proud_ionian Posted April 8, 2021 Posted April 8, 2021 On 4/8/2020 at 1:12 PM, Nick the Greek said: Rosslare - Fishguard Rosslare - Pembroke . On 1/9/2021 at 10:00 PM, Nick the Greek said: Καλός μου φίλος μου έλεγε νωρίτερα σήμερα για κάποιον ξένο χρήστη των social media που ήταν στο Rosslare νωρίτερα σήμερα και έβλεπε τη φόρτωση του Visby. Το πλοίο ανέφερε ο συγκεκριμένος άνθρωπος πως έφυγε πίτα στα φορτηγά για τη Δουνκέρκη. Αν είναι όντως έτσι, σκεφτείτε πόση ζημιά πρόκειται να υποστούν οι γραμμές από την Ιρλανδία στο ΗΒ. Η κίνηση που κάποτε πήγαινε από την Ιρλανδία στην ηπειρωτική Ευρώπη μέσω ΗΒ, φαίνεται πως πρός το παρόν τουλάχιστον, θέλει να παρακάμψει εντελώς το ΗΒ. Αυτό σίγουρα θα έχει domino effect στις γραμμές από την Ιρλανδία για το ΗΒ και σίγουρα θα έχουμε κι εκεί ανακατατάξεις. Και φυσικά αυτό είναι χαμένα έσοδα πολλών εκατομμυρίων όχι μόνο για τις ναυτιλιακές αλλά και για την οικονομία του ΗΒ συνολικά. . On 1/10/2021 at 7:04 PM, Nick the Greek said: Εναλλακτικά ας πούμε πως πάει μέσω UK η νταλίκα: 2 + 6 ώρες για το Rosslare και 3 ώρες μέχρι το Fishguard με το πλοίο. Άλλες 6 ώρες από το Fishguard μέχρι το Dover που όμως είναι παραπάνω γιατί νομίζω στο 5ωρο μπαίνει η υποχρεωτική ξεκούραση του οδηγού, φαντάζομαι πρέπει να ξεκουραστεί ένα δίωρο άρα μιλάμε για 8 ώρες. Βάλε και 4 ώρες αναμονή στο Dover σύν άλλη 1.5 πλεύσιμη για τη Δουνκέρκη, σύνολο 25 ώρες. Τώρα όμως εδώ μπαίνει στην εξίσωση ο παράγοντας τελωνείο μια και μιλάμε για φορτίο in transit που μπαίνει στο UK από τρίτη χώρα και βγαίνει πάλι για τρίτη χώρα. Οπότε έχουμε στα σίγουρα κάποιες διατυπώσεις στα σύνορα οι οποίες θα παίρνουν κάποια ώρα. Πόση? Έχω μεγάλη εμπιστοσύνη στη γραφειοκρατία του UK, μπορεί να είναι πολλές. Οπότε μπορεί να παίρνει μερικές ώρες παραπάνω(στη χειρότερη) το Rosslare - Dunkerque αλλά τουλάχιστον γλιτώνεις οδήγηση, διατυπώσεις, μποτιλιάρισμα και αναμονές. Κόστος δεν μπορώ να συγκρίνω γιατί ούτε την κατανάλωση ενός φορτηγού γνωρίζω αλλά ούτε και τι χρεώνουν εκεί οι ακτοπλοικές. Θεωρώ όμως πως η DFDS θα προσφέρει κάτι ανταγωνιστικό σε επίπεδο ναύλου. . On 1/12/2021 at 7:07 AM, proud_ionian said: Οι συνασθενεις στο Group Ferries θεωρουν οτι η σημερινη κατασταση της καταρρευσης της κινησης μεταξυ Ιρλανδιας και ΗΒ θα ισορροπησει καποια στιγμη τους επομενους μηνες, οταν υποχωρησει η πανδημια και μπουν σε σειρα τα γραφειοκρατικα ζητηματα, γιατι το ΗΒ παραμενει ο μεγαλυτερος εμπορικος εταιρος της Δημοκρατιας της Ιρλανδιας. Η κινηση προς Ευρωπη ομως δυσκολα θα επιστρεψει στις γραμμες Ιρλανδιας ΗΒ. απο τους συνασθενεις του ferries, αλλα και απο το BBC, μαθαινουμε οτι αρχιζει να σταθεροποιειται η κινηση μεταξυ Ιρλανδιας (Republic of Ireland) και Βρετανιας. Οχι μονο οσον αφορα την κινηση μεταξυ των δυο νησιωτικων χωρων, αλλα οσον αφορα και τη διερχομενη κινηση απο Ιρλανδια για Ευρωπη (land bridge) η κινηση την τελευταια εβδομαδα ηταν... μονο 28% κατω σε σχεση με περσυ (στο fishguard). μια δυο μεταφορικες εχουν επιστρεψει στην κλασσικη διαδρομη για ευρωπη και καποιες αλλες στελνουν ενα μερος της κινησης απο εκει δοκιμαστικα. λιγο ακομη και θα μας παρουν και το blue star 2 . .
