Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

της κακομοιρας.

σημερα το λιμενικο, μετα απο παρεμβαση εισαγγελεα, συνελαβε το δημαρχο, τον αρμοδιο αντιδημαρχο και εναν δημοτικο υπαλληλο για φθορα δημοσιας περιουσιας, την ωρα που συνεχιζαν το ξηλωμα του κιγκλιδωματος. ο αντιδημαρχο και ο δημοτικος υπαλληλος προσχηχθησαν στον εισαγγελεα για να τους απαγγελθουν κατηγοριες.

νωριτερα ειχε ανακοινωθει οτι ξηλωνονται απο το δσ του ολπα ο προεδρος γιωργος ζεππατος και το μελος νικος τζανακος. ο λογος ειναι οτι εχουν ταχθει υπερ της μεταβιβασης στο δημο ενος μερους της παραλιακης ζωνης (ο τζανακος ειναι πρωην αντιδημαρχος και πρωτοστατει σε μια επιτροπη πολιτων που κουμανταρουν διαφοροοι "πρωην", η οποια επιδιωκει την αποδοση του παραλιακου μετωπου στην πολη. ο διευθυνων συμβουλος θα ασκει και καθηκοντα προεδρου. ο αντικαταστατης του τζανακου αρνηθηκε τη θεση.

o δημαρχος και οι υπολοιποι λενε οτι τους καλυπτει η αποφαση του δημοτικου συμβουλιου για ανοιγμα του θαλασσιου μετωπου και τα χωνουν στην κυβερνηση οτι κωλυσσιεργει.

εννοειται οτι το καθε δημοτικο συμβουλιο δεν μπορει να καταλαμβανει περιουσια του δημοσιου. η ουσια ειναι οτι μετα απο μια περιοδο υποσχεσεων (κυριως απο την κυβερνηση παπανδρεου) οτι θα αποδοθουν στο δημο 3,5 απο τα 7χλμ θαλασσιου μετωπου πρυτανευει τελικα η λογικη. η λογικη λεει οτι ο δημος δεν μπορει να κανει ουτε τα στοιχειωδη (να μαζευει τα σκουπιδια) και οτι αν παει στο δημο το παλιο λιμανι θα εχει την τυχη πολλων δημοτικων κτιριων που ρημαζουν.

επειδη αργα ή γρηγορα ο ολπα θα ιδιωτικοποιηθει, εκεινο που πρεπει να γινει ειναι να καθορισθει ο συντελεστης δομησης και η χρηση γης στο παλιο λιμανι (απο γουναρη μεχρι καρολου) για να μη δουμε τριωροφα στην αγιου νικολαου

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 523
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

μετα απο πολλες κωλοτουμπες, συλληψεις και αναβολες, υπογραφτηκε το συμφωνητικο παραχωρησης απο τον ολπα στο Δημο 3,5 χλμ θαλασσιου μετωπου (απο την αγιου νικολαου μεχρι το αλσος μετα τον αγιο ανΔρεα και απο το θεατρακι μεχρι το μειλιχο. το χειμαρο μετα τον ιστιοπλοικο. το παλιο λιμανι απο την αγιου νικολαου ως και το 16 παραμενει στον ολπα).

οι υποστηρικτες του Δημαρχου το παρουσιαζουν σαν θριαμβο, αλλα Δεν ειναι παρα το πρωτο βημα. Δεν μεταβιβαζεται για την ωρα στο Δημο, αλλα παραχωρειται η χρηση του.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Αναδείχθηκε προσωρινός μειοδότης για τα έργα στο νεο λιμάνι της Πάτρας
εγινε η οριστικη αναδειξη του αναδοχου. σε 44 μηνες απο την υπογραφη θα εχει ολοκληρωθει το εργο (5η θεση, επεκταση κυματοθραυστη και χερσαια εργα).
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

η υπογραφη θα γινει τις επομενες μερες. τρεχουν ομως καποια προκαταρτικα (δεν ξερω σε ποιο κονδυλι υπαγονται), οπως το σκεπασμα των εκβολων του διακονιαρη, μπαζωμα βορειως του νεου λιμανιου αλλα και προς τη νοτια χερσαια εισοδο.

