Jump to content
Shipfriends

Finlandia (IMO 9214379)


Recommended Posts

Το ένα από τα τρία αδερφά της MOBY αγόρασε η Eckero Line. Πρόκειται για το MOBY FREEDOM το οποίο θα μετακομίσει σιγά σιγά προς Ελσίνκι για να αντικαταστήσει το NORDLANDIA από τον Μάρτη. Το κόστος της επένδυσης ανέρχται σε €90.000.000 μαζί με τη μεγάλη (από ότι λέγεται) μετασκευή που θα του γίνει. Για όποιον ομιλεί τις Σκανδιναβικές γλώσσες, υπάρχει πράμμα με μια προχειράτζα μακέτα.

Edited by Nick the Greek
tags
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Στις 7 Μαρτίου ολοκληρώθηκαν οι διαδικασίες μεταβίβασης και το πλοίο από χθες βρίσκεται στη Landskrona της Σουηδίας, όπου θα αποφασιστούν οι παρεμβάσεις που θα γίνουν σε αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Έψαξα μα δε βρήκα κάτι στο διαδίκτυο πάνω σε αυτό. Δε θα ήταν απίθανο να έπαιρνε το όνομα Nordlandia (σε μια μικρή παραλλαγή, πχ. New Nordlandia, Nordlandia Express, Super Nordlandia :D ), αφού το υπάρχον Nordlandia έχει τεθεί προς πώληση.

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

Προς το παρόν το όνομά του έχει κουτσουρευτεί και είναι σκέτο FREEDOM. Δεν γνωρίζω όμως αν θα παραμείνει με αυτό ή θα αλλάξει στην πορεία.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 1 month later...

Το πρώτο δρομολόγιο υπολογίζεται να πραγματοποιηθεί την 31η Δεκεμβρίου 2012 και η διάρκεια ταξιδίου θα μειωθεί από 3-3,5 ώρες σε 2,5. Τα νέα χρώματα του πλοίου θα είναι τα παρακάτω.

Finlandia.jpg

msFinlandia680x300-%7Beoxd6-jih5i-dbcon%7D.jpg

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

Μέ το συμπάθειο,σάν καρνάβαλος θα είναι το παπόριον...

Επίσης με το συμπάθειο,κανένα ανοικτό κατάστρωμα δέν βλέπω να έχη.Είπαμε,κάνει κρύο τον χειμώνα εκεί στά βόρεια,αλλά βγαίνει και ήλιος έστιν ότε....

Link to comment
Share on other sites

Όλα αυτά τα αδερφά είναι "καταραμένα" σα καρνάβαλοι να πλέουν, με πρώτο σε ασχήμια το Superstar (του οποίου τα σινιάλα υποτίθεται είναι συμβολικά). Το Finlandia το προτιμούσα με τα cartoons της Μoby :D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Αυτό δεν προλάβαμε να το γνωρίσουμε φωτογραφικά από τη γκάλλερί μας πρίν φύγει για το βορρά, ας το δούμε επιγραμματικά και καθυστερημένα. Δύο φωτογραφίες από την είσοδο του πλοίου στην Olbia, λίγο μετά το χάραμα στις 18 Σεπτεμβρίου του 2011. Δυό μέρες μετά το βλέπουμε μόνο του δεμένο στο λιμάνι της Olbia στον πρωινό ήλιο, εδώ το βλέπουμε και με το -τότε- ομόσταυλό του Moby Aki.

Link to comment
Share on other sites

To νέο όνομα του πλοίου και επίσημα είναι Finlandia, οπότε μπορούμε να αλλάξουμε και τον τίτλο του topic.

Οι εργασίες στο βαπόρι προχωρούν μέσα και έξω. Το νέο livery σχεδόν έτοιμο, νέα τιμόνια, προπέλες και stabilizers.

post-2195-0-96049200-1350079083_thumb.jp

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
  • 1 month later...

Στον ανατολικό επιβατικό λιμένα του Ελσίνκι βρίσκεται έτοιμο το πλοίο (εκεί που κανονικά δένουν τα πλοία για Σουηδία). Για την έναρξη των δρομολογίων προς Tallinn (στις 31 του μήνα) θα μεταβεί στο δυτικό λιμάνι, δίπλα στο αδερφάκι του που διαχειρίζεται η Tallink.