proud_ionian Posted May 6, 2021 Author Posted May 6, 2021 1 hour ago, Nick the Greek said: Και το πλοίο είναι πια πίσω στη γραμμή Holyhead - Dublin απο οτι γραφουν οι ξενογλωσσοι συνασθενεις (κυριως στο ferries), αλλά και άλλα βρετανικα μέσα, συνεχίζεται η εξομάλυνση της κίνησης στα δρομολογια μεταξυ Ιρλανδιας και Βρετανιας
Nick the Greek Posted December 3, 2021 Posted December 3, 2021 Να και ορισμένα στοιχεία κίνησης από την International Transport Journal: Quote Ro-ro traffic between the Republic of Ireland (ROI) and UK has declined significantly post Brexit and is now running at its lowest level since early 2015, according to latest nine-month statistics. ROI-GB volumes were down 20% during Q2 and Q3 of 2021 compared to 2019 figures (more representative than Covid-hit 2020). UK traffic now accounts for only 67% of all ROI ro-ro volumes, compared to 84% in 2019, while direct ROI – EU traffic has doubled its share from 16% to 33%, already 52% up on full-year 2019. Στο χειρότερο επίπεδό της από το 2015 βασικά η κίνηση.
proud_ionian Posted November 5, 2022 Author Posted November 5, 2022 13 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said: Το Blue Star 1 σταματάει σήμερα τα δρομολόγια του και πάει στη Δουνκέρκη για επισκευή. Η Irish για οσο διαστημα θα λειπει το καμαρι μας, σταματα τα δρομολογια Rosslare Pembroke. Με βαση το συστημα κρατησεων, το πλοιο επιστρεφει στις 15/11. Οσοι χρειαστει μεχρι τοτε να πατε απo Κεντρικη και Νοτια Ιρλανδια στην Ουαλία, η Irish Ferries σας περιμενει στο Ulysses, στη γραμμη Δουβλίνο Holyhead. Αλλιως, αν δεν θελετε να πατε τοσο Βορεια, με τη Stena απο το Rosslare στο Fishguard.
proud_ionian Posted February 1, 2023 Author Posted February 1, 2023 Στο ferries! δημοσιευεται αναρτηση του ιρλανδικου independent, οπου γινεται εκτενης αναφορα στη φημολογια για διακοπη της γραμμης Rosslare Pembroke απο την Irish Ferries. Με αφορμη το οτι δεν υπαρχει δυνατοτητα κρατησεων μετα την 31.05.2023, εχει ξεκινησει η παραπανω φημολογια, την οποια τροφοδοτει η ηχηρη σιωπη των αξιωματουχων της εταιριας, οι οποιοι αποφευγουν επιμελως να απαντησουν στις σχετικες ερωτησεις. Εργαζομενοι της irish εχουν προσφυγει στα σωματεια τους, προκειμενου να παρουν επισημη απαντηση. Ο συντακτης εκφραζει και τον προβληματισμο του, κατα ποσο η μετα brexit κινηση μεταξυ Νοτιας Ιρλανδιας και Ουαλίας, μπορεί να συντηρήσει δύο γραμμές. Α, μην ξεχασω, γινεται εκτενης αναφορα και στις προσφατες επιθεωρησεις του BS1
proud_ionian Posted April 27, 2023 Author Posted April 27, 2023 On 4/6/2023 at 7:27 PM, George said: Θα πάρει το όνομα OSCAR WILDE αν κατάλαβα καλά και θα πάει στη γραμμή που κάνει τώρα το BLUE STAR 1. Rosslare - Pembroke. Εδώ είναι και το λινκ που ξέχασα να βάλω στο παραπάνω ποστ. Οι mods μπορούν να πράξουν τα δέοντα. Η ναυλωση του Star διαψευδει πανηγυρικα ολη την παραπανω φημολογια για διακοπη της γραμμης.
