Marios Superfast Posted September 5, 2018 Posted September 5, 2018 Ας δουμε δυο φωτογραφίες του made in Japan ρ/κ Mari στην Valletta
polmyt Posted September 17, 2018 Posted September 17, 2018 Αυτο το ημιβυθισμενο ρυμουλκο ειναι εκει πανω απο μια δεκαετια. Εχω την εντυπωση οτι πρεπει να εχω μια φωτο που φαινεται το ονομα.
Panagia Ekatontapiliani Posted September 22, 2018 Posted September 22, 2018 Τέσσερα νέα ρυμουλκα της Svitzer Tanger Med που ναυπηγήθηκαν στο ναυπηγείο Sanmar στη Τουζλα, παραδόθηκαν και ξεκίνησαν πριν λίγες ημέρες από τη Τουζλα με προορισμό τη Tanger Med, όπου θα δουλέψουν εκεί. Πρόκειται για το Svitzer Tanger (IMO No: 9831880), Svitzer Tetouan (IMO No: 9831892), Svitzer Chefchaouen IMO No: 9831907) και Svitzer Al Hoceima (IMO No: 9831919).
Panagia Ekatontapiliani Posted October 28, 2018 Posted October 28, 2018 Μέσα σε δυο μήνες έχουν έρθει στο ναυπηγείο του Σπανοπουλου τρία Αλβανικά ρυμουλκά για εργασίες συντήρησης. Πρώτο είχε έρθει το Adriatik (ΙΜΟ Νο: 7800564) και έφυγε στις 7 Σεπτεμβρίου για το Δυρράχιο. Δεύτερο είχε έρθει το Epidamn (ΙΜΟ Νο: 8120595) και έφυγε στις 28 Σεπτεμβρίου για το Δυρράχιο. Και σήμερα έρχεται το Iliria (ΙΜΟ Νο: 7817139)
Panagia Ekatontapiliani Posted November 3, 2018 Posted November 3, 2018 On 10/18/2018 at 9:53 AM, Panagia Ekatontapiliani said: Το Αχιλλέας παρέλαβε από το Πέραμα το ρυμουλκό Σεκαβιν 1 (IMO No: 5398660) και ένα παλιό σκάφος του λιμενικού, για να τα πάει στον Αλιαγα. Ας δούμε το Sekavin I στην παραλία του Αλιαγα, με τελευταίο όνομα Eka. To Sekavin Ι είχε ναυπηγηθεί το 1961 στο ναυπηγείο Grangemouth Dockyard στη Σκωτία
Panagia Ekatontapiliani Posted November 22, 2018 Posted November 22, 2018 Κοινοπραξία «Med Tugs»: Επόμενος σταθμός Πάτρα, και στο Λονδίνο το 2019 Quote Το λιμάνι της αχαϊκής πρωτεύουσας, η Πάτρα, είναι ο επόμενος σταθμός της Κοινοπραξίας ρυμουλκών-ναυαγοσωστικών σκαφών «Med Tugs». Το πρώτο ρυμουλκό-ναυαγοσωστικό σκάφος της θα καταπλεύσει την επόμενη εβδομάδα εκεί και θα μετασταθμεύει πλέον μόνιμα. Εντός του Δεκεμβρίου, άλλο ένα ίδιο σκάφος της κοινοπραξίας θα «μετακομίσει» και αυτό στην Πάτρα. Και τα δύο σκάφη είναι ιπποδύναμης 5.000 ίππων το καθένα. Εξάλλου, στη διάρκεια του 2019 η κοινοπραξία θα επεκτείνει τη δραστηριότητά της στο Λονδίνο, όπως προέβλεπε το αρχικό πλάνο της, με στόχο να εμβαθύνει τη σχέση της με τα P&I Club και Hull Club, παρέχοντας καλύτερες, ταχύτερες και ανταγωνιστικότερες εξειδικευμένες Β2Β υπηρεσίες ναυαγιαιρεσίας παντός τύπου. Η κοινοπραξία «Med Tugs», στην οποία μετέχουν οι εταιρίες Vernicos Tugs & Salvage, Spanopoulos Group, Lyboussakis Towage & Salvage και Karapiperis Towage & Salvage, είναι μία από τις μεγαλύτερες στην Ευρώπη και η μεγαλύτερη της Μεσογείου, καθώς διαχειρίζεται στόλο 30 σκάφη ειδικών τύπων, μεταξύ των οποίων ρυμουλκά, ναυαγοσωστικά, καταπολέμησης θαλάσσιας ρύπανσης κι αποκομιδής υγρών καταλοίπων πλοίων. Και οι τέσσερις εταιρείες συνολικά παρέχουν τις υπηρεσίες τους σε περισσότερα από 40.000 πλοία ετησίως τα οποία προσεγγίζουν στην Ελλάδα. Απασχολούν σχεδόν 300 ναυτικούς, ενώ διαθέτουν κι ένα ισχυρό και έμπειρο στελεχιακό δυναμικό στην ξηρά, το οποίο είναι έτοιμο να παρέχει υπηρεσίες υψηλού επίπεδου.
