ΘΗΣΕΑΣ Posted Sunday at 11:38 AM Posted Sunday at 11:38 AM Σίγουρα, αυτή τη στιγμή παίζει μπάλα μόνος. Μηδέν ανταγωνισμός. Σε ότι αφορά τις επενδύσεις που έχει κάνει στον στόλο του, μπορεί να έχει ρίξει αρκετά χρήματα για συντηρήσεις και μετασκευές (ουδείς από εμάς είναι εις θέση να γνωρίζει τα ποσά με ακρίβεια), αλλά όλα τα βαπόρια του τα αγόρασε με αρκετά χρόνια στην πλάτη. Ένα μάλιστα εξ αυτών, το αγόρασε κατεστραμμένο. Το νεότερο βαπόρι του στόλου του, όταν έρθει, θα είναι η Κοντέσσα. Που σήμερα είναι 26 ετών. Επομένως, δεν νομίζω ότι έδωσε πολλά χρήματα για τις αγορές. Συμπέρασμα: όποτε κι αν θελήσει να αποχωρήσει, θα φύγει με κέρδη. Αυτό είναι σίγουρο.
LoveBoat Posted Sunday at 11:54 AM Posted Sunday at 11:54 AM Δεν θα πουλήσουμε και το σπίτι μας, για την ακτοπλοΐα που λέει ο λόγος... όπως είπε και η Χρυσάνθη Στεφάνου πριν απο λίγο καιρό....
aggelos_lask Posted Sunday at 01:26 PM Posted Sunday at 01:26 PM Που κολλάει αυτό που είπε η Χρυσάνθη με την Λεβάντε Ferries,εγώ λέω να μείνουμε στο θέμα μας
LoveBoat Posted Sunday at 03:09 PM Posted Sunday at 03:09 PM (edited) Πολύ απλά φίλε μου αν θεωρήσει ότι δεν κερδίζει κλείνει το μαγαζάκι.Δεν είναι φιλανθρωπικό ίδρυμα η κάθε εταιρεία....Αν χάνει το καπελάκι του και έφυγε.... όπως και ο κάθε εφοπλιστής.... Edited Monday at 06:07 AM by polmyt quote
observer Posted Sunday at 11:34 PM Posted Sunday at 11:34 PM αν με παλιά πλοία, χωρίς ανταγωνισμό και με υψηλά ναύλα (κατά την κοινή γνώμη του φόρουμ τουλάχιστον) δεν βγάζει πολλά κέρδη, τόσα ώστε να θέλει να μείνει για πάντα στη γραμμή, τόσα ώστε να μπορεί να αντέξει να "χρεοκοπήσει" δυνητικούς ανταγωνιστές, τότε κάτι δεν πάει καλά. Γενικά βλέπω δύσκολο να αποχωρήσουν ποτέ απ'τις γραμμές εκτός αν έρθει ανταγωνισμός και επιβιώσει για τουλάχιστον 3 συναπτά έτη. Τότε θα γίνει όντως πιθανότητα, ως τότε θα'ναι επιστημονική φαντασία.
Hermes Posted Monday at 12:09 AM Posted Monday at 12:09 AM Πάντως εγώ πιστεύω ότι υπάρχει μεγαλύτερη διάθεση για ανοίγματα σε νέες γραμμές παρά για κλείσιμο του μαγαζιού. Δεν είναι λίγες οι φήμες που θέλουν τη λεβάντε στην Κέρκυρα και στους Παξούς.
LoveBoat Posted Monday at 09:24 AM Posted Monday at 09:24 AM Χρήμα υπάρχει? Δεν είναι Κροίσοι ούτε έχουν το άγγιγμα του Μίδα...Εδώ δεν έχουν οργάνωση ...
