Jump to content
Shipfriends

Πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων


Recommended Posts

Posted (edited)

Είναι διάσημο και ως πατρίδα το Johnny Cash και για τα Dover Lights

Edited by Nick the Greek
Quote
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Καλός ο Μπάχ, δε λέω, αλλά όπως λέει κι ο Χάρρυ Κλύν έχει να κάνει σουξέ 300 χρόνια :D. Αυτό βέβαια δεν εμπόδισε την Borealis Maritime να ονομάσει πρός τιμήν του το κοντεινεράδικο που βλέπουμε εδώ να εξέρχεται της Δραπετσώνας, είναι το Bach (IMO 9436458). Κατασκευή 2009 στο Shanghai Shipyard(S1134) με χωρητικότητα 3,534 TEU και μηχανή Hyundai. Ναυπηγήθηκε σαν Gustan Schulte, μετονομάστηκε σε Cicrular Quay και από το τέλος του 2019 με το παρόν του όνομα.

Link to post
Share on other sites

Όταν έχεις πολλά βαπόρια, έχεις πρόβλημα να διαλέξεις ονοματοδοσία, έτσι η COSCO έχει πιάσει τα ζώδια. Να λοιπόν το COSCO Shipping Virgo (ΙΜΟ 9783461) που μόλις έχει αφήσει πίσω του το φανάρι της Ψυττάλειας και πάει για το σεπαρέσιο. Μόλις το 2018 χτισμένο το παπόρο στο πολύ γνωστό Shanghai Waigaoqiao(H1414) με μηχανή CSSC-MES για μέγιστη ταχύτητα 22 κόμβων με κατανάλωση 168 τόνων το 24ωρο. Χωρητικότητα nominal φυσικά στα 20,038 γκοντέινερ.

Link to post
Share on other sites

Δεν θυμόμουν να έχω ξαναδεί κοντεινεράδικο της MSC με το δεύτερο συνθετικό του ονόματός του να είναι Masha, πόσω μάλλον όταν είναι και το τρίτο πλοίο που κατά τα φαινόμενα παίρνει αυτό το όνομα. Όπως και να έχει, ιδού το MSC Masha 3 (IMO 9188219) να δουλεύει φορτίο στο Ικόνιο πρίν λίγες ημέρες. Χτισμένο το 1998 σαν P&O Nedlloyd Sao Paulo, αργότερα έγινε Santa Francesca(2002), CMA CGM Volta(2007), Santa Francesca(2009) με το σημερινό του όνομα να το έχει από το 2017 και να φέρει σημαία Πορτογαλίας. Ναυπηγήθηκε στο Flender Werft(669) ενώ η Mitsui κύρια μηχανή του, με κατανάλωση 41 τόνων καύσιμα το 24ωρο του δίνει ταχύτητα 19 κόμβων για να μεταφέρει 2,169 TEU nominal.

Link to post
Share on other sites

Και σήμερα MSC έχει ο μάγειρας, πιο συγκεκριμένα το MSC Sarah (IMO 981675) που προχωρά πλοηγούμενο πρός το Ικόνιο. Το πλοίο είναι του 2000 με μοναδικό προηγούμενο όνομα το Saudi Yanbu, χτισμένο στη Samsung(1262) με μηχανή HSD και χωρητικότητα 4,400 εμπορευματοκιβώτια.

Link to post
Share on other sites

Σήμερα παίρνουμε μια τζουρίτσα από το κοντεινεράδικο Nordautumn (IMO 9323039), της γερμανικής Nord Reederei. Από το 2008 με αυτό το όνομα με την εξαίρεση την πενταετία 2011-2016 οπότε και ονομαζόταν Autumn E. Χτισμένο στην STX του Jinhae(1217) με μηχανή STX και χωρητικότητα 3,586 TEU.

Link to post
Share on other sites

Το σημερινό κοντεινεράδικο του καταστήματος είναι ακόμη ένας γίγαντας της COSCO, με το όνομα COSCO France (IMO 9516416). Κατασκευή 2013 στο ναυπηγείο της COSCO στο Nantong(112) με χωρητικότητα 13,386 TEU και μηχανή Hyundai.

Link to post
Share on other sites
On 6/26/2020 at 3:28 PM, Nick the Greek said:

Πολύ στη Navios έχει πήξει τον τελευταίο καιρό το λιμάνι, να άλλο ένα κοντεινεράδικό τους να αναχωρεί από το Ικόνιο, είναι το Navios Indigo (IMO 9324875). Έχει κατασκευαστεί το 2007 στο Dalian(CS 4250-5) της Κίνας με προηγούμενα ονόματα τα Sabine Rickmers και CMA CGM Jade, τη δεδομένη χρονική στιγμή πρέπει να δουλεύει για λογαριασμό της Ταιβανέζικης Yang Ming Line. Χωρητικότητα 4,250 TEU και πρόωση από μία μηχανή Doosan.

