Jump to content
Shipfriends

Viking Cinderella (IMO 8719188)


Recommended Posts

Το Viking Cinderella επέστρεψε στα δρομολόγια στη γραμμή Stockholm-Mariehamn, μετά από 18 ημέρες παραμονής (1/1/17-19/01/17) και ανακαίνισης σε ναυπηγεία στη Landskrona. Η ανακαίνιση περιελάμβανε τον επανασχεδιασμό στις σουίτες και σε 45 lux καμπίνες, καθώς και τη αναδιάταξη του καταστήματος αφορολογήτων ειδών έκτασης 1.088 τμ.

 

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

Eίναι Viking Cinderella από το 2003, όταν είχε υποστεί ανακαίνιση και είχε από κόκκινο βαφτεί λευκό. Σινιάλα άλλαξε ξανά αρχές 2014, βλέπουμε τα προηγούμενα που είχε στην τελευταία φωτογραφία.

0ff79e88c9c11e3d3d9a6fd171e55519

1fbd10283d44814804b79a67e515d44f

fd9b8d07e8b30ba084f9cbdfc1e4760f

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 2 weeks later...

Το Viking Cinderella ολοκλήρωσε σήμερα τις εργασίες του δεξαμενισμού στο ναυπηγείο Oresund στη Landskrona και αναχώρησε για τη Στοκχόλμη. Μια φωτογραφία από την έξοδο του από τη δεξαμενή από τη σελίδα του ναυπηγείου στο Facebook.

49899138_2251207281590458_2535313946378764288_n.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ας μιλήσουμε λοιπόν για αυτό το πολύ αξιόλογο πλοίο. Το ταξίδεψα από Στοκχόλμη προς Mariehamn στις 5/2/2019 και σχημάτισα τις καλύτερες εντυπώσεις. 

Το πλοίο είναι κάτι μεταξύ κρουαζιέρας και ποσταλιού. Εκτελεί το δρομολόγιο αυτό (απόσταση 80 ν.μ., δηλαδή Πειραιά-Σίφνο), σε 12 ώρες. Ξεκινά από τη Στοκχόλμη, διασχίζει όλο το στενό με 11 κόμβους και μόλις περάσει το Κapellskar αγκυροβολεί στα ανοιχτά ή κάνει βόλτες με 1-2 κόμβους (αυτό κατά τις 1 τη νύχτα) και κατά το πρωϊ (5-5.30) τραβάει για το Mariehamn που φτάνει 7.15. Η τιμή είναι 27 ευρώ με καμπίνα, αρκετά φτηνά ομολογουμένως ωστόσο αυτό γίνεται γιατί σκοπός της Viking ειναι να καταναλώσει ο επιβάτης μέσα στο πλοίο και όχι να πληρώσει τα λεφτά στο εισιτήριο όπως εδώ. Το service άψογο, οι τιμές λίγο τσιμπημένες μεν σε σχέση με την Ελλάδα, οχι ωστόσο ακριβές σε σχέση με την κεντρική Ευρώπη... 

Πάμε λοιπόν. Το πλοίο αρχικά φτάνει στη χιονισμένη Στοκχόλμη (σπάνια εικόνα για αυτή την πόλη οι 40 πόντοι χιόνι που την πέτυχα εγώ), κάνει στροφή και δένει στο τέρμιναλ της Viking Line. Ας σημειωθεί ότι η Στοκχόλμη έχει 2 λιμάνια, αυτό της Viking που είναι στο κέντρο και το βόρειο λιμάνι που δένουν τα πλοία της Silja που είναι αρκετά έξω. 

