Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Και εγω τις ιδιες σκεψεις εκανα με το νεο δρομολογιο του ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ αλλα πιστευω πως οι Ψαριανοι,περισσοτερο αναγκη εχουν να κατεβαινουν στην Χιο παρα στο Λαυριο.Φευγουν το πρωι,πανε απλωταρια για τα ψωνια τους:P και το μεσημερακι επιστροφη στο νησι τους(με πιο φτηνο εισητηριο απ το ταχυπλοο).Ελπιζω παντως να μην αθετηθει η συμβαση και η εταιρια να αναγκαστει να αλλαξει πλοιο.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 277
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Και εγω τις ιδιες σκεψεις εκανα με το νεο δρομολογιο του ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ αλλα πιστευω πως οι Ψαριανοι,περισσοτερο αναγκη εχουν να κατεβαινουν στην Χιο παρα στο Λαυριο.Φευγουν το πρωι,πανε απλωταρια για τα ψωνια τους:P και το μεσημερακι επιστροφη στο νησι τους(με πιο φτηνο εισητηριο απ το ταχυπλοο).Ελπιζω παντως να μην αθετηθει η συμβαση και η εταιρια να αναγκαστει να αλλαξει πλοιο.

Link to comment
Share on other sites

Από την άλλη γιατί έγινε τόση επισκευή στο ΘΗΡΑ (γάζωμα), αν είχε προοπτική σε 4-5 μήνες να το αλλάξει; Να μου πείτε ότι έχει υπογράψει σύμβαση για να φέρει νέο πλοίο στη γραμμή, αλλά και πάλι πόσες φορές δεν αθετούνται αι συμβάσεις;

Περα απο αυτα ενα θεμα ειναι και τι βαπορι θα φερει γιατι δεν νομιζω να καταφερει να βρει πλοιο μικροτερο απο 70μετρα στην Ιαπωνια.

Εδω το ΝΗΣΟΣ ΘΗΡΑ που και μικρο ειναι και οικονομικοτατο και παλι βγαινει δεν βγαινει ποσο μαλλον ενα μεγαλυτερο πλοιο που πιθανον να χρειαστει και καποιες αλλαγες οπως τα περισσοτερα γιαπωνεζικα που ερχονται στη χωρα μας.

Link to comment
Share on other sites

Από την άλλη γιατί έγινε τόση επισκευή στο ΘΗΡΑ (γάζωμα), αν είχε προοπτική σε 4-5 μήνες να το αλλάξει; Να μου πείτε ότι έχει υπογράψει σύμβαση για να φέρει νέο πλοίο στη γραμμή, αλλά και πάλι πόσες φορές δεν αθετούνται αι συμβάσεις;

Περα απο αυτα ενα θεμα ειναι και τι βαπορι θα φερει γιατι δεν νομιζω να καταφερει να βρει πλοιο μικροτερο απο 70μετρα στην Ιαπωνια.

Εδω το ΝΗΣΟΣ ΘΗΡΑ που και μικρο ειναι και οικονομικοτατο και παλι βγαινει δεν βγαινει ποσο μαλλον ενα μεγαλυτερο πλοιο που πιθανον να χρειαστει και καποιες αλλαγες οπως τα περισσοτερα γιαπωνεζικα που ερχονται στη χωρα μας.

Link to comment
Share on other sites

Και γιατί δε ζητάνε την Αρσινόη από τη ΣΑΟΣ. Μπορεί και αυτό να έχει τα χρονάκια της, αλλά μακράν το καλύτερο πλοίο που πέρασε από τη γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

Και γιατί δε ζητάνε την Αρσινόη από τη ΣΑΟΣ. Μπορεί και αυτό να έχει τα χρονάκια της, αλλά μακράν το καλύτερο πλοίο που πέρασε από τη γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

Μόνο που τότε η ΣΑΟΣ άφησε τη γραμμή που είχε με το Αρσινόη γιατί το πλοίο δεν έβγαινε. Δε πιστεύω ότι έχουν αλλάξει τόσα τα πράγματα για να γίνει βιώσιμο το πλοίο εάν επιστρέψει στη γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

