proud_ionian Posted December 7, 2018 Author Posted December 7, 2018 (edited) το βασικο προβλημα ειναι οτι η Πατρα κατα πλειοψηφια, σαν κοινωνια (πολιτες, φορεις, συλλογοι, αιρετοι), εχουν νοοτροπια διοικητικης πολης και εχουν γυρισμενη την πλατη και στο λιμανι και στη θαλασσα και σε οτιδηποτε αλλο περα απο καφετερια, γκαρσονιερα για νοικιασμα και διπλοπαρκαρισμα στο κεντρο για να δουν το αμαξι μου. ειναι περιττος προβληματισμος. δεν ειναι τυχαιοι οι δημαρχοι και οι νομαρχες που βγαινουν. αν ηταν αλλιως, θα ειχε γινει η αθηνων πατρων απο χρονια, θα υπηρχε εδω και χρονια συγχρονη σιδηροδρομικη γραμμη που να συνδεει οχι μονο το νεο λιμανι με τον πειραια, αλλα και την ΒΙ.ΠΕ Πατρων. θα λειτουργουσε επισης ο αραξος σαν πολιτικο αεροδρομιο, με συγκοινωνια που να εχει ανταποκριση με τις πτησεις, θα ειχε γινει νεος βιολογικος, ωστε να μην πεφτει το 40% των λαχταριστων και μυρωδατων αστικων λυματων στη θαλασσα (σκατα κοινως, με το συμπαθειο) και δεν θα μπλοκαραν οποιοδηποτε εργο υποδομης (νεοι αστικοι δρομοι, το τραινο κλπ) διαφοροι συλλογοι συνταξιουχων εκπαιδευτικων και αεργων Edited December 7, 2018 by proud_ionian
proud_ionian Posted December 24, 2018 Author Posted December 24, 2018 On 10/5/2018 at 10:46 PM, proud_ionian said: η αγιου νικολαου ειναι μονιμως (αναρχος) χωρος σταθμευσης του καθε πικραμενου. ενδεικτικα μια φωτο απο το tempo24 το χειροτερο ειναι οτι υπαρχουν καφροι που θεωρουν φυσιολογικο το γεγονος, παρολο που υπαρχουν τα δημοτικα parking στον αγιο ανδρεα και βορεια μετα τον ιστιοπλοϊκο, ενω την ιδια στιγμη σκουζουν, που το κεφαλονια δενει στην καρολου (10 ραμπα). αυτο που βλεπετε στη φωτο ειναι μια νορμαλ καθημερινοτητα. παρασκευες απογευμα και σαββατα γινεται του κουτρουλη ο γαμος για αλλη μια φορα, εληφθησαν μετρα για το παρκαρισμα στο μωλο. μεχρι την επομενη φορα που θα χαθει η μπαλα
proud_ionian Posted February 9, 2019 Author Posted February 9, 2019 On 2/8/2019 at 4:08 PM, .voyager said: λόγω κάποιων ελέγχων το λιμενικού στη Νότια, εψαχναν την κοκκινη τσαμαδουρα, που πηρε δρομο μεσοβδομαδα με τον καιρο.
proud_ionian Posted April 8, 2019 Author Posted April 8, 2019 εκβαθυνσεις και νεοι προσκρουστηρες, στη βορεια λεκανη του παλιου λιμανιου
proud_ionian Posted April 21, 2019 Author Posted April 21, 2019 On 2/9/2019 at 6:21 PM, proud_ionian said: εψαχναν την κοκκινη τσαμαδουρα, που πηρε δρομο μεσοβδομαδα με τον καιρο. η παλια και η καινουργια, που θυμιζει κορινα σε αυτοκινητοδρομο
proud_ionian Posted June 6, 2019 Author Posted June 6, 2019 βολτα με drone, πανω απο τη μαρινα και το παλιο λιμανι
proud_ionian Posted October 20, 2019 Author Posted October 20, 2019 στα ορια του νοτιου λιμανιου, τοποθετηθηκε κυματογραφος. αρμοδιος φορες η Περιφερεια Δυτικης Ελλαδος, στα πλαισια του προγραμματος TRITON, που αφορα την παρακολουθηση της διαβρωσης των ακτων κα την προστασια των οικοσυστηματων που πληττονται. απο το tempo24 το λινκ
proud_ionian Posted November 27, 2019 Author Posted November 27, 2019 ο νεος τσέος (CEO) του ΟΛΠΑ, συναντηθηκε με τον γενικο γραμματεα υποδομων και ανταλλαξαν ευχες και προσευχες για το μελλον του λιμανιου. Quote ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ο.Λ.ΠΑ. ΑΕ επεσήμανε ότι για να περάσει το Λιμάνι της Πάτρας στη νέα εποχή και να διεκδικήσει τον ρόλο που του αξίζει στην εθνική ναυτιλιακή και λιμενική πολιτική, θα πρέπει να κατασκευαστεί το εμπορικό τμήμα του.
