Jump to content
Shipfriends

Hellenic Spirit (ΙΜΟ 9216030)


Recommended Posts

Θα ακολουθήσει άραγε το αδερφάκι του κ θα αλλάξει και αυτό όνομα κ χρώματα ( superfast IV ας πούμε?)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 437
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 month later...

Στα χαρτιά είχε δρομολόγιο για Ηγουμενίτσα Ancona στις 17.30.

Είναι ακόμη Πάτρα και δίπλα του ένα κρένι της εταιρίας που συνεργάζεται με τον ΟΛΠΑ. Αρχικά νόμιζα ότι κατεβάζει βαρελάκια, αλλά είναι πάνω. Σαν να κάνουν δουλειές στο άλμπουρο στην κόντρα γέφυρα.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
On 3/15/2024 at 7:27 PM, proud_ionian said:

Με τα σημερινά δεδομένα το Spirit θα φύγει όταν επιστρέψει το τ.Olympic Champion και θα επιστρέψει αρχές Ιουλίου. 

Τόσο πίσω που έχει πάει η επιστροφή του τ.Olympic Champion, δεν νομίζω ότι προλαβαίνουν να κάνουν πριν το καλοκαίρι εκτεταμένη ανακαίνιση στο Spirit. Στο σύστημα κρατήσεων φαίνεται να δένει Ιούνιο, αφού πρώτα κάνει δεξαμενισμό το XI.

Θα ρισκάρω να προβλέψω ότι θα κάνει ένα καλό συμμάζεμα για να βγεί η σαιζόν και τα υπόλοιπα από Οκτώβρη. Δεν μπορώ να φανταστώ ότι θα έχουν το πλοίο εκτός όλο το καλοκαίρι. 

Βέβαια Attica είναι αυτή...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
31 minutes ago, proud_ionian said:

 κάτι το Spirit που είναι έτοιμο να φύγει, 

Μόλις έδεσε το Αριάδνη (στην πρώτη θέση), έφυγε το bunkerάδικο από το fossen και μετά ακολούθησε και αυτό. Μόλις έφτασε δίπλα στο Αριάδνη, έκανε ανάποδα και γύρισε στη θέση του.

ΥΓ ξαναφυγε στο πεντάλεπτο

Edited by proud_ionian
ΥΓ
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ταξίδι με το Ελληνικό Πνεύμα από την Ανκόνα για την Ηγουμενίτσα πρίν από λίγες ημέρες και πάμε να δούμε αν όντως η κατάσταση του πλοίου είναι όσο κακή υποψιαζόμαστε, με βάση το πόσο χρονικό διάστημα σουλουπώνεται το πρώην Olympic Champion. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή.

 

Το ταξίδι κανονίστηκε ή τέλος πάντων έγινε προσπάθεια να κανονιστεί από τα τέλη του περασμένου Δεκεμβρίου. Ορισμένοι από μας δεν είμαστε της τελευταίας στιγμής, δυστυχώς για μας όμως η Attica είναι. Και όπως είδαμε και στο σχετικό topic τω καιρώ εκείνω δημοσίευαν δρομολόγια μέχρι 2 εβδομάδες έξω. Και αποδείχτηκε πως "ήξεραν τι έκαναν" υπό την έννοια ότι είχαν συνειδητοποιήσει ότι έχουν χάσει τη μπάλα, όπως όλοι καταλάβαμε στους μήνες που ακολούθησαν. Θα μου πεί κανείς, "καλά ρε κιρίζι, αφού τους ξέρεις με αυτούς έκλεισες?". Ναι, γιατί αφ' ενός δεν ήθελα να περάσω 20-τόσες ώρες επάνω σε ένα βαρετό Visentini και αφ΄ ετέρου διότι σύμφωνα με το αρχικό πρόγραμμα θα ταξίδευα με το ανανεωμένο Superfast III.