Και κάπως έτσι πέρασε η μέρα, σε μια από τις ωραιότερες πόλεις που επισκέφτηκα ποτέ, και ήρθε η ώρα της αναχώρησης, 18.00. Πηγαίνοντας στο λιμάνι αποφάσισα να κατεβώ λιγο πιο πριν ώστε να βγάλω το πλοίο μαζί με το αναχωρών Mariella κατά το σούρουπο. 1,2

Επιβίβαση και αναχώρηση με 30' καθυστέρηση υπό ασθενή χιονόπτωση, στρίβοντας προς τα βόρεια. Η χιονόπτωση δυναμώνει πάρα πολύ με το που περνάμε το νησάκι του Skogson. Είναι εντυπωσιακό πόσο στενό είναι το πέρασμα ως το Kapellskar, σε μερικά σημεία αισθάνεσαι σαν να πλέεις σε ποτάμι, πχ στην Αμβέρσα...Δυο φώτος για το πόσο κοντά περνάμε από τις ακτές στο πορθμείο Yxlan-Furusund

Ας το δούμε και εσωτερικά. Το πλοίο ξεκινάει από το ντεκ 3 που είναι το κύριο γκαράζ, και το ντεκ 4 που είναι και αυτό εξ ολοκλήρου γκαράζ. Παρακάτω διαθέτει το ντεκ 2 που είναι καμπίνες, οι οποίες παρότι πωλούνται σε επιβάτες γενικά χρησιμοποιούνται όταν το πλοίο είναι γεμάτο μόνο. Τέλος το ντεκ 6 είναι  όλο καμπίνες .

Η είσοδος στο πλοίο πραγματοποιείται στο ντεκ 7. Ο πρώτος χώρος που αντικρύζει κάποιος μπαίνοντας είναι τούτος. Εδώ βρίσκεται η ρεσεψιόν, τα καταστήματα με τα αφορολόγητα (που είναι τεράστια, καμία σχέση με την Ελλάδα, εδώ πιάνουν σχεδόν όλο το ντεκ και ο κόσμος ψωνίζει σαν να μην υπάρχει αύριο), και το χώρο της pub, που προσωπικά μου θύμισε πολύ το Galaxy του Αρκουμάνη.

Παραπάνω, στο ντεκ 8 συναντούμε πλώρα το εστιατόριο The buffet που έιναι όπως το λέει η λέξη μπουφές, πληρώνεις μια είσοδο καθόλου αμελητέα (27 ευρώ αν θυμάμαι καλά) και παίρνεις ότι και όσο θες. Προχωρώντας προς τα πρύμα συναντάμε ένα μεγάλο διάδρομο και στο δεξί χέρι το Ocean Grill (εξαιρετικό και όχι ιδιαίτερα ακριβό, για ένα burger – fries και κοκα κολα πλήρωσα 14 ευρώ (λιγότερο από το five guys) και ήταν από τα μεγαλύτερα burger που έχω φάει ποτέ ομολογώ, ακόμη πιο πίσω το Bottega Prosecco Bar, το καζίνο και εντελώς πρύμα τη ντίσκο του πλοίου η οποία εκτείνεται σε 3 καταστρώματα (τυπου Ελ. Βενιζέλος) .Τέλος πρύμα υπάρχει ανοιχτός χώρος

Το κατάστρωμα 9 είναι όλο καμπίνες, ομοίως και το 10 και 11, στα οποία ωστόσο αρκετοί χώροι είναι του πληρώματος. Το κατάστρωμα 12 είναι το sun deck του πλοίου, ένα τεράστιο αχανές ντεκ με χώρο καλυμμένο με υαλοπίνακες πάνω από τη γέφυρα (τύπου rigel ii) το οποίο όμως ήταν κλειστό (λογικό).

Ολες οι πόρτες στα πλοία της Βαλτικής είναι συρόμενες και ανοίγουν πατώντας ένα κουμπί (πλην αυτών που εξυπηρετούν λόγους ασφαλείας)...

Τέλος μερικές φωτογραφίες από το εντυπωσιακό κλιμακοστάσιο με τους 2 γυάλινους ανελκυστήρες.

Bonus τρεις φωτογραφίες, δεμένο και αναχώρηση από το υπέροχο Mariehamn.