Nick the Greek Posted September 11, 2023 Posted September 11, 2023 Αν η P&O είχε μονοπώλιο τη γραμμή Πέραμα - Παλούκια, θα είχε αποχωρήσει γιατί δεν θα τα έβρισκαν με τον περιπτερά για τις τιμές στο εμφιαλωμένο νερό. Τέλος λοιπόν η γραμμή Dublin - Liverpool, με την P&O να λέει ότι εξάντλησε τις πιθανότητες να βρεί μια λύση με το λιμάνι του Liverpool. Αυτό βέβαια δεν πτοεί τη Stena Line, η οποία ήδη δηλώνει δημόσια πως θα ασχοληθεί σοβαρά με τη σύνδεση αυτή. Τα πλοία που εξυπηρετούν αυτή τη γραμμή είναι το Norbay και το Norbank. Κάτι μου λέει πως αν η Stena Line βρεί τη λύση, θα αποκτήσει και τα πλοία.
Nick the Greek Posted December 18, 2023 Posted December 18, 2023 Από τα μέσα Φεβρουαρίου 2024 η Stena Line επιβεβαιώνει πως προτίθεται να λειτουργήσει καινούρια γραμμή ro-ro ανάμεσα στο Δουβλίνο και το Birkenhead, επάνω στον ποταμό Mersey της Αγγλίας. Πρωινή αναχώρηση από το Δουβλίνο, βραδυνή από το Birkenhead. Στην ουσία έρχεται να καλύψει το κενό της P&O στη γραμμή, σε απ' ευθείας ανταγωνισμό με την Seatruck/Cobelfret που έχει αντίστοιχη γραμμή. Αυτό που δεν έχουν αποφασίσει ακόμη είναι ποιό πλοίο θα αναλάβει τη γραμμή αυτή, όπως λέω και παραπάνω δεν αποκλείω καθόλου να είναι τελικά ένα εκ των δύο πλοίων που δεν χρειάζεται η P&O.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 18, 2023 Posted December 18, 2023 Με το Stena Horizon θα γίνει το ξεκίνημα της γραμμής
Nick the Greek Posted March 22, 2024 Posted March 22, 2024 Και η συνέχεια θα είναι με το Bore Song, το 3 χιλιάδων γραμμικών μέτρων roro της Bore Line. Η Stena Line το ναυλώνει και από τα μέσα Απριλίου περίπου θα μπεί στη γραμμή, σύμφωνα με το Afloat.
Diagoras Posted January 2 Posted January 2 Το λιμάνι του Holyhead πρέπει να παραμένει κλειστό από τα μέσα Δεκεμβρίου οπότε έχουμε ανακατατάξεις στα δρομολόγια των πλοίων της γραμμής Dublin - Holyhead. Όσον αφορά τη Stena Line που είχε δύο πλοία στη γραμμή, το Stena Adventurer μπήκε στη γραμμή Dublin - Fishguard με βραδινή αναχώρηση από το Δουβλίνο (22:00) και πρωινή από το Fishguard (09:00) (διάρκεια ταξιδιού 7,5 ώρες) ενώ το Stena Estrid μπήκε στη γραμμή Dublin - Liverpool (Birkenhead) με μεσημεριανή αναχώρηση από το αγγλικό λιμάνι (14:30) και μεταμεσονύκτια από το Δουβλίνο (03:30) (διάρκεια ταξιδιού 8 ώρες). Τα δρομολόγια του ναυλωμένου Bore Song στη γραμμή Dublin - Liverpool δεν επηρεάζονται. Όσον αφορά την Irish Ferries, απ' ό,τι βλέπω διατηρεί μόνο ένα δρομολόγιο μεταξύ Δουβλίνου και Fishguard με πρωινή αναχώρηση από το Δουβλίνο (09:30) απογευματινή από το Fishguard (17:30) και διάρκεια ταξιδιού μόλις 5,5 ώρες με το Isle of Innisfree. Ουσιαστικά αντίστροφα από το Stena Adventurer αλλά με δύο ώρες λιγότερο ταξίδι. Εκτός φαίνεται να είναι το Ulysses. Τα δρομολόγια των δύο εταιριών στις γραμμές Fishguard - Rosslare (Stena Line) και Pembroke - Rosslare (Irish Ferries) παραμένουν ως είχαν. Θεωρητικά όλο αυτό το νταβαντούρι θα διαρκέσει μέχρι 15/1...
Diagoras Posted January 16 Posted January 16 Από χθες και πάλι ανοιχτό το λιμάνι του Holyhead οπότε τα δρομολόγια της γραμμής Dublin - Holyhead επανέρχονται ως είχαν
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now