Andros Posted May 10 Posted May 10 2 hours ago, nomikos said: Οι δηλώσεις ήτανε άκρως λάθος !!! Και το συγκεκριμένο βαπόρι είχε πολλά να προσφέρει στην γραμμή αν το έβαζε Τήνο Μύκονο Νάξο ποιος θα προτιμούσε το Αικατερίνη που βγαίνουν όλοι και λένε δεν ξαναμπαίνω και όμως για την Τηνο το επιλέγουν γιατί πάει κατά 30 λεπτά νωρίτερα και γεμίζει με πούλμαν και η τιμή είναι Ραφήνα -Τηνος κατά 2 ευρώ επάνω μια χαρά καράβι ήτανε το SFII και είχε πολλά να προσφέρει
Villandry Posted May 10 Posted May 10 5 hours ago, nomikos said: Έτοιμη και στρωμένη πελατεία με ένα γνωστό πλοίο στα νησιά και πολύ καλά συντηρημένο. Ενώ το δρομολόγιο είναι κοντινό με ημερήσια δρομολόγια και μειωμένα κόστη.Το καλοκαίρι μεγάλες πληρότητες και το Χειμώνα σταματούσε κάμποσους μήνες... Η επιτυχία του SFII τα πρώτα του χρόνια στη Golden οφείλεται όχι μόνο στο πλοίο αλλά σε πάρα πολύ μεγάλο βαθμό στο πλήρωμα του!!Μη το ξεχνάμε αυτό και το τονίζω!!!Όταν λες παμπάλαιο με απαξίωση αυτό το πλοίο, σίγουρα δεν ακούγεται ωραίο στα αυτιά όσων δούλεψαν τότε πάνω του ώστε αυτό να αστράφτει και να 20αρίζει!!!!Γιατί και άστραφτε και 20αριζε επί Golden.Και το λέω εγώ που ποτέ δεν ήμουν φαν του Superferry ii (εγώ ήμουν του Εξπρες Σαντορίνη).Η αλήθεια όμως είναι αυτή. Τι να λέμε, το βαπόρι ήταν σούπερ πραγματικά, από πού να το πιάσεις, από τους πράκτορες, από την χωρητικότητα για τα τότε δεδομένα της γραμμής, το ταξιδεμα, την ταχύτητα, την ευελιξία; Μιας και γράψατε για πλήρωμα, μία παρένθεση, οι δεύτεροι τη τάξει ήταν άτομα εν δυνάμει επικεφαλής. Πλοίαρχος ο Τάσος Τρέσσος, τί να πει κανείς, στο τοπ 5 των πλοιάρχων διαχρονικά κατ εμέ, ύπαρχος ο Θανάσης Χαλάς, υποπλοιαρχοι οι δύο Αντώνηδες Μαμας και Βιδάλης, Α μηχανικός Δήμος Ρέρρας ΑΒ Λευτέρης Απόκοτος, Αρχιλογιστής Σπύρος Ξένος, Α λογιστής Πέτρος Ζούρας, Αρχιθαλαμηπολοι Αλέξανδρος Γριμάνης και Χρήστος Σωτηραλης, ο Λάζαρος κι ο Βαλάντης στην κουβέρτα. Ειδική μνεία αξίζει και στον αρχιπλοίαρχο, Κώστα Τζώρτζη. Σε όλους αυτούς και αυτά οφείλει η εταιρεία την εδραίωσή της, ούτε στις απεργίες πείνας, ούτε στη μετασκευή του Σουπερφερρυ, ούτε στις αγορές των Σουπερκατ και Σουπερσπηντ. Υ.Γ. Αγαπητέ Νομικέ διαφωνώ πως το πλοίο σταματούσε πολλούς μήνες το χειμώνα, όπως επίσης και ότι το καλοκαίρι είχε μικρά δρομολόγια, το καλοκαίρι είχε πολλά διπλά δρομολόγια, προεκτάσεις σε Νάξο και τοπικά, τα ανωτέρω άτομα τα έβγαζαν πέρα μόνοι τους, χωρίς δεύτερα πληρώματα. Στα υπόλοιπα συμφωνώ μέχρι κεραίας.
aggelos_lask Posted May 10 Posted May 10 (edited) Μην ξεχνάμε το 2018 & 2019 που έφτανε μέχρι κάτω το Ηράκλειο και το έβγαζε μια χαρά Edited May 12 by polmyt quote
Villandry Posted May 10 Posted May 10 (edited) Θεωρώ πως αυτά ήταν από τα πιο ξεκούραστα καλοκαίρια για πλοίο και πλήρωμα. 56 λιμάνια και 84 ώρες εβδομαδιαίως στη γραμμή του Ηρακλείου, άλλα καλοκαίρια είχε 75 λιμάνια και 102 ώρες την εβδομάδα . Edited May 12 by polmyt quote
Andros Posted May 10 Posted May 10 Kαι έριξαν τόσα λεφτά στο superferry και έλεγαν εμείς δεν θέλουμε γκαράζ θέλουμε σαλόνια και είδαν ότι τα καράβια δεν κρατιούνται μόνο με σαλόνια και έψαχναν οπωσδήποτε καράβι να εξυπηρετεί και φορτηγά το καράβι ήτανε και θα είναι σούπερ ότι και να λέμε!!Μακάρι να δώσει λίγη βαρύτητα και σοβαρότητα και ο Ηλιόπουλος και να το κρατήσει σε αξιοπρεπή κατάσταση γιατί δίνει αρκετό χρήμα στην εταιρεία του
DIMOS95 Posted Monday at 08:19 AM Posted Monday at 08:19 AM Τι πρωτόκολλο επιβατών έχει το πλοίο το καλοκαίρι;
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now