ΚΡΗΤΗ Posted Wednesday at 04:31 AM Posted Wednesday at 04:31 AM Το καταπελτακι παρέμεινε και αφού του προσθέσανε τα αντίβαρα (Δείτε την παρακάτω φώτο. Επίσης το expresso eggito δίπλα του δεν έκανε δρομολόγια αλλά κρουαζιέρα Αίγυπτο Βενετία
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted Wednesday at 06:22 AM Posted Wednesday at 06:22 AM Σίγουρα δεν θα μπορούσαν να το δουλέψουν γιατί δεν έφθανε μέχρι τον ντόκο κ δεν το είχα δει ποτέ να το ξανανοίξουν Το ΕSPRESSO EGITTO έκανε δρομολόγιο,κυκλοφορούσαν κ προγράμματα. Έβαζε κ καινούργια ΙΧ στο πάνω ανοικτό γκαράζ Βέβαια τα δρομολόγια με τα πολλά λιμάνια που έκαναν μέχρι τότε τα μεσογειακά βαπόρια,πουλιόντουσαν κ σαν κρουαζιέρες
Molmed Posted Wednesday at 08:22 AM Posted Wednesday at 08:22 AM 3 hours ago, ΚΡΗΤΗ said: Το καταπελτακι παρέμεινε και αφού του προσθέσανε τα αντίβαρα (Δείτε την παρακάτω φώτο. Επίσης το expresso eggito δίπλα του δεν έκανε δρομολόγια αλλά κρουαζιέρα Αίγυπτο Βενετία Έκανε από ό,τι θυμάμαι τακτικά δρομολόγια, με εβδομαδιαίες προσεγγίσεις και στο Ηράκλειο.
ΚΡΗΤΗ Posted Wednesday at 03:25 PM Posted Wednesday at 03:25 PM Εγώ το θυμάμαι αφού Έφυγε το Αρκάδι, να έρχεται στο Ρέθυμνο. Το 2005 νομίζω
mvin Posted Wednesday at 05:22 PM Posted Wednesday at 05:22 PM 6 hours ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said: Χανιά βασικά Το 2000 σίγουρα έκανε το ΑΠΤΕΡΑ Ηράκλειο, τουλάχιστον το καλοκαίρι, δίδυμο με το ΕΛ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ, γιατί ταξίδεψα και με τα δύο!
lostromos Posted Wednesday at 07:15 PM Posted Wednesday at 07:15 PM 3 hours ago, ΚΡΗΤΗ said: Εγώ το θυμάμαι αφού Έφυγε το Αρκάδι, να έρχεται στο Ρέθυμνο. Το 2005 νομίζω Το 2005 έφυγε οριστικά. Πρέπει να ήταν στο Ρέθυμνο 2-3 χρόνια.
nomikos Posted Wednesday at 07:27 PM Posted Wednesday at 07:27 PM Θυμάται κανείς τη διαρρύθμιση των εσωτερικών του χωρων;
ngbyron Posted Wednesday at 07:56 PM Posted Wednesday at 07:56 PM (edited) λοιπον ας προσδπαθησω να θυμηθω. ανεβασμα απο τον καταπελτη στο ανω γκαραζ ( δεν το προλαβα να λειτουργει το καταπελτακι επιβατων στα πλαγια) παμε πανω και αριστερα η εισοδος . εκει ηταν η σκαλα απο το ανω γκαραζ για την ρεσεψιον και εβλεπες και τις κυλιομενες που εφταναν μεχρι κατω (ηταν μια κυλιομενη απο το καταπελτακι εως την ρεσεψιον οχι σε δυο μερη ) σκαλα λοιπον και ρεσεψιον. πλωρα και πρυμνα καμπινεσ και δεξια οι αεροπορικες. στην ρεσεψιον ειχε την μεγαλη σκαλα που σε πηγενει στα σαλονια του πλοιου. ενα ντεκ πανω λοιπον και φτανεις μπροστα απο το κυριο σαλονι πισω αριστερα απο τι κεφαλοσκαλο η εκκλισια. πρυμνα καμπινες. μπροστα λοιπον απο την σκαλα το σαλονι οικονομικης και εκει κατεληγε και το ασανσερ επιβατων το οποιο το θυμαμαι σε λειτουργεια την πρωτη χρονια στο Ηρακλειο 1997 (12 χρονων εγω τοτε)στο μεσον η σκαλα που κατεληγε στην ντισκο ενα ντεκ πανω. προς μπροστα και δεξια το σελφ σερβις του πλοιου σχεδον ενα με το σαλονι. μετα αριστερα και δεξια δυο μικρα ανοιχτα καταστρωματα με σκαλες για πανω