Nick the Greek Posted February 15, 2021 Posted February 15, 2021 Σε παραγγελία τεσσάρων PCTC με πρόωση LNG προχωρά η NYK, ιδού και το μακέτο: Την παραγγελία κέρδισε το Jinling της Κίνας και όχι κάποιο Γιαπωνέζικο ναυπηγείο, η χωρητικότητα υπολογίζεται στα 7,000 αυτοκίνητα. Μέσα στην επόμενη δεκαετία η εταιρεία προτίθεται να παραγγείλει εώς και 40 τέτοια πλοία σε αντικατάσταση του υπάρχοντος στόλου. Ο στόχος είναι η μείωση των εκπομπών ρύπων της στο μισό, μέχρι το 2050.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 20, 2021 Posted February 20, 2021 Το Ro-Ro Carrier Columbia Highway (ΙΜΟ Νο: 9442873) έχει ναυπηγηθεί το 2008 στο ναυπηγείο Imabari Shipbuilding Co., Ltd στο Marugame της Ιαπωνίας (Yard No: 1472) και ανήκει στην SHOEI KISEN KK. Το πλοίο έχει μήκος 199.97 μέτρα, πλάτος 32,26 μέτρα, χωρητικότητα 6237 ΙΧ και φοράει μια κύρια μηχανή Kobe Diesel Co (13.260 KW), που του δίνει μέγιστη ταχύτητα 19,90 κόμβων.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 21, 2021 Posted February 21, 2021 Το Ro-Ro Carrier United Spirit (ΙΜΟ Νο: 9185047) έχει ναυπηγηθεί το 2000 στο ναυπηγείο Shin Kurushima Toyohashi Shipbuilding στο Toyohashi της Ιαπωνίας (Yard No: 3495) και ανήκει στην NISSAN MOTOR CAR CARRIER. Το United Spirit έχει μήκος 174.98 μέτρα, πλάτος 29,20 μέτρα, χωρητικότητα 3800 ΙΧ και φοράει μια κύρια μηχανή Kobe Diesel Co (10.591 KW), που του δίνει μέγιστη ταχύτητα 21 κόμβων.
Shippihs Posted February 28, 2021 Posted February 28, 2021 (edited) On 22/07/2019 at 3:25 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Το Ro-Ro Carrier City of Amsterdam (IMO No: 9174751) είναι ναυπηγημένο το 1999 στο ναυπηγείο Shin Kurushima Hiroshima Dockyard στη Higashihiroshima στην Ιαπωνία. Το City of Amsterdam ανήκει στην NISSAN MOTOR CAR CARRIER, έχει μήκος 99,92 μέτρα, πλάτος 20,60 μέτρα και χωρητικότητα 800 ΙΧ Αγνώριστο το κάναν οι ατιμοι.Το εύρος της μετασκευη θυμίζει Ελλάδα πριν 40 χρόνια Nurcholis.com Edited February 28, 2021 by Shippihs
Panagia Ekatontapiliani Posted March 6, 2021 Posted March 6, 2021 Το Ro-Ro Carrier Coral Leader (ΙΜΟ Νο: 9318486) έχει ναυπηγηθεί το 2006 στο ναυπηγείο Uljanik Brodogradiliste στη Pula της Κροατίας (Yard No: 465) και ανήκει στην NYK Line, αλλά δουλεύει για την United European Car Carriers AS. Το πλοίο έχει μήκος 176.00 μέτρα, πλάτος 31,10 μέτρα, χωρητικότητα 4750 ΙΧ και φοράει μια κύρια μηχανή Uljanik M.A.N. B&W 8S50MC-C (12.640 KW), που του δίνει μέγιστη ταχύτητα 20,8 κόμβων.
Petros P Posted March 11, 2021 Posted March 11, 2021 Στο κεντρικό λιμάνι ηρθε νωρίτερα το Neptune Horizon για να πάρει τα αμάξια του Hoegh Copenhagen
Panagia Ekatontapiliani Posted April 10, 2021 Posted April 10, 2021 Το Ro-Ro Carrier Liberty (ΙΜΟ Νο: 9310109) έχει ναυπηγηθεί το 2006 στο ναυπηγείο Mitsubishi Heavy Industries Nagasaki Shipyard & Machinery Works στο Nagasaki της Ιαπωνίας (Yard No: 2213) και ανήκει στην Wallenius Wilhelmsen. Το πλοίο έχει μήκος 199.99 μέτρα, πλάτος 32.26 μέτρα, χωρητικότητα 6354 ΙΧ και φοράει μια κύρια μηχανή Mitsubishi 7UECSC6OLS2 (13.240 KW), που του δίνει μέγιστη ταχύτητα 22,70 κόμβων. Προηγούμενο το όνομα είναι Topeka
Nick the Greek Posted April 10, 2021 Posted April 10, 2021 Να το και σαν Topeka στη Δραπετσώνα, Παναγία μου. Πάμε πίσω στον Ιανουάριο του 2007.
