Jump to content
Shipfriends

Καπετάν Βαγγέλης (ΙΜΟ 7364936)


Recommended Posts

  • 1 year later...

Πλοίο κατασκευασμένο το 1975 το ΚΑΠΕΤΑΝ ΒΑΓΓΕΛΗΣ και για πολλά χρόνια στην γραμμή Λευκίμμης - Ηγουμενίτσας όπως διαβάζουμε και σε προηγούμενο ποστ.

Σύμφωνα με το equasis το πλοίο πουλήθηκε από την 1η Νοεμβρίου του 2008 στην εταιρεία TEXAS GLOBAL USA INC με έδρα το Χιούστον των ΗΠΑ, ύψωσε σημαία Παναμά και μετονομάστηκε σε LOANGO. Το πλοίο -πάντα κατά το equasis- εξακολουθεί να δραστηριοποιείται μέχρι και σήμερα χωρίς όμως να γνωρίζουμε το που. Πιθανολογούμε κάπου στην Αμερική γι αυτό και το αναφέρουμε στην λίστα μας με ερωτηματικό.

062. Καπετάν Βαγγέλης___1975___ΙΜΟ 7364936___Loango___Αμερική (?)

Μπορούμε στο flickr να το δούμε σε δυο όμορφες φωτό από τον Ιούλιο του 2007, εν πλω προς το λιμάνι της Ηγουμενίτσας.

Link to comment
Share on other sites

:unsure:? ? ? :unsure:

Σύμφωνα με το equasis το πλοίο πουλήθηκε από την 1η Νοεμβρίου του 2008 στην εταιρεία TEXAS GLOBAL USA INC με έδρα το Χιούστον των ΗΠΑ.....

Αν και η εταιρεία (και η έδρα αυτής) στην οποία πουλήθηκε το πλοίο μας οδηγεί στο να εικάζουμε ότι το πάλαι ποτέ ΚΑΠΕΤΑΝ ΒΑΓΓΕΛΗΣ δραστηριοποιείται κάπου στην Αμερική, το νέο του όνομα, LOANGO, ευθέως παραπέμπει στην μεγαλύτερη αγορά Ελληνικών παντοφλών, η οποία βέβαια είναι μακράν η Αφρική.

Μιά πρόχειρη αναζήτηση με το όνομα LOANGO στο διαδίκτυο, μου έδωσε τα παρακάτω αποτελέσματα :

Loango National Park, a national park in Western Gabon

Petit Loango, a town in Gabon

Kingdom of Loango, a pre-colonial state in what is now the Republic of Congo

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Σύμφωνα με το equasis το πλοίο ανήκει στην εταιρεία Texas Global USA INC με έδρα το Houston, της οποιας το site μας οδηγεί και σε κατασκευαστικά έργα. Γιατί το αναφέρω αυτό;

Κυκλοφόρησε η ακόλουθη είδηση, για ένα ναυάγιο:

Luanda, Angola - Angola's National Service of Civil Protection and Firemen Saturday recovered a corpse along the sea coast of Tomboco district, north Zaire province, three days after a shipwreck Thursday. A boat, called Luangu, was sailing from Luanda to Cabinda, when an accident occurred eight nautical miles from the Nzeto sea coast.

The spokesman of the National Service of Civil Protection and Firemen, Faustino Sebastiao, said the corpse was found almost three nautical miles from the sea coast of Tomboco district.

Sebastiao said the boat crew was comprised of 10 people, while the boat was ferrying a series of building construction materials and other equipment of a construction company.

Luanda - Pana 12/10/2010

Δεν μπορώ να μην συνδυάσω το όνομα LUANGU, το οποιο θα μπορούσε να είναι το LOANGO σε τοπική διάλεκτο (όπου Ο βάζουμε U), τον αριθμό του πληρώματος και το γεγονός ότι μετέφερε υλικά κατασκευαστικής εταιρείας, για να τολμήσω να πώ ότι το χάσαμε κι αυτό το σκάφος. :(

Edited by enas chiotis
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Να δούμε δύο φωτογραφίες του ...αειμνήστου πλέον ΚΑΠΕΤΑΝ ΒΑΓΓΕΛΗΣ από την Λευκίμμη της Κέρκυρας, τον Δεκαπενταύγουστο του 2007.

post-2102-0-19821700-1291923171_thumb.jp________post-2102-0-83133700-1291923182_thumb.jp

Πηγή φωτό : picasa, από τον χρήστη Hubert.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

Να δούμε μία πολύ όμορφη φωτογραφία του ΚΑΠΕΤΑΝ ΒΑΓΓΕΛΗΣ από τον Ιούνιο του 2002. Όλα τα λεφτά η ταμπέλα στο Π της πλώρης με την πληροφορία - επισήμανση ότι το πλοίο ταξίδευε προς την νότια Κέρκυρα, προφανώς για την αποφυγή "συγχύσεων" από βιαστικούς επιβάτες :P στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας.

post-2102-0-78605300-1302465249_thumb.jp

Η φωτό από το shipspotting και τον χρήστη Pieter Inpyn.

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Γνωρίζουμε ότι το ΚΑΠΕΤΑΝ ΒΑΓΓΕΛΗΣ από το 1975 οπότε και κατασκευάστηκε, μέχρι το 1989 ταξίδεψε στην γραμμή Πέραμα - Σαλαμίνα, και από το 1989 μέχρι την πώληση του το 2008 σε εταιρεία του εξωτερικού, στην γραμμή Ηγουμενίτσας - Λευκίμμης.