Μόνο που τότε η ΣΑΟΣ άφησε τη γραμμή που είχε με το Αρσινόη γιατί το πλοίο δεν έβγαινε. Δε πιστεύω ότι έχουν αλλάξει τόσα τα πράγματα για να γίνει βιώσιμο το πλοίο εάν επιστρέψει στη γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

Περα απο αυτα ενα θεμα ειναι και τι βαπορι θα φερει γιατι δεν νομιζω να καταφερει να βρει πλοιο μικροτερο απο 70μετρα στην Ιαπωνια.

Εδω το ΝΗΣΟΣ ΘΗΡΑ που και μικρο ειναι και οικονομικοτατο και παλι βγαινει δεν βγαινει ποσο μαλλον ενα μεγαλυτερο πλοιο που πιθανον να χρειαστει και καποιες αλλαγες οπως τα περισσοτερα γιαπωνεζικα που ερχονται στη χωρα μας.

Το νέο πλοίο θα ναι όντως από την Ιαπωνία, μικρότερο σε μήκος απ το Θήρα...Το Θήρα θα κατέβει πάλι στη Σαντορίνη για Θηρασιά-Ίο-Σίκινο-Φολέγανδρο και Ανάφη...

Link to comment
Share on other sites

Περα απο αυτα ενα θεμα ειναι και τι βαπορι θα φερει γιατι δεν νομιζω να καταφερει να βρει πλοιο μικροτερο απο 70μετρα στην Ιαπωνια.

Εδω το ΝΗΣΟΣ ΘΗΡΑ που και μικρο ειναι και οικονομικοτατο και παλι βγαινει δεν βγαινει ποσο μαλλον ενα μεγαλυτερο πλοιο που πιθανον να χρειαστει και καποιες αλλαγες οπως τα περισσοτερα γιαπωνεζικα που ερχονται στη χωρα μας.

Το νέο πλοίο θα ναι όντως από την Ιαπωνία, μικρότερο σε μήκος απ το Θήρα...Το Θήρα θα κατέβει πάλι στη Σαντορίνη για Θηρασιά-Ίο-Σίκινο-Φολέγανδρο και Ανάφη...

Link to comment
Share on other sites

Μικροτερο απο 50μετρα...?:P Και καθε ποτε θα ταξιδευει,οταν εχει 1μποφορ....Σχετικα με το αν βγαινει η δεν βγαινει ενα πλοιο στα Ψαρα,το ΘΗΡΑ επιδοτειται με 7000ευρω το δρομολογιο(μνμα88)...Σας φαινονται λιγα για ενα τετοιο πλοιο η ακομα κ για το ΑΡΣΙΝΟΗ:rolleyes:

ΥΓ.Ελα ρε Λευτερη(Ολυμπιακαρααα:D,γλυψ,γλυψ)πες μας τιποτα για το καινουργιο κρις κραφτ:D

Link to comment
Share on other sites

Μικροτερο απο 50μετρα...?:P Και καθε ποτε θα ταξιδευει,οταν εχει 1μποφορ....Σχετικα με το αν βγαινει η δεν βγαινει ενα πλοιο στα Ψαρα,το ΘΗΡΑ επιδοτειται με 7000ευρω το δρομολογιο(μνμα88)...Σας φαινονται λιγα για ενα τετοιο πλοιο η ακομα κ για το ΑΡΣΙΝΟΗ:rolleyes:

ΥΓ.Ελα ρε Λευτερη(Ολυμπιακαρααα:D,γλυψ,γλυψ)πες μας τιποτα για το καινουργιο κρις κραφτ:D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Από την επιδότηση των 7.000 Ε, (αν είναι τόση)?! μην ξεχάσουμε να αφαιρέσουμε και τον Φ.Π.Α για να βρούμε το καθαρό ποσόν! Όσο για την επιβατική κίνηση του "Νήσος Θήρα" αν μειώθηκε με το "Παναγία Θαλασσινή", αυτό είναι βέβαιο, αλλά μην ξεχνάμε ότι τα 9 στα 10 εισητήρια επιβατών του "Θήρα" ήταν μηδενικά σαν μόνιμοι κάτοικοι, (δυστυχώς τόσοοοο πολλοί μόνιμοι κάτοικοι), οπότε η χασούρα περιορίζεται μόνο στα Ι.Χ, αφού φορτηγά δεν πέρνει το "Θαλασσινή"!