Link to comment
Share on other sites

Μελι εσταζε ο στομας του ισχυρου ανδρα του ΟΛΠΑ, για τον κυρ-Μανωλη.

ο κ.Πλατυκωστας αφου εκανε μια αναφορα στα εργα που ειναι σε εξελιξη ή που επικεινται στο λιμανι (επεκταση, ανισοπεδος κομβος παραγλαυκειων, εξωτερικη περιφραξη κ.α. που εχουμε δει παλιοτερα), εκλεισε το ματι στον Ιταλο για ενισχυση της παρουσιας του ομιλου στην Πατρα. ειπε οτι στοχος ειναι το λιμανι να ενταχθει και να παραμεινει στο δικτυο Motorways of the Seas, εξηρε τη σημασια του θαλασσιου αξονα ιονιου αδριατικης και ειπε οτι μαζι με το ΕΜΠ υλοποιουν (χρηματοδοτουν κιολας?) μελετη σκοπιμοτητας/βιωσιμοτητας της θαλασσιας συνδεσης της πατρας και της ηγουμενιτσας με λιμανια της ανατολικης αδριατικης (σπιτ, ντουμπροβνικ, ριεκα, δυρραχειο, μπαρ κλπ).

που εγιναν ολα αυτα; μα σε αζμπετε που διοργανωθηκε στο Sorrento, επι τη ευκαιρια της εναρξης της παρουσιας του ομιλου Grimaldi στη γραμμη του Brindisi.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

ο δημος πεζοδρομει το κομματι γουναρη-αγιου νικολαου (θεσεις 1-4) του παλιου λιμανιου, εν μεσω αντιδρασεων του ΟΛΠΑ και του εμπορικου κοσμου.

προκειται για το κομματι που εχει παραχωρηθει προσωρινα στο δημο

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

γινονται εντατικες εργασιες στον περιγυρο του "φαρου" στη νοτία εισοδο του παλιου λιμανιου. υποθετω οτι εχει ανατεθει παλι η λειτουργια της καφετεριας

Link to comment
Share on other sites

Εδώ και λίγο καιρό εγκαινιάστηκε το τρίτο "Φαρίνα" της πόλης, το "Φαρίνα porto". Βρίσκεται πάνω από τον επιβατικό σταθμό του νέου λιμένα, προσφέρει τα γνωστά αρτοσκευάσματα της αλυσίδας, φρέσκες σαλάτες, καφέ, ποικιλίες και μπύρα με θέα τον Πατραϊκό και τα πλοία που φιλοξενεί το λιμάνι.

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

προχωρανε οι εργασιες για την κατασκευη του ανισοπεδου κομβου που θα συνδεει την νοτια εισοδο του νεου λιμανιου με τις παραγλαυκιες οδους (και κατα συνεπεια και με την περιμετρικη στον κομβο γλαυκου), ενω μεχρι το τελος του φθινοπωρου θα ανοιξει παλι ο κομβος εγλυκαδας της περιμετρικης και η καθετη συνδετηρια οδος που θα βγαζει στη βορεια εισοδο (μονο εξοδος για την ωρα) του νεου λιμανιου. προχωρουν και τα μπαζωματα για την επεκταση, παρολο που δεν εχει εγκατασταθει τυπικα ο αναδοχος ακομη (θα γινει εντος των ημερων)

εννοειται οτι ολο το συναφι των afganionians και λοιπων κεντροασιατικων πληθυσμων εχει μαζευτει περιξ του νεου λιμανιου, ενω λιμενικοι και αστυνομικοι (εντος οι μεν εκτος οι δε) περιπολουν με δικυκλα

Link to comment
Share on other sites

Σημερα, εξαιτιας τον εργων που εκτελουνται στην Ηρωων Πολυτεχνειου, η βραδυνη αφιξη του βαποριου απο Κεφαλλονια συνδυαστηκε απο μικρο κυκλοφοριακο κομφουζιο. Τα οργανα της τροχαιας εδιναν προτεραιοτητα στα αφιχθεντα οχηματα με αποτελεσμα οσα αυτοκινητα προσπαθουσαν να μπουν στο κεντρο απο την Ηρ. Πολυτεχνειου να πέσουν σε ενα απιστευτο μποτιλιαρισμα και αναμονες τουλαχ. 15'.