Nikos_Chania Posted April 26, 2021 Posted April 26, 2021 (edited) Η Hoegh ανακοίνωσε την νέα κλάση πλοίων Aurora με συνολικής χωρητικότητα 9100 CEUs (κομμάτια που λέμε στο χωριό), τα οποία θα είναι τα μεγαλύτερα στον κόσμο. Μοιάζει με την κλάση Horizon και θα φτάνουν περίπου στα 230μέτρα μήκος. Το πρώτο αναμένεται να παραδοθεί το 2023 ενώ το πρότζεκ είναι σύμπραξη των Xiamen Shipbuilding, DNV και Deltamarine. Θα είναι τεχνολογίας LNG με δύο δεξαμενές αλλά θα είναι και τα πρώτα στην βιομηχανία ως πλοία ammonia-ready, δηλαδή μόλις μπορέσουμε να έχουμε καύσιμα από αμμωνία σε ευρεία χρήση θα μπορούν κάλλιστα να καίνε αμμωνία αντί για LNG. Όπως και τα GG5G, έχουν μπαταρίες για μηδενικούς ρύπους στα λιμάνια και ηλιακά πάνελ. Λογικά είναι σε προσύμφωνα ακόμα μιας και δεν μαθαίνουμε το ναυπηγείο που θα χτιστούν, ούτε και πόσα σχεδιάζουν να ναυπηγήσουν, αλλά λογικά στα Xiamen θα γίνει η κατασκευή. Πληροφορίες από το shippax ΥΓ: Τι να μας πει και η NYK, ε Nick? @Nick the Greek Edited April 26, 2021 by Nikos_Chania
Nick the Greek Posted April 26, 2021 Posted April 26, 2021 LNG και NH3-ready, το πρώτο πλοίο της σειράς πρέπει να γίνει το ακριβότερο car carrier που έχει ναυπηγηθεί ποτέ..
Petros P Posted May 21, 2021 Posted May 21, 2021 Το vehicle carrier Galicia (IMO 9268409) πέρασε στο έλεγχο του Ισπανικού Ναυτικού ως Reina Ysabel A06 https://www.puentedemando.com/el-buque-logistico-ysabel-a-06-pintado-de-gris-naval/?fbclid=IwAR3mGE2DWqyT0kTos7_jFaLwGnUDjvKI_BFY0lPqqwnf1WJ_TsmqBViT-kY
Nick the Greek Posted May 25, 2021 Posted May 25, 2021 On 8/8/2020 at 8:22 PM, Nick the Greek said: Ένα ακόμη μέλος του στόλου της Hoegh Autoliners στην γκαλλερί μας, είναι το Hoegh Trotter (ΙΜΟ 9710749) που πρίν λίγες ημέρες επισκέφθηκε τον Πειραιά και ίσα-ίσα που το προλάβαμε στην αναχώρηση. Κατασκευής 2016 στο Xiamen Shipbuilding (XSI462F) με μηχανή Hyundai που του δίνει υπηρεσιακή ταχύτητα 19 κόμβων ώστε να μεταφέρει τα 8,500 αυτοκίνητα που στοιβάζονται στα 13 ντέκ φορτίου του. Να δούμε και την πλωριά άποψη του Hoegh Trotter, δεμένο στην πλαιά προβλήτα Μερτζάριο.
Nick the Greek Posted May 31, 2021 Posted May 31, 2021 On 8/16/2019 at 4:15 AM, Nick the Greek said: Γιατί ρε Παναγία μου, τι έχουν οι σκουριές δηλαδή? Δες τι αρμονικά δένουν με το χρώμα του υπόλοιπου πλοίου. Η φωτογραφία του Gran Bretagna είναι πρίν 3 χρόνια στο Salerno. Και μια πιο πρόσφατη, το Σάββατο στο Κερατσίνι. Είναι η πρώτη που το συγκεκριμένο πλοίο το βλέπουμε σε καλή εξωτερικά κατάσταση.
