Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Η παντόφλα Δημητράκης είναι νηολογημένη στο Πειραιά με αριθμό νηολογίου 6720, ανήκει στην εταιρεία Νίκη Σαμπάνη Ν.Ε και δουλεύει στη γραμμή του Πόρου Γαλατά. Η συγκεκριμένη παντόφλα και το Ελπίς Ι είναι οι παλιότερες στη γραμμή. Εάν δε κάνω λάθος φέτος ισως να είναι η τελευταία χρονιά που θα δουλέψει στη γραμμή, γιατί νομίζω ότι συμπληρώνει το όριο ηλικίας (δεν έχει δηλωθεί για του χρόνου)

------

(1981, ex- Δημητράκης)

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Δημητράκης

(1981)

και δουλεύει στη γραμμή του........

Μιας και ο δαίμων της νέας και αρκετά δύσχρηστης gallery (για να είμεθα ειλικρινείς) αποδεικνύεται ...λεξιφάγος, να ξαναγράψουμε (ο Π100 το είχε γράψει αλλά ...εξηφανίσθει :blink: ) ότι το ΔΗΜΗΤΡΑΚΗΣ δουλεύει στη γραμμή Πόρου - Γαλατά.

Το καραβάκι είναι κατασκευής του 1981 και άρα εφέτος συμπληρώνει 30ετία, πράγμα που σημαίνει όπως σωστά είπε ο Π100 ότι θα πρέπει να αποσυρθεί από την γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

Με το μεγεθος που εχει δεν βλεπω γενικα να εχει μελλον στην Ελλαδα αυτη η παντοφλιτσα.Μαλλον για τα ξενα το κοβω να πηγαινει

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 months later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...

Από 1 Νοέμβριου το Δημητράκης θα περάσει στην ιστορία της γραμμής, αφού θα σταματήσει τα δρομολόγια λόγω της ηλικίας του. Όποτε θα αναμένει να μάθει τι του επιφυλάσσει το μέλλον του

Link to comment
Share on other sites

Το πιθανότερο είναι ότι θα συνεχίσει να εξυπηρετεί τα νησιά του Αργο-Σαρωνικού αποκλειστικά ως Ο/Γ, κάτι που κάνει και τώρα δηλαδή ( καύσιμα, σκουπίδια κλπ μεταφορές) εκτάκτως ή βάσει προγράμματος.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Είναι πολύ μικρή παντοφλίτσα, και ως εκ τούτου είναι αρκετά έως και πολύ δύσκολο (αλλά όχι βέβαια και απίθανο) να αγοραστεί από εταιρεία του εξωτερικού.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Bard

(1981, ex- Δημητράκης)

Είναι πολύ μικρή παντοφλίτσα, και ως εκ τούτου είναι αρκετά έως και πολύ δύσκολο (αλλά όχι βέβαια και απίθανο) να αγοραστεί από εταιρεία του εξωτερικού.

Πριν καλά καλά κλείσει μήνας από το παραπάνω ποστ, η παντοφλίτσα πουλήθηκε σε εταιρεία της Ουκρανίας, όπου θα δραστηριοποιείται στο μέλλον με νέο όνομα το BARD. Σύμφωνα με καλό φίλο που εργάζεται στα ταχύπλοα του Σαρωνικού της HSW, πρέπει να έχει ήδη αναχωρήσει για την Οδησσό.

Link to comment
Share on other sites

Υπό σημαία Μολδοβίας το πρώην πλέον ΔΗΜΗΤΡΑΚΗΣ, πέρασε αργά χθες το απόγευμα τα στενά του Βοσπόρου και μπήκε στην Μαύρη Θάλασσα συνεχίζοντας το ταξίδι του για την Οδησσό.

"Όλο γιαλό" βέβαια, μιας και στο ανέβασμα του Αιγαίου προτίμησε να περάσει μέσα από τα στενά της Μυτιλήνης.

Link to comment
Share on other sites

Ερώτηση τού κεντροδεξιού ψάλτου:πρίν αναχωρήση γιά την μακρυνή Odessa,έγινε καμμιά μετατροπή στο πλοίο;Απ'όσο ξέρω,ούτε καμπίνα γιά τον καπετάνιο δέν έχει-αφού στην γραμμή που εξυπηρετούσε η διάρκεια τού ταξιδιού ήταν δέν ήταν πέντε λεπτά και το βράδυ που σταματούσε τα δρομολόγια όλο το πλήρωμα (τρία-τέσσερα άτομα πρέπει να ήταν όλοι κι'όλοι δηλαδή) πήγαινε στας οικίας του.

Επίσης δέν πρέπει να διαθέτη και κανένα πλήθος οργάνων ναυσιπλοϊας-τί να τα κάνη άλλωστε μεταξύ Πόρου και Γαλατά;Οπότε πώς διέσχισε έτσι ολόκληρο Αιγαίο γιά να φτάση μέχρι εκεί πάνω;

Link to comment
Share on other sites

Καποια μετατροπη δεν ξερω να εκανε, αν και δεν νομιζω να μπηκαν στον κοπο να φτιαξουν καποια καμπινα.Το πιο πιθανο ειναι το πληρωμα να κοιμαται στους καναπεδες του σαλονιου.Οσο αναφορα για το ταξιδι,τα βασικα οργανα ναυσιπλοϊας αποκλειεται να μην τα εχει.Μεχρι και AIS εβαλε,οποτε μια χαρα το διασχιζει το Αιγαιο

Link to comment
Share on other sites

Μα είναι ποτέ δυνατόν να λέμε "τι να τα κάνει τα όργανα ναυσιπλοίας μεταξύ Πόρου και Γαλατά" ??? :blink:

Ώς φέρυ δούλευε σε πορθμειακή γραμμή (έστω και πεντάλεπτη) όχι ως .....βάρκα με κουπιά ή έστω ως πλωτή γέφυρα. Και στον Πειραιά ανέβαινε για τις συντηρήσεις του, και στα άλλα νησιά - παραλίες του Σαρωνικού ταξίδευε ενίοτε σε έκτακτα ταξίδια (ως φορτηγό).

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 3 years later...
  • 1 year later...
  • 2 years later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...