mytilene Posted February 17 Share Posted February 17 απο βδομάδα τα νεοτερα😎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thassian boy Posted February 19 Share Posted February 19 Τοπικά μέσα της Καβάλας αλλά και τις Σαμοθράκης ζητούν την σύνδεση της Καβάλας με την Θασο την Λιμνο και την Σαμοθράκη αναμένεται το ποτέ θα στείλουν αυτή την πρόταση στο υπουργείο ναυτιλίας και συν ότι το καράβι που θα μπει μάλλον θα είναι ταχύπλοο https://www.kavalanews.gr/40109-nees-syzitiseis-aktoploiki-syndesi-kavalas-i-thasoy-samothraki.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
SuperRunner Posted February 20 Share Posted February 20 Σκέφτομαι να ζητήσω κι εγώ να περνάει ένα ταχύπλοο κάτω από το σπίτι μου, αλλά δεν έχει θάλασσα 😝 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mytilene Posted February 20 Share Posted February 20 Ζήτα το😎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Strofalos Posted February 20 Share Posted February 20 ....και ποτάμια θα φτιάξουμε... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted February 21 Share Posted February 21 Συνάντηση Περιφερειάρχη Βορείου Αιγαίου με τον Πρόεδρο της Dodekanisos Seaways για επέκταση δρομολογίων από Σάμο προς Αλεξανδρούπολη. Quote Ο Περιφερειάρχης Βορείου Αιγαίου Κωνσταντίνος Μουτζούρης, συναντήθηκε την Τρίτη 20.02.2024 στο γραφείο του με τον Πρόεδρο της Ακτοπλοϊκής Εταιρίας Dodekanisos Seaways Χρήστο Σπανό, τον Πλοίαρχο Απόστολο Μπλάνα, τον Γενικό Διευθυντή Μιχαήλ Μιχαήλ και τον Τουριστικό Πράκτορα της Εταιρίας στην Λέσβο Σταύρο Ρεπάνη, παρουσία του Αντιπεριφερειάρχη Π.Ε. Λέσβου Κώστα Αρώνη, του Εκτελεστικού Γραμματέα της Περιφέρειας Αριστόβουλο Ελευθερίου και του Συμβούλου Στρατηγικού Σχεδιασμού Λευτέρη Παπαϊωάννου. Αντικείμενο της συζήτησης η διασύνδεση των νησιών του Βορείου Αιγαίου με την Αλεξανδρούπολη, μετά από σχετικό αίτημα που είχε καταθέσει η Περιφέρεια σε ακτοπλοϊκές αλλά και αεροπορικές εταιρίες. Τα στελέχη της Dodekanisos Seaways ανταποκρίθηκαν στο αίτημα της Περιφέρειας και στην σημερινή συνάντηση συζητήθηκαν οι λεπτομέρειες και οι διαδικασίες που θα ακολουθηθούν, ώστε να προχωρήσει η ένταξη των νησιών του Βορείου Αιγαίου στα δρομολόγια της εταιρίας. Σύμφωνα με τον σχεδιασμό, ο οποίος παρουσιάστηκε από τα στελέχη της, η εταιρία καλύπτει αυτή την στιγμή την γραμμή Ρόδου – Σάμου και Ικαρίας και στόχος είναι να επεκτείνει την σύνδεση μέχρι και την Αλεξανδρούπολη, με ενδιάμεσους λιμένες αυτές της Χίου, της Λέσβου της Λήμνου και της Σαμοθράκης. Στο περιθώριο της συνάντησης ο Περιφερειάρχης είχε τηλεφωνική επικοινωνία με τον Υφυπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Γιάννη Παππά, για το ενδεχόμενο να υπάρξει από φέτος η διασύνδεση αυτή, κάτι που θα συζητηθεί σε προσεχή συνάντηση των εμπλεκόμενων φορέων το προσεχές διάστημα. Ο Περιφερειάρχης αμέσως μετά έκανε την ακόλουθη δήλωση: «Η Περιφερειακή Αρχή έχει ξεκινήσει εδώ και καιρό την προσπάθεια διασύνδεσης των νησιών του Βορείου Αιγαίου με την Θράκη και η Dodekanisos Seaways είναι η πρώτη εταιρία που ανταποκρίθηκε. Τα στελέχη της μας παρουσίασαν τον σχεδιασμό τους για να συνδεθεί η Χίος και η Λέσβος με την Αλεξανδρούπολη, καθώς