Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Το υπουργειο εβγαλε εκτακτα δρομολογια

4.Δρομολόγηση –χωρίς επιδότηση- ταχύπλοου πλοίου, για τους καλοκαιρινούς μήνες, που θα συνδέει τα νησιά Σάμο – Χίο – Λέσβο – Λήμνο με Βόρεια Ελλάδα, συμπληρωματική των επιδοτούμενων δρομολογίων.

Συμφωνα με το χτεσινο πρωτοσελιδο της ΑΛΗΘΕΙΑΣ η ΝΕΛ εχει καταθεσει προταση για το ΚΕΝΤΕΡΗΣ :huh: αλλα υποπτευομαι οτι εννοουν καποιο απο τα μικρα και οχι τον original.

post-2049-0-07728600-1302601818_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Απο πλευράς shipfriend ελπίζω να γίνει πραγματικότητα και να έρθει προς Καβάλα μεριά. Θα πίξει το μάτι μας στα ΝΕΛ-όπλοια αυτό το καλοκαίρι. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Οι Σαμιώτες πιστοί στην παράδοση ζητούν πλοίο για απευθείας σύνδεση με τη Θεσσαλονίκη και μάλιστα να γίνει άμεσα. Προσοχή: δεν ζητούν καλύτερα πλοία ή πυκνότερα δρομολόγια, αλλά ζητούν πλοίο για Σάμο-Θεσ/νίκη χωρίς άλλα ενδιάμεσα νησιά. :blink: Προφανώς, θα θεωρούν λογικό να ζητήσουν και τα άλλα νησιά της Περιφέρειας το αντίστοιχο.

Link to comment
Share on other sites

Είχαν καλομάθει την εποχή που η ΔΑΝΕ έστελνε το ΠΑΤΜΟΣ για Κω Ρόδο κι από εκεί Κω-Σάμο-Θεσ/νικη.Τα περασμένα μεγαλεία θυμήθηκαν αλλά οι απαιτήσεις πλέον είναι παράλογες.

Link to comment
Share on other sites

ΝΕΛΑΡΑ στην αγονη bis

15/4/2011 06:40:00

Δρομολόγια Ε/Γ-Ο/Γ ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ και Ε/Γ-Ο/Γ ΠΗΝΕΛΟΠΗ

Σας ενημερώνουμε ότι από την Κυριακή 17/04/2011 και για όλη την διάρκεια της δρομολογιακής περιόδου, οι ακτοπλοϊκές γραμμές

Καβάλα-Λήμνος-Μυτιλήνη-Χίος-Βαθύ

Καβάλα-Λήμνος-Μυτιλήνη-Χίος-Καρλόβασι-Αγ. Κήρυκος

Θεσσαλονίκη-Λήμνος-Μυτιλήνη-Χίος-Βαθύ

θα εξυπηρετούνται από το πλοίο της εταιρείας μας Ε/Γ-Ο/Γ ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ, με αναχώρηση από Θεσσαλονίκη κάθε Δευτέρα στις 19:00 και από Καβάλα κάθε Τετάρτη και Παρασκευή στις 21:00.

Επιπλέον, για το διάστημα 15/04/2011 - 29/04/2011 το πλοίο της εταιρείας μας Ε/Γ-Ο/Γ ΠΗΝΕΛΟΠΗ θα εκτελέσει τα εξής δρομολόγια:

Σάββατο 16/4: Αναχώρηση από Καβάλα στις 04:00 προς Λήμνο-Μυτιλήνη-Χίο-Βαθύ

Μ. Πέμπτη 21/4: Αναχώρηση από Θεσσαλονίκη στις 18:00 προς Λήμνο-Μυτιλήνη-Χίο-Βαθύ

Τρίτη Πάσχα 26/4: Αναχώρηση από Καβάλα στις 16:00 προς Λήμνο-Μυτιλήνη-Χίο-Βαθύ

Πέμπτη 28/4: Αναχώρηση από Θεσσαλονίκη στις 20:00 προς Λήμνο-Μυτιλήνη-Χίο-Βαθύ

Γραφείο Τύπου NEL Lines

Link to comment
Share on other sites

Αναχώρηση Ε/Γ-Ο/Γ AQUA MARIA

Σας ενημερώνουμε ότι σήμερα 19/04/2011 το πλοίο της εταιρείας μας Ε/Γ-Ο/Γ AQUA MARIA θα αναχωρήσει από Καβάλα στις 14:30 αντί 13:30, λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών που επικρατούν στις περιοχές πλόων του καθώς και της αυξημένης κίνησης στο λιμένα Καβάλας.