 

Edited by giorgos_249
Link to comment
Share on other sites

Γιώργο, οι περιγραφές σου όπως πάντα γλαφυρές και ουσιώδεις, ευχαριστούμε. Όπως επίσης και εντυπωσιακές οι φωτο με το χιονισμένο τοπίο, που γι αυτές τις χώρες είναι μάλλον καθημερινότητα. Μου κάνουν εντύπωση οι τιμές εστίασης, πολύ λογικές ομολογουμένως. Από κίνηση, πως ήταν το δρομολόγιο?

Link to comment
Share on other sites

Ήτανε περίπου 600 άτομα (μέσος όρος ηλικίας 60+) με πρόχειρο μέτρημα στην αίθουσα επιβίβασης, αλλά λόγω των τεράστιων εσωτερικών χώρων του πλοίου δεν καταλάβαινες με τίποτα ότι ήταν τόσοι πολλοί (βαλε 600 ατομα στο Ελ. Βενιζέλος - θα χαθούν μεσα στο πλοίο) .... 

Στο Mariehamn κατέβηκαν 7 foot passengers + εγώ,  και δεν ξέρω πόσοι με ΙΧ (σιγά, πόσοι θα ήταν βασικά), οι υπόλοιποι ήταν cruise, ολη νυχτα χορευανε και την ώρα της άφιξης κοιμότανε ( μιλάμε το πλοίο ήταν εντελώς έρημο, απίστευτη ηρεμία - δεν κουνιόταν τίποτα μέσα)..... Όσοι ήταν να βγούμε ειχαμε συγκεντρωθεί στη ρεσεψιόν, μας κατέβασαν με τη βοήθεια security στο γκαράζ και βγήκαμε από ένα πλαινό μπακαρίζο γιατί δεν κουμπώνει φυσούνα στο πλοίο στο Mariehamn. Και φυσικά κανείς δεν επιβιβάστηκε, γιατι να ταξιδέψεις με αυτό τη στιγμή που φευγει στις 9 και φτάνει 1 ώρα πριν το amorella....  

Edited by giorgos_249
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 1 month later...
  • 1 year later...

Η Βίκινγκ Σταχτοπούτα ξεπροβάλλει μέσα στο καταπράσινο, καλοκαιρινό Αρχιπέλαγος. Για όσους δεν το έχετε διαβάσει, συνιστώ ανεπιφύλακτα το παραπάνω πόστ για τα του εσωτερικού του. Εμείς εδώ μένουμε στο εντυπωσιακό εξωτερικό τόσο από πλώρα, όσο και από πρύμα.

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Εδώ και αρκετό καιρό έχει διπλώσει το Gabriella στη γραμμή Stockholm-Mariehamn-Helsinki. Ξανά με δύο πλοία στη γραμμή η Viking μετά την πώληση του Amorella. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Μετά την καλοκαιρινή του δρομολόγηση στη γραμμή του Helsinki επέστρεψε στην κλασική γραμμή Stockholm-Mariehamn. Σύμφωνα με το συγκεκριμένο καναλάκι το Μάρτιο θα αλλάξει σημαία από σουηδική σε φινλανδική (με ό,τι αυτό συνεπάγεται εργασιακά για το πλήρωμα) και θα μονιμοποιηθεί στη γραμμή του Helsinki διπλώνοντας λογικά το Gabriella. Τη θέση του στις κρουαζιέρες Stockholm-Mariehamn θα τις αναλάβει το Birka Stockholm. Αυτή την περίοδο η σταχτοπούτα δεξαμενίζεται στο Naantali και θα επιστρέψει στην ενεργό δράση 19/01.

Link to comment
Share on other sites

Και ήδη βάφτηκε κόκκινο γι αυτό το σκοπό μετά από 22 χρόνια στα άσπρα.... 

Ωραίο πλοίο, το είχα ταξιδέψει πριν χρόνια (τέτοια εποχή το 19), έχω και πλήρες αφιέρωμα σε προηγούμενο ποστ.......

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...