Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)

Το Αλκυών ανήκει στην εταιρεία Ορίων ΙΙ Ν.Ε και έχει νηολόγιο Πειραιά 12494 και προορίζεται για τις γραμμές Φανερωμένη Μέγαρα και Πούντα Ελαφόνησο.

Edited by polmyt
  • 1 month later...
Posted

Να αναφέρουμε ότι οι διαστάσεις του Αλκυών ΙΙ είναι μήκος 50,73 μέτρα, πλάτος 13,20 μέτρα, και βύθισμα 1,65 μέτρα, θα φοράει 2 κύριες μηχανές Caterpillar (450 BHP), που θα του δώσουν μια ταχύτητα 11 κόμβων. Η χωρητικότητα στο γκαράζ του θα είναι 53 ΙΧ (ή 12 ΦΓ των 9 μέτρων) και η χωρητικότητα σε επιβάτες 300 άτομα.

Ας δούμε ένα πλήρες σχέδιο του Αλκυών ΙΙ από τη σελίδα Go Shipping.

870-01-wLarge.thumb.jpg.a68cd57cc914544899d61073434bd4ab.jpg

Alkyon.thumb.jpg.df870b6be9af9f11f74ec960a225361a.jpg

  • 1 month later...
Posted

Μπορεί να ξεκίνησε δεύτερο από τα δυο αδελφά πλοία αλλά τελικά θα πάρει το όνομα Αλκυών, μιας και το πρώτο πλοίο θα πάρει το όνομα Αλκυών ΙΙ. Όπως μπορούμε να δούμε έχει ολοκληρωθεί το κατάστρωμα του σαλονιού.

  • polmyt changed the title to Αλκυών (N. Πειραιά 12494)
  • 3 weeks later...
Posted

Ας δούμε τη πρόοδο των εργασιών του Αλκυών στο ναυπηγείο Φραντζή στις 22/05/18, ουσιαστικά απομένει το πλωριό τμήμα να κατασκευαστεί. Να προσθέσουμε ότι το IMO No του Αλκυών είναι 9856763, ενώ δεν εγκρίθηκε η έκτακτη δρομολόγηση του στη γραμμή Αγία Μαρίνα Νέα Στυρα.

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
Posted

Ας δούμε τη πρόοδο των εργασιών του Αλκυών στο ναυπηγείο Φραντζή στις 23/06/18 και στις 09/07/18, οπού έχει σχεδόν ολοκληρωθεί η λαμαρινοδουλειά και έχει αρχίσει να μινιαρεται και να βάφεται άσπρο εξωτερικά. Ενώ επίσης βλέπουμε ότι έχει κατέβει πιο κάτω στο ναυπηγείο.

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
Posted

Ξεκίνησε μεν δρομολόγια, αλλά ο γκαντέμης το πέτυχε στο ρεπό του :D. Συμπαθητική κατασκευή και όμορφος χρωματισμός, ομολογουμένως. Μικρό γκαράζ, είναι για συγκεκριμένες γραμμές και απασχόληση το συγκεκριμένο.

Posted

Κάποιος άλλο στάθηκε πιο τυχερός χθες με το Αλκυών, αφού πρόλαβα το δρομολόγιο του με τη ψυχή στο στόμα!! Το Αλκυών είναι μια σχετικά μικρή παντόφλα που ταιριάζει για τις απαιτήσεις της γραμμής Φανερωμένη Πάχη Μεγάρων. Το γκαράζ του πλοίου έχει δυο γραμμές φόρτωσης για φορτηγά και δυο γραμμές φόρτωση για ΙΧ. Η επιβίβαση γίνεται από τους δυο διαδρόμους επιβίβασης και με τις σκάλες που είναι πλώρα ανεβαίνουμε στο κατάστρωμα της γέφυρας. Συναντάμε το διάδρομο που μας οδηγεί στο μοναδικό σαλόνι του πλοίου, στο χώρο του πληρώματος και στη γέφυρα. Το σαλόνι έχει αντικριστά καναπέδες σε καφέ απόχρωση στη μέση και παράλληλα των μπουλμεδων έχει πεντάδες από καθίσματα αεροπορικού τύπου. Πρύμα από το σαλόνι είναι το ένα μικρό ανοικτό κατάστρωμα με λίγα άσπρα καθίσματα και οι τουαλέτες στις μπάντες. Ανεβαίνοντας από τις σκάλες πρύμα δεξιά φτάνουμε στο ανοικτό κατάστρωμα που έχει πέντε σειρές από δεκάδες με αντικριστά άσπρα καθίσματα στο κέντρο και στις μπάντες από τετράδες με αντικριστά άσπρα καθίσματα.

  • 1 month later...
Posted

Στα θέματα του ΣΑΣ στις 29/10/18 βλέπουμε ότι το Αλκυών ζητάει να δρομολογηθεί στη γραμμή Αιδηψό Αρκιτσα από τις 10/11/18 έως τις 31/10/19, αντί για τις γραμμή Φανερωμένη-Πάχη Μεγάρων και Πούντα Ελαφόνησο, ουσιαστικά να κάνει τράμπα δρομολόγια με το Ποσειδώνας!!

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Posted

Στη σελίδα Ιστιαία News στο Facebook με αφορμή την έναρξη των δρομολογίων του Αλκυων στη γραμμή Αιδηψό Αρκιτσα, γραφεί τα ακόλουθα.

Quote

Μικρό αλλά θαυματουργό το ferry boat "Αλκυων" στην ακτοπλοϊκή γραμμή Αιδηψού - Αρκίτσας. Σύμφωνα με ενημέρωση από τον πλοιοκτήτη και την λιμενική αρχή, το "Αλκυων" θα παραμείνει στη γραμμή για μικρό διάστημα και έπειτα θα ανακατασκευαθεί σε καρνάγιο για να αυξηθεί η χωρητικότητα του.

Για να αυξηθεί η χωρητικότητα του μιλάμε για επιμήκυνση του, οπότε προβλέπω να έρθει στο ναυπηγείο που κατασκευάστηκε για αυτές τις εργασίες.

  • 2 weeks later...
Posted

Το Αλκυων ολοκλήρωσε χθες τα δρομολόγια του στη γραμμή Αιδηψό Αρκιτσα και αναχώρησε για να κατέβει στο Πέραμα, κάνοντας το γύρο της Εύβοιας, ενώ αρχικά είχε ξεκινήσει για να πάει μέσω Χαλκίδας. 

  • 3 weeks later...
Posted

Πιθανον η δρομολογιση του στη γραμμη της Αιδηψου να ηταν ο λογος που αποφασισαν να μεγαλωσουν το πλοιο.

Οπως και να το κανουμε παραηταν μικρο για τη γραμμη

Posted

Διαφορετικά μεγέθη μεταξύ των γραμμών της Φανερωμένης και της Αιδηψού, καθώς και ότι αντικατάστησε μια αρκετά μεγαλύτερη παντόφλα (Ποσειδώνας) στη γραμμή της Αιδηψού. Έχουμε πρόσφατο παράδειγμα επιμήκυνσης της παντόφλας Ελαφόνησος το 2016 στη Θεσσαλονίκη πάλι το πρώτο χρόνο λειτουργίας του.

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...