Jump to content
Shipfriends

Kansala (ΙΜΟ 8421248)


Recommended Posts

Το ΣΟΦΙΑ Π, για την σημερινή βλάβη του οποίου μας ενημέρωσε ο Π100, είναι πλοίο κατασκευής του 1985 και ανήκει στην εταιρία Επτανησιακή Τουριστική.

Στην γραμμή του Ρίου - Αντίρριου στα περισσότερα χρόνια της καριέρας του, έχει κάνει και κάποια περάσματα και από τις γραμμές της Σαλαμίνας αλλά και από την γραμμή βέβαια Σπετσών - Κόστας.

On ‎20‎/‎11‎/‎2010 at 8:36 PM, ΣΕΙΡΙΟΣ said:

Aν δεν κάνω λάθος, για το διάστημα που θα απουσιάζει (ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΣΤΑΡ), θα αντικαθίσταται από το ΣΟΦΙΑ Π. του Ρίου.

Έχω δε την εντύπωση ότι και άλλες φορές εκτός από την φετινή έχει αντικαταστήσει το ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΣΤΑΡ σε κάποιες ακινησίες του.

Στο gallery του φόρουμ μπορούμε να δούμε κάποιες φωτογραφίες του, αλλά και μία ακόμα από το flickr σε συνάντηση του με το ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΜΑΡΙΑ Ζ.

------

(1985, ex- Σοφία Π)

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω πως όχι γιατί παλιότερα υπήρχε και δεύτερη παντόφλα στη γραμμή Σπέτσες Κόστα, το Αλέξανδρος. Όποτε δεν υπήρχε ανάγκη και δεύτερης παντόφλας κατά της περιόδους της ακινησίας ενός εκ των δυο παντοφλών της γραμμής Σπέτσες Κόστα

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ενδείξεις υπήρχαν αλλά αυτό το Σοφία Π πρέπει να είναι μικρό επιβατηγό που έκανε δρομολόγια στην Γαύδο και όχι το επιβατηγό οχηματαγωγό ανοικτού τύπου Σοφία Π

«Αυτή τη στιγμή εκτελούνται δρομολόγια της άγονης γραμμής κάθε Δευτέρα και Τετάρτη από την Παλαιόχωρα με τα πλοία 'Ελαφόνησος' και 'Σοφία Π.', της κοινοπραξίας Σφακίων - Σελίνου - Ηραίας, τα οποία μπορούν να μεταφέρουν περίπου 100 άτομα το καθένα, όχι όμως και οχήματα.

Πηγη: ΧΑΝΙΩΤΙΚΑ ΝΕΑ

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Και αυτο το πλοιο μασ αφηνει για τα ξενα εχει δηλωσει αποδρομολογιση και περιμενει μαλλον αγοραστες ειναι οι ιδιοι με τα αλλα τρια

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Πράγματι, στο ναυπηγείο του Σπανόπουλου βρίσκεται τραβηγμένο έξω (ή μάλλον καλύτερα "σηκωμένο" έξω ;) ) το ΣΟΦΙΑ Π, λίγα μόλις μέτρα μακρύτερα από το ομόσταυλο πλέον ALJAMDU (ex- Παπαγεωργίου IV).

Επίσης βαμμένο στο ίδιο λαχανί χρώμα, αλλά χωρίς να φαίνεται πουθενά το νέο του όνομα. Μέχρι να το μάθουμε, να υποθέσουμε ότι μπορεί αυτό να είναι το KANSALA, όνομα το οποίο δεν κράτησε τελικά το ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ.

Το περίεργο στην όλη υπόθεση (ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ IV), είναι το ότι μέχρι χθες το πρωί είχε άλλο νέο όνομα, το KANSALA (επίσης περιοχή στη Γκάμπια) και σημαία Sierra Leone, και από χθες το βράδυ αναφέρεται με το όνομα ALJAMDU με το οποίο το βλέπουμε να ταξιδεύει απόψε (AIS).

gallery_2102_636_175485.jpg

Link to comment
Share on other sites

Gambia Ferries ;)

post-2102-0-16980800-1307801419_thumb.jp

Kansala (ΙΜΟ 8421248)

(1985, ex- Σοφία Π)

Όπως πολύ σωστά είχαμε υποθέσει πριν μία εβδομάδα, το ΣΟΦΙΑ Π ονομάστηκε KANSALA, πήρε δηλαδή το όνομα που το ομόσταυλο πλέον ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ IV είχε για μία μόλις ημέρα πριν περίπου ένα μήνα, προφανώς από τότε λάθος της νέας τους εταιρείας.

Πράγματι, στο ναυπηγείο του Σπανόπουλου βρίσκεται τραβηγμένο έξω (ή μάλλον καλύτερα "σηκωμένο" έξω ;) ) το ΣΟΦΙΑ Π, ......αλλά χωρίς να φαίνεται πουθενά το νέο του όνομα. Μέχρι να το μάθουμε, να υποθέσουμε ότι μπορεί αυτό να είναι το KANSALA, όνομα το οποίο δεν κράτησε τελικά το ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ.
Το περίεργο στην όλη υπόθεση (ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ IV) είναι το ότι μέχρι χθες το πρωί είχε άλλο νέο όνομα, το KANSALA (επίσης περιοχή στη Γκάμπια) και σημαία Sierra Leone, και από χθες το βράδυ αναφέρεται με το όνομα ALJAMDU με το οποίο το βλέπουμε να ταξιδεύει απόψε (AIS).