Emvolo Posted Monday at 12:04 PM Posted Monday at 12:04 PM Ο φίλος ο LoveBoat μιλάει με πολλή σιγουριά — ίσως έχει κάποια πηγή εκ των έσω... Όπως το βλέπω εγώ, με τις περιορισμένες οικονομικές γνώσεις που διαθέτω, δεν πιστεύω πως ζορίζονται, ειδικά αν αναλογιστεί κανείς την προσφορά των 27-28 εκατ. για τη ΖΑΝΤΕ.
aggelos_lask Posted Monday at 12:13 PM Posted Monday at 12:13 PM Πάντως από όσα γράφει θέλει πολύ να κλείσει η Λεβάντε
LoveBoat Posted Monday at 12:39 PM Posted Monday at 12:39 PM (edited) Δεν θέλω να κλείσει αλλά θέλω να πω ότι πρώτα ενδιαφέρει κάποιον το κέρδος.Καθε εμπορική επιχείρηση είναι μια επένδυση.Αν δεν αποδίδει όσο θέλει ο ιδιοκτήτης κλείνει η αλλάζει χέρια... Ακόμη και άνθρωποι του χώρου,τα έχουν παρατήσει όταν η επένδυση παύει να αποδίδει(υπάρχουν άπειρα παραδείγματα και δε τοπικό επίπεδο)....Δεν είναι φιλανθρωπικό ίδρυμα η κάθε εταιρεία ....Μην ξεχνάμε κάποια στιγμή θα πάψουν οι γραμμές να αποτελούν μονοπώλιο....Μην ξεχνάμε ότι έχουν δεμένα καί δύο πλοία... Edited Monday at 01:14 PM by polmyt quote
polmyt Posted Monday at 01:18 PM Posted Monday at 01:18 PM Παρολαυτα δεν βλεπω πως προκυπτει οτι μπορει να κλεισει Αν μιλαμε σε θεωρητικο επιπεδο πραγματι οι εταιριες δεν ειναι φιλαθρωπικα ιδρυματα και κααααποια στιγμη μπορει και να κλεισουν οχι μονο επειδη τα πραγματα ζοριζουν και δεν εχουν κερδος,αλλα για απειρους λογους Στην προκειμενη περιπτωση ομως ειναι μονοπωλειο και προς το παρον δεν βλεπω να αλλαζει κατι , φερνουν βαπορια ,ειτε μεγαλα ,ειτε μικροτερα και γενικως δεν βλεπω κατι στον οριζοντα που να μαρτυραει οτι μπορει και να το κλεισουν το μαγαζι
LoveBoat Posted Monday at 01:25 PM Posted Monday at 01:25 PM (edited) Αυτό ήθελα να πω και εγώ.... Δεν έχω καμία εμπάθεια όπως είπε κάποιος παραπάνω. Όσο για το θέμα τής μη ύπαρξης άλλων εταιριών σε αυτές τις γραμμές θα δείξει... Πολλά παίζονται και άλλες εταιρείες αναπτύσσονται ταχέως.... Edited Monday at 01:27 PM by polmyt quote
Emvolo Posted Monday at 02:49 PM Posted Monday at 02:49 PM Πολύ γενικές και αόριστες μου φαίνονται αυτές οι εκτιμήσεις. Το ότι μια επιχείρηση μπορεί ενδεχομένως να κλείσει αν δεν πάει καλά… είναι σαν να μας λένε πως αν βρέξει, θα βραχούμε. Δεν βλέπω κανένα σοβαρό σημάδι που να δείχνει κάτι τέτοιο για τη Levante. Ίσως κάποιος εδω ξέρει κατι παραπάνω. Η πραγματικότητα είναι πως πολλά παίζονται ακόμα. Αναμένουμε να δούμε ποιοι μεγάλωσαν γρήγορα και ποιοι… απλώς φούσκωσαν. Όλη αυτή η κουβέντα μου θυμίζει τις δηλώσεις πολιτικού του “είπα-ξείπα” πριν μερικές βδομάδες, ότι θα ‘ρθει ο Σολωμός στη Ζάκυνθο και ο Κάλβος στην Κεφαλονιά. Άλλη μια προφητεία του καναπέ.
LoveBoat Posted Monday at 03:22 PM Posted Monday at 03:22 PM Μα ήδη έχει δύο δεμένα πλοία που φαντάζομαι δεν έχει κάπου να τά βάλει... Τουλάχιστον αν είχε το ένα καταλαβαίνω.... Έλλειψη προγραμματισμού άραγε?