proud_ionian Posted December 5, 2019 Author Posted December 5, 2019 στην πατρα ηταν ο υπουργος χτες, για να μιλησει σε εκδηλωση της ΟΝΝΕΔ, που εγινε στο λιμανι. ειπε αρκετα για καθε λιμανι θα γινει χωριστη μελετη, για τις δυνατοτητες που υπαρχουν για να αξιοποιηθει και πως. μετα θα γινει διεθνης διαγωνισμος για την πωληση με συγκεκριμενα χαρακτηριστηκα το λιμανι της πατρας, για να αναπτυχθει πρεπει να εστιασει στα container και για να αναπτυχθει σε αυτον τον τομεα, πρεπει να συνδεθει το νεο λιμανι με τον σιδηροδρομο χωρις καθυστερηση (καρφι, για οσους - το μεγαλυτερο μερος των πατρινων - ζητουν υπογειοποιηση της σιδ.γραμμης). πρεπει αμεσα να προχωρησει η μοναδα εκφορτωσης αποθηκευσης LNG (υπαρχουν πολλες αντιδρασεις, στο ενδεχομενο κατασκευης στο νεο λιμανι. αντιπροτεινεται jetty κοντα στη ΒΙΠΕ, για να μην ειναι μεσα στον αστικο ιστο) για το yachting θα υπαρξουν αλλαγες στο θεσμικο πλαισιο, που θα πιανουν και την πατρα
proud_ionian Posted December 9, 2019 Author Posted December 9, 2019 το thebest εχει εναν συγκεντρωτικο πινακα ,με στοιχεια απο την κινηση του λιμανιου απο το 2003 ως το 2018 η βουτια ειναι τεραστια και οφειλεται σε δυο λογους. στην οικονομικη κριση και στη λειτουργια των νεω οδικων δικτυων. της εγνατιας (κυριως) και της ιονιας. στα δρομολογια εσωτερικου, δειτε τις χρονιες που δεν λειτουργησε καθολου το ΠΣΙ.
Nereus Posted December 9, 2019 Posted December 9, 2019 (edited) Τεράστια βουτιά στους επιβάτες εξωτερικου (από 1.3 εκατ σχεδόν το 2003 500+ κάτι χιλιάδες το 2018..) και τα φορτηγά εξωτερικου (από 230 χιλιάδες σχεδόν το 2003 στις 116 χιλιάδες το 2018) Πέρα από αυτά που αναφέρεις για τους οδικούς άξονες που το καταλαβαίνω για τους επιβάτες κλπ εσωτερικού στο εξωτερικο γιατι άραγε τόσο μεγάλη πτώση? Εγώ θα πόνταρα στη Cosco και το terminal του Πειραιά πέρα από άλλους παράγοντες. Όπως και να έχει είναι μεγάλη απαξιωση Edited December 9, 2019 by Nereus
proud_ionian Posted December 9, 2019 Author Posted December 9, 2019 η εγνατια εχει παιρξει μεγαλο ρολο, καθως τα φορτηγα Β.Ελλαδας, Βουλγαριας και Τουρκιας, δεν ερχονται πια απο Πατρα. Το ιδιο ισχυει για την Τουρκικη διασπορα που ερχεται τα καλοκαιρια, οπως και για τους camperαδες τουριστες. πατρα ερχεται οτι εχει προορισμο νοτια ελλαδα και κρητη. οσο τιμολογουνται το ιδιο πατρα και ηγουμενιτσα, τα φορτηγα για Αθηνα και Κρητη θα ερχονται Πατρα. αλλος παραγοντας ειναι η μεγαλη μειωση της οικοδομικης δραστηριοτητας. παλιοτερα ερχονταν δεκαδες τα φορτηγα με οικοδομικα υλικα, εξοπλισμο ξενοδοχειων και οικιων κλπ) τους επιβατες τους εχει σαρωσει το αεροπλανο εκτος ferries & roro υπαρχουν 4-5 προσεγγισεις το μηνα, μικρων bulk carriers & product tankers, που καλυπτουν δυο συγκεκριμενες βιομηχανιες στη ΒΙ.ΠΕ υπαρχει την τελευταια τριετια μια μικρη ανακαμψη, κυριως στα ασυνοδευτα φορτια, που την εχει καρπωθει κυριως ο Grimaldi & η DFDS.