Πολύ συχνά το βλέπω στην περιοχή το Navios Indigo, τώρα κατευθύνεται μάλλον πρός την Ain Sukhna της Αιγύπτου. Τελευταία θέασή του εν Πειραιεί, το πρωί της Κυριακής στο Ικόνιο.

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Το Tanja Rickmers (IMO No: 9431692) είναι ναυπηγημένο το 2009 στο ναυπηγείο Jiangsu New Yangzi Shipbuilding Co Ltd στο Jingjiang της Κίνας (Yard No: YZJ2006-739). Το πλοίο έχει μήκος 261,09 μέτρα και πλάτος 32,35 μέτρα και ανήκει στην Zeaborn Ship Management (πρώην Rickmers) με έδρα της Σιγκαπούρη. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN-B&W 8K90MC-C (36.560 KW) και έχει χωρητικότητα 1805 TEU. Προηγούμενο του όνομα είναι Hanjin Duesseldorf

Link to post
Share on other sites

Το Xin Shanghai (IMO No: 9307231) είναι ναυπηγημένο το 2006 στο ναυπηγείο Samsung Heavy Industries Co Ltd στο Geoje της Νοτιας Κορεας (Yard No: 1560). Το πλοίο έχει μήκος 336,70 μέτρα και πλάτος 45,63 μέτρα και ανήκει στην China International Ship MGMT με έδρα της Κίνα. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN-B&W 12K98MC-C (68.520 KW), που του δίνουν ταχύτητα 25,2 κόμβων και έχει χωρητικότητα 9.574 TEU.

Link to post
Share on other sites

Το CSCL Arctic Ocean (IMO No: 9695169) είναι ναυπηγημένο το 2015 στο ναυπηγείο, Hyundai Heavy Industries Co Ltd στο Ulsan της Νότιας Κορέας. Το πλοίο έχει μήκος 399,64 μέτρα και πλάτος 58,73 μέτρα και ανήκει στην Shanghai Ocean Shipping Co Ltd με έδρα της Κίνα. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN B&W 12S90ME-C (69.720 KW), που του δίνουν ταχύτητα 22,0 κόμβων και έχει χωρητικότητα 19.100 TEU.

Link to post
Share on other sites

Το Spirit of Tokyo (IMO No: 9222120) είναι ναυπηγημένο το 2001 στο ναυπηγείο Hyundai Heavy Industries Co Ltd στο Ulsan της Νότιας Κορέας. Το πλοίο έχει μήκος 210,00 μέτρα και πλάτος 30,04 μέτρα και ανήκει στην Rickmers Shipmanagement με έδρα τη Σιγκαπούρη. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN B&W 8S70MC (21.560 KW), που του δίνει ταχύτητα 21,90 κόμβων και έχει χωρητικότητα 2.550 TEU. Προηγούμενα του ονόματα είναι Christiane Schulte, Cap Breton, Mol Inca

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to post
Share on other sites

Το Lica Maersk (IMO No: 9190779) είναι ναυπηγημένο το 2001 στο ναυπηγείο Odense Stell Shipyard στο Odense της Δανίας (Yard No: 175). Το πλοίο έχει μήκος 265,84 μέτρα και πλάτος 37,40 μέτρα και ανήκει στην AP MOLLER MAERSK έδρα τη Δανία. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN B&W 10K90MC (46.401 KW), που του δίνουν ταχύτητα 25,0 κόμβων και έχει χωρητικότητα 4.258 TEU.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Το Cosco Shipping Seine (IMO No: 9731949) είναι ναυπηγημένο το 2017 στο ναυπηγείο, Jiangnan Changxing Shipbuilding στη Shanghai της Κίνας (Yard No: H3018). Το πλοίο έχει μήκος 299,90 μέτρα και πλάτος 48,23 μέτρα και ανήκει στην  COSCO Shipping Lines Co Ltd με έδρα της Κίνα και έχει χωρητικότητα 9.400 TEU.

 

Link to post
Share on other sites
On 9/30/2020 at 12:43 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Το Spirit of Tokyo (IMO No: 9222120) είναι ναυπηγημένο το 2001 στο ναυπηγείο Hyundai Heavy Industries Co Ltd στο Ulsan της Νότιας Κορέας. Το πλοίο έχει μήκος 210,00 μέτρα και πλάτος 30,04 μέτρα και ανήκει στην Rickmers Shipmanagement με έδρα τη Σιγκαπούρη. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN B&W 8S70MC (21.560 KW), που του δίνει ταχύτητα 21,90 κόμβων και έχει χωρητικότητα 2.550 TEU. Προηγούμενα του ονόματα είναι Christiane Schulte, Cap Breton, Mol Inca

 

Πνεύμα του Τόκυο και από μένα, σε αναχώρηση από τον Πειραιά.