LoveBoat Posted Monday at 04:36 PM Posted Monday at 04:36 PM (edited) Κεφαλονιά (Πέραμα)και εναλλάξ το Φιορ με το Μάρε,(Ζάκυνθος).... Αναγράφονται καί στον ιστότοπο τής εταιρείας... Edited Monday at 04:38 PM by LoveBoat
Emvolo Posted 19 hours ago Posted 19 hours ago Το Κεφαλονιά δεν κάνει την ετήσια συντήρησή του όπως κάθε χρόνο; Ρίχνω μια ματιά και βλέπω το Mare στον Πόρο και το Fior, Smyrna στη Ζάκυνθο. Αλλά εφόσον το λέτε εσείς, ίσως έχετε πληροφορίες «εκ των έσω» που εμείς αγνοούμε… Ποιος ξέρει, ίσως κάθε δεμένο πλοίο σημαίνει πτώχευση — να το πούμε και στον Ηλιόπουλο και στην Αττικα!
aggelos_lask Posted 16 hours ago Posted 16 hours ago Ότι γράφεται δεν ισχύει καθόλου!Έχω άτομο μέσα στην Λεβάντε και έχω να πω ότι τα διαψεύδει,δεν υπάρχει καμία πτώχευση που γράφουν κάποιοι και το Κεφαλονιά μια χαρά κάνει την συντήρηση. 2 hours ago, Emvolo said: Το Κεφαλονιά δεν κάνει την ετήσια συντήρησή του όπως κάθε χρόνο; Ρίχνω μια ματιά και βλέπω το Mare στον Πόρο και το Fior, Smyrna στη Ζάκυνθο. Αλλά εφόσον το λέτε εσείς, ίσως έχετε πληροφορίες «εκ των έσω» που εμείς αγνοούμε… Ποιος ξέρει, ίσως κάθε δεμένο πλοίο σημαίνει πτώχευση — να το πούμε και στον Ηλιόπουλο και στην Αττικα! Με την ίδια λογική η Golden Star Ferries που έχει δεμένο το Golden Princess από το 2023 σημαίνει ότι θα πτωχεύσουν; Μην λέμε πράγματα έτσι για να τα λέμε και είμαστε με την απορία συνέχεια αν είναι για πτώχευση ή αν τα παρατήσουν ή όχι!!
Emvolo Posted 15 hours ago Posted 15 hours ago 1 hour ago, aggelos_lask said: Με την ίδια λογική η Golden Star Ferries που έχει δεμένο το Golden Princess από το 2023 σημαίνει ότι θα πτωχεύσουν; Ειρωνικό το σχόλιό μου!
kerkini Posted 8 hours ago Author Posted 8 hours ago (edited) On 5/26/2025 at 3:04 PM, Emvolo said: Ο φίλος ο LoveBoat μιλάει με πολλή σιγουριά — ίσως έχει κάποια πηγή εκ των έσω... Όπως το βλέπω εγώ, με τις περιορισμένες οικονομικές γνώσεις που διαθέτω, δεν πιστεύω πως ζορίζονται, ειδικά αν αναλογιστεί κανείς την προσφορά των 27-28 εκατ. για τη ΖΑΝΤΕ. Προσπερνώντας την ειρωνεία προς τα άλλα μέλη: Και εγώ μπορώ να κάνω προσφορά που μπορεί όμως να μην έχω καν να την πληρώσω. Αλλά ας πούμε πως είναι διαθέσιμα τα χρήματα. Ποιο είναι το επενδυτικό πλάνο εν προκειμένω; Μπαίνω σφήνα μπας και αποτρέψω μια συμφωνία; έχω σκοπό την ανάπτυξη της εταιρείας; γιατί αν είναι το δεύτερο, τότε θα περίμενε κανείς μια άλλη κίνηση ανάλογου οικονομικού μεγέθους σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα. Οπότε να περιμένουμε λίγο ακόμα. Μπορεί να γίνει το μπαμ πριν έρθει (;) η Κοντέσσα. Edited 8 hours ago by kerkini
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now