proud_ionian Posted December 12, 2019 Author Posted December 12, 2019 αφιερωμα στη διοικηση του ΟΛΠΑ εχει σημερα το Documento
proud_ionian Posted December 26, 2019 Author Posted December 26, 2019 On 8/4/2017 at 6:15 PM, Ariadne said: Σοβαρά; Έπεσε από μόνο του με νεκρό; Καλά, τρελαθήκαμε τελείως; Δεν ξέρανε πόσο επικίνδυνο είναι; Ποιος αναλαμβάνει τις ευθύνες; On 8/4/2017 at 6:53 PM, proud_ionian said: επρεπε να ειχε κατεδαφιστει απο το 2008, με τα το σεισμο της 08.06.2008 και αυτο και το αλλο στεγαστρο στο 10 στο εναπομειναν στεγαστρο στη θεση 10 γινεται συντηρηση. αφαιρουνται τα φυλλα αμιαντοτσιμεντου και ενισχυεται ο φερων σκελετος
proud_ionian Posted December 28, 2019 Author Posted December 28, 2019 στην παρακατω φωτο με τα ρυμουλκα, μπορειτε να παρετε μια μυρωδια των εργασιων στο στεγαστρο
proud_ionian Posted February 9, 2020 Author Posted February 9, 2020 μετα απο πολλες αμφιταλαντευσεις, ο δημος πατρεων, καταληγει και αυτος στη λυση της κατεδαφισης του παλιου κτηριου υπηρεσιων λιμενα. προκειται για το παλιο λιμεναρχειο/τελωνειο στον "γαλλικο μωλο" (γουναρη και οθωνος αμαλιας) που τα τελευταια χρονια "φιλοξενει" συμπολιτες μας απο την κεντρικη ασια.
proud_ionian Posted February 23, 2020 Author Posted February 23, 2020 εκτακτα μετρα στα λιμανια της πατρας και της ηγουμενιτσας, λογω της εξαπλωσης του κορωναϊου στην ιταλια
proud_ionian Posted March 15, 2020 Author Posted March 15, 2020 On 12/7/2018 at 10:21 PM, proud_ionian said: να μην πεφτει το 40% των λαχταριστων και μυρωδατων αστικων λυματων στη θαλασσα (σκατα κοινως, με το συμπαθειο) και για του λογου το αληθες, η αποληξη ενος, απο τους καμια δεκαρια + αγωγους που συνεχως αμολανε σκατα στον πατραικο, σε ολο το μηκος του θαλασσιου μετωπου της πατρας (απο το καρναγιο πριν τη μαρινα βορεια, ως τον κομβο του γλυκου, την εξοδο του νεου λιμανιου προς την εθνικη οδο, νοτια) καλη μας ορεξη
proud_ionian Posted May 25, 2020 Author Posted May 25, 2020 On 2/5/2017 at 1:30 AM, proud_ionian said: ουτε η πρωτη θεση μεγαλωσε, η πρωτη θεση, οπως εχουμε αναφερει πολλες φορες, ειναι... κοντη. ειναι λιγοτερο απο 170m, με αποτελεσμα τα περισσοτερα απο τα ferries της αδριατικης να περισσευουν πανω απο 25 μετρα και οι πλωριοι καβοι να "καλουν" καταπρυμα. μετα απο 9 χρονια λειτουργιας του νοτιου λιμανιου και αφου δεν προχωρησε τελικα καμια σκεψη επεκτασης, δινεται μια λυση. θα μπουν τσαμαδουρες. ειναι ηδη μια δραγα, στο κεφαλι του ντοκου και εχει τις τσαμαδουρες πανω. ειναι θεμα ημερων να ποντιστουν