Ποσο δυσκολο ειναι τα αφιχθεντα οχηματα να διοχετευονται στην Πυλη της Γουναρη, αρχικα, και μετα σε αλλους προορισμους, απο οδο Κορινθου και Καλαβρύτων?

θελει ιδιαιτερη σοφια;;;;

Μ

Link to comment
Share on other sites

εδω και κατι μερες τα φωτα στο μωλο της αγιου νικολαου ειναι μονιμως σβηστα (ευτυχως που ειναι και η καφετερια και υπαρχει λιγο φως).

βλαβη ή καψονι του ΟΛΠΑ στο Δημο (που ως γνωστον του εχει παραχωρηθει η χρηση του μωλου).

Link to comment
Share on other sites

Δεν μεταβιβαζεται για την ωρα στο Δημο, αλλα παραχωρειται η χρηση του.

αλλου θα μεταβιβαστει, μιας και o OΛΠΑ ειναι στο top 20 των προς ιδιωτικοποιηση εταιρειων δημοσιου ενδιαφεροντος

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

στην πατρα στο νεο λιμανι τα εργα προχωρανε. μπαζωνονται οι εκβολες του διακονιαρη (προς βορρα) και ενισχυεται το εδαφος με σιδηροδοκους, ενω νοτια απο τις θεσιες προσβασεις παραλληλα με το δρομο γινονται εργασιες απο μια δραγα. πιο κατω προς νοτο μπαζωνεται και αλλο ο χωρος.

δεν εχω δει καπου το σχεδιο της επεκτασης, αλλα απο οτι φαινεται η πεμπτη θεση θα γινει προς νοτο (και οχι προς βορρα), ενω προς βορρα θα μεγαλωσει η υφισταμενη πρωτη θεση.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

τα εργα στο νοτιο λιμανι της πατρας πρεπει να ειναι απο τα ελαχιστα δημοσια εργα που προχωρουν εκτος αθηνων και θεσσαλονικης.

συνεχιζεται το μπαζωμα βορεια της πρωτης θεσης, δυο δραγες δουλευουν νοτια της τεταρτης θεσης (εκει που θα κατασκευαστει η επιπλεον θεση), ενω προχωρουν τα εργα κατασκευης του ανισοπεδου κομβου που θα συνδεει το λιμανι με την παραγλαυκια οδο που οδηγει στην περιμετρικη (ειναι ορατη η προοδος). γενικως ο χωρος νοτιως της τεταρτης θεσης θα αλλαξει μορφη.

εδω και καποιες εβδομαδες εχει ξαναανοιξει η καφετερια στο φαρο στη νοτία του βορειου λιμανιου (απεναντι απο τον αγιο ανδρεα). ειχε κλεισει μερικα χρονια λογω των σομαλων που διανυκτερευαν στο παρκο. τωρα ο χωρος εχει καθαρισει, η καφετερια λειτουργει ενω εχει ανακαινισθει και η παιδικη χαρα

Edited by proud_ionian
ορθογραφια
Link to comment
Share on other sites

αυτα που λεει για τα γεωλογικα του βυθου ισχυουν, εχει γινει θεμα και παλιοτερα απο τους μηχανικους κλπ. για τον κυματοθραυστη δεν το εχω προσεξει, αλλα η φωτο αρκει

Link to comment
Share on other sites

Καλα αυτο το λιμανι οσο υπεροχο κι αν εγινε(κατα την αποψη μου ειναι το μονο πραγματικο λιμανι σε ολη τη χωρα),αλλο τοσο χρονο με το χρονο θα αποδειχθει οτι στον χωρο που εγινε ηταν πεταμενα λεφτα.