Petros P Posted November 22, 2018 Posted November 22, 2018 (edited) Εκ πρώτης οψεως απο τους 5000 hp που λέει είτε τα 2 Αλεξάντερ που ειναι 4800 θα πάνε στην Πάτρα, η το Βερνικος Ωκεανός που ειναι 5000 . Του Σπανόπουλου κανενα απο τα υπάρχοντα δεν ειναι 5000 , δε ξέρω αν το Christos LII είναι,δε μπορώ να βρώ την ιπποδύναμη. Edited November 22, 2018 by Petros P
Panagia Ekatontapiliani Posted November 24, 2018 Posted November 24, 2018 Τελικά το Ήφαιστος 2 θα πιάσει δουλειά στο λιμάνι της Πάτρας για λογαριασμό της Med Tugs.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 4, 2018 Posted December 4, 2018 On 11/8/2018 at 4:27 PM, Petros P said: Και τώρα πάλι απο Σαλόνικα πάει το Σπύρος Λέκκας και μια μικρή υδροφόρα για κόψιμο στας Σελίμιας παραλίας Να δούμε το Σπύρος Λέκκας στη παραλία του Αλιαγα
Nick the Greek Posted February 17, 2019 Posted February 17, 2019 Μετά τo CM Kurik, τo CM Pelios αλλά και το CM Mehran, έχουμε άλλα δύο ρυμουλκά της ίδιας πλοιοκτήτριας εταιρείας που κάνουν συντήρηση στο ναυπηγείο του Σάββα. Παρεπιπτόντως η εταιρεία είναι η CMI Offshore Marine Ltd με έδρα το Azerbaijan και ελληνικό παράρτημα στα Βριλήσσα, φέρεται δε να έχει στο στόλο της συνολικά 11 κομμάτια από καθαρά ρυμουλκά. Τα δύο ρυμουλκά είναι τα ακόλουθα: CM Pecos (IMO 9741217): Χτισμένο το 2014 στο Κινέζικο ναυπηγείο Bengbu Shenzhou Machinery Co(1534), φέρει 2 μηχανές Yanmar των 3,200 ίππων και ενδεικτικής κατανάλωσης 7 τόνων το 24ωρο με ταχύτητα 12 κόμβων. Σημαία Kazakhstan, νηολόγιο Aktau και προηγούμενό του όνομα το TS Pecos. CM Heather (IMO 9431927): Χτισμένο το 2007 στο Μαλαισιανό ναυπηγείο Forward Marine Enterprise(FM-29), φέρει 2 μηχανές Cummins των 3,200 συνολικά ίππων. Είχε χτιστεί σαν Sea Royal για εταιρεία του Bahrain και μετονομάστηκε σε CM Heather το 2009. Αξιοσημείωτο πως έχει αλλάξει διάφορες σημαίες, Νήσων Μάρσαλ, Τουρκμενιστάν, Αζερμπαιτζάν, Ρωσίας, ενώ τη δεδομένη χρονική στιγμή δεν φαίνεται τι σημαία έχει.
