polmyt Posted March 12, 2019 Posted March 12, 2019 Το πλοιο βρισκεται ακομα στο ναυπηγειο του Φραντζη αλλα εξωτερικα εχει σχεδον ολοκληρωθει
Aqua_blue Posted April 11, 2019 Posted April 11, 2019 Το Αλκυων εφτασε ξημερωματα στην Αιδηψο και μια φωτο (απο τη web camera) του πλοιου οταν περναγε χθες βραδυ τη γεφυρα του Ευριπου
Panagia Ekatontapiliani Posted April 18, 2019 Author Posted April 18, 2019 Το Αλκυων επέστρεψε σήμερα το μεσημέρι στα δρομολόγια του στη γραμμή Αιδηψό Αρκιτσα, μετά από 4.5 μήνες απουσίας για τις εργασίες της επιμήκυνσης του.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 1, 2019 Author Posted May 1, 2019 (edited) On 3/23/2018 at 9:09 AM, Panagia Ekatontapiliani said: Να αναφέρουμε ότι οι διαστάσεις του Αλκυών είναι μήκος 50,73 μέτρα, πλάτος 13,20 μέτρα, και βύθισμα 1,65 μέτρα, θα φοράει 2 κύριες μηχανές Caterpillar (450 BHP), που θα του δώσουν μια ταχύτητα 11 κόμβων. Η χωρητικότητα στο γκαράζ του θα είναι 53 ΙΧ (ή 12 ΦΓ των 9 μέτρων) και η χωρητικότητα σε επιβάτες 300 άτομα. Μετά την επιμήκυνση του Αλκυων οι διαστάσεις είναι μήκος 70,00 μέτρα, πλάτος 13,20 μέτρα, και βύθισμα 1,65 μέτρα, ενώ προστέθηκε μια τρίτη κύρια μηχανή Doosan (850 BHP), μαζί με τις 2 κύριες μηχανές Caterpillar (450 BHP), που του δίνουν μια ταχύτητα 13,00 κόμβων. Η χωρητικότητα στο γκαράζ του είναι πλέον 85 ΙΧ και η χωρητικότητα σε επιβάτες 550 άτομα. Edited May 1, 2019 by Panagia Ekatontapiliani
Panagia Ekatontapiliani Posted August 6, 2019 Author Posted August 6, 2019 Νομίζω ότι η επιμήκυνση του Αλκυών έκανε πιο συμπαθητική τη παντόφλα, ενώ το βλέπουμε σε μια άφιξη στην Αιδηψό. Πέρα από το ενδιάμεσο τμήμα που προστέθηκε όπου επεκτάθηκε το σαλόνι, έχει τοποθετηθεί ενδιάμεσο τμήμα στη πλώρη
Nick the Greek Posted August 17, 2019 Posted August 17, 2019 (edited) Όχι απλά πιο συμπαθητική Παναγία μου, την έκανε αρκετά ωραιότερη. Κατ' αρχήν το γκαράζ έγινε μεγαλύτερο και οπωσδήποτε πιο λειτουργικό, στην τωρινή του γραμμή σίγουρα χρειάζεται. Όμορφο και το πρυμνιό ντέκ και μάλιστα μπήκαν στον κόπο να το καλύψουν και από πάνω, ίσως να έπρεπε να κάνουν το ίδιο και με ένα τμήμα τουλάχιστον του ανοιχτού ντέκ πάνω από τη γέφυρα. Έτσι όπως είναι δεν το χρησιμοποιεί κανείς λόγω ηλίου. Εσωτερικά τα 2 σαλονάκια του πλοίου είναι επίσης αρκετά συμπαθητικά, με καλό κλιματισμό που λειτουργεί όπως πρέπει. Πολλούς πόντους στο μπάρ την έκταση του οποίου βλέπετε κι εσείς, και το μόνο που δεν έχει είναι Chateau Rothschild Grand Cru . Γενικά πολύ καλή πρόσθεση στο στόλο, εύχομαι κερδοφορία και μακροημέρευση. Edited August 17, 2019 by Nick the Greek Ξέχασα τις φωτο
Panagia Ekatontapiliani Posted October 23, 2019 Author Posted October 23, 2019 Το Αλκυων ολοκλήρωσε τα δρομολόγια του στη γραμμή Αιδηψό Αρκιτσα στις 11 Οκτωβρίου και έδεσε στο λιμάνι της Αιδηψού για το πρώτο μέρος της ακινησίας του.