Για οσους θελουν να ψαξουν περισσοτερο το θεμα εδω υπαρχει κατι πολυ κατατοπιστικο. ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Φτάνουμε Πάτρα η μαρίνα δεν υπήρχε οπότε μπήκαμε στο λιμανι...

η μαρινα υπηρχε, απλα ηταν μικροτερη σε εκταση και δεν ειχε διαμορφωθει ο χωρος απο τη βορεια προβλητα (16-18) μεχρι τη μαρινα (θεατρακι κλπ)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

η εφημεριδα πελοποννησος, διοργανωσε προσφατα στην αθηνα, ημεριδα για το μελλον του λιμανιου και τη σχεση του με την πολη. (ιδιωτικοποιηθει ολο; θα παει το παλιο στο δημο κλπ)

θα θυμαστε οτι περσυ (διαβαστε παλιοτερα ποστ σε αυτο το θεμα) παραχωρηθηκε στο δημο η χρηση ενος μικρος τμηματος του παλιου λιμανιου (απο το παλιο λιμεναρχειο ως την αγιου νικολαου).

στην ημεριδα ο Γενικος Γραμματεας του ΥΝΑ (Ναυτιλιας και Αιγαιου) και ο επικεφαλης του ΟΛΠΑ ειπαν ξεκαθαρα οτι η "παραχωρηση" δεν εχει καμια νομικη ισχυ. ολη η λιμενικη ζωνη ανηκει στον ΟΛΠΑ και ο ΟΛΠΑ στο ΤΑΙΠΕΔ (ταμειο εκποιησεως κλπ).

η ειδηση απασχολει ολα τα τοπικα ΜΜΕ (εντυπα και ηλεκτρονικα)

οσοι ξερετε το σκαγιοπουλειο και το αρσακειο (ανηκουν στο δημο και ρημαζουν) ή την αγορα αργυρη πανω απο τα κτελ (μετα απο χρονια εγκαταλειψης, εγινε μια πολυδαπανη ανακατασκευη, αλλα παραμενει ενας κλειστος... πολυχωρος) ειμαι σιγουρος οτι δεν θα θελατε ο δημος (οι ανθρωποι που τον διοικουν ή φιλοδοξουν να τον διοικησουν) να κουμανταρει το λιμανι.

εννοειται οτι πρεπει να μπουν οροι οσον αφορα τη δομηση και τη χρηση γης σε καποια κομματια του παλιου λιμανιου

Edited by proud_ionian
ΥΝΑ οχι ΥΕΝ
Link to comment
Share on other sites

ο ΓΓ του ΥΝΑ Μουτζουρης επανηλθε στο θεμα με ανακοινωση του. Αφου λεει διαφορα μελισταλαχτα περι τοπικης αυτοδιοικησης και συνεργασιας με το υπουργειο, επικαλειται μια σειρα ανακοινωσεων και γνωμοδοτησεων υπηρεσιακων παραγοντων για το θεμα και ξαναλεει οτι ΔΕΝ προβλεπεται απο το νομο η παραχωρηση λιμενικης εκτασης σε ΟΤΑ. η παραχωρηση εκτασεως του ΟΛΠΑ στο Δημο Πατρεων δεν καλυπτεται νομικα και αυτο πρεπει να διευθετηθει.

με αλλα λογια το προσυμφωνο παραχωρησης δεν εχει νομικη ισχυ, το λιμανι ανηκει ηδη στο ΤΑΙΠΕΔ, αρα καλα κρασά ;)

ΥΓ: ενας σεμνος επικηδειος

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Λογικα ολα αυτα οταν πριν απο ενα μηνα ο ομιλος του Βαγγελη Μυτιληναιου εκδηλωσε το ενδιαφερον του για την αξιοποιηση αυτου ακριβως τους τμηματος που ζηταει ο δημος δηλαδη Γουναρη-Αγ.Νικολαου. ;)

Ο επιχειρηματίας Ευάγγελος Μυτιληναίος εκδήλωσε ενδιαφέρον, σύμφωνα με πληροφορίες, για την αξιοποίηση του λιμενικού χώρου της Πάτρας από το ύψος της Γούναρη μέχρι την Αγ. Νικολάου.

