polmyt Posted December 27, 2017 Share Posted December 27, 2017 Ας συνεισφέρω στο θεμα με μια φωτογραφια της παντοφλας στην αρχικη της μορφη από την εποχη που δουλευε στη λιμνη των Κρεμαστων Να πω βεβαια ότι δεν είμαι απολυτα σιγουρος αν είναι το ΔΙΡΚΗ ή το ΠΕΙΡΗΝΗ ,αλλα νομιζω ότι εχει μικρη σημασια μιας και η φωτογραφια είναι συλλεκτικη Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ariadne Posted December 27, 2017 Author Share Posted December 27, 2017 Χίλια ευχαριστώ Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted January 5, 2018 Share Posted January 5, 2018 (edited) Το πλοιο εχει αλλαξει ονομα από το 2014 και πλεον ονομάζεται TOTOZAFY Παρακατω δυο φωτο από το flickr και τον χρηστη Norbert Leroy. Από ότι φαινεται μαλλον τοτε γινοταν οι εργασιες στο πλοιο γιαυτο και φαινεται φρεσκοβαμμενο.Ας ελπισουμε ότι η παντοφλα υπαρχει ακομα και ότι καποια στιγμη θα βρουμε και πιο προσφατες φωτογραφιες της Edited January 5, 2018 by polmyt Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted October 23, 2019 Share Posted October 23, 2019 η φωτο κυκλοφορει σε κεφαλονιτικα groups στο fb. αλλος ελεγε οτι ειναι καρτ ποσταλ, αλλος οτι ειναι δικη του, μεχρι που ο Ξενοφων Αργυριου/Xenophon Mantinios, ειπε οτι δεν ειναι καρτ ποσταλ. ειναι δικη του φωτο για τουριστικο οδηγο της κεφαλονιας στα 80s. Ο φωτογραφος λεει οτι την εβγαλε ανοιξη του 1983 στο φισκαρδο. προσωπικα δεν θυμαμαι τον καββαφη το 1983, αλλά 1984 και 1985 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ariadne Posted October 24, 2019 Author Share Posted October 24, 2019 Άσχετο, αλλά τεράστια, προς το αρνητικό, αλλαγή του Φισκάρδου τα τελευταία 40 χρόνια ...!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted October 20, 2021 Share Posted October 20, 2021 Στο google earth εχει ανεβει αυτη η φωτογραφια της παντοφλας.Θεωρητικα ειναι τραβηγμενη το Δεκεμβριο του 2017 και ειναι οτι η πιο προσφατη φωτογραφια που βρισκω μεχρι στιγμης Το ονομα σε αυτη τη φωτογραφια ειναι σβησμενο και δεν υπαρχει καποιο αλλο ονομα στο πλοιο.Ειναι ενα καλο ερωτημα αν δουλευει ακομα με καποιο τροπο ακομα η παντοφλα.Σε θεωρητικα μεταγενεστρες φωτογραφιες παντως δεν υπαρχει στο συγκεκριμενο σημειο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted May 30, 2022 Share Posted May 30, 2022 (edited) Φωτο απο το γκαραζ του πλοιου σαν ΔΙΚΡΗ στην λιμνη των Κρεμαστων,με ενα λεωφορειο της εποχης Απο το γκρουπ του facebook Δυτικη Eυρυτανια.H φωτο της κας Γεωργιας Τσεκουρα Edited May 30, 2022 by polmyt Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted May 3, 2023 Share