Panagia Ekatontapiliani Posted October 29, 2019 Author Posted October 29, 2019 Το Αλκυων επέστρεψε στα δρομολόγια του στη γραμμή Αιδηψό Αρκιτσα.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 3, 2019 Author Posted December 3, 2019 Το Αλκυων ολοκλήρωσε τα δρομολόγια του στη γραμμή Αιδηψό Αρκιτσα στις 30 Νοεμβρίου και έδεσε στο λιμάνι της Αιδηψού για το δεύτερο μέρος της ακινησίας του.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 26, 2020 Author Posted February 26, 2020 Στα θέματα του ΣΑΣ στις 27 Φεβρουαρίου βλέπουμε ότι το Αλκυων θα κάνει την έξτρα ακινησία 45 ήμερων, από τις 29/01/20 έως 13/03/20
Panagia Ekatontapiliani Posted March 19, 2020 Author Posted March 19, 2020 Το Αλκυών επέστρεψε σήμερα στα δρομολόγια του στη γραμμή Αιδηψό Αρκιτσα, μετά από ακινησία 3,5 μηνών.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 2, 2020 Author Posted December 2, 2020 Το Αλκυων επέστρεψε χθες στα δρομολόγια της Αιδηψού Αρκίτσας, μετά από ένα μήνα ακινησίας.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 1, 2021 Author Posted January 1, 2021 Το Αλκυων σταμάτησε εκ νέου τα δρομολόγια του στις 30 Δεκεμβρίου και είναι δεμένο στην Αιδηψό.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 1, 2021 Author Posted March 1, 2021 Το Αλκυών έφυγε το απόγευμα από την Αιδηψό και έρχεται στο Πέραμα για το δεξαμενισμο του.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 6, 2021 Author Posted March 6, 2021 Ας δούμε το Αλκυών τραβηγμένο έξω στο ναυπηγείο του Φραντζή για το δεξαμενισμό του.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 10, 2021 Author Posted March 10, 2021 Το Αλκυών ολοκλήρωσε προχθές το δεξαμενισμο του και χθες αναχώρησε για την Αιδηψό.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 15, 2021 Author Posted March 15, 2021 Το Αλκυών αναμένεται να επιστρέψει αύριο στα δρομολόγια του στη γραμμή Αιδηψό Αρκίτσα.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 27, 2021 Author Posted March 27, 2021 Στα θέματα του ΣΑΣ στις 30 Μαρτίου βλέπουμε ότι το Αλκυων έκανε την έξτρα ακινησία 45 ήμερων, από τις 30/01/21 έως 15/03/21
polmyt Posted August 6, 2021 Posted August 6, 2021 Το πλοιο εφυγε απο την Αιδηψο και πηγαινει στη Λιμνη Ευβοιας για να βοηθησει στην εκκενωση λογω της πυρκαγιας
Panagia Ekatontapiliani Posted October 15, 2021 Author Posted October 15, 2021 Μετασκευή του πλοίου «Αλκυών» σε ηλεκτροκίνητο. Παρουσιάστηκε στις 28 Σεπτεμβρίου 2021 στην ελληνική βουλή και συγκεκριμένα στην υποεπιτροπή υδατικών πόρων της ειδικής μόνιμης επιτροπής προστασίας περιβάλλοντος, το έργο με αντικείμενο: “Ηλεκτροκίνηση πορθμειακού πλοίου στη γραμμή Αρκίτσα - Αιδηψός”. Το εν λόγω έργο το οποίο μελετάται εδώ και περίπου δύο έτη είναι ώριμο από πλευράς μελετών και σχήματος συνεργασιών υλοποίησης του. Αφορά τη μετασκευή ενός υφιστάμενου ντιζελοκίνητου πορθμειακού πλοίου μικρών αποστάσεων (ΑΛΚΥΩΝ), σε ηλεκτροκίνητο με χρήση μπαταριών, καθώς και τις υποδομές λιμένα που απαιτούνται όπως ταχυφορτιστές, κλπ. Σε συνδυασμό με την υλοποίηση φωτοβολταικού πάρκου το οποίο θα εγκατασταθεί στο Δήμο Ιστιαίας –Αιδηψού για την εξασφάλιση του “πράσινου” καυσίμου του πλοίου, θα αποτελέσει ένα ολοκληρωμένο έργο στόχος του οποίου είναι : - Ανύπαρκτος μηδαμινός καπνός στο λιμάνι. - Μηδενικοί Ρύποι που προκαλούν μόλυνση της ατμόσφαιρας (SOX, NOx, PM, CO, VOC). - Μηδενικοί Ρύποι που προκαλούν κλιματική αλλαγή (CO2, HCFC, CH4). - Περιορισμός ρύπων κατά τη διάρκεια πλεύσης του. - Περιορισμός ρύπων που επηρεάζουν το οικοσύστημα (αερόβιο και υδρόβιο). - Περιορισμός ρύπων που επηρεάζουν την ανθρώπινη υγεία. - Αθόρυβη λειτουργία. - 99,9% των μπαταριών μπορεί να ανακυκλωθεί. Το πλοίο ΑΛΚΥΩΝ δραστηριοποιείται ήδη στη γραμμή Αρκίτσα – Αιδηψός