Link to post
Share on other sites

Άλλο ένα κομμάτι του στόλου της Arkas που κυριαρχεί στη Μεσόγειο, είναι το Alexandra A (IMO 9356684) που αναχωρεί από τον Πειραιά. Μοναδικό του προηγούμενο όνομα το Reecon Emre από το 2011 που χτίστηκε ως το 2018 οπότε και έλαβε το τωρινό του όνομα. Ναυπηγείο το Anadolu Tuzla(210), μηχανή ΜΑΝ Β&W και χωρητικότητα 1,022 TEU.

Link to post
Share on other sites

Συνεχίζουμε με Arkas και ένα πλοίο που στο τέλος Αυγούστου όταν και το φωτογράφισα στον Πειραιά, ήταν κομμάτι του στόλου. Είναι το Gisele A (IMO 9349045). Έκτοτε όμως έχει πουληθεί στο εξωτερικό και ονομάζεται GFS Pride με πλοιοκτήτη την Simatech. Έχει ναυπηγηθεί το 2008 στο Hyundai Mipo(4030) με χωρητικότητα 2,824 TEU και μηχανή επίσης Hyundai. Μοναδικό του προηγούμενο όνομα το Maersk Jubail.

Link to post
Share on other sites

Τι να βάλουμε σήμερα? Άααα, το βρήκα. Arkas Denizcilik:). Σήμερα λοιπόν στις οθόνες μας έχουμε το Yanki A (IMO 9321471) που την κάνει μπούκα στο Ικόνιο. Η φωτογραφία είναι τέλος Αυγούστου, νωρίτερα τον Οκτώβρη μετονομάστηκε σε Gisele A τη θέση του ομώνυμου πλοίου το οποίο και πουλήθηκε εκτός στόλου και είδαμε μόλις στο παραπάνω πόστ. Έχει χωρητικότητα 2,702 TEU και έχει ναυπηγηθεί το 2006 στο ναυπηγείο Nordseewerke(549) του Emden της Γερμανίας με μηχανή Hitachi Zosen. H ονοματοδοσία του με το έτος που πήρε το συγκεκριμένο όνομα σε παρένθεση: Nona(2006), ANL Bindana(2010), YM Mundra(2011), Nona(2012), Caledonian Express(2014), Yanki A(2016), Gisele A(2020).

Link to post
Share on other sites
On 1/28/2012 at 9:30 PM, ΣΕΙΡΙΟΣ said:

το εντυπωσιακό container ship Hansa Marburg (2007, IMO 9334818),

gallery_2102_1_148794.jpg

 

 

Οκτώ χρόνια μετά και με το καινούριο του όνομα που είναι Okee Alicia, το πρώην Hansa Marburg επισκέπτεται και πάλι τον Πειραιά. Κατασκευή 2007 στο Guangzhou Wenchong(GWS 386) με μηχανή Hudong Heavy Machinery Co και χωρητικότητα 1,740 TEU.

 

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
On 10/26/2019 at 9:02 PM, Nick the Greek said:

H Enesel των αδελφών Φιλίππου και Αντώνη Λεμού, έχει εκπροσωπηθεί καλά εδώ στο Shipfriends. Thalassa Avra εδώ, Thalassa Axia λίγο παραπέρα, και Thalassa Patris έχω λέγετε. Να μην πω για το Thalassa Doxa, ούτε και για το Thalassa Hellas. Συνολικά η εταιρεία έχει χτίσει 10 τέτοια αδέλφια, οπότε γρηγορείτε γιατί μας λείπουν 3 από τη gallerie :D.

 

Από σήμερα μας λείπουν μόνο 2 πλοία, ο κάπελας κερνάει το Thalassa Pistis που μόλις έχει ξεκολλήσει από το Ικόνιο. Έχει ΙΜΟ 9665619 και είναι χτισμένο και αυτό στη Hyundai του Ulsan(2616) με χωρητικότητα 13,806 TEU και μηχανή Hyundai. Μπορεί στο πλάι να μη φέρει κανένα διακριτικό αλλά είναι ναύλωση της Evergreen. Για όσους αναρωτιούνται για το dwt, είναι στους 152 χιλιάδες τόνους, κάτι σαν capesize της δεκαετίας του 90, όπως και να έχει είναι ολόκληρο νταμάρι.

 

Αν είχαν χιούμορ, θα το ονόμαζαν Θάλασσα Μπίστης:D, πρός τιμήν του μεγάλου αυτού στοχαστή της δημοκρατίας:D. Τέσπα, περιοριζόμαστε στο να του δώσουμε το copyright των φωτογραφιών, σαν ελάχιστο φόρο τιμής πρός τον μεγάλο αυτό πολιτικό άνδρα.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...