Billy Johnson Posted June 6 Posted June 6 Why is the subsidiary intra Cyclades route not operating like it used to with the andros jet or caldera vista that served sikinos and anafi?
pilot Posted June 8 Posted June 8 On 6/6/2025 at 6:50 PM, Man0lero said: τα δυο νησιά που ανέφερες θεωρούνται άγονη οπότε χωρίς μπικικινι δεν θα δεις εύκολα ταχύπλοο εκει . Το οτι μπήκε Σχοινούσα και ηρακλεια μην το δεσεις οτι θα συνεχίσει. Άμα το πάμε έτσι και το bs naxos την Ηρακλεια κ τη Σχοινουσα με επιδότηση άγονης τις προσεγγίζει. Και τώρα ο Ηλιόπουλος πάει εποχιακά έστω χωρίς μπικικινι. Επίσης ειδικά στη Σικινο θυμάμαι πρόπερσι θυμάμαι προσεγγίζε 1 φορά την εβδομάδα ταχύπλοο του Ηλιόπουλου. Αραγε να πήγε τόσο χάλια αυτό? Θεωρώ πως και τα μικρά αυτά νησιά γίνονται ολοένα και πιο γνωστά κ δημοφιλή. Νομίζω πως κάποιο έστω μικρό ταχύπλοο του Ηλιόπουλου θα μπορούσε να συμπεριλάβει σε κάποιο δρομολογιο κ αυτά τα νησάκια Πάντως, όπως ορθά είπες, ας κρατήσουμε μια πισινή για τη διάρκεια του εγχειρήματος....Seajets είναι αυτή 🙄
Champion Jet_2 Posted June 10 Posted June 10 (edited) On 6/6/2025 at 1:49 PM, KARAVI said: Έχοντας η Sea Jet τον μεγαλύτερο στόλο ταχυπλόων θα μπορούσε να δρομολογήσει ένα τα ταχύπλοο με τη δυνατότητα μεταφοράς ΙΧ ώστε να συνδέσει της Δυτικές με της Ανατολικές Κυκλάδες με το Πειραιά , ώστε να δώσει τη δυνατότητα καλύτερης μετακίνησης των νησιών . Η αλήθεια είναι πως παλαιότερα , δεν θα θυμάμαι ακριβώς πότε, είχαν ανακοινώσει από την Seajets ένα παρόμοιο δρομολόγιο από Ραφήνα ( Μήλος Σίφνος Πάρος Νάξος Μύκονος Τήνος Ραφήνα και επιστροφή) αλλά ποτέ δεν πραγματοποιήθηκε εν τελεί. Ουσιαστικά αντί το Runner να τερμάτιζε στη Νάξο να συνέχιζε για Σίφνο Μήλο. Με τη κίνηση που έχουν τα μικρά τζετάκια σε αυτό το σκέλος ίσως να ήταν μια καλή κίνηση η αλλαγή τους με ένα ταχύπλοο οχηματαγωγό, αλλά υπάρχουν περιορισμοί σε μια τέτοια δρομολόγηση , όπως η ανάγκη διπλού πληρώματος και η διανυκτέρευση στη Μήλο. Edited June 10 by Champion Jet_2
Champion Jet_2 Posted 14 hours ago Posted 14 hours ago 43 minutes ago, pilot said: Πάντως είναι από τα στοιχήματα του καλοκαιριού που προσωπικά θα χαρώ παρα πολύ να κερδηθούν και γιατι όχι να δούμε έστω και από του χρόνου τη σύνδεση αυτή πιο τακτική (ή και καθημερινή). Η τουριστική κίνηση εχει αυξηθεί πολύ στην περιοχή αυτή τα τελευταία χρόνια. Βλέποντας τα δρομολόγια για τις Δυτικές πάντως δεν βγάζει και πολύ νόημα αυτό που έχει κάνει η Seajets. Είναι πολύ κοντά οι ώρες αναχώρησης του Superruner Jet II με του Power Jet από Μήλο προς Πειραιά και από Πειραιά προς Μήλο αντίστοιχα. Ουσιαστικά στο κομμάτι Πειραιάς Μήλος Πειραιάς κυνηγάει την ουρά της. Πιστεύω πως θα έπρεπε το πλοίο που κάνει το απογευματινό των Δυτικών αντί να διανυκτερέυει στη Μήλο να συνέχιζε καθημερινά(;;;) προς Χανιά ή Ρέθυμνο ή συνδυασμό των δύο. Έτσι το δρομολόγιο που προτέινω θα ήταν Πειραιάς Σέριφος Σίφνος Μήλος Ρέθυμνο ή Χανιά. Ειδικά αν έβαζαν ένα πλοίο με μεγαλύτερη ταχύτητα από το Power Jet πχ το Eurochampion θα έκανε σχεδόν παραπλίσιους χρόνους για την Κρήτη και τολμώ να πω πως θα γέμιζε αρκετά συχνά με αυτό τον συνδυασμό χωρίς να κυνηγάει το ένα πλοίο τους το άλλο.