ΤΡΙΤΗ 19/4: ΚΑΒΑΛΑ (αν 14:30) - ΛΗΜΝΟΣ (αφ 19:10 αν 20:30) - Αγ. ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ (αφ 21:50 αν 22:10)

ΤΕΤΑΡΤΗ 20/4: ΛΑΥΡΙΟ (αφ 06:05)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Συμφωνα με το χτεσινο πρωτοσελιδο της ΑΛΗΘΕΙΑΣ η ΝΕΛ εχει καταθεσει προταση για το ΚΕΝΤΕΡΗΣ :huh: αλλα υποπτευομαι οτι εννοουν καποιο απο τα μικρα και οχι τον original.

Ποιος Κεντερακος περισσευει ρε παιδια γιατι ο μεγαλος διαφημιζεται για Αδριατικη οπως εχουμε δει.Εκτος αν ερθει σε μας ο μεγαλος και στειλουν Ιταλια κανα μικρο :blink:

Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου υπέβαλε στο Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών αίτημα για ενίσχυση της γραμμής Καβάλας - Λήμνου - Μυτιλήνης -Χίου τρεις φορές την εβδομάδα από τις 15 Ιουλίου μέχρι τις 30 Αυγούστου με το πλοίο «Αίολος Κεντέρης». Ο Γενικός Γραμματέας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής εξέφρασε την ικανοποίησή του από αυτή την εξέλιξη, ωστόσο ζήτησε από την Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου να καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να συμπεριληφθεί και η Σάμος στο συγκεκριμένο δρομολόγιο.

http://www.chiospress.gr

Link to comment
Share on other sites

Αν καταλαβαινω καλα απο το σημερινο σχολιο του ΕΜΠΡΟΣ,ο ΚΕΝΤΕΡΗΣ ΙΙ θα ειναι μαλλον αυτος που θα αναλαβει την αγονη του Β.Αιγαιου που οι Σαμιωτες διαμαρτυρονται γιατι δεν βαζουν στο δρομολογιο και το νησι τους.

Τωρα τι χρειαζεται ενα ταχυπλοο με επιδοτηση σε μια γραμμη που εχει τουλαχιστον αλλα 2 επιδοτουμενα ferries σας αφηνω να το φανταστειτε :rolleyes:B)

Link to comment
Share on other sites

Χωρητικότητα NHSE! :P Δεν ξέρω αν θα μπει η Πηνελόπη μαζί με τον Ταξιάρχη αλλά πολύ σύντομα θα παρουσιαστεί πρόβλημα με τον Ταξιάρχη στη γραμμή επειδή είναι πολύ λίγος απο άποψη αριθμού επιβατών. Έχω ξαναπεί, πέρυσι η αυτού μεγαλειώτης Θεόφιλος είχε πρόβλημα τις μέρες αιχμής φαντάσου τι θα γίνει με τον Ταξιάρχη τις πιο ήσυχες καλοκαιρινές ημέρες. Το καλοκαίρι έχει πολύ χρήμα η γραμμή και προσπαθούν να αυξήσουν τη χωρητικότητα όσο περισσότερο γίνεται!

Link to comment
Share on other sites

Μα και ο Θεόφιλος γύρω στα 650 άτομα πρωτόκολλο είχε για να έχει μειωμένη σύνθεση στο πλήρωμα. Αλλά ο Θεόφιλος μπορούσε να πάρει και μερικούς εκατοντάδες παραπάνω ενώ ο Ταξιάρχης δεν έχει αυτή τη δυνατότητα!!!!

Link to comment
Share on other sites

Είσαι σίγουρος για αυτό το νούμερο γιατί κάτι μου λέει πως κάνεις λάθος? Τον περασμένο Αύγουστο υπήρχαν μέρες που στο κομμάτι Λήμνος - Καβάλα και μόνο έκοβε 1000 σχεδόν εισιτήρια. Το έβλεπα να φορτώνει και ο κόσμος και τα αυτοκίνιητα που περίμεναν απέξω αποκλείετε να ήταν μόνο 650.

Link to comment
Share on other sites

Αν καταλαβαινω καλα απο το σημερινο σχολιο του ΕΜΠΡΟΣ,ο ΚΕΝΤΕΡΗΣ ΙΙ θα ειναι μαλλον αυτος που θα αναλαβει την αγονη του Β.Αιγαιου που οι Σαμιωτες διαμαρτυρονται γιατι δεν βαζουν στο δρομολογιο και το νησι τους.