 

Ζόνκ προφανώς, και αυτό το πλήρωσα τόσο σε ταλαιπωρία όπως θα δούμε παρακάτω, όσο και εις χρήμασι. Με το που βγαίνουν τα δρομολόγια λοιπόν, sold out από καμπίνες το πλοίο, φαντάζομαι πως είχαν γίνει προ-κρατήσεις. Κάνω υπομονή λίγες ημέρες πρίν αλλάξω ταξιδιωτικά πλάνα και τελικά ανοίγουν όντως μόνο οι lux καμπίνες του πλοίου(Superfast III στο μυαλό μου), και είπα να κάνω την κουτουράδα. Υπέθεσα πως ίσως η Attica να κάνει παιχνίδια για να φύγουν πρώτα οι ακριβές καμπίνες, στην πράξη όμως το πλοίο όταν ταξίδεψα είχε αρκετό κόσμο και δε νομίζω πως οι υποψίες μου ήταν βάσιμες. Και για να κλείσω το κεφάλαιο καμπίνα, να πω πως το σαλονάκι δείχνει κάπως έτσι και το υπνοδωμάτιο κάπως έτσι. Μηδέν διακόσμηση, ούτε αφίσα κολλημένη στον τοίχο. Κακή διαρρύθμιση, ψηλά τα φινιστρίνια ενώ με τον καναπέ και τον πάγκο μπροστά τους έπρεπε κανείς να πατήσει στον καναπέ και να σκύψει μπρός για να δεί έξω. Πιάτο με φρούτα, νερά και αναψυκτικά στο ψυγείο, χωρίς δωρεάν πρωινό όμως. Αν για κάποιον λόγο θέλετε να πάρετε μια τέτοια καμπίνα στην Αδριατική, κάντε το με το Superfast XI.

 

Λίγες εβδομάδες μετά την κράτηση, αρχίζει η διαδικασία με τα sms από την Attica σχετικά και με την αλλαγή πλοίου αλλά και την αλλαγή ώρας. Αντί για την προγραμματισμένη ώρα(1630), αρχικά πήγαμε στις 1930 και από εκεί στις 2130, η οποία ήταν και η τελευταία επίσημη ενημέρωση της Attica. Το πρωινό του ταξιδιού μου, πηγαίνοντας στο check in της Ανκόνα μου κάνει ο υπάλληλος "ξέρετε, θα είμαστε λιγάκι καθυστερημένοι απόψε". Του απανταώ, "το ξέρω, πάμε για μεσάνυχτα". Η απάντηση ήταν "ε όχι και μεσάνυχτα, κατά τις 2300". Τελικά αναχωρήσαμε 2330, με 7 ώρες καθυστέρηση από την αρχική ώρα την στιγμή της κράτησης και ενώ το ΙΧ μου φορτώθηκε στις 2300. Παρεμπιπτόντως, στην διαδικασία κράτησης δεν υπήρξε καμία ερώτηση από την Attica σχετικά με το αν το αυτοκίνητο είναι ηλεκτρικό ή υβριδικό. Πάντως ανάμεσα στους καταπέλτες και την αρχή του μπουλμέ στο κυρίως γκαράζ, υπήρχαν 4 ηλεκτρικά ΙΧ που ελάμβαναν ρεύμα από το πλοίο.

 

Το ίδιο το πλοίο, τόσο εξωτερικά αλλά και εσωτερικά δεν έχει κάτι κραχτό που να το δεί κάποιος μη σχετικός με τα πλοία και να πεί ότι το πλοίο χρειάζεται συντήρηση. Τα δύο χειρότερα σημεία που πρόσεξα ήταν πως τα φινιστρίνια της καμπίνας μου ήταν σάπια εξωτερικά(γι αυτό και στο Olympic Champion έγινε πλήρης αντικατάσταση) και μια βάση σκάλας πιλότου στο ντέκ 11 που ήταν σε πολύ κακή κατάσταση. Τα εξωτερικά καταστρώματα είχαν σκασίματα και σκουριές αλλά όχι κάτι τρομερό. Εσωτερικά το πλοίο ήταν καθαρό μεν αλλά ξεκάθαρα χρειάζεται ολικό φρεσκάρισμα σε έπιπλα, διακόσμηση, μοκέτες και οτιδήποτε άλλο πρέπει να ανανεωθεί, αν υποτεθεί πως η Attica θέλει να το κρατήσει για πολλά χρόνια ακόμη. Σημειωτέον επίσης πως στην καμπίνα μου έκανα μπάνιο με παγωμένο νερό, το ζεστό δεν δούλευε. Και κάτι μου λέει πως αυτό δεν συνέβαινε μόνο στην καμπίνα μου. 