Diagoras Posted 11 hours ago Posted 11 hours ago Όντως πέφτουν το ένα πάνω στο άλλο και αν συνυπολογίσεις στο σκέλος Μήλος - Πειραιάς και το Champion Jet τότε μιλάμε για 3 πλοία της ίδιας εταιρείας σε διάστημα λιγότερο των τριών ωρών από Μήλο κάθε Παρασκευή & Κυριακή. Προφανώς το ΙΙ θα εξυπηρετεί πιο πολύ Σέριφο και Σίφνο. Μια άλλη διαφοροποίηση σε σχέση με πέρσι είναι ότι το ταχύπλοο που πάει μέχρι Σαντορίνη στις επιστροφές θα πιάνει και Φολέγανδρο και Σίφνο και Σέριφο. Οπότε τους στριμώχνουν όλους σε ένα πλοίο το απόγευμα. Κατά τη γνώμη μου αν δε βγει φέτος το Ρέθυμνο ωραία λύση για του χρόνου θα ήταν να ξεκινάει ένα ταχύπλοο τύπου Superrunner κάθε πρωί από Σαντορίνη για Φολέγανδρο - Μήλο - Πειραιά με επιστροφή μεσημέρι από Πειραιά, ένα δεύτερο να κάνει κάθε πρωί Πειραιά - Μήλο - Φολέγανδρο - Ίο - Σαντορίνη και επιστροφή χωρίς Σέριφο - Σίφνο και ένα Champion να κάνει διπλό, το πρωί μέχρι Μήλο και το απόγευμα μόνο Κύθνο - Σέριφο - Σίφνο. Έτσι χρησιμοποιείς 3 αντί για 3,5 ταχύπλοα, έχεις πρωί απόγευμα απευθείας για Μήλο όπου υπάρχει το "ξύλο" με τις Μινωικές και παίζεις μπάλα καθημερινά και όχι μόνο Παρασκευή - Κυριακή. Άλλωστε μέχρι τον covid υπήρχε μικρό jetάκι (συνήθως το Express Jet) που έφευγε πρωί από Σαντορίνη και μεσημέρι από Πειραιά με διανυκτέρευση στη Ίο.
Champion Jet_2 Posted 10 hours ago Posted 10 hours ago (edited) Η διαμονή του ταχυπλόου είναι δύσκολη στον Αθηνιό και θα δημιουργούσε προβλήματα. Πιο εύκολα θα έβλεπα το εξής: Champion Jet 3 πρωί 08:00 για Σέριφο Σίφνο Μήλο και επιστροφή Olympic Champion Jet 09:45 για (Σίφνο) Μήλο Φολέγανδρο Ίο Σαντορίνη και επιστροφή Eurochampion Jet 15:45 για Σέριφο Σίφνο Μήλο Χανιά ή Ρέθυμνο και πρωινό από Κρήτη για τα ίδια λιμάνια Θα είχε κόσμο το Eurochampion λόγω των Δυτικών με μερικές θέσεις για Κρήτη(+300 θέσεις από το Superunner Jet II), ενώ θα μπορούσε να δημιουργήσει κίνηση από Σίφνο και Μήλο για Κρήτη σε συνδυασμό με ημερήσιες εκδρομές από Κρήτη προς τα νησιά αυτά. Edited 10 hours ago by Champion Jet_2
Nikos_Chania Posted 2 hours ago Posted 2 hours ago 11 hours ago, Champion Jet_2 said: Βλέποντας τα δρομολόγια για τις Δυτικές πάντως δεν βγάζει και πολύ νόημα αυτό που έχει κάνει η Seajets. Είναι πολύ κοντά οι ώρες αναχώρησης του Superruner Jet II με του Power Jet από Μήλο προς Πειραιά και από Πειραιά προς Μήλο αντίστοιχα. Εντάξει, αυτό γίνεται δύο μέρες της εβδομάδας και μάλιστα από αυτές που είναι λίγο πολύ οι πιο δημοφιλείς μέρες για τριήμερο. 7 hours ago, Champion Jet_2 said: Η διαμονή του ταχυπλόου είναι δύσκολη στον Αθηνιό και θα δημιουργούσε προβλήματα. Και τώρα διανυκτερεύει το CJ2 Αθηνιό.
Champion Jet_2 Posted 1 hour ago Posted 1 hour ago Δύο ταχύπλοα είναι δύσκολο να διανυκτερεύσουν στο υποτιθέμενο ‘’λιμανι’’ της Σαντορίνης. Εδώ και το CJ2 που διανυκτερεύει στον Αθηνιό είναι κατόρθωμα. Το Blue Star 1 κάθε βράδυ κόβει βόλτες γύρω από την Καμένη μετά το πέρας του δρομολογίου του λόγω της ακαταλληλότητας του λιμανιού για παραμονή. Για να επιστρέψουμε και στο θέμα, αν συνδύαζαν το απογευματινό των Δυτικών με προέκταση στη Κρήτη όπως είχα γράψει πιο πάνω,σαν δρομολόγιο τολμώ να πω πως θα είχε καλύτερη βάση για να πετύχει, κυρίως λόγω των περισσότερων συνδέσεων που θα μπορούσε να προσφέρει, και ειδικά αν δρομολογούσε το Eurochampion ο συνδυασμός ταχύτητας χωρητικότητας νομίζω πως θα ήταν ο πλέον ιδανικός.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now