 

 

1708597.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Πριν λίγες μέρες τη εντυπωσιακή αυτή μανούβρα την έκανε το αδελφάκι του, Finlandia,

 

E τότε σίγουρα αλλάζουν κι εκεί οι πλοίαρχοι γιατί την Πέμπτη που το είδα εγώ, όταν μόλυσε είχαμε φρεσκοξυριστεί και όταν γύρισε (απέξω από το λιμάνι αυτή τη φορά) είχαμε πάλι γέννια :P

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

συμφωνα με το ferries of northern europe θα υποστει μινι μετασκευη.

αφαιρεση καμπινων, νεο conference hall (το παλιο θα γινει μπαρ), νεα reception και ανεξαρτητο φορτωμα στο ανω γκαραζ

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Το Conference Center και οι καμπίνες στο deck 6 θα δώσουν τη θέση τους σε δύο μεγάλα και δύο μικρότερα conference rooms αλλά και στη business lounge, που θα ονομαστεί "Κokous Keskus lounge". Οι καμπίνες στο 7 θα διατηρηθούν. Επίσης, το κατάστημα θα μεταφερθεί στο 6 από το 8 και θα είναι μεγαλύτερο, δίνοντας περισσότερο χώρο στο Nosturi Bar του 6. H συνολική επένδυση θα ανέλθει στα €4 εκ. Το Finlandia, ως το μόνο πλοίο με Φινλανδική σημαία στη γραμμή, μετέφερε 1,38 εκ. επιβάτες το 2014, 21% περισσότερους από την περασμένη χρονιά. Mε την επάνοδό του θα εκτελεί το δρομολόγιο με μεγαλύτερη ταχύτητα, εκτελώντας το πρωινό κυκλικό σε 3 ώρες και το απογευματινό σε 2:45.

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
 

Ήδη ενδέχεται να χάσω ένα Tallinn-Helsinki-Stockholm που είναι να κάνω την επόμενη εβδομάδα.

 

Καλά, δεν υπήρχε περίπτωση :D

 

Ανανεωμένο και ανταγωνιστικότερο, λοιπόν, το πλοίο στο δρομολόγιό του, το οποίο εκτελεί με ταχύτητα 21 έως 25 κόμβων. Η διαρρύθμιση είναι ίδια με το αδελφό Superstar, πρέπει να είναι λίγες οι διαφορές (το αναφέρω γιατί το Superstar ναυπηγηγήθηκε για την Tallink και δεν ανήκε ποτέ στη Moby). Καλαίσθητο, με πολύ μοντέρνα και ψαγμένα έπιπλα σε κάποια σαλόνια, με αρκετό ανοιχτό χώρο στο deck της γέφυρας και -το χαρακτηριστικό αυτής της σειράς πλοίων- πλωριό σαλόνι να κερδίζει τις εντυπώσεις. Ράμπα για ανεξάρτητο φόρτωμα στο άνω γκαράζ δεν μπήκε και πλώρα τουλάχιστον δεν νομίζω πως μπορεί να γίνει αυτό.

post-2195-0-61800800-1437645045_thumb.jp

post-2195-0-88119000-1437645094_thumb.jp

post-2195-0-21722400-1437645171_thumb.jp

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Μιας και θυμηθήκαμε τους συγγενείς του, ας δούμε το εσωτερικό και τα ανοιχτά καταστρώματα του πρώην Moby Freedom. Στο  προηγούμενο post δίνεται η θετική εικόνα που σχημάτισα ταξιδεύοντας μαζί του. Μπορεί κανείς να την επαληθεύσει από αυτές τις εικόνες.

29fa541adc1c4e9dcdab247415c43a1e

26dd76490bd9120dbc870113d962fce7

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
  • 2 weeks later...

Το Finlandia στη διάρκεια των εργασιών συντήρησης στο Gdansk θα γίνουν και κάποιες βελτιώσεις στο πλοίο, όπως η δημιουργία δεύτερης εισόδου κοντά στο Conference Center & Lounge, ανακαίνιση του Bar Naissaari και στις καμπίνες. Θα τοποθετηθεί σύστημα έτσι ώστε η ηλεκτροδότηση του να γίνεται από τη στεριά κατά τη παραμονή του στα λιμάνια (όταν θα είναι διαθέσιμη στα λιμάνια του Ελσίνκι και του Ταλλίν), καθώς και σύστημα καθαρισμού δεξαμενών νερού έρματος.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...