Nick the Greek Posted June 24, 2021 Posted June 24, 2021 Απαίσιες οι καιρικές συνθήκες αλλά δεν μπορούσα να αντισταθώ στο νεότευκτο Azul Ace (IMO 989100) να φορά τα καινούρια σινιάλα της MOL, που μεταξύ μας δεν είναι και τόσο εντυπωσιακά. Είναι στο παρθενικό του ταξίδι και για την ακρίβεια είναι μακροχρόνια ναύλωση της MOL από την Shunzan Kaiun KK που είναι οι πλοιοκτήτες. Το ναυπηγείο είναι το Shin Kurushima στο Toyohashi(3741), η μηχανή είναι MAN B&W και η χωρητικότητά του στα 7,200 κομμάτια.
Panagia Ekatontapiliani Posted July 23, 2021 Posted July 23, 2021 Το Ro-Ro Carrier Carmen (ΙΜΟ Νο: 9505027) έχει ναυπηγηθεί το 2011 στο ναυπηγείο Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering στο Geoje της Νότιας Κορέας και ανήκει στην Wallenius Wilhelmsen. Το πλοίο έχει μήκος 227.80 μέτρα, πλάτος 32.26 μέτρα, χωρητικότητα 7879 ΙΧ και φοράει μια κύρια μηχανή Doosan/MAN B&W 8S60ME-C8 (19.040 KW), που του δίνει μέγιστη ταχύτητα 22 κόμβων.
Nick the Greek Posted September 28, 2021 Posted September 28, 2021 On 9/9/2019 at 12:15 AM, Panagia Ekatontapiliani said: Το Ro Ro carrier Golden Ray (IMO No 9775816) ανατράπηκε λίγη μετά την αναχώρηση του από το λιμάνι του Brunswick στη Georgia της Αμερικής, μετά από φωτιά που ξέσπασε στο πλοίο. 4 άτομα του πληρώματος αγνοούνται μέχρι στιγμής. Σύμφωνα με δημοσίευμα της Tradewinds, το συγκεκριμένο συμβάν υπολογίζεται πως έχει βάλει το P&I Club του πλοίου σε άνοιγμα ύψους 842 εκατομμυρίων δολλαρίων, χωρίς να διευκρινίζεται αν αυτό το νούμερο περιλαμβάνει και το κόστος το σχετικό με το κύτος του πλοίου. Θεωρείται το δεύτερο πιο ακριβό συμβάν τα τελευταία χρόνια μετά το Costa Concordia.
Nick the Greek Posted May 19, 2022 Posted May 19, 2022 On 2/16/2019 at 9:12 PM, Nick the Greek said: Ένας πολύ συχνός επισκέπτης του Πειραιώς είναι το πλοιοκτησίας Grimaldi, Grande Mediterraneo(IMO 9138393) που εδώ βλέπουμε στο Κερατσίνι ενόσω κάνει οπερέσιο. Πάντοτε με το ίδιο όνομα στα 20 χρόνια της ηλικίας του, χτισμένο το 1998 για λογαριασμό της Grimaldi στα Fincantieri της Castellamare di Stabia(5988). Μηχανή Wartsila για υπηρεσιακή ταχύτητα 18.5 κόμβων. Διαθέτει 10 καταστρώματα γκαράζ και χωρητικότητα 4,650 αυτοκίνητα. Και πάλι στον Πειραιά, αυτήν τη φορά με την πλώρη πρός τα μέσα.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 19, 2022 Posted June 19, 2022 Το Ro-Ro Carrier Silver Queen (ΙΜΟ Νο: 9427398) έχει ναυπηγηθεί το 2009 στο ναυπηγείο Zhousan της Κίνας και ανήκε στην SIEM CAR CARRIERS AS. Πριν λίγους μήνες, το πλοίο μετονομάστηκε σε Silver Queen και ανήκει πλέον στη SALLAUM Lines DMCC. Το Silver Queen έχει μήκος 183.01 μέτρα, πλάτος 32,17 μέτρα και φοράει μια κύρια μηχανή MAN B&W 9S50MC-C (14.220 KW). Προηγούμενα του ονόματα είναι CSAV Rio Itata, Paganino και Siem Plato
Nick the Greek Posted July 24, 2022 Posted July 24, 2022 Ένα ωραίο combi carrier του Grimaldi που απασχολείται στη γραμμή της Βορείου Ευρώπης με τη Δυτική Αφρική, γι αυτό και δεν το βλέπουμε εν Ελλάδι. Είναι το ΙΜΟ 9465382 άρα δηλαδή το Grande Costa d' Avorio(Ακτή Ελεφαντοστού) που το βλέπουμε δεμένο στην Valencia. To 2011 είναι το έτος κατασκευής του στο Uljanik Brodogradiliste(483) στην Pula της Κροατίας. Μία μηχανή MAN B&W και υπηρεσιακή 21 κόμβων, ταχύτητα που πρέπει να έχει χρόνια να πιάσει. Είναι 211 μέτρα μήκος και μια χοντρική συνδυαστική του μεταφορική ικανότητα είναι τα 800 TEU μαζί με 2 χιλιάδες αυτοκίνητα.