margaritis24 Posted May 25, 2020 Posted May 25, 2020 (edited) Εσας εκει με βαρκα τραβανε τους καβους η ριχνουν το βιλάι απο τα ανοιγματα του γκαραζ κ με τα χερια τραβανε μεχρι την μπιντα; Γιατι στο πειραια τραβανε με τη βαρκα τους καβους Edited May 25, 2020 by margaritis24
proud_ionian Posted May 25, 2020 Author Posted May 25, 2020 τωρα που θα βαλει τσαμαδουρες, θα εχει και βαρκα
proud_ionian Posted May 31, 2020 Author Posted May 31, 2020 On 5/25/2020 at 11:11 PM, proud_ionian said: ειναι ηδη μια δραγα, στο κεφαλι του ντοκου και εχει τις τσαμαδουρες πανω. ειναι θεμα ημερων να ποντιστουν καμια αλλαγη. παραμενουν στην αυτη θεση
proud_ionian Posted June 7, 2020 Author Posted June 7, 2020 On 3/19/2020 at 11:54 PM, proud_ionian said: ξεχασα να πω, οτι εδω και κατι μερες, ειναι μια δραγα στο 14 του παλιου λιμανιου. εσκαβε καπου; ηρθε να σκαψει εδω,; ενας θεος ξερει η δραγα αυτη παραμενει εκ τοτε στο παλιο λιμανι. τις τελευταιες μερες, ειναι στο κεφαλι του 13, πρυμα απο το edt protea, ενω ο ντοκος ειναι γεματος απο μπλοκια (βραχους, οχι τσιμεντενια). υποθετω για καποιον κυματοθραυστη πανε On 5/25/2020 at 11:11 PM, proud_ionian said: θα μπουν τσαμαδουρες.ειναι ηδη μια δραγα, στο κεφαλι του ντοκου και εχει τις τσαμαδουρες πανω. ειναι θεμα ημερων να ποντιστουν voila. εξακολουθουν να παραμενουν στην αυτη θεση. εχουμε αναφερθει παρα πολλες φορες, στους νεαρους περιηγητες απο την κεντρικη ασια, που προσπαθοουν να συνεχισουν το ταξιδι τους στον κοσμο μεσω του λιμανιου της πατρας. κρυβονται σε εγκαταλελειμμένα κτιρια απεναντι απο το νεο λιμανι και παιζουν κλεφτοπολεμο με τους λιμενικους, ειτε στη ζωνη περιπολιας, αναμεσα στις δυο εξωτερικες περιφραξεις, ειτε αναμεσα στα κτιρια και την isps compliant περιφραξη προς τους ντοκους. ας δουμε λοιπον τους συμπατριωτες του Babrak Karmal και του Mohammad Najibullah, να προσπαθουν να μπουν στην isps ζωνη του λιμανιου απο τα μπλοκια, ενω απολαμβανουν τις ευωδιες που βγαζουν οι αγωγοι λυματων.
proud_ionian Posted June 8, 2020 Author Posted June 8, 2020 On 6/7/2020 at 10:07 AM, proud_ionian said: η δραγα αυτη παραμενει εκ τοτε στο παλιο λιμανι. τις τελευταιες μερες, ειναι στο κεφαλι του 13, πρυμα απο το edt protea, ενω ο ντοκος ειναι γεματος απο μπλοκια (βραχους, οχι τσιμεντενια). υποθετω για καποιον κυματοθραυστη πανε για τον κυματοθραυστη του παλιου λιμανιου πανε. ενισχυεται το βορειο τμημα, μετα το εκκλησακι. ιδου
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now