Το "ΑΡΣΙΝΟΗ" που αναφαίρει ο φίλος μας παραπάνω, είναι υπερχρεωμένο και υποθηκευμένο στην τράπεζα, (αν όχι κατασχεμένο), όπως και το "LIBERTY B" και η ΣΑΟΣ σαν εταιρία δεν έχει κλείσει...!

Όσο για τα νεότερα σχετικά με τον αντικαταστάτη του "Θήρα" αν ανατρέξουμε στο τελευταίο ή προτελευταίο τεύχος του περιοδικού "Εφοπλιστής" κάτι..... θα διαβάσουμε.....απ'ότι μου ψυθύρισαν. Εγώ προσωπικά ακόμη ψάχνω να το βρω....!

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!

Edited by yannispsara
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Απο τα τελευταια νεα του http://www.alithia.gr

Φίλε "Νησος Χίος"

Αν αυτό θεωρείται "αύξηση χωρίς ειδοποίηση", όπως το δημοσιεύεις, σε προκαλώ να αποτανθείς στο Λιμεναρχείο για να ενημερωθείς με τις ισχύουσες τιμές των ναύλων στις επιδοτούμενες άγονες γραμμές σύμφωνα με το Υπουργείο, να δεις τις περικοπές δρομολγίων ή μείωση των επιδοτήσεων κατά 10% "λόγω κρίσης'" καθώς και την τελευταία αύξηση της τιμής του πετρελαίου Ναυτιλίας κατά 10 λεπτά το λίτρο τουλάχιστον......! Και άλλο ένα που με απασχολεί εμένα προσωπικά εδώ και χρόνια, γιατί οι έμποροι των Ψαρών δεν μετεφέρουν τα εμπορεύματά τους με την μορφή "παλέτας" που στοιχίζει λιγότερο, αλλά εξακολουθούν από εποχής "Μηνιώτη" να τα μεταφέρουν σε κιβώτια;!!! Επίσης όπως όλοι γνωρίζουμε οι μόνιμοι κάτοικοι των Ψαρών κυρίως κατά την Χειμερινή περίοδο είμαστε περίπου γύρω στους 300!. Μηδενικό εισητήριο όμως κόβουν τουλάχιστον άλλοι 400 - 600 (!!!) είτε είναι οι δηλωμένοι στα εκλογικά χαρτιά μόνιμοι κάτοικοι που έρχοντε στα Ψαρά μία φορά τον χρόνο, (Απρίλιο - Μάιο και φεύγουν Σεπτέμβριο - Οκτώβριο), είτε αλλοδαποί που εργάζοντε στα Ψαρά, είτε διάφοροι τεχνίτες που έρχοντε για εργασία στα Ψαρά και εκμεταλλευόμενοι το "μονοπώλειο" της ειδικότητάς τους αμοίβοντε με πολύ "σεβαστά" ποσά, αφορολόγητα,(και έχουν απαιτήσει και επιτύχει να πληρώνουν ΜΗΔΕΝΙΚΟ εισητήριο και ΜΟΝΙΜΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ εισητήριο για τα Ι.Χ ή επαγγελματικά οχήματά τους)!

