Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)
On 3/22/2015 at 3:53 AM, proud_ionian said:

Εpsilon. 2011. Πρωην Cartour Epsilon, αδελφο του Norman Atlantic, ναυλωμενο απο την Cartour, τεκνο της Visentini. Στην εταιρεια απο το 2013

το epsilon το ειχα ξεχασει να πω την αληθεια. μπροστα σε αυτο και τα fast του μπαρεως θα ειναι αναβαθμιση ^_^

 

 

το Epsilon επεσε σε αγρια καταιγιδα με αποτελεσμα το γκαραζ να γινει μπιλιες και να φαει απαγορευση αποπλου για μια σπαραλιασμενη λεμβο.

 

rte.ie said:

...About 60 cars and 20 trucks and other vehicles were damaged after when the Epsilon roll-on roll-off ferry was caught in heavy seas while sailing from Cherbourg to Dublin.

The incident happened on Sunday 7 February as the Epsilon ferry encountered Storm Imogen off the coast of Devon in England.

More than 100 passengers were on the ferry, but no one was injured in the storm.

Tonight the vessel was told by authorities in Holyhead that it could not sail as scheduled after it was discovered that one of the lifeboats on board was damaged.

The company says it discovered a crack on one of the lifeboats on board tonight before it was due to sail.

It informed the Italian authorities as the Epsilon is registered in Italy and the Holyhead authorities.

Irish Ferries says it plans to repair the lifeboat overnight and the repair will then have to be inspected by authorities in Holyhead before the ship can sail.

It is understood the ship was heavily booked with lorries carrying freight.

The company says it will accommodate as many customers as possible on its other vessel, Ulysses, which is also sailing from Holyhead tonight, and says some customers may be able to travel with other companies such as Stena which also travels from Holyhead to Dublin [...]

Some hauliers who were onboard contacted the Irish Hauliers' Association complaining about how the company dealt with the incident.

They described the experience as traumatic, some saying they would never go on a ferry again. Some alleged the ferry company had not allowed their insurance assessors onboard - they want to make claims to recover the costs of the damage to their lorries and cargoes.

Irish Ferries says it ensured that all passengers were fully cared for...

 

οι υπογραμμισεις δικες μου. το μαντατο παιζει και στα yahoogroups των συνασθενων.

 

000bc7af-614.jpg

 

000bc7b0-614.jpg

Edited by Nick the Greek
Posted

Μετεωρολόγους δέν έχουν στην Ιρλανδία να τα προβλέπουν αυτά,ώστε να μήν τους πιάνη η καταιγίς καθεύδοντες;

 

Πάλι καλά που δέν είχαν και θύματα.

  • 2 years later...
Posted

Το Epsilon (ΙΜΟ Νο: 9539054) είναι κατασκευασμένο το 2011 στο ναυπηγείο Cantiere Navale Visentini. Το πλοίο κατασκευάστηκε με το όνομα Cartour Epsilon και πουλήθηκε στη Caronte & Tourist. Το Σεπτέμβριο του 2013 ναυλώθηκε από την Irish Ferries και το Φεβρουάριο του 2014 πήρε το όνομα Epsilon και δουλεύει στη γραμμή Cherbourg - Dublin. Το πλοίο έχει μήκος 186,50 μέτρα, πλάτος 25,60 μέτρα, φοράει δυο κύριες μηχανές B&W 9L48/60B.

Posted

Η ναύλωση του Epsilon από την Irish Ferries είναι μέχρι το Νοέμβριο του 2018, αλλά υπάρχει option ανανέωσης της ναύλωσης από την Irish Ferries για 1+1 χρόνο ακόμα. Αλλά θα δούμε εάν θα ενεργοποιηθεί μιας και έχει αναφερθεί ότι με τα πλοία που κατασκευάζει η Irish Ferries δηλαδή το W. B. Yeats και το δεύτερο νεότευκτο.

  • 7 months later...
Posted

Παναγία μου, είσαι σίγουρος πως δεν έχει αγοραστεί το Epsilon από την Irish Ferries? Γιατί αυτή φαίνεται σαν πλοιοκτήτρια εταιρεία.

  • 1 month later...
Posted
On 2/12/2016 at 7:08 AM, proud_ionian said:

το Epsilon επεσε σε αγρια καταιγιδα με αποτελεσμα το γκαραζ να γινει μπιλιες και να φαει απαγορευση αποπλου για μια σπαραλιασμενη λεμβο.