και κατω (για το κατω δεν ειμαι σιγουρος). μεσα παλι παμε μπροστα και συνανταμε καμπινες και στο τελος το εστιατοριο αριστερα και δεξια το σαλονι α θεσης (οι καμαρωτοι περνουσν με τους δισκους απο τον διαδρομο που ειναι οι καμπινες για να πανε τα φαγητα στο εστιατοριο) ενα ντεκ πανω και το τελευταιο ηταν η ντισκο και το εξωτερικο μπαρ το οποιο ηταν κοινο(μεσα της ντισκο και με ενα ανοιγμα ταυτοχρονα και εξωτερικο) μετα τη ντισκο λογικα μηχανιματα σωληνες κτλ για το φουγαρο ενα κενο (εξωτερικος διαδρομος και ακριβως πλωρα οι λουξ καμπινες . μετα καμπινες αξιοματικων και γεφυρα/ εξωτερικα ηταν λεμβοι βαρελακια κτλ. . δεν θυμαμαι καθολου μετα το πανω γκαραζ εαν ειχε καμπινες η ηταν μονο για πληρωμα). αυτα τα λιγα θυμαμαι . και οτι χανοσουν για πλακα στις καμπινες. πολυ διαδρομος και κακο και σπανια να μην εκανες ζικ ζακ για να φτασεις. On 4/30/2025 at 10:15 PM, lostromos said: Το 2005 έφυγε οριστικά. Πρέπει να ήταν στο Ρέθυμνο 2-3 χρόνια. κοιταω τα αρχεια του ριζοσπαστη που εχει τα δρομολογια πλοιων μεχρι το 2001 το βρησκω Ηρακλειο μαζι με το Κρητη 2 που κανει την πρωτη του χρονια στη γραμμη που εγραψε ιστορια ( το Κρητη 1 νομιζω προσπαθησε να κανει ιταλικη ακτοπλοια τοτε) αρα απο το 2002 και μεχρι το 2005 ηταν στο ρεθυμνο. Edited yesterday at 06:28 AM by polmyt quote
lostromos Posted Wednesday at 08:18 PM Posted Wednesday at 08:18 PM 53 minutes ago, nomikos said: Θυμάται κανείς τη διαρρύθμιση των εσωτερικών του χωρων; Υπάρχει στην από πίσω σελίδα ένα βίντεο που μπορεί να βοηθήσει. 35 minutes ago, ngbyron said: μετα αριστερα και δεξια δυο μικρα ανοιχτα καταστρωματα με σκαλες για πανω και κατω (για το κατω δεν ειμαι σιγουρος). Κάτω δεν είχε άλλο εξωτερικό κατάστρωμα οπότε σίγουρα δεν είχε σκάλα για κάτω!!!
ΚΡΗΤΗ Posted Wednesday at 09:39 PM Posted Wednesday at 09:39 PM 2 hours ago, nomikos said: Θυμάται κανείς τη διαρρύθμιση των εσωτερικών του χωρων; Δεν θυμάμαι με ακρίβεια, οπότε θα αφήσω τους αλλους να απαντήσουνε, έχω όμως 2 σχέδια από την Ιαπωνία, πριν να δεχθεί οποιαδήποτε μετασκευή. Πιστεύω μπορεί να σε βοηθάνε λίγο
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted Thursday at 07:31 AM Posted Thursday at 07:31 AM To βαπόρι ως ιαπωνικό PEGASUS πηγή faktaomfartyg
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted Thursday at 10:18 AM Posted Thursday at 10:18 AM Διαβάζοντας τα πρώτα ποστ στο παρόν θέμα σχετικά με το αν το πλοίο έφερε το όνομα ΠΗΓΑΣΟΣ επί εποχής ΑΝΕΚ, θα ήθελα να αναφέρω πως πράγματι -τουλάχιστον τυπικά- αυτό ήταν το πρώτο του Ελληνικό όνομα. Σύμφωνα με αρχεία του αείμνηστου Εμμανουήλ Παπαδάκη, το 1984 πήρε Π.Ν.Ε. (Προσωρινά ναυτιλιακά έγγραφα) από το προξενείο (πρεσβεία ???) μας στην Ιαπωνία ως ΠΗΓΑΣΟΣ, και με το ίδιο όνομα νηολογήθηκε το 1985 στα Χανιά με α/α 14. Μέσα στο 1985 μετονομάστηκε ΧΑΝΙΑ, όνομα που διατήρησε για δύο χρόνια, έως το 1987 οπότε και μετονομάστηκε ΑΠΤΕΡΑ, πάντα με τον ίδιο αριθμό νηολογίου.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now