρός το παρόν τουλάχιστον, θέλει να παρακάμψει εντελώς το ΗΒ. Αυτό σίγουρα θα έχει domino effect στις γραμμές από την Ιρλανδία για το ΗΒ και σίγουρα θα έχουμε κι εκεί ανακατατάξεις. Και φυσικά αυτό είναι χαμένα έσοδα πολλών εκατομμυρίων όχι μόνο για τις ναυτιλιακές αλλά και για την οικονομία του ΗΒ συνολικά.

.

On 1/10/2021 at 7:04 PM, Nick the Greek said:

Εναλλακτικά ας πούμε πως πάει μέσω UK η νταλίκα: 2 + 6 ώρες για το Rosslare και 3 ώρες μέχρι το Fishguard με το πλοίο. Άλλες 6 ώρες από το Fishguard μέχρι το Dover που όμως είναι παραπάνω γιατί νομίζω στο 5ωρο μπαίνει η υποχρεωτική ξεκούραση του οδηγού, φαντάζομαι πρέπει να ξεκουραστεί ένα δίωρο άρα μιλάμε για 8 ώρες. Βάλε και 4 ώρες αναμονή στο Dover σύν άλλη 1.5 πλεύσιμη για τη Δουνκέρκη, σύνολο 25 ώρες. Τώρα όμως εδώ μπαίνει στην εξίσωση ο παράγοντας τελωνείο μια και μιλάμε για φορτίο in transit που μπαίνει στο UK από τρίτη χώρα και βγαίνει πάλι για τρίτη χώρα. Οπότε έχουμε στα σίγουρα κάποιες διατυπώσεις στα σύνορα οι οποίες θα παίρνουν κάποια ώρα. Πόση? Έχω μεγάλη εμπιστοσύνη στη γραφειοκρατία του UK, μπορεί να είναι πολλές. Οπότε μπορεί να παίρνει μερικές ώρες παραπάνω(στη χειρότερη) το Rosslare - Dunkerque αλλά τουλάχιστον γλιτώνεις οδήγηση, διατυπώσεις, μποτιλιάρισμα και αναμονές. Κόστος δεν μπορώ να συγκρίνω γιατί ούτε την κατανάλωση ενός φορτηγού γνωρίζω αλλά ούτε και τι χρεώνουν εκεί οι ακτοπλοικές. Θεωρώ όμως πως η DFDS θα προσφέρει κάτι ανταγωνιστικό σε επίπεδο ναύλου.

.

On 1/12/2021 at 7:07 AM, proud_ionian said:

Οι συνασθενεις στο Group Ferries θεωρουν οτι η σημερινη κατασταση της καταρρευσης της κινησης μεταξυ Ιρλανδιας και ΗΒ θα ισορροπησει καποια στιγμη τους επομενους μηνες, οταν υποχωρησει η πανδημια και μπουν σε σειρα τα γραφειοκρατικα ζητηματα, γιατι το ΗΒ παραμενει ο μεγαλυτερος εμπορικος εταιρος της Δημοκρατιας της Ιρλανδιας. Η κινηση προς Ευρωπη ομως δυσκολα θα επιστρεψει στις γραμμες Ιρλανδιας ΗΒ.

 

απο τους συνασθενεις του ferries, αλλα και απο το BBC, μαθαινουμε οτι αρχιζει να σταθεροποιειται η κινηση μεταξυ Ιρλανδιας (Republic of Ireland) και Βρετανιας.  Οχι μονο οσον αφορα την κινηση μεταξυ των δυο νησιωτικων χωρων, αλλα οσον αφορα και τη διερχομενη κινηση απο Ιρλανδια για Ευρωπη (land bridge)

η κινηση την τελευταια εβδομαδα ηταν... μονο 28% κατω σε σχεση με περσυ (στο fishguard). μια δυο μεταφορικες εχουν επιστρεψει στην κλασσικη διαδρομη για ευρωπη και καποιες αλλες στελνουν ενα μερος της κινησης απο εκει δοκιμαστικα.

λιγο ακομη και θα μας παρουν και το blue star 2:D

 

.

 

 

.

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...
1 hour ago, Nick the Greek said:

Και το πλοίο είναι πια πίσω στη γραμμή Holyhead - Dublin

απο οτι γραφουν οι ξενογλωσσοι συνασθενεις (κυριως στο ferries), αλλά και άλλα βρετανικα μέσα, συνεχίζεται η εξομάλυνση της κίνησης στα δρομολογια μεταξυ Ιρλανδιας και Βρετανιας

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...