η Σάμος ήδη βρίσκεται στα δρομολόγια τους και επικοινώησαν προσωπικά με τον Υφυπουργό κ. Παππά για να δούμε αν προλαβαίνουμε αυτό να συμβεί από φέτος. Σε κάθε περίπτωση είναι μια πρώτης τάξης ευκαιρία να συνδεθεί το Βόρειο Αιγαίο με τα Βαλκάνια με ότι αυτό μπορεί να συνεπάγεται για τον τουρισμό μας, όταν μιλάμε για μια αγορά 50 εκατομμυρίων κατοίκων». Ο Πρόεδρος της εταιρίας δήλωσε: «Το αίτημα της Περιφέρειας και η προοπτική μιας σύνδεσης των Δωδεκανήσων με το Βόρειο Αιγαίο και την Αλεξανδρούπολη είναι στην σωστή κατεύθυνση και για αυτό βρεθήκαμε εδώ για να παρουσιάσουμε τον σχεδιασμό μας και να ξεκινήσουμε την συνεργασία. Ήδη η εταιρίας μας συνδέει τα Δωδεκάνησα με την Σάμο και την Ικαρία και θέλουμε αυτό να επεκταθεί μέχρι την Θράκη». Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΕΥΔΟΞΟΣ Posted February 21 Share Posted February 21 Και τη Θράκη να συνδέσει και όλο το βόρειο Αιγαίο. Το καράβι που λέει ότι θέλει να τα κάνει όλα αυτά το έχει; Link to comment Share on other sites More sharing options...
HS_4 Posted March 26 Share Posted March 26 https://kythera.news/simeio-kabis-mipos-sta-kythira-xekinisei-i-anastrofi-plithysmiakis-meiosis/?amp=1 Σύνδεση με πλοίο τύπου highspeed θέλουν τα κύθηρα με τον πειραιά και την Κρήτη με προέκταση καποιες μέρες μέχρι τη μήλο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Strofalos Posted March 26 Share Posted March 26 Όλα τα'χουν υπολογισμένα. Μόνο την τιμή του εισιτηρίου δεν προέβλεψαν και που με τόσο μεγάλη απόσταση θα αγγίζει το κόστος του αεροπλάνου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jimmyN Posted April 6 Share Posted April 6 Αν το Χανιά-Μήλος της Seajets πετύχει, μια επόμενη κίνηση που θα έβλεπα είναι Χανιά-Κυκλάδες-Ηράκλειο με κάποιο δίδυμο. Με πρωινή αναχώρηση και τα 2. Το ενα να φεύγει απο Χανιά και να καταλήγει Ηράκλειο μέσω Κυκλάδων και το άλλο ανάποδα. Ίσως τα Osman και Orhan που έρχονται να ταιριαζαν σε κάτι τέτοιο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JTEDimandix Posted April 6 Share Posted April 6 Και για πιο λόγο κάποιος να πάει μέσω Κολοπετινίτσας από την μια άκρη της Κρήτης στην άλλη;😁 Όταν με αυτοκίνητο και ΚΤΕΛ ουσιαστικά πας ευθεία. (λέμε τώρα) Ήδη στο Ηράκλειο έχει 3 (!) εταιρείες για Κυκλάδες, τι παραπάνω να θέλουν δηλαδή; Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted April 6 Share Posted April 6 Δεν νομίζω ότι είναι αυτό το νόημα της πρότασης Link to comment Share on other sites More sharing options...
jimmyN Posted April 6 Share Posted April 6 Ακριβως! Αυτό που ουσιαστικά λέω, είναι ότι αν υπάρχει ήδη μια πετυχημένη γραμμή από την εταιρεία (το Ηράκλειο-κυκλαδες) και υπάρχει και μια δεύτερη (τα ενδοκυκλαδιτικα που εκτελούν τα τζετάκια). Και πετύχει το εγχείρημα (Χανιά-Μηλος) τότε ισως υπάρχει μια καλή προοπτική για σύνδεση όλων μαζί. Οικονομία κλίμακας από τη μια, περισσότερες διασυνδέσεις μεταξύ των νησιών από την άλλη. Και για να το πάω κι ενα βήμα παραπέρα, αυτή είναι μια ιδέα που αρχικά ειχα σκεφτεί για τα highspeed 2-3 λόγω και του μικρού γκαράζ που ταιριάζει σχετικά στις ανάγκες αυτών των γραμμών. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now