Posted May 3, 2023 On 12/27/2017 at 10:19 PM, polmyt said: Ας συνεισφέρω στο θεμα με μια φωτογραφια της παντοφλας στην αρχικη της μορφη από την εποχη που δουλευε στη λιμνη των Κρεμαστων Να πω βεβαια ότι δεν είμαι απολυτα σιγουρος αν είναι το ΔΙΡΚΗ ή το ΠΕΙΡΗΝΗ ,αλλα νομιζω ότι εχει μικρη σημασια μιας και η φωτογραφια είναι συλλεκτικη Είναι το ΔΙΡΚΗ, είχαν διάφορες με το αδελφό του στα πλαϊνά ανοίγματα. On 10/27/2008 at 9:36 AM, Hastaroth said: Μέ το ένα από αυτά (μάλλον το Δίρκη) θυμάμαι οτι είχα ταξιδέψει κι'εγώ (στά Γιάννενα πηγαίναμε,πώς βρεθήκαμε στη λίμνη τών Κρεμαστών δέν το θυμάμαι......... ............. Επίσης,άν δέν κάνω λάθος,αμφότερα τά πορθμεία ήταν αμφίπρωρα,πράγμα που μού έκανε μεγάλη εντύπωση αφού μέχρι τότε ήξερα μόνο τίς παντόφλες τού Σαρωνικού και τού Ρίου... Πράγματι τα ΔΙΡΚΗ και ΠΕΙΡΗΝΗ είχαν κατασκευαστεί ως αμφιπλωρα, τα πρώτα αμφιπλωρα ελληνικής κατασκευής. Η κατασκευή τους είχε γίνει το 1965 στο ναυπηγείο ΑΡΓΏ του Περάματος, ανέβηκαν τα βουνά σε τμήματα, και στην λίμνη έγινε η συνένωση αυτών των τμημάτων. Λίγο καιρό αργότερα, επιτόπου στην λίμνη μετασκευαστηκαν σε μονής κατεύθυνσης, με την μετακίνηση της γέφυρας από τα πλαϊνά στην νέα διαμορφωθεισα πρύμνη. Σύμφωνα με μαρτυρίες, σταμάτησαν να δουλεύουν στην λίμνη το 1975, με την ολοκλήρωση του οδικού άξονα Αγρινίου - Καρπενησίου. Και ένα καλό ερώτημα είναι το που βρισκοντουσαν τουλάχιστον μέχρι το 1984, χρονιά που γνωρίζουμε ότι το ΔΙΡΚΗ μετονομάστηκε ΚΩΣΤΗΣ ΚΑΒΑΦΗΣ και δρομολογηθηκε στο Ιόνιο. Πιθανόν όταν κατέβηκαν τα βουνά, να συνέχισαν να δουλεύουν για την ΔΕΗ σε άλλες περιοχές της χώρας μας. Και ίσως έτσι να εξηγείται και η αναπάντεχη παρουσία του ΔΙΡΚΗ σε φώτο από τον Γαλατα (Πόρο) τον Ιούλιο του 1982 δίπλα στα ΦΑΝΕΡΩΜΕΝΗ, ΑΦΑΊΑ, ΔΗΜΗΤΡΆΚΗΣ. Να προσθέσω ακόμα, πως σύμφωνα με στοιχεία που μου είχε δώσει ο αείμνηστος καλός μου φίλος Εμμανουήλ Παπαδάκης, το ΠΕΙΡΗΝΗ πουλήθηκε επίσης στο εξωτερικό (κατά πάσα πιθανότητα στο Ιράν) πολύ πριν το ΔΙΡΚΗ. Το 1988, όταν και μετονομάστηκε BASHAR I με σημαία Ονδούρας και τότε απέκτησε μάλιστα και αριθμό ΙΜΟ 8428698. Πηγη φώτο - Credits : Flickr - Leonora Ellie Enking Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted May 4, 2023 Share Posted May 4, 2023 Ενδιαφερουσες οι πληροφοριες.Αρκετα πιθανο λοιπον να βρουμε φωτο του και σε αλλα μερη Βλεπουμε οτι διατηρει τη μορφη που ειχε οταν δουλευε στη λιμνη.Θεωρητικα λοιπον η μετασκευη του ,ωστε να παρει τη μορφη που εχει σημερα πρεπει να εγινε το 1986 οταν εγινε και η μετονομασια του σε ΑΦΡΟΔΙΤΗ Λ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now