Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Πραγματικά πολύ δύσκολο να βλέπεις τα Highspeed να κατεβάζουν τόσο λίγο κόσμο. Που είναι οι βαποριές που κατέβαζαν κάποτε τα Highspeeds και ιδιαίτερα το 5 όταν ήταν στη γραμμή του Ηρακλείου; Δε ξέρω τι χρειάζεται να γίνει, αλλά κάτι πρέπει να αλλάξουν πολύ σύντομα εκεί στην Attica όσον αφορά τα δρομολόγια των ταχυπλόων τους, αλλιώς δε βλέπω να μακροημερεύει η γραμμή. Με τόσα ταχύπλοα της Seajets, δύσκολο να ρίξουν τιμές για να τραβήξουν κόσμο, όπως πολλοί λέτε .Θα ακολουθήσει και η Seajets με ένα καράβι, πάλι θα γεμίζουν και πολύ που θα τους νοιάξει.Σίγουρα κάθε αρχή και δύσκολη, αλλά ίσως θα ήταν καλύτερα να ρίξουν λευκή πετσέτα για φέτος, να γυρίσει το HS4 στη γραμμή του ή να το αλλάξουν με το HHS, και να δοκιμάσουν κάτι διαφορετικό για του χρόνου. Ίσως να φταίει και ο Πειραιάς στη εξέλιξη της δρομολόγησης αυτής. Έχει γεμίσει ο τόπος από ταχύπλοα της Seajets για όλα τα νησιά. Αν γινόταν από Ραφήνα η δρομολόγηση αντί του Πειραιά και σε εναλλακτική ώρα, 9μιση το πρωί για παράδειγμα, ίσως να ήταν καλύτερα τα πράγματα. Ούτε θα ανταγωνίζονταν τα συμβατικά τους, θα ήταν μόνα τους τα Highspeed στη Ραφήνα για την Attica και τολμώ να πω πως θα είχε σαφώς περισσότερο κόσμο από ότι τώρα.

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted (edited)
7 minutes ago, Champion Jet_2 said:

γινόταν από Ραφήνα η δρομολόγηση αντί του Πειραιά και σε εναλλακτική ώρα, 9μιση το πρωί για παράδειγμα, ίσως να ήταν καλύτερα τα πράγματα. Ούτε θα ανταγωνίζονταν τα συμβατικά τους, θα ήταν μόνα τους τα Highspeed στη Ραφήνα για την Attica και τολμώ να πω πως θα είχε σαφώς περισσότερο κόσμο από ότι τώρα.

Τα ταχύπλοα θα μπορούσαν να πιάσουν και την Άνδρο ή θα ήταν άχρηστη η προσθήκη της ; Επίσης ,θα έκαναν ανταγωνισμό στο Superexpress ή δεν θα το επηρέαζαν επειδή είναι 2 ώρες αργότερα;

 

Αλλά από την άλλη άμα το Superexpress σε μια κλασική ημέρα φεύγει από Ραφήνα με 500 άτομα πόσο θα μπορούσαν τα Highspeed να έκαναν την διαφορά ;

Edited by aggelos_lask
Posted

Και Ραφήνα να τα έβαζαν θα έφερνε άλλα δύο ο Ηλιόπουλος να τα πηγαίνουν συνοδεία. Αυτή είναι η τακτική και νομίζω ότι πετυχαίνει το σκοπό του.

 

  • 2 weeks later...
Posted

Στις 25/06 και 26/06 το Superrunner Jet II θα κάνει τα δρομολόγια το Champion Jet 1 στην γραμμή Πειραιά - Σέριφο - Σίφνο - Μήλο και επιστροφή, το Champion Jet 1 τις Ίδιες ημερομηνίες θα κάνει τα δρομολόγια του Speedrunner Jet στην γραμμή Πειραιά - Μήλο - Φολέγανδρο - Ίο - Σαντορίνη - Φολέγανδρο - Μήλο - Σίφνο - Σέριφο - Πειραιά ώστε το τελευταίο να ανέβει Θεσσαλονίκη για να ξεκινήσει τα δρομολόγια του εκεί από 27/06.

Πάντως είναι περίεργος να δω πως θα βγουν τα δρομολόγια από 27/06 και μετά αν τα Olympic Champion Jet και Tera Jet 2 δεν είναι έτοιμα όπως όλα δείχνουν.

Posted (edited)

Ισως συγχωνευτεί το δρομολόγιο των δυτικών με της Φολεγανδρου/Σαντορινης η θα κανει το Superrunner jet 2 διπλα δρομολόγια με το απογευματινό να πιάνει και Κυθνο

Edited by polmyt
quote
Posted

Θεωρητικά το Olympic πρέπει να είναι έτοιμο μέχρι τις 27/06. Σε περίπτωση που δεν είναι έτοιμο η εταιρεία έχει και το Elite Jet σε ετοιμότητα, που μπορεί να μπει κάπου στο πρόγραμμα και να γίνουν οι αλλαγές που χρειάζεται στα δρομολόγια της εταιρείας ώστε να εξυπηρετηθούν όλες οι γραμμές κατάλληλα.

Posted

I can’t see the Olympic being ready I may be wrong but it’s not active on its ais yet and hasn’t even done a single test yet so likely maybe not ready. Champion Jet 1 likely to be on that line for short term. 

Posted (edited)
4 hours ago, HIGHSPEED 6 said:

Πλέον στο ferry hoper το TERA JET 2 εμφανίζεται από τη Δευτέρα 07/07/2025.

Ας ελπίσουμε όντως να ξεκινήσει τότε 

To replace her, Champion Jet 3 is still shown. At the same time CJ3 is shown on the CJ1 line Piraeus - Serifos - Sifnos - Milos. As the Speedrunner Jet will do Thessaloniki from the 27th, either Olympic Champion Jet needs to be ready at the 27th (she is shown in the booking system for Piraeus - Milos - Santorini route, but they didn’t do any trials yet) or they quickly need to get the Elite Jet ready to sail and possibly swap her with the Power Jet. CJ1 could then do either her own route or the Piraeus - Milos - Santorini one.

 

Another option would be to let the CJ1 and CJ3 do the Piraeus - Milos and Piraeus - Milos - Santorini routes and let Elite Jet replace Tera Jet 2 until she’s ready.

Edited by polmyt
μεταφορα post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...