Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Κάτσε πρώτα να έρθει...Έτσι και αλλιώς αργά τα ζα μου είναι ο προγραμματισμός της εταιρείας... ή ότι κάτσει καλύτερα....

  • 3 weeks later...
  • Replies 528
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

ότι περισσεύουν πλοία, περισσεύουν, πόσο μάλλον όταν έρθει και η Κοντέσσα. Γι'αυτό και γίνεται ένα άσκοπο rotation, όπως το πέρασμα Σμύρνα από Ζάκυνθο νωρίτερα και για λίγες μέρες και στον Πόρο πρόσφατα. Π.χ. η Κεφαλονιά που τώρα κάθεται τον Αύγουστο φαίνεται να παίρνει μόνη της την Κεφαλονιά και το Μάρε την Ζάκυνθο. Τα υπόλοιπα τι θα κάνουν; Βέβαια είναι σίγουρο ότι θα προκύψουν αλλάγες, βλέπω π.χ. 6/8 είναι δηλωμένη η Κεφαλονιά και για Πόρο και για ΠΣΙ.

Posted

Μπορεί κάποιο να δρομολογηθεί και στο Αιγαίο... εκεί υπάρχει χώρος για όλους...

Posted

Χάρη έκαναν με το Κεφαλλονιά στα Κύθηρα...Τζάμπα δεν την έκαναν...Πάντως ψάχνουν γραμμή στο Αιγαίο...

Posted (edited)

Έστω μακάρι να κατάφερναν να πάρουν την άγονη των Κυθήρων από την Seajets τουλάχιστον θα έβαζαν πλοίο για αντικατάσταση.Για εκείνη την γραμμή πάντως αξίζει το Kefalonia 

Edited by aggelos_lask
Posted

Όπως έχουμε ξαναπεί το Κάλβος είναι ιδανικό για την δεύτερη ενδοκυκλαδική γραμμή!

Posted

Πάντως χρειάζεται να κάνουν σωστή διαχείριση των πλοίων και των πληρωμάτων τους...

 

Posted

Γιατί δεν κάνουν; Δηλαδή επειδή δεν βάζουν 1 πλοίο από την πλευρά του Αιγαίου η εταιρεία είναι κακό διαχειριμένη; Όσο για το πλήρωμα,τι έχει ακριβώς δεν έχω κτλβει,έχω ταξιδέψει με το Mare και τον Κάλβο εγώ κομπλέ τα έχω δει!

15 hours ago, observer said:

ότι περισσεύουν πλοία, περισσεύουν, πόσο μάλλον όταν έρθει και η Κοντέσσα. Γι'αυτό και γίνεται ένα άσκοπο rotation, όπως το πέρασμα Σμύρνα από Ζάκυνθο νωρίτερα και για λίγες μέρες και στον Πόρο πρόσφατα. Π.χ. η Κεφαλονιά που τώρα κάθεται τον Αύγουστο φαίνεται να παίρνει μόνη της την Κεφαλονιά και το Μάρε την Ζάκυνθο. Τα υπόλοιπα τι θα κάνουν; Βέβαια είναι σίγουρο ότι θα προκύψουν αλλάγες, βλέπω π.χ. 6/8 είναι δηλωμένη η Κεφαλονιά και για Πόρο και για ΠΣΙ.

Καλά όταν έρθει το Contessa σίγουρα θα ανοιχτούν και κάπου αλλού! Μπορεί όντως να πάνε να πάρουν 1 άγονη,γιατί σε κανονική γραμμή δεν θα επιβιώσουν καθόλου.

 

4 hours ago, speedrunner said:

Όπως έχουμε ξαναπεί το Κάλβος είναι ιδανικό για την δεύτερη ενδοκυκλαδική γραμμή!

Εδώ θα συμφωνήσω,επειδή είναι το πιο μικρό τους , η ταχύτητα του κάπως χαμηλή και για δεύτερη γραμμή ενδοκυκλαδικα όντως είναι ότι πρέπει.

Posted (edited)

Μαζί με τον Κάλβο και το Σμύρνα.Δεν είναι για τίς γραμμές αυτές...Το δεύτερο θα ήταν καλό για καμιά γραμμή τύπου Μεσολόγγι Ζάκυνθο ή Κεφαλονιά...