Ερώτηση 1η : Kατασκευάστηκε με το όνομα ΚΑΠΕΤΑΝ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ή ίσως με κάποιο άλλο ???

Ερώτηση 2η : Υπάρχει περίπτωση να είχε πουληθεί για κάποια χρόνια σε εταιρεία του εξωτερικού, πριν το 1989, και να επανήλθε στην χώρα μας ???

Να σημειώσουμε εδώ ότι έφερε αριθμό νηολογίου Ν.Π. 9391, πολύ μεταγενέστερο βέβαια του 1975, χωρίς να έχουμε κάποια αναφορά για κάποιον προηγούμενο αριθμό νηολογίου.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Καπετάν Βαγγέλης (ΙΜΟ 7364936)

(1975, ex- Charlie I, Ευαγγελίστρια Κ, sunk as Loango)

...Σε συνέχεια του αμέσως προηγούμενου ποστ...

Πριν από λίγο καιρό, εντελώς τυχαία, είδα στο marinetraffic στα στοιχεία του ΚΑΠΕΤΑΝ ΒΑΓΓΕΛΗΣ, να αναφέρονται ως πρώην ονόματα του τα CHARLIE I και ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΡΙΑ Κ. Ονόματα που τα έβλεπα πρώτη φορά οπωσδήποτε, και για τα οποία δεν είχαμε καμμία αναφορά στο παρελθόν.

Υπέθεσα πως θα επρόκειτο για κάποιο λάθος, αλλά κατόπιν ψαξίματος, μαζί με τον καλό φίλο emmpapad (ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ), στον οποίο και έθεσα την απορία μου, μπορέσαμε να διασταυρώσουμε τα παραπάνω στοιχεία και με άλλες βάσεις δεδομένων και εγκυρότατες πηγές.

Το ΚΑΠΕΤΑΝ ΒΑΓΓΕΛΗΣ λοιπόν, κατασκευάστηκε το 1974 (επίσημα, στις βάσεις δεδομένων δίνεται ως έτος κατασκευής το 1975), με αριθμό νηολογίου Ν.Π. 4818 και με πρώτο του όνομα το ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΡΙΑ Κ.

Διαγράφηκε από τα Ελληνικά νηολόγια τον 09/1984, με την πώληση του στον Λίβανο και την μετονομασία του σε CHARLIE I. Επέστρεψε στην χώρα μας και επανεγγράφη στα Ελληνικά νηολόγια το 1988, με αριθμό νηολογίου Ν.Π. 9391, και νέο όνομα το ΚΑΠΕΤΑΝ ΒΑΓΓΕΛΗΣ το οποίο και έφερε μέχρι το 2008, οπότε και έφυγε (ξανά και οριστικά) από την χώρα μας με το όνομα LOANGO.

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Ένα ενδιαφέρον στοιχείο που δεν γνώριζα για το ΚΑΠΕΤΑΝ ΒΑΓΓΕΛΗΣ είναι το ότι για κάποιο διάστημα δύο περίπου χρόνων (από ότι μου ειπώθηκε) έκανε το δρομολόγιο Πλαταριά - Λευκίμμη. Η Πλαταριά (ελπίζω να είναι σωστό το θηλυκό γένος που χρησιμοποιώ) είναι μία μικρή κοινότητα στον αμέσως προηγούμενο κόλπο πριν φτάσουμε στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας από Αθήνα.

 

Η δρομολόγηση του πλοίου τότε (περίπου στα μέσα της δεκαετίας '90) είχε γίνει κατόπιν πρωτοβουλίας από την κοινότητα Πλαταριάς σε άμεση συννενόηση με τον πλοιοκτήτη, και είχε μεγάλη επιτυχία με αρκετά καθημερινά δρομολόγια, μιας και όσοι ήθελαν να περάσουν στην νότια Κέρκυρα ερχόμενοι -τουλάχιστον- από την Αθήνα, γλύτωναν και αρκετά χιλιόμετρα με το αυτοκίνητο, και ώρα ταξιδιού με το πλοίο, αλλά και χρήματα εισιτηρίων μιας και αυτά ήταν φθηνότερα από την γραμμή Ηγουμενίτσας  - Λευκίμμης λόγω βέβαια συντομότερης διαδρομής.

 

Αυτή η άγνωστη (τουλάχιστον σε μένα μέχρι σήμερα) γραμμή, ήταν η αφορμή και η αιτία για να αναπτυχθεί τουλάχιστον η παραλία της Πλαταριάς, όπου άρχισαν την λειτουργία τους ταβέρνες, καφέ και άλλες παρομοίου είδους "επιχειρήσεις". Ο άνθρωπος που μου μετέφερε όλες αυτές τις πληροφορίες, μου είπε χαρακτηριστικά ότι την προτιμούσαν πολλοί αυτήν την γραμμή (εκτός από τους λόγους που προανέφερα) και για το λόγο ότι η Πλαταριά ήταν - είναι μία πολύ όμορφη, γραφική και ήσυχη περιοχή, σε αντίθεση βέβαια με την Ηγουμενίτσα που είναι μεν όμορφο αλλά και μεγάλο λιμάνι με αρκετή "φασαρία" και κίνηση.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...