Το πλοίο έχει πέσει πλέον από το ναυπηγείο Σπανόπουλου στην Σαλαμίνα, και βρίσκεται δεμένο μαζί το ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ στην προβλήτα.

gallery_2102_636_463668.jpg

gallery_2102_636_80010.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Στην γραμμή του Ρίου - Αντίρριου στα περισσότερα χρόνια της καριέρας του, έχει κάνει και κάποια περάσματα και από τις γραμμές της Σαλαμίνας αλλά και από την γραμμή βέβαια Σπετσών - Κόστας.

Έχω δε την εντύπωση ότι και άλλες φορές εκτός από την φετινή έχει αντικαταστήσει το ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΣΤΑΡ σε κάποιες ακινησίες του.

Πιστεύω πως όχι γιατί παλιότερα υπήρχε και δεύτερη παντόφλα στη γραμμή Σπέτσες Κόστα, το Αλέξανδρος. Όποτε δεν υπήρχε ανάγκη και δεύτερης παντόφλας κατά της περιόδους της ακινησίας ενός εκ των δυο παντοφλών της γραμμής Σπέτσες Κόστα

To ΣΟΦΙΑ Π ανήκε στην εταιρεία του κ. Αλέξανδρου Μπούφη, και έτσι εξηγούνται τα κατά καιρούς "περάσματα" του από την γραμμή Κόστα - Σπέτσες. Στον κ. Μπούφη, ανήκουν ακόμα το ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΣΤΑΡ, το αμφίπλωρο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Μ (πρώην ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ), και παλαιότερα τα ΧΡΗΣΤΟΣ (ΑΙΑΣ) και ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Μ (παντόφλα).

Το Αλέξανδρος Μ αγοράστηκε από τον κ. Μπουφη, που έχει την παντόφλα Κατερίνα Σταρ και έχει δυο υδροφόρες ακόμα, ενώ μέχρι πρόσφατα είχε το Χρήστος (πρώην Αίας).

Μιάς και δεν το έχουμε αναφέρει στο θέμα του, να πούμε ότι το ΣΟΦΙΑ Π αναχώρησε από την χώρα μας για την Γκάμπια της Δυτικής Αφρικής στις 15 Ιουνίου 2011, ρυμουλκούμενο μαζί με το ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ 4.

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Καλοταξιδο

Την προηγουμενη Παρασκευη εφυγε απο την Banjul που ειναι η πρωτευουσα για την Bambatenda.Το πλοιο εχει κανει ηδη και το παρθενικο του ταξιδι.

Υπαρχουν και δηλωσεις απο τον managing director της Γκαμπια Ferry ο οποιος ειπε τα γνωστα.Οτι ειναι περιφανοι για τα νεα πλοια και οτι τα credits πανε στον προεδρο κλπ κλπ κλπ.Μιλαει ακομα για αυξηση της χωρητικοτητας που θα μειωσει τον χρονο αναμονης

Εδω υπαρχει το ρεπορταζ με μια μικρη φωτο του KANSALA

Βλεποντας παντως και το τι κυκλοφορει τωρα στην περιοχη δεν απορω γιατι πανυγυριζουν

Link to comment
Share on other sites

δεν θυμαμαι αν εχει ξανααναφερθει, αλλα πρεπει να υπαρχει και ελληνικη αναμειξη στη νεα πλοιοκτησια των δυο παντοφλων. προ ημερων πηρε το ματι μου σε κυριακατικη εφημεριδα συνεντευξη επιχειρηματια (δεν συγκρατησα το ονομα γιατι ημουν λαθραναγνωστης:unsure:), οπου ανεφερε αναμεσα στις δραστηριοτητες του, την ιδιοκτησια των δυο πλοιων που δραστηριοποιουνται στην Γκαμπια, σε συνεργασια με την κυβερνηση της χωρας.

Link to comment
Share on other sites

Το έχουμε ήδη αναφέρει πριν κανένα δίμηνο!!!

Μάλλον αυτή η εταιρεία θα μας απασχολήσει αρκετά γιατί ενδιαφέρεται να αγοράσει και άλλες παντόφλες άμεσα (φαίνεται ότι έχουν αγοραστεί από την ιδία εταιρεία το Ελπίς Ι, το Ζαχαρίας, το Παναγία Τ και το Σοφία Π). Αυτή την εταιρεία φέρεται να έχει ιδιοκτήτες δυο Έλληνες και κάποιος από τη Γκάμπια. Ο στόχος τους είναι να αποκτήσουν στο σύνολο 20 παντόφλες γιατί πήραν τις υδάτινες μεταφορές κατά αποκλειστικότητα σε κάποια ποτάμια της περιοχής για 20 χρόνια!!
Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...
  • 1 year later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...