Edited by LoveBoat
Posted (edited)

Μεσολόγγι; Δεν έχει καν λιμάνι!Για ποιο λόγο πιστεύεις ότι το Ionion Pelagos, φεύγει από Αστακό,αυτό έτσι και αλλιώς είναι το κύριο λιμάνι του νόμου Αιτωλοακαρνανίας που αράζουν ακόμα κρουαζιερόπλοια ( βλέπε godness of the night ) και μικρά εμπορικά.Απο εκεί έχει 1 πλοίο για Κεφαλονιά και Ιθάκη και συμφέρει αν μένεις σε αυτές τις περιοχές να το πάρεις από Αστακό το καράβι παρά ξέρω εγώ να πας Κυλλήνη.

Edited by aggelos_lask
Posted

Γιατί όχι με ένα αξιόλογο πλοίο δουλεύει άνετα..πιο κοντά στην Αθήνα αλλά καί στην βόρεια Ελλάδα.

Posted

Αυτή την απορία για τη γραμμή Σάμη-Αστακός την έχω κι εγώ. Πώς και δεν την έχουν τσιμπήσει; Το Ιόνιον Πέλαγος είναι λίγο για κλάματα και αποτι έχω ακούσε από ντόπιους το καλοκαίρι αφήνει κόσμο εκτός στον Αστακό.

Θα μπορούσαν να βάλουν το Σμύρνα να κάνει Σαμη-Πατρα? Σαν απόσταση βολεύει μιας και είναι γρήγορο, αλλά δεν ξέρω αν θα μπορεί το κινηθεί το Σμύρνα στη Σάμη και στον Πισαετό. Αν πάντως δούλευε αυτό, έμπαινε το Κάλβος στο Σαμη-Αστακός και ως δια μαγείας δεν θα περίσσευε τίποτα. Μάρε στη Ζακυνθο, Φιορ στην Κεφαλονιά και το Κεφαλονιά να διπλώνει.

Posted

Μπορεί και το υπουργείο να μην τους αφήνει να μπουν στην γραμμή του Αστακού,αν έμπαιναν κάνα Κάλβο θα έβαζαν 

Posted
2 hours ago, aggelos_lask said:

Μεσολόγγι; Δεν έχει καν λιμάνι!Για ποιο λόγο πιστεύεις ότι το Ionion Pelagos, φεύγει από Αστακό,αυτό έτσι και αλλιώς είναι το κύριο λιμάνι του νόμου Αιτωλοακαρνανίας που αράζουν ακόμα κρουαζιερόπλοια ( βλέπε godness of the night ) και μικρά εμπορικά.Απο εκεί έχει 1 πλοίο για Κεφαλονιά και Ιθάκη και συμφέρει αν μένεις σε αυτές τις περιοχές να το πάρεις από Αστακό το καράβι παρά ξέρω εγώ να πας Κυλλήνη.

Καμία σχέση ο Ντόκος στον Αστακό (δεν το λες λιμάνι) που αναχωρεί το Ιόνιο Πέλαγος, με το λιμάνι στο Πλατυγιάλι που δένουν κρουαζιερόπλοια και οτιδήποτε άλλο....μην μπερδεύουμε πράγματα που δεν γνωρίζετε.....

Posted

Α εγώ τόσο καιρό νόμιζα ότι από Πλατυγιάλι έφευγε το Ionion Pelagos,δεν το γνώριζα καθόλου ότι φεύγει από την πόλη.

 

Οπότε ότι έγραψα με το Κάλβος εκεί πάνω μην δώσετε σημασία...

Posted
1 hour ago, nionios said:

Αυτή την απορία για τη γραμμή Σάμη-Αστακός την έχω κι εγώ. Πώς και δεν την έχουν τσιμπήσει; Το Ιόνιον Πέλαγος είναι λίγο για κλάματα και αποτι έχω ακούσε από ντόπιους το καλοκαίρι αφήνει κόσμο εκτός στον Αστακό.

Θα μπορούσαν να βάλουν το Σμύρνα να κάνει Σαμη-Πατρα? Σαν απόσταση βολεύει μιας και είναι γρήγορο, αλλά δεν ξέρω αν θα μπορεί το κινηθεί το Σμύρνα στη Σάμη και στον Πισαετό. Αν πάντως δούλευε αυτό, έμπαινε το Κάλβος στο Σαμη-Αστακός και ως δια μαγείας δεν θα περίσσευε τίποτα. Μάρε στη Ζακυνθο, Φιορ στην Κεφαλονιά και το Κεφαλονιά να διπλώνει.

