Jump to content
Shipfriends
Earl Granville

Δελτίο Βella Italia

Recommended Posts

Μένουμε στη Σαρδηνία και μεταφερόμαστε στο βόρειο κομμάτι, στο πολύ τουριστικό νησάκι Maddalena, μέλος ενός συμπλέγματος νησιών που είναι προσβάσιμα με πορθμείο από το ηπειρωτικό Palau. Εκεί συναντάμε ένα ρυμουλκό με το όνομα Πήγασος. Είναι χτισμένο το 1965 στην Τεργέστη, στο Cantiere Navale Giuliano στο San Giusto με αριθμό 74, ένα ναυπηγείο που δεν πρέπει να υπάρχει πια. Οι πληροφορίες από εδώ, μαζί και με μια παλιά φωτογραφία, έχω την υποψία πως το πλοίο δεν έχει αλλάξει ποτέ όνομα, δυστυχώς δεν κατάφερα να βρώ ΙΜΟ και θα το εκτιμούσα αν βοηθούσε κάποιος. Λειτουργεί μάλλον σαν ρυμουλκό λιμένος και εξωτερικά φαίνεται πως οι πλοιοκτήτες του το έχουν προσεγμένο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και να πούμε πως και στο Vado Ligure όλα τα ferries βγήκαν έξω από το λιμάνι και κάνουν drifting στα ανοιχτά μέχρι και τη στιγμή που μιλάμε. Πρόκειται για τα Corsica Marina Seconda, Sardinia Regina και Sardinia Vera.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το Corsica Express Three παρασύρθηκε και είχε τετ α τετ με το Sardinia Vera πριν ολα βγουν αρόδου.

Το Corsica Express Three μεθόρμισε βέβαια στη Σαβόνα μιας και φαντάζομαι δεν μπορεί να σταθεί στα ανοιχτά

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ώρα να αγοράσουμε, τώρα που θα έχουν πέσει και οι τιμές:D. Και πάλι οι ομοιότητες με τα εγχώρια είναι εκπληκτικές, τη μια πνίγονται, την άλλη καίγονται.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 6/9/2009 at 4:22 AM, Nick the Greek said:

ενω παραδιπλα το Hala B ειχε ηδη αρχισει να φορτωνει μαρμαρο και περιμενε να κομπλετάρει.

 

Καλά το θυμόμουν πως κάτι μου έλεγε το όνομα. Από την Tradewinds, φωτιά στο πλοίο που βρισκόταν ανοιχτά της Chioggia, στο βοριοδυτικό κομμάτι της Αδριατικής:

Quote

 

Firefighters have been tackling a blaze on an elderly bulker off Italy.

Venezia Today reported that the 8,900-dwt Hala B (built 1985) alerted authorities at 6pm local time on Tuesday, when it was three miles off Chioggia.

None of the timber carrier's crew were reported to be injured.

Fire brigade vehicles, tugs and divers were sent to the site.

The cause of the blaze is not yet known.

The vessel is listed as operated by Seatech Maritime of Honduras.

 

 

Το φωτογράφισα πρίν 10 χρόνια, εντάξει, δεν πιάνει :D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σήμερα μεταφερόμαστε σε μια μικρή γωνιά της Σαρδηνίας, και πιο συγκεκριμένα στο νοτιοδυτικό κομμάτι όπου βρίσκεται το λιμανάκι Portovesme. Προνόμιο του συγκεκριμένου, η σύνδεση της Σαρδηνίας με το νησάκι του Carloforte. Δεν μας απασχολεί όμως αυτό εδώ, μας απασχολεί το πανέμορφο μοτορσπιπάκι με όνομα Bomar Moon(ΙΜΟ 9390393) που εδώ βλέπουμε δεμένο στην προβλήτα γενικού φορτίου. Χτίστηκε το 2010 στο ναυπηγείο Ananda Shipyard & Slipways(226/24) της ναυτομάνας χώρας του Bangladesh. Δεν πουλάνε μόνο χαλιά στη Μοιραράκη λοιπόν. Μηχανή MAN και πρώτο του όνομα το Stella Moon. Έγινε Bomar Moon λίγο μετά την παράδοσή του και από το Σεπτέμβρη του 2017 ανήκει στην Νορβηγική Seaworks και μετονομάστηκε σε Geir Tore H. Νομίζω πως στον πρωινό ήλιο είναι απλά πανέμορφο, οι φωτογραφίες πάνε πίσω στο 2016.  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Από το Portovesme στο Piombino, δυό τσιγάρα δρόμος. Στο τελευταίο παίρνουμε λοιπόν βλέφαρο άλλο ένα ρυμουλκό του στόλου της Fratelli Neri, που μοιάζει ατελείωτος. Πρόκειται για το Algerina Neri (IMO 9048419) που τότε(2017) δούλευε στο Piombino. Είναι χτισμένο το 1993 στο ναυπηγείο Deutsche Industrie(170) του Βερολίνου(!!) με το τωρινό του όνομα. Πωλείται το 2005 στη Svitzer και ονομάζεται SMR Cuyutlan, γίνεται Fairplay XVII το 2008 και καταλήγει το 2011 πάλι στη Neri, πάλι παίρνοντας το όνομα με το οποίο χτίστηκε! Μηχανή Motoren Werke Mannheim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ενώ πρύμα τού βρίσκεται ένα εκ των Tito Neri Ottavo (όγδοο) ή Tito Neri Nono (ένατο), πιθανότατα το Nono, κατασκευής 1988, που βρίσκεται μέχρι και σήμερα παροπλισμένο αλλά πλήρως λειτουργικό στο λιμάνι του Piombino. Πρόκειται για μια σειρά από 8 αδελφά (3ο μέχρι 10ο) που κατασκεύασε η Fratelli Neri στα Cantieri Navali Tommasi στην Ανκώνα μεταξύ του 1978 και 1989, όλα στο ίδιο αρχικό σχέδιο. Το όνομά τους οφείλεται στον Tito Neri, υιό του ιδρυτή της εταιρείας Constante Neri, και  παππού των αδελφών Neri που μέχρι και σήμερα διοικούν και κατέχουν την εταιρεία.