 

Από φαγητό δεν γευμάτισα επί του πλοίου εκτός από το πρωινό. Μία ομελέτα από το self service, ένα πιατάκι με τυρί και κάτι τομάτες μαζί με ένα φυσικό χυμό πορτοκάλι, έκαναν κατά 19 ευρώ φτωχότερο τον τραπεζικό μου λογαριασμό. Η συνάρτηση τιμής και ποιότητας δεν είναι υπέρ του πλοίου, δεν ξέρω αν το a la carte θα ήταν καλύτερο σε ποιότητα. Άλλο αξιοσημείωτο, η απουσία θαλαμηπόλων. Στο ταξίδι που έκανα είδα μόνο έναν, σε αντίθεση με το παρελθόν που η ΑΝΕΚ είχε κάμποσους να οδηγούν τους επιβάτες στις καμπίνες τους. Δεν είμαι από αυτούς που πιστεύουν πως σε ένα ευκρινώς σεσημασμένο πλοίο χρειάζεται θαλαμηπόλος για να σε πάει στην καμπίνα σου, απλά το αναφέρω σαν σημείο που είναι προφανές πως η Attica κάνει οικονομίες.

 

Το ρεζουμέ είναι πως το πλοίο δεν βγάζει μεν μάτι ότι χρειάζεται φροντίδα και προδέρμ, χωρίς να ξέρουμε τι γίνεται φυσικά στα ενδότερα. Με ένα συμμάζεμα θα το βγάλει και το καλοκαίρι κατά τα φαινόμενα. Κοιτώντας όμως την μεγάλη εικόνα, χρειάζεται ένα ολικό φρεσκάρισμα και ανανέωση αν σκοπεύει η Attica να το κρατήσει στον στόλο της τα επόμενα χρόνια. Το ότι φυσικά αυτά τα πλοία χρήζουν αντικατάστασης λόγω νομοθεσίας ρύπων και μόνο, είναι πεπλανημένοι όσοι δεν το καταλαβαίνουν. Σε επίπεδο Attica, η διαχείριση που κάνουν σε δρομολόγια και ωράρια στην Αδριατική είναι επιπέδου Ερυθράς Θάλασσας, αν και ίσως να αδικώ τη γραμμή Σουδάν - Jeddah. Δεν ζητάμε -όχι σαν καραβολάτρες, σαν επιβάτες και χρήστες της γραμμής- να γίνουμε Σκανδιναβία και να ταξιδεύουμε με E-Flexers. Αν και σε βάθος χρόνου, κάτι σαν αυτό πρέπει να γίνει. Αλλά ρε παιδιά εκεί στην Attica, τουλάχιστον βγάλτε ρεαλιστικά, τιμημένα δρομολόγια.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Αν κρίνουμε από τα δρομολόγια που είναι περασμένα, δεν δένει τώρα. Το έφαγαν οι αναβολές 

Είχε κανει και μια μίνι ακινησία τον Δεκέμβριο.

Link to comment
Share on other sites

Το Spirit που κινείται με ταχύτητες Αριάδνης είναι βάση του δρομολογίου που εκτελεί ή κουτσάθηκε και αυτό; Θυμάμαι όταν έφυγε το Τσαμπιον εκτός το Σπιριτ κρατούσε ακόμη 26,8 περίπου στο δρομολόγιο του. Με το καλό να δεχτεί και αυτό την δέουσα φροντίδα -που όπως φαίνεται- δέχτηκε και το αδελφό του.

Link to comment
Share on other sites

Υποθέτω κατά τις 19/6 που επιστρέφει το ΧΙ θα δέσει για λίγο το spirit που φαίνεται εκτός δρομολογίων για κανα 15νθημερο. Μετά ξανά εκτός από 15/9.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...