η οποία αποτελεί μια βιώσιμη γραμμή με οικονομικούς όρους έχοντας σημαντική επιβατική κίνηση. Για την ιστορία το πλοίο ΑΛΚΥΩΝ είναι αυτό το οποίο κατά τις πρόσφατες καταστροφικές πυρκαγιές στη Βόρεια Εύβοια κλήθηκε να επιβιβάσει και απομακρύνει τους πολίτες που κινδύνεψαν από την πύρινη λαίλαπα. Εμπόδιο στην μέχρι τώρα υλοποίηση του έργου ηλεκτροκίνησης του πλοίου έχει σταθεί κυρίως το νομοθετικό πλαίσιο για πλοία αυτού του τύπου, τα οποία φέρουν ελληνική σημαία και ελλιμενίζονται σε ελληνικούς λιμένες, κάτι το οποίο βρίσκεται στη τελική διαβούλευση και αφορά τον: «Κανονισμό για την ασφαλή ηλεκτροδότηση, ηλεκτροφόρτιση, ελλιμενισμό, έλεγχο και πιστοποίηση ηλεκτρικών και υβριδικών πλοίων». Υπεύθυνη του έργου και πρωτεργάτης του όλου εγχειρήματος είναι η “ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΕΤΥΧΑΚΗ Α.Ε.” με υπέρ τριακονταετή παρουσία στο χώρο της ναυπηγικής βιομηχανίας με επικεφαλής τη δεύτερη γενιά κα Ευτυχία Πετυχάκη ως διευθύνουσα σύμβουλος και η οποία εταιρεία έχει πολλή μεγάλη παρουσία και δραστηριότητα τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, με άριστη γνώση και ειδίκευση για τον συγκεκριμένο τύπο πλοίων (πορθμειακά). Επίσης στο έργο συμμετέχουν επιστημονικοί συνεργάτες από την πανεπιστημιακή κοινότητα της χώρας, τόσο συμβουλευτικά (ΕΜΠ, ΕΚΠΑ) , όσο και άμεσα στο έργο όπως κος Παναγιώτης Κτενίδης του Πανεπιστήμιου Δυτικής Αττικής (ΗΜΕ-ΠΡΟΠΕ), ο οποίος και συμπαρουσίασε το κομμάτι που αφορά τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας που απαιτούνται για την υλοποίηση ενός πραγματικού “πράσινου” καυσίμου για την ηλεκτροκίνηση του πλοίου. Οι ακαδημαϊκοί σύμβουλοι και συνεργάτες του έργου σε συνδυασμό με τη συμμετοχή πολυπληθούς ομάδας ανεξάρτητων συμβούλων διαφόρων ειδικοτήτων (ΙΤ, μηχανικοί, κλπ), αποτελούν τα εχέγγυα για την άριστη υλοποίηση του εν λόγω έργου. Σημαντικό είναι να αναφερθεί ότι η τοπική κοινωνία με τον δήμαρχο κ. Ιωάννη Κοτζιά και τον δήμο Ιστιαίας – Αιδηψού να αποτελεί στρατηγικό εταίρο και συνεργάτη του έργου αναμένει με πολύ ενδιαφέρον την υλοποίηση του συγκεκριμένου έργου, καθώς θα προσδώσει στην πολύπαθη βόρεια Εύβοια, όπως αναφέρθηκε και από τους βουλευτές της υποεπιτροπής της βουλής, μια σημαντική βοήθεια στην προσπάθεια ανάκαμψης του τόπου μετά τις πρόσφατες καταστροφικές πυρκαγιές. Αποτελεί πρότυπο καινοτόμο και δυναμικό έργο που θα έχει άμεσο αποτέλεσμα στον τουρισμό, στην αύξηση θέσεων εργασίας και εν τέλει σε βάθος χρόνου στη μείωση του μεταφορικού κόστους των κατοίκων της βόρειας Εύβοιας αλλά και των χιλιάδων επισκεπτών. Τέλος όπως μας ανέφερε η κα Ευτυχία Πετυχάκη επιπλέον κύριο στόχο της ομάδας έργου, της οποίας ηγείται και εκπροσωπεί, αποτελεί η κατασκευή ενός εξ ολοκλήρου νέου ηλεκτροκίνητου πορθμειακού πλοίου μικρών αποστάσεων, κάτι για το οποίο έχουν γίνει ήδη πολύ σημαντικές ενέργειες προς αυτή την κατεύθυνση με θετική ανταπόκριση.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 1, 2022 Author Posted March 1, 2022 Το Αλκυών επέστρεψε σήμερα στα δρομολόγια του στη γραμμή Αιδηψό Αρκίτσα.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 5, 2023 Author Posted January 5, 2023 Το Αλκυών ολοκλήρωσε τα δρομολόγια του στη γραμμή Αιδηψό Αρκίτσα τη παραμονή της Πρωτοχρονιάς και είναι δεμένο στην Αιδηψό για την ακινησία του.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 16, 2023 Author Posted January 16, 2023 Στα θέματα του ΣΑΣ στις 17 Ιανουαρίου, βλέπουμε ότι το Αλκυων θα κάνει την έξτρα ακινησία 45 ημερών από τις 16/01/23 έως την 01/03/23.
Protoporos Posted March 27, 2023 Posted March 27, 2023 Το Αλκυών έφυγε από την Αιδηψό με προορισμό την Σαλαμίνα!!! Πώληση ή αλλαγή γραμμής;
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now