Nick the Greek Posted October 7, 2022 Posted October 7, 2022 On 9/24/2022 at 10:06 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Το Ro-Ro Bouzas (IMO No: 9249996) έχει ναυπηγηθεί το 2002 στο ναυπηγείο Hijos de J. Barreras (Yard No: 1592) και ανήκει στη Flota Suardiaz SL. Το πλοίο έχει μήκος 141,88 μέτρα, πλάτος 21,00 μέτρα και φοράει 2 κύριες μηχανές MAN B&W 40/54 (17662 BHP), που του δίνουν ταχύτητα 18.5 κόμβους. On 9/24/2022 at 11:29 PM, Petros P said: Ναυλωμένο από την MCCL, βέβαια σπάνια θα μας έρχεται αν ξαναέρθει Το πλοίο μέχρι το περασμένο καλοκαίρι, έκανε το εβδομαδιαίο roro δρομολόγιο της Flota από τα Κανάρια στην Βαρκελώνη(επιφυλάσσομαι για φωτο). Και για μένα ήταν μια έκπληξη να το συναντήσουμε στον Πειραιά, μάλιστα σε ναύλωση από την MCCL. Το κουβάρι όμως αρχίζει να ξετυλίγεται. Πρίν 2 μέρες εμφανίστηκε ένα τρομερά ενδιαφέρον άρθρο στην ηλεκτρονικιά έκδοση της Tradewinds που ανέφερε πως εξ' αιτίας της μεγάλης έλλειψης χωρητικότητας στον τομέα των PCTC(pure car/truck carriers), ελληνιστί αυτοκινητάδικα. Αυτό ώθησε τις μεγάλες εταιρείες μεταφοράς αυτοκινήτων να αρχίσουν να ναυλώνουν τοννάζ είτε από κανονικά ρορό όπως το Bouzas, είτε con-ro όπως αυτό αλλά και αυτό. Πιο συγκεκριμένα η Tradewinds αναφέρει πως η Hyundai Glovis ναύλωσε από την Grimaldi το Grande Abidjan με ναύλο που αγγίζει τα 100 χιλιάδες δολλάρια ημερισίως. Την ίδια στιγμή η Liberty αγόρασε το Jolly Diamante από την Linea Messina/MSC για 27 εκατομμύρια δολλάρια. Αυτό μάλλον εξηγεί και τη ναύλωση του Bouzas αλλά και την απασχόληση μονάδων του στόλου της Grimaldi όπως το Eurocargo Bari(έκανε Αλεξάνδρεια - Πάτρα - Σαλέρνο - Μπρίστολ) αλλά και το Eurocargo Valencia. Υπάρχουν διάφορα σχετικά άρθρα στο ναυτιλιακό τύπο σήμερα αλλά το οριτζινάλε νομίζω είναι της Tradewinds, τα άλλα είναι clopyright με χρονοκαθυστέρηση. Η VesselsValue προβλέπει μέσο όρο ημερησίου ναύλου για μοντέρνα PCTC των 6,500 αυτοκινήτων περί των 125,000 δολλαρίων για το 2023.
Nick the Greek Posted November 11, 2022 Posted November 11, 2022 Τζιτζιρίζει η αγορά των PCTCs. Σύμφωνα με δημοσίευμα της Tradewinds το Viking Bravery(6,700 CEU) ναυλώθηκε με παράδοση τον Ιούλιο του 2023 για μια πενταετία με συνολικό αντίτιμο περίπου 118 εκατομμυρίων δολλαρίων. Αυτό σε ημερήσιο ναύλο μεταφράζεται σε σχεδόν USD 65,000, στην πραγματικότητα βέβαια υπάρχει κλιμάκωση στη συμφωνία. Υπάρχει και επιλογή του ναυλωτή να επεκτείνει την συμφωνία για άλλα 3 χρόνια πέρα των 5 με ημερήσιο ναύλο 48 χιλιάδες δολλάρια την ημέρα. Καταλαβαίνετε για τι λεφτά μιλάμε. Όπως έχουμε ξαναπεί, η ακτοπλοία είναι ψιλικατζίδικο.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 6, 2023 Posted February 6, 2023 Στο Ah Shin (IMO No: 9177430) ξέσπασε φωτιά ανοικτά του Βιετνάμ. Πριν 5-6 χρόνια μας είχε απασχολήσει όταν είχε ναυλωθεί από την MCCL με το όνομα Perseus Liberty.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now