 

2 hours ago, Nick the Greek said:

Η δε Algherina ήταν η γυναίκα του Tito Neri, συνεπώς στην φωτογραφία έχουμε συνάντηση συζύγων. Και αν και μοιάζουν γενιές ολόκληρες μακριά από ναυπηγικής μεριάς, στην πραγματικότητα τα χωρίζουν μόνο 5 χρόνια.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γιου κούφ μη νάου με το γενεαλογικό δέντρο των Neri, πολύ ενδιαφέροντα όσα είπες. Και έχεις απόλυτο δίκιο, το ρυμουλκό πρύμα είναι το κομψότατο Tito Neri Nono (IMO 8715974). Κι επειδή ους ο Θεός συνέυζευξεν, Nick the Greek μη χωριζέτω:D, άλλη μια φωτογραφία του Tito Neri Nono για να μπεί και αυτό στο γκάλλερι. Για την ιστορία, είναι του 1988 στο ναυπηγείο που ανέφερε ο @Agrino με αριθμό γιάρδας 56 και μηχανή Wartsila.

 

ΥΓ: Παλιότερα έχουμε δεί και το Sesto στη Marina di Carrara, ένα από τα αδελφά του.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Περνάμε πάλι στη Σαρδηνία και πιο συγκεκριμένα στο Cagliari για να δούμε ένα 39-χρονο γυρολόγο του πλανήτη, που εδώ πετυχαίνουμε με το όνομα Jupiter(IMO 8004129). Το πλοίο είναι χτισμένο το 1980 στα ναυπηγεία της Hakata στην Ιαπωνία(228) και φέρει μηχανή Hanshin Diesel. Χαρακτηριστικό design με 2 αμπάρια και 3 μπίγες των 10 τόννων έκαστη, deadweight λίγο πάνω από τους 5 χιλιάδες τόννους.

 

Ο λόγος που βλέπουμε έτσι αρντάν το πλοίο είναι ότι τον προηγούμενο χρόνο(η φωτογραφία είναι τραβηγμένη το 2016) είχε πιαστεί με τόννους 20 γεμάτο, χασισάκι μυρωδάτο. Προσέξτε στο άρθρο την ασχετοσύνη και τον αντιεπαγγελματισμό που είναι κοινός σε Ελλάδα και Ιταλία, το Ιταλικό site έχει ανεβάσει φωτογραφία ενός πλοίου της Navios με το όνομα Jupiter. Από τότε βέβαια το πλοίο απελευθερώθηκε και με το όνομα Ivanka και σημαία Palau συνεχίζει να καταπλήσσει όντας ενεργό στην ανατολική Μεσόγειο. Πάμε να δούμε τα προηγούμενα ονόματα του πλοίου το οποίο έχει περάσει από πάρα πολλές πλοιοκτησίες, σε παρένθεση ο χρόνος μετονομασίας. Καθελκύστηκε σαν May Sky το 1980 κι από τότε Calm Way(1982), Oriental Jade(1986), Phuong Hong(1992), Bashayer(1994), Turiddu(1994), Urri(1997), Ekaterini(2000), Katerini(2008), Ribal Cruise(2010), Jupiter(2013) και Ivanka(2017.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να και το κατακόκκινο Dinteldijk(IMO 9346677) να ξεφορτώνει steel coils στο Piombino. Όπως φανερώνει και το όνομά του ανήκει στην ολλανδέζικη Navigia και είναι ένα φορτηγάκι των 4,891 τόννων dwt που είναι χτισμένο το 2007 στην Ινδία(Chowgule & Co, αριθμός γιάρδας 174) και φοράει μηχανή Caterpillar. Και μια πιο κοντινή άποψη, προσέξτε τα στιβαγμένα καπάκια των αμπαριώνε, δουλειά για την οποία υπάρχει το γερανάκι που ταξιδεύει κατα μήκος των κουβουσιών. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...