polmyt Posted May 15, 2019 Posted May 15, 2019 Στo AIS φαινεται να βρισκεται στου Σπανοπουλου ενα ρυμουλκο με ονομα ΓΑΛΑΖΙΑ ΑΚΤΗ ,χωρις περισσοτερα στοιχεια.Χοντρικα πρεπει να ειναι διπλα ή κοντα στο ΚΑΠΕΤΑΝ ΓΙΑΝΝΗΣ. Ξερουμε τι ειναι αυτο ή αν εχει μετονομαστει το ΚΑΠΕΤΑΝ ΓΙΑΝΝΗΣ;
Panagia Ekatontapiliani Posted May 15, 2019 Posted May 15, 2019 (edited) Το Γαλάζια Ακτή (Νηολόγιο Πειραιά 2090)δεν είναι κάποιο ρυμουλκό άλλα όπως μπορούμε να δούμε στη φωτογραφία αυτή είναι μια πλατφόρμα με τη δεξαμενή πάνω της. Edited May 15, 2019 by Panagia Ekatontapiliani
Panagia Ekatontapiliani Posted May 29, 2019 Posted May 29, 2019 Συμβόλαιο με τρεις από τις μεγαλύτερες ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών στο κόσμο, έκλεισε η ελληνική κοινοπραξία ρυμουλκών ναυαγοσωστικών, Med Tugs, στην οποία συμμετέχουν η εταιρεία Vernicos Tugs, Spanopoulos Group, Lyboussakis Towage & Salvage και Karapiperis Towage & Salvage. Η συμφωνία αφορά τις εταιρείες Mediterranean Shipping Company, CMA CGM, και Happag Lloyd και την εξυπηρέτηση των πλοίων τους στην Ελλάδα, έχει διάρκεια πέντε ετών και θα εξασφαλίσει έσοδα στην κοινοπραξία άνω των 15 εκατ. ευρώ.
Nick the Greek Posted May 29, 2019 Posted May 29, 2019 Εντάξει, τέτοιες συμφωνίες αποτελούν νέο και επίτευγμα όταν επιτυγχάνονται εν μέσω ανταγωνισμού. Όταν επιτυγχάνονται εν μέσω μονοπωλίου στις συγκεκριμένες υπηρεσίας, δεν το λες και επιτυχία.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 29, 2019 Posted May 29, 2019 Η Diavlos Salvage & Towage αγόρασε το ρυμουλκό Global Success I (ex Smit Singapore) (IMO No: 8213964)
Ermenegildo Posted May 29, 2019 Posted May 29, 2019 Το τελευταίο από μια υπέροχη τριάδα.... πολύ δυνατά για την εποχή τους
Petros P Posted May 29, 2019 Posted May 29, 2019 Λιγο δύσκολο να αγοράσει καποιο που ηδη εχει διαλυθεί ... απλα το είχε αναλάβει τη διαχείρηση του για μερικά ταξίδια και καποιες ρυμουλκησεις δλδ.
Panagia Ekatontapiliani Posted July 16, 2019 Posted July 16, 2019 3 νεότευκτα ελληνικά ρυμουλκά εγκαινιάστηκαν από την Spanopoulos Group Quote Ένα ακόμη μεγάλο επιχειρηματικό άλμα πραγματοποίησε η Spanopoulos Group των αδελφών Μιχαήλ και Ιγνάτιου Σπανόπουλου, Όμιλος ο οποίος δραστηριοποιείται εδώ και πάνω από 50 χρόνια μεταξύ άλλων στον τομέα των ναυπηγήσεων, της ναυπηγοεπισκευής και της ρυμούλκησης. Ο Όμιλος πραγματοποίησε την Πέμπτη 11 Ιουλίου την παρουσίαση των τριών υπερσύγχρονων ρυμουλκών της, τα οποία ναυπηγήθηκαν στο Πέραμα. Ο λόγος για τα CHRISTOS XLV, CHRISTOS XXX και CHRISTOS XXXI, ρυμουλκά μήκους 29 και 27 μέτρων, τα οποία θα επιχειρούν στη Μεσόγειο και στη Μαύρη Θάλασσα, άνω και τα 3 ρυμουλκά θα φέρουν την ελληνική σημαία. Στα εγκαίνια παρευρέθησαν μέλη της ναυτιλιακής κοινότητας και πολλοί φίλοι της οικογένειας, όπου μετά το πέρας του αγιασμού είχαν την ευκαιρία να ξεναγηθούν στα ρυμουλκά, να συνομιλήσουν με το πλήρωμα και να δώσουν τις θερμότερες ευχές τους.