Link to comment
Share on other sites

yannis psara,εγω εβαλα το κομματι απ την ηλεκτρονικη εφημεριδα,δεν δημοσιευσα τιποτα;) Απο κει κ περα,χρησιμα αυτα που μας λες αλλα και παλι δεν απαντουν σε αυτο που λεει η εφημεριδα...Οντως αυξηθηκαν τα μεταφορικα?Κι αν ναι,υπηρξε καποια ανακοινωση της εταιριας επ αυτου?Και το λεω αυτο γιατι το ΘΗΡΑ και το καθε ΘΗΡΑ που παιρνει επιδοτηση απο το ελληνικο κρατος(ασχετο αν εκμεταλευονται τα δρομολογια οι τζαμπατζηδες)οφειλει να εχει καποια 'ορια' στις τιμες των εισητηριων/ναυλων/μεταφορικων.Αυτη τουλαχιστον ειναι η αποψη μου.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε

Στο θέμα της "αύξησης" των μεταφορικών όπως ακούγεται το τελευταίο διάστημα, έχει επιληφθεί και το Λιμεναρχείο, το οποίο σε δύο ελέγχους που έχει κάνει κατά τη διάρκεια φόρτωσης του " Ν. Θήρα", δεν έχει βρεί καμία απόκλιση από τις προκαθορισμένες από το αρμόδιο Υπουργείο τιμές των ναύλων! Απλώς για να σας πω ξεκάθαρα τη γνώμη μου, όπως πολύ καλά γνωρίζω, ο λογιστής που έχει προσληφθεί στο πλοίο, δεν επιτρέπει την είσοδο στο πλοίο εμπορευμάτων χωρίς φορτωτική, ελέγχει όλα τα εμπορεύματα που φορτώνοντε στο πλοίο αν αντιστοιχούν στην φορτωτική που έχει κοπεί, (την δουλειά του σωστά κάνει βέβαια ο άνθρωπος), και ζητάει να κοπεί διορθωτική φορτωτική αν χρειαστεί, σύμφωνα πάντα με τους ισχύοντες νόμιμους τιμοκαταλόγους που υπάρχουν στους υπολογιστές των πρακτορείων! Τώρα αν κάποιο κατάστημα φόρτωνε 30 κιβώτια και έκοβε φορτωτική για 10 κιβώτια, αν κάποιος φόρτωνε Ηλεκτρική κουζίνα και δήλωνε ότι συνοδεύετε ώς αποσκευή επιβάτη, αν κάποιος τα 2 καφάσια μπουκάλια μπίρες τα ένωνε με ταινία ανά δύο και τα έκοβε φορτωτική σαν ένα, αν ένας μέσα σε χαρτοκιβώτιο τύπου μεγάλης τηλεόρασης έβαζε 8 εξάδες εμφιαλωμένο νερό και έκοβε φορτωτική για ένα κιβώτιο...έτσι γίνονταν...., ε, αυτοί που είχαν μάθει έτσι, "εχουν δίκιο" να κατηγορούν και να καταγγέλουν ότι αυξήθηκαν τα ναύλα!

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Μετα κι απο ολα αυτα,δεν μπορω παρα να συμφωνησω μαζι σου οτι εχουν αδικο αυτοι που κανουν παραπονα.Προφανως και δεν τους συμφερει τωρα να πληρωνουν αυτο που τους αναλογει πραγματικα στα μεταφορικα,γιαυτο τους 'κακοφανηκε' και διαμαρτυρηθηκαν για την (υποτιθεμενη)αυξηση τους.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Απο τα τελευταια νεα της εφημεριδας ΑΛΗΘΕΙΑ

Κυριακή, 27 Ιουνίου 2010 - 10:58

Γιορτάστηκε το ολοκαύτωμα των Ψαρών. Την κυβέρνηση εκπροσώπησε ο Αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Θ. Πάγκαλος και τον Αντ. Σαμαρά ο Βουλευτής Κ. Μουσουρούλης. Το πρωϊ της Κυριακής στα Μεστά όσοι επιχείρησαν με το "ΝΗΣΟΣ ΘΗΡΑ" να αναχωρήσουν για τα Ψαρά, άκουσαν έκπληκτοι ότι η πλοικτήτρια εταιρεία είχε την απαίτηση οι επιβάτες να μπούν απ'τα Μεστά αλλά στην