Τωρα τι χρειαζεται ενα ταχυπλοο με επιδοτηση σε μια γραμμη που εχει τουλαχιστον αλλα 2 επιδοτουμενα ferries σας αφηνω να το φανταστειτε :rolleyes:B)

Να ρωτήσω κάτι άλλο, είδατε εσείς στα θέματα του τελευταίου ΣΑΣ κατι σχετικό με αυτή την δρομολόγηση????

Link to comment
Share on other sites

Ειναι σιγουρο οτι ειναι χωρις επιδοτηση? Απ την μια πραγματι δεν υπηρχε σαν θεμα στο προηγουμενο ΣΑΣ(ελευθερη δρομολογηση)κι απ την αλλη ασχοληθηκαν κ ασχολουνται αποκλειστικα για το συγκεκριμενο δρομολογιο ο γενικος γραμματεας και η υφυπουργος του υπουργειου :unsure:

τις 15 Ιουλίου ξεκινά το δρομολόγιό του το ταχύπλοο «Αίολος Κεντέρης Ι» στη γραμμή Καβάλα- Λήμνος - Μυτιλήνη - Χίος με επιστροφή. Συγκεκριμένα σήμερα υπεγράφη από την υφυπουργό Θαλασσίων Υποθέσεων Νήσων και Αλιείας, Ελπίδα Τσουρή, η απόφαση ανακοίνωσης της δρομολόγησης του πλοίου για το χρονικό διάστημα από 15 Ιουλίου έως 30 Αυγούστου 2011. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της υφυπουργού ΘΥΝΑΛ, το «Αίολος Κεντέρης Ι» θα αναχωρεί από την Καβάλα κάθε Τρίτη - Πέμπτη και Σάββατο στις 08:30 και θα φτάνει στο λιμάνι της Χίου στις 17:50, τις ίδιας ημέρας. Από το λιμάνι της Χίου θα αναχωρεί κάθε Τετάρτη - Παρασκευή και Κυριακή στις 13:00 και θα φτάνει στο λιμάνι της Καβάλας στις 22:20.

http://www.era-aegean.gr

Βλεποντας τα ωραρια παλι(υπολογισμενα με ταχυτητα 22μιλιων),αναρωτιεμαι γιατι δεν εβαλαν και την Σαμο στο δρομολογιο :blink: Το ταχυπλοο θα φτανει απογευμα στην Χιο και θα αναχωρει το μεσημερι της επομενης μερας,αρα υπαρχει χρονικο περιθωριο για να φτανει μεχρι Σαμο.Μηπως εχει σχεση με τα ωραρια εργασιας του πληρωματος οπως αναφερει και η Σαμιακη(το ρεπορταζ ειναι απο το 9.35 κ μετα)?

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

Τα ωράρια είναι υπολογισμένα με ταχύτητα καπου 25 μιλια και το κομμάτι Μυτιλήνη - Χίος με παραπάνω. Αν φτάνει 17:50 στη Χίο και έχει να φεύγει την άλλη μέρα το μεσημέρι ίσως υπάρχει θέμα με τις θέσεις στο λιμάνι, αν τυχαίνει να έρχεται το Νήσος και την ίδια ώρα καποιο ro-ro (βάλτε και τον Αρμενιστή που έρχεται, και κανένα περαστικό κρουαζιερόπλοιο). Να το βάζουμε να διανυκτερεύει εκεί που δένει το Θήρα; :lol:

Link to comment
Share on other sites

Μου αρέσει που οι Σαμιώτες τα βάζουν με την υφυπουργό που ο Κεντέρης δεν θα πιάνει Σάμο, ενώ είναι βέβαιοι πως αν ήταν υφυπουργός ο δικός τους βουλευτής το πλοίο θα έπιανε και στο νησί τους. Προσωπικά μια φορά ταξίδεψα με τον Αίολο 1, (ακόμα θυμάμαι τις 11.500 δρχ εισιτήριο που είχα πληρώσει :angry: ), και θεωρησα ότι δεν θα άντεχα ταξίδι πάνω από 6-7 ώρες (με το πλοίο βεβαια να πηγαίνει σαν ταχύπλοο). Όχι 9,5 που θα κάνει τώρα για Χίο ή 12-13 που θα ήθελε για Σάμο.

