Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)
On 12/21/2016 at 3:58 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Η Brittany Ferries προτίθεται να ναυπηγήσει ένα πλοίο στο ναυπηγείο FSG στο Flensburg. Οι υπογραφές για τη κατασκευή αναμένεται να πέσουν την άνοιξη του 2017. Το πλοίο θα είναι έτοιμο το 2019 για τη γραμμή Caen-Ouistreham-Portsmouth. Το πλοίο θα έχει μήκος 185 μέτρα, πλάτος 31 μέτρα, χωρητικότητα σε επιβάτες 1680, 257 καμπίνες, 2600 γραμμικά μέτρα στο γκαράζ και θα κινείται με LNG.

Η Brittany Ferries υπέγραψε το συμβόλαιο με τα γερμανικά ναυπηγεία Flensburger Schiffbau για την κατασκευή του νέου της LNG πλοίου, συνολικού κόστους περίπου 200 εκατ. ευρώ. Το πλοίο θα ονομαστεί Honfleur και αναμένεται να είναι έτοιμο το 2019 για τη γραμμή Caen-Ouistreham-Portsmouth. Το πλοίο θα έχει χωρητικότητα 42.000gt, μήκος 187,40 μέτρα, πλάτος 31 μέτρα και βύθισμα 6,5 μέτρα. Αναμένεται να έχει χωρητικότητα σε επιβάτες 1680 σε 5.200 τ.μ. κοινοχρήστων χώρων, 257 καμπίνες, 2600 γραμμικά μέτρα στο γκαράζ (130 ΦΓ ή 550 ΙΧ & 64 ΦΓ) και θα κινείται με τέσσερις κυρίες μηχανές με καύσιμο LNG, που θα του δίνουν ταχύτητα 22 κόμβων. Η καθέλκυση του Hofleur αναμένεται να γίνει το Νοέμβριο του 2018 και η τελετή βάφτισης στις 30 Απριλίου του 2019, έτσι ώστε να ξεκινήσει δρομολόγια στη Caen-Ouistreham-Portsmouth, αντικαθιστώντας το Normadie.

Edited by Nick the Greek
Posted

Για την ακρίβεια είναι Caen/Ouistreham - Portsmouth, Caen και Ouistreham είναι το ίδιο πράγμα δηλαδή, δεν είναι 2 λιμάνια. Το Ouistreham είναι το επιβατικό λιμάνι της Caen και βρίσκεται 15χλμ βόρεια από το κέντρο της πόλης. Σα να λέμε London Gatwick ή Paris Orly.

  • 4 weeks later...
Posted

Σήμερα έγινε η τελετή κοπής του πρώτου ελάσματος του Honfleur στο ναυπηγείο Flensburger Schiffbau Gesellschaft. Η τελετή τοποθέτησης της τρόπιδας αναμένεται να γίνει τον Αύγουστο του 2018, η καθέλκυση του Δεκέμβριο του 2018, τα sea trials το Μάρτιο του 2019, η παράδοση και η βάφτιση το Μαΐο του 2019 και τέλος αναμένεται να ξεκινήσει δρομολόγια τον Ιούνιο του 2019.

Posted

Συμφώνως τώ ναυπηγείω :) το παπόρον θα είναι υγραεριοκίνητον (LNG powered) και θα έχη γερανους γιά την φόρτωση τών δεξαμενών υγραερίου.Οπότε τα λιμάνια που θα εξυπηρετή προφανώς δέν θα χρειάζεται να έχουν σχετικές υποδομές.

Αντε να δούμε πότε θα βρεθή να το αγοράση κανένας Ελλην ακτοπλόος να το βάλη Πειραιά-Ηράκλειο ή Πειραιά-Χανιά (μιά κουβέντα είπα,μήν βαράτε :) ).....

  • 2 months later...
  • 2 months later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Posted

Από τις 14 Φεβρουάριο 2018 ναυπηγούνται δύο τμήματα της υπερκατασκευής του Honfleur στις εγκαταστάσεις δύο ναυπηγείων στο Gdansk. Τα τμήματα έχουν μήκος 48 μέτρα, πλάτος 31 μέτρα, και ύψος 5 καταστρώματα και ζυγίζουν 2400 τόνους και θα μεταφερθούν 500 μίλια πάνω σε φορτηγίδα στο Flensburg στη Γερμανία. Εκεί θα συναντήσουν το κύτος του Honfleur και με γερανούς θα τοποθετηθούν στο κύτος και θα συγκολληθούν, ουσιαστικά θα περιλαμβάνει όλους τους κοινόχρηστους χώρους της και τις καμπίνες

  • 3 weeks later...
Posted

υπαρχει αραγε λόγος (ή λογοι) που τα μεγάλα επιβατηγά (και κρουαζιεροπλοια) κατασκευάζονται πλεον σε τμήματα και μαλιστα σε διαφορετικά ναυπηγεία;

Posted

Νομίζω για να προχωρήσει η κατασκευή του πιο γρήγορα!! Γιατί σπάει η δουλειά σε τμήματα και όταν τελειώνει ένα τμήμα κατευθείαν το επόμενο τμήμα μπορεί να έρθει και να τοποθετηθεί στη θέση του

Posted

Η εξήγηση που θα έδινα είναι στο οτι με αυτόν τον τρόπο μπορούν να κατασκευάσουν πιο γρήγορα ένα πλοίο μιας και πολλά ναυπηγεία εργάζονται ταυτόχρονα για να συναρμολογηθεί στο τέλος το πλοίο. Βέβαια μην ξεχνάμε οτι τα ναυπηγεία μέχρι πρότινος δεν έφτιαχναν πλοία τέτοιων μεγεθών και ενδεχομένως οι εγκαταστάσεις τους να μην έχουν τόση έκταση για την κατασκευή τόσο γρήγορα όλων των τμημάτων.

Η τμηματική κατασκευή και συναρμολόγηση ωστόσο είναι η μέθοδος που ακολουθείται έτσι κι αλλιώς τα τελευταία χρόνια στα περισσότερα ναυπηγεία.

Posted

To Honfleur καθελκύστηκε τη Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου στο ναυπηγείο Flensburger Schiffbau Gesellschaft, όπως ανακοίνωσε η Brittany Ferries. Το δεύτερο τμήμα της υπερκατασκευής του Honfleur (που είναι η και γέφυρα) θα αναχωρήσει την επόμενη εβδομάδα από τη Πολωνία.

 

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Posted

Πρός το παρόν δε θα δείς άλλο βίντεο Παναγία μου, κι αυτό γιατί λόγω των ρητρών αποζημείωσης που καλείται να πληρώσει το Flensburger στην Irish Continental Group για την καθυστερημένη παράδοση του W.B. Yeats, το ναυπηγείο βρίσκεται στα πρόθυρα της πτώχευσης και δεν προβλέπεται να τελειώσει το Honfleur εγκαίρως για το καλοκαίρι του 2019. Όλα αυτά σύμφωνα με ανακοίνωση της Brittany Ferries.

 

Δύο τινά μπορούν να συμβούν από δω και πέρα. Να βγεί το ναυπηγείο από τη δύσκολη θέση με κάποιον τρόπο και να συνεχίσει τη λειτουργία του, βέβαια θα πέσουν κι άλλα penalties για την καθυστέρηση του Honfleur(και μάλλον και των άλλων πλοίων) οπότε είναι φαύλος κύκλος. Η με κάποιον τρόπο να περιέλθει το πλοίο στην κατάσταση που είναι στην Brittany, και εκείνη να αναθέσει κάπου αλλού την αποπεράτωση.

  • 2 months later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...