Nick the Greek Posted August 18, 2019 Posted August 18, 2019 Για να δούμε αν μπορεί κανένας χριστιανός(ή άλλο θρήσκευμα δεν κολλάω εγώ σε τέτοια) να με βοηθήσει να ανακαλύψω την ταυτότητα αυτού εδώ του ρυμουλκού, το βλέπουμε δεμένο στο Portoferraio της νήσου Elba πρίν 2 χρόνια. Το LI 6656D που βλέπουμε στην πρύμη είναι μάλλον το νηολόγιο, όνομα όμως πουθενά. Έτσι όπως είναι βαμμένο προφανώς και δεν εκτελεί χρεή ρυμουλκού λιμένος αλλά μάλλον έχει κάποιον τουριστικό ρόλο. Το σουλούπι παραπέμπει σε πρώην ρυμουλκό του Αμερικανικού Πολεμικού Ναυτικού. Καμιά ιδέα κανείς?
Ssiap21 Posted August 19, 2019 Posted August 19, 2019 Αν δεν κάνω λάθος το LI 6656D σημαίνει Livorno με αριθμό νηολογίου 6656D. Οπότε το συγκεκριμένο είχε ιταλική σημαία τότε. Αν εκτελεί χρέη ρυμουλκού λιμένα δύσκολη η αναζήτηση της τύχης του
Petros P Posted August 19, 2019 Posted August 19, 2019 Εμένα πιο πολύ κοτερά..τσι μου θυμιζει ελέω νηολογιου παρά ρυμουλκάσι
Ssiap21 Posted August 19, 2019 Posted August 19, 2019 Η αλήθεια είναι πως τα μόνα δύο που βρήκα με αντίστοιχο νηολόγιο είναι δύο κότερα που έχουν νηολόγιο LI 4 ψηφία και D στο τέλος. το Benedycta (1000904) με νηολόγιο LI6150D και το BACS II (1000772) με νηολόγιο LI6141D.
Nick the Greek Posted August 19, 2019 Posted August 19, 2019 (edited) Είναι σίγουρα κότερο/τουριστικό κάποιας μορφής, δεν έχει fenders κλπ για να είναι ρυμουλκό. Ούτε και το βάψιμο παραπέμπει σε ρυμουλκό λιμένος. UPDATE Έλα, το βρήκαμε http://www.shipspotting.com/gallery/photo.php?lid=2187648 Αυτό το βρήκα εδώ Quote Nel nome si racchiude tutta la metafora di questo rimorchiatore canadese di 23 metri del 1942: Strong. L’imbarcazione, ristrutturata completamente nel 2004, ha quattro confortevoli cabine con bagno, aria condizionata e riscaldamento, tv al plasma, un tender di 7,60 metri e due motori che la spingono a 10 nodi. Strong viene noleggiato, con l’equipaggio composto da un comandante, un marinaio e una hostess/cuoca, per 15 giorni a 10.000 euro in bassa e 20.000 in alta stagione. La base nautica è all’Elba per itinerari nel Tirreno centrale (Oceanica Srl, tel. 0571.90.40.13, cell. 335.29.01.99). Λέει πως μπορεί κανείς να το νοικιάσει για 15 μέρες με συνολικά 10,000 ευρώ. Είναι Καναδέζικο σκαρί του 1942, 4 καμπινες. Edited August 19, 2019 by Nick the Greek
Petros P Posted October 24, 2019 Posted October 24, 2019 Τα αλλα ομως τα Cronus,Eclipse και Olympic,είναι πρώην της Bourbon.Τα βρίσκει κανεις ποια ακριβώς ειναι ομως?
Panagia Ekatontapiliani Posted October 24, 2019 Posted October 24, 2019 Το Cronus Z (IMO No: 9377614) είναι το πρώην Bourbon Thetys του 2007 Το Eclipse Z (IMO No: 9351191) είναι το πρώην Bourbon Themis του 2007 To Olympic Z (IMO No: 9351206) πρέπει να είναι το πρώην Bourbon Thalie του 2007(για το τελευταίο δεν είμαι 100% σίγουρος)
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now