Πάντως από τη στιγμή που ανέλαβε ο Ταξίαρχος μέχρι σήμερα δεν έχει ακουστεί κιχ για τη γραμμή.Ούτε βλάβες, ούτε παράπονα ούτε ανεκτέλεστα. Προφανώς διαφορά με την Πηνέλα είναι χαώδης. :D

Link to comment
Share on other sites

Και πέραν αυτών που πολύ σωστά αναφέρει ο φίλος χιώτης υπάρχει και μια άλλη παράμετρος. Μέχρι την Χίο θα την βγάζει με μονό πλήρωμα. Αν έμπαινε προσθήκη και η Σάμος τότε το δρομολόγιο θα ξεπερνούσε τις 10 ώρες οπότε σύμφωνα με τους κανονισμούς που διέπουν την λειτουργία των ταχύπλοων θα ήθελαν διπλό πλήρωμα.

Δεν νομίζω καμιά εταιρεία να έκανε την γαθοεργία να πλήρωνε διπλά πληρώματα για να πιάσει ακόμα ένα λιμάνι.

Link to comment
Share on other sites

Όχι μόνο για το διπλό πλήρωμα. Αλλά και πιο ασφαλές είναι να διανυκτερεύει στη Χίο, παρά στο Βαθύ. Καθώς και η κίνηση στη γραμμή είναι από τη Καβάλα μέχρι τη Μυτιλήνη, από εκεί και κάτω δεν χρειάζεται επιπλέον πλοίο για να καλύψει τις ανάγκες της γραμμής

Link to comment
Share on other sites

Αλλά και πιο ασφαλές είναι να διανυκτερεύει στη Χίο, παρά στο Βαθύ.

Βασικα δεν υπαρχει θεση να μενει στην Χιο το πλοιο Π100,χιλιες φορες πιο ανετα θα ειναι στο Βαθυ παρα σε μας(τα λεει παραπανω και ο Χιωτης).

Εγω παντως εχω αντιθετη αποψη και ειμαι μαζι με τους Σαμιωτες.Και για να το παμε λιγο παραπερα το λαθος του υπουργειου ξεκιναει με το οτι εχει αφησει την γραμμη Καβαλα-Σαμος με ενα πλοιο 500ατομων που ειναι κυριως roro(αληθεια εχει ανεβει κανεις απο τις σκαλες του ΤΑΞΙΑΡΧΗ για να φτασει στο σαλονι?? :rolleyes:B))Βαζει λοιπον τον ΚΕΝΤΕΡΗ Ι για να καλυψει την κινηση μεχρι την Χιο

και αναρωτιεμαι:με ενα πλοιο τυπου ΔΙΑΓΟΡΑΣ/ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ/ΜΥΤΙΛΗΝΗ δεν θα ηταν η γραμμη μια χαρα?

Γιατι σε αυτη την γραμμη πρεπει να μπαινει οτι πλοιο περισσευει στην ΝΕΛ και πηγαινει με 15μιλια το πολυ? Ο ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ καλυπτει το πρωτοκολλο και τον αριθμο καμπινων που προεβλεπε η προκυρηξη της επιδοτουμενης γραμμης?

Link to comment
Share on other sites

Τα ωράρια είναι υπολογισμένα με ταχύτητα καπου 25 μιλια και το κομμάτι Μυτιλήνη - Χίος με παραπάνω.

Αγαπητε χιωτη για την ΝΕΛ μιλαμε οχι για καμια αλλη εταιρια :lol:3 ωρες θα κανει το κομματι Καβαλα-Λημνος που μας βγαινει περιπου 23.5 μιλια κι αυτο θα το δουμε στην πραξη,γιατι ο ΚΕΝΤΕΡΑΚΟΣ καταπινει πετρελαια,δεν ειναι ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ.

Το θεμα ειναι οτι ολοι πιστευουν οτι επειδη μπαινει το ΚΕΝΤΕΡΗΣ θα πηγαινουν γρηγορα αλλα που να ξεραν :rolleyes: - φυσικα σε σχεση με τα 14-15μιλια του ΤΑΞΙΑΡΧΗ υπαρχει διαφορα... B) Περιμενω να δω τις τιμες παντως...για να συνεχισω το κραξιμο :D

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

Άσε Νησε γιατί τα ωράρια είναι μαγειρεμένα για να φτάνουμε έγκαιρα στον προορισμό και να είμαστε μέσα στους κανονισμούς. Ενδεικτικά επιστροφές Λήμνος - Καβάλα σε 2.5 ώρες που σημαίνει ταχύτητα κοντά στα 29...Οπότε ας ξεκινήσει και βλέπουμε με πόσα θα πηγαίνει.

Link to comment
Share on other sites

Σωστός ο Χιώτςη τα ωράρια είναι υπολογισμένα να μην υπερβαίνουν το 10ωρο για να μην χρειαστεί να βάλουν δεύτερο πλήρωμα. Οπότε τα 25 μιλάκια θα τα πάει αναγκαστικά.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...