Στην παρούσα φάση το Σμύρνα είναι μη ασφαλές.Σκεψου  1000 άτομα να παίρνανε μέσα από δύο γκαράζ συγχρόνως με οχήματα...

Posted

Το μόνο σίγουρο είναι ότι το 2026 που θα μπει και η Κοντέσσα (αργά ή γρήγορα) ή θα προχωρήσει η Levante σε δρομολόγηση σε νέα γραμμή ή θα έχουμε πώληση/πωλήσεις (έστω και για καρφίτσες). Τπτ άλλο δεν βγάζει λογική.

Posted

Μη δείτε κάποια στιγμή να πουλιούνται όλα τα πλοία και να κλείνει η εταιρεία και τρίβετε τα μάτια σας...

Posted

Για ποιο λόγο να τα πουλήσει και να κλείσει η εταιρεία,με ποια λογική το λες αυτό; 

Posted

Στοιχεία δεν έχω.

Υπόθεση κάνω, βασιζόμενος στο γεγονός ότι είναι μεν σοβαρός επιχειρηματίας που δείχνει να έχει μεγάλη οικονομική άνεση, αλλά δεν προέρχεται από τον χώρο της ναυτιλίας.

Οπότε, αν δει ότι δεν τον συμφέρει άλλο, θα αποχωρήσει, φροντίζοντας να έχει και καλό κέρδος.

Έχουμε παραδείγματα και άλλων οικογενειών σε Ζάκυνθο και Κεφαλονιά που αποχώρησαν εντελώς από τη ναυτιλία.

Posted
1 hour ago, ΘΗΣΕΑΣ said:

Μη δείτε κάποια στιγμή να πουλιούνται όλα τα πλοία και να κλείνει η εταιρεία και τρίβετε τα μάτια σας...

Δίκιο έχεις σε αυτό.... πολλά ανοίγματα κάνει...

Posted

Αυτό που λες φίλε Θησέα ίσχυε την εποχή που υπήρχε ανταγωνισμός στην γραμμή με χαμηλά ναύλα! Πλέον τα πράγματα έχουν αλλάξει κι είναι ο μοναδικός παίκτης σε 3 γραμμές με υψηλα ναυλα και μάλιστα η μία γραμμή είναι επιδοτούμενη! Βεβαίως αυτό που λες έχει κάποια βάση όσον αφορά τις λάθος κινήσεις ανάπτυξης της εταιρίας στο Αιγαίο με το Σμυρνα αλλά νομίζω ότι είμαστε πάρα πολύ μακριά από 1 τέτοιο σενάριο!!!

Posted
24 minutes ago, Takisg said:

Αυτό που λες φίλε Θησέα ίσχυε την εποχή που υπήρχε ανταγωνισμός στην γραμμή με χαμηλά ναύλα! Πλέον τα πράγματα έχουν αλλάξει κι είναι ο μοναδικός παίκτης σε 3 γραμμές με υψηλα ναυλα και μάλιστα η μία γραμμή είναι επιδοτούμενη! Βεβαίως αυτό που λες έχει κάποια βάση όσον αφορά τις λάθος κινήσεις ανάπτυξης της εταιρίας στο Αιγαίο με το Σμυρνα αλλά νομίζω ότι είμαστε πάρα πολύ μακριά από 1 τέτοιο σενάριο!!!

Ποτέ δεν ξέρεις αν θα μείνει μόνος σε αυτές τις γραμμές....

4 minutes ago, LoveBoat said:

Ποτέ δεν ξέρεις αν θα μείνει μόνος σε αυτές τις γραμμές....

Επίσης έχει έναν γερασμένο στόλο πλοίων .... Σε λίγο καιρό θα είναι ασύμφορη η λειτουργία τους... Αντί να φέρει σχετικά καινούργια πλοια φέρνει γερασμένα κα πολυδουλεμενα πλοία.... Πλοίο δεν είναι μόνο το  ωραία διακοσμημενο σαλόνι είναι το να είναι φιλικό και ασφαλές στον επιβάτη...(Μην μιλήσουμε για ΑΜΕΑ)...

Και ο Παναγιωτάκης τα ίδια έλεγε μέχρι πού τον πέταξε ο Ηλιόπουλος...π

.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...