Σύμφωνα με ασφαλείς πηγές, ο πρόεδρος του Δ.Σ. του Ομίλου Επιχειρήσεων "ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ Α.Ε." είχε διαδοχικές συναντήσεις προ ημερών στην Πάτρα με δημοτικούς παράγοντες, στους οποίους γνωστοποίησε αφενός το ενδιαφέρον του και αφετέρου τον ολοκληρωμένο σχεδιασμό του για την εκμετάλλευση του εν λόγω τμήματος της λιμενικής ζώνης.

Με άλλα λόγια, ο κ. Μυτιληναίος διαθέτει ολοκληρωμένη μελέτη και είναι καθ' όλα έτοιμος να αναλάβει τον λιμενικό χώρο στοχεύοντας στην καλύτερη δυνατή αξιοποίησή του.

in.gr

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Υπουργείο Ναυτιλίας: Διευκρινίσεις για το λιμάνι της Πάτρας

Σχετικά με την παραχώρηση χώρου της Ζώνης Λιμένα Πάτρας από τον Οργανισμό Λιμένα Πάτρας Α.Ε. στον Δήμο Πατρέων, η Γενική Γραμματεία Λιμένων και Λιμενικής Πολιτικής(Γ.Γ.Λ.Λ.Π) του Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου (ΥΝΑ), διευκρινίζει τα ακόλουθα:
 
1. Είναι γνωστή η επιθυμία και επιδίωξη του ΥΝΑ για επίτευξη συνεργασίας και αγαστών σχέσεων, στα πλαίσια πάντοτε της νομιμότητας, μεταξύ των ΟΤΑ, των τοπικών κοινωνιών και των διοικήσεων των λιμένων της χώρας προς όφελος του κοινωνικού συνόλου.
2. Ήδη, από τις 13.3.2012, ο τότε Γ.Γ.Λ.Λ.Π τόνιζε, σε έγγραφό του προς όλους τους Οργανισμούς Λιμένωντης χώρας και προς τον Οργανισμό Λιμένος Πατρών (Ο.Λ.ΠΑ.), ότι η απόδοση τμημάτων της χερσαίας ζώνης λιμένα σε ΟΤΑ δεν καλύπτεται από την κείμενη νομοθεσία και βρίσκεται εκτός ισχύοντος νομοθετικού πλαισίου.
 
3. Κατά την επιτόπια επίσκεψή του στο λιμένα Πατρών και το Δήμο Πατρέων στις 10.10.2012, ο Γενικός Γραμματέας Λιμένων και Λιμενικής Πολιτικής, καθηγητής Κωνσταντίνος Μουτζούρης, είχε τονίσει την αναγκαιότητα νομιμοποιήσεως του θέματος της παραχωρήσεως χώρου από τον Ο.Λ.ΠΑ στον Δήμο Πατρέων, η οποία είχε γίνει τον Ιανουάριο του 2012.
4. Mε νεώτερο έγγραφό της προς τον Ο.Λ.ΠΑ στις 30.10.2012, η Γενική Γραμματεία Λιμένων και Λιμενικής Πολιτικής επανήλθε στην τήρηση των νομίμων προϋποθέσεων στο ίδιο θέμα, στα πλαίσια της χρηστής διοικήσεως, για την εξυπηρέτηση του δημοσίου συμφέροντος.
 
Aπο τις ypodomes
Link to comment
Share on other sites

σε απλα ελληνικα: το λιμανι της πατρας και ολη η λιμενικη ζωνη απο, τον μειλιχο ως περα απο τον γλαυκο στην παραλια του μουρτά, ανηκει στον ΟΛΠΑ και ο ΟΛΠΑ πλεον ανηκει στο ΤΑΙΠΕΔ. για την ακριβεια ο ΟΛΠΑ/ΤΑΕΙΠΕΔ εχει την εκμεταλλευση του θαλασσιου μετωπου της πατρας (κοντα στα 7χλμ) ως το 2060.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...