Το αποτέλεσμα της έρευνας για το περιστατικό του 2016 με το Epsilon δημοσιεύτηκε από την Irish Marine Casualty Investigation Board (MCIB)

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
Posted

Η ναύλωση συνεχίζεται, πλήν όμως η πλοιοκτησία αλλάζει. Το πλοίο φέρεται να πέρασε στην ιδιοκτησία της Caronte με αντίτιμο EUR 34 εκατομμύρια.

  • 6 months later...
  • 2 months later...
  • 3 months later...
Posted

  

On 3/26/2020 at 10:20 PM, Nick the Greek said:

Να δούμε πως διαμορφώνεται το lineup της Irish Ferries: Ulysses και Epsilon στο Dublin - Holyhead,

Το Epsilon επέστρεψε στα δρομολόγια στη γραμμή Dublin-Cherbourg

  • 9 months later...
Posted

Να και ένα πάρα πολύ ενδιαφέρον βιντεο από ένα μοτοσικλετιστή που ταξιδεύει με το Epsilon από το Holyhead για το Δουβλίνο. Το πλοίο είναι πίτα, έχει πλάκα να δεί κανείς τις συνθήκες στο εσωτερικό αλλά και το πόσο δαιδαλώδες είναι για να φτάσεις στο κυρίως γκαράζ. Τα Visentinάκια δεν είναι φτιαγμένα για άνεση.

 

 

  • 4 weeks later...
Posted

Δεύτερη φορά μέσα σε λίγες ημέρες που ανεβάζω φωτογραφίες από πλοίο με ένα τριφύλλι στο φουγάρο :D. Σκουφά 42, στον ψυχίατρο:D. Όπως και να έχει, ας βάλουμε δυό πρώτες φωτογραφίες του Epsilon στην gallerie μας από αναχώρησή του εκ Χερβούργου πρός Δουβλίνον, που θα έλεγε κι ο Κατσάμπελας στη Λούφα και Παραλλαγή. Για να μη λέμε μόνο για το Grimaldi, από το 2014 που το έχει η Irish Ferries έχει μπεί μόνο στον κόπο να βάψει το φουγάρο στα πράσινα. Ήλεος, ζαβαρακατρανέμια, δηλαδή:D.

  • 1 month later...
Posted

Θα συμπληρώσει μια 7ετία δηλαδή το πλοίο στην υπηρεσία της Irish Ferries, απορώ πως τόσα χρόνια δεν του έβαλαν το logo τους στο πλάι. Μόνο στο φουγάρο μπήκε το τριφύλλι. Εδώ σε άφιξη στο Δουβλίνο τον Μάιο του 2019, βλέπει κανείς πως είναι από τα αδέλφια της Visentini όπου το τρίτο ντέκ μπορεί να πάρει φορτηγά, ίσως είναι και αυτός ένας λόγος που το συγκεκριμένο είναι τόσο ελκυστικό για την Irish.

  • 1 month later...
  • 10 months later...
Posted

Σύμφωνα με αγγλόφωνους συνασθενείς, το πλοίο πουλήθηκε από την caronte, σε εταιρία πολωνικών συμφερόντων με έδρα την Κύπρο.

50εκ έουρωζ το φημολογούμενο τίμημα. Κατα Νοέμβρη μεριά θα λήξει και η ναύλωση στην ICG.

ΥΓ: https://www.shippingitaly.it/2022/03/07/in-uscita-dalla-flotta-di-caronte-tourist-la-nave-ro-pax-epsilon/

 

Posted

Και φήμη για μελλοντική εκμετάλλευση από τη Stena μεταξύ Rosslare-Cherbourg

Η εν λόγω πολωνική εταιρεία, είναι η μητρική της Unity Line.

  • 1 year later...
Posted

Διαβάζοντας ένα άρθρο στο Afloat για το Norbay, μπορεί κανείς «στα ψιλά» του άρθρου να δεί πως η ναύλωση του Epsilon από την ICG/Irish Ferries φαίνεται να παίρνει πια τέλος. Ή τέλος πάντων το ναυλοσύμφωνο τελειώνει, μένει να δούμε αν θα ανανεωθεί κι αν όχι, τι μέλλει γενέσθαι με το Visentini.

Posted

Τελικά το ίδιο website αναφέρει πως η ναύλωσή του είναι τουλάχιστον εξάμηνη, ξεκινά δρομολόγια στη θέση του Epsilon(που αντικαθιστά το WB Yeats) σε ρόλο roro όπως είπαμε. 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...