Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Η Fred Olsen S.A υπέγραψε συμφωνία με τα ναυπηγεία της Austal για τη κατασκευή δύο trimaran πλοίων μήκους 117 μέτρων με κόστος 126 εκ Ευρώ!! Τα πλοία θα μπορούν να μεταφέρουν 1100 άτομα, 276 ΙΧ, με ταχύτητα 38 κόμβων. Η κατασκευή των πλοίων θα ξεκινήσει το 2018 με παράδοση μετά από 29 μήνες το πρώτο και 36 μήνες το δεύτερο.

Posted

Καλά, δεν έλεγαν/διαβαζόταν πως είναι δυσαρεστημένοι με τα τριμαράν και θα παραγγείλουν ξανά "συμβατικά" ταχύπλοα;

Τι έγινε και άλλαξαν γνώμη;

  • proud_ionian changed the title to Fred Olsen S.A.
  • 10 months later...
  • 6 months later...
Posted

Η Fred Olsen Express ανακοινώσε τα ονόματα των δυο trimaran που ναυπηγεί στην Austal. Το πρώτο πλοίο θα είναι Bajamar Express, που αναμένεται να Μαρτίου του 2020 και να ξεκινήσει δρομολόγια πριν το Πάσχα του 2020. Το δεύτερο πλοίο θα είναι Bañaderos Express να είναι έτοιμο πριν τα Χριστούγεννα του 2020. Η πιθανότερη γραμμή που θα κάνουν είναι Tenerife-Gran Canaria.

  • 1 year later...
Posted

Να δούμε τα πλοία της εταιρείας τι κάνουν σε σχέση με την πανδημία:

 

Benchi Express: Παροπλισμένο στην La Gomera από τις 18 Μαρτίου

Bentago Express: Pαροπλισμένο στην Tenerife από τις 22 Μαρτίου

Bonanza Express: Παροπλισμένο στο Las Palmas από τις 22 Μαρτίου

 

Benchijigua Express: Ενεργό με δρομολόγια ανάμεσα σε La Gomera και Los Cristianos

Bencomo Express: Ενεργό ανάμεσα σε Tenerife και Agaete

Betancuria Express: Ενεργό ανάμεσα σε Las Palmas και Morro Jable

Bocayna Express: Ενεργό ανάμεσα σε Corralejo και Playa Blanca

 

Εδώ βασικά η εταιρεία δουλεύει σχεδόν κανονικά γιατί υπό άλλες συνθήκες γι αυτούς αυτή η περίοδος είναι high season. Τα παραπάνω πλοία είναι ο στόλος της εταιρείας και οι γραμμές της, υπενθυμίζω πως η εταιρεία έχει 2 ταχύπλοα υπό ναυπήγηση, τα Bajamar Express και Banaderos Express.

 

  • 5 months later...
  • 3 years later...
Posted

Το Ferrybalear αναφέρει πως από το καλοκαίρι που μας έρχεται, η Lineas Fred Olsen θα προσθέσει 2 καινούριες μονάδες στο στόλο της για ενδο-Καναριακά δρομολόγια ανάμεσα στη νήσο Gran Canaria(Las Palmas δηλαδή) και τα ανατολικά Κανάρια, δηλαδή τη Fuerteventura και το Lanzarote. Δεν διευκρινίζεται αν αυτό θα γίνει με αγορά ή ναύλωση βέβαια. Υπάρχει και μακέτο αλλά και χαρακτηριστικά(160 μέτρα μήκος, 1,800 γραμμικά μέτρα και scrubbers) που οδηγούν στην τετράδα του Jinling από το έτος 2000. δηλαδή κάποιο από τα Finnkraft, Finnhawk, Botnia Seaways και Finlandia Seaways. Κανονικά θα σας έλεγα πως φαβορί είναι τα 2 κομμάτια που ανήκουν στην DFDS αλλά με τον Grimaldi να έχει διώξει το Eurocargo Sicilia, δεν αποκλείω τίποτα. Ακολουθεί το μακέτο:

 

BENTAYGA_2-1024x768.jpg

Posted

Και τελικά σήμερα το Shipping Italy επιβεβαιώνει πως πρόκειται για τα 2 κομμάτια της Finnlines, συνολική τιμή 25 εκατομμύρια, για αγορά προφανώς.

  • 9 months later...
Posted
On 7/24/2024 at 5:47 PM, Nick the Greek said:

Την ίδια στιγμή υπάρχουν αμφιβολίες για το αν θα συνεχίσει η εταιρεία την επιδοτούμενη γραμμή El Hierro Los Cristianos, με τη Lineas Fred Olsen την ίδια στιγμή να εκδηλώνει ενδιαφέρον να μπεί στη γραμμή σε ελεύθερη δρομολόγηση.

Η Fred Olsen πράγματι έβαλε πόδι και στο τελευταίο νησί των Καναρίων νήσων, το El Hierro, το μοναδικό που δεν εξυπηρετούσε έως τώρα. Έχει δρομολογήσει το Bentago Express στη γραμμή Los Christianos - El Hierro με ένα καθημερινό δρομολόγιο και διανυκτέρευση στο El Hierro. Τα δρομολόγια έχουν ως εξής:

Δευτέρα έως Πέμπτη αναχώρηση 14:00 από El Hierro και 17:00 από Los Christianos

Παρασκευή & Κυριακή αναχώρηση 15:00 από El Hierro και 18:00 από Los Christianos

Σάββατο αναχώρηση 09:00 από El Hierro και 12:00 από Los Christianos

Υπάρχουν και κάποιες μεμονωμένες ημερομηνίες που κάνει διπλά δρομολόγια (08:00 & 15:00 από El Hierro και 12:00 & 18:00 από Los Christianos) όπως και κάποιες Παρασκευές και Κυριακές που φεύγει 14:00 αντί για 15:00. Διάρκεια ταξιδιού 2 ώρες και 20 λεπτά. Αυτά ισχύουν έως 21/5 απ' όσο μπορώ να δω. Στη γραμμή παραμένει και η Naviera Armas με το Volcan de Tirajana.

Με την είσοδο στη γραμμή του El Hierro, με την αγορά των δύο ro ro και τη συστηματική κατάρρευση της Naviera Armas νομίζω δε θ' αργήσει πολύ η στιγμή που η Fred Olsen θ' αναλάβει πακέτο όλες τις γραμμές στα Κανάρια.

  • 1 month later...
Posted

Ας γνωρίσουμε ένα ακόμη μέλος του στόλου της Lineas Fred Olsen, πρόκειται για το Bencomo Express (IMO 9206712) που εδώ το βλέπουμε να καταπλέει στο Los Cristianos. Incat Tasmania(053) το ναυπηγείο του ήδη πίσω στο 1999. Μηχανές Ruston για 28 κόμβους με χωρητικότητα 900 επιβάτες και 300 ΙΧ. Μπορούμε επίσης να το δούμε στη θέση του μέσα στο λιμάνι, βλέπει κανείς πως τρείς γέφυρες συνδέουν το πλοίο με τη στεριά και προσαρμόζονται ανάλογε με το freeboard του πλοίου. Επίσης βλέπει κανείς πως το πλοίο μεταφέρει κανονικότατα 15-μετρες νταλίκες. Στα δεξιά μπορούμε να παρατηρήσουμε και τις σκάλες επιβίβασης, πράγμα που το βρίσκω λίγο πρωτογονιά υπό την έννοια πως έχουν φτιάξει όλο αυτό το τέρμιναλ που βλέπετε και δεν έχουν δημιουργήσει υποδομή για ασανσέρ. Μια ζωή Lineas Fred Olsen το πλοίο, με προηγούμενα ονόματα Benchijigua Express(όταν ναυπηγήθηκε) και Bentayga Express από το 1999 ως το 2004. 

Posted

Όταν ναυπηγήθηκε είχε κάνει αρκετή εντύπωση λόγω του ιδιαίτερου, για την εποχή, σχεδιασμού.

Θυμάμαι και την προβολή από τον Εφοπλιστή με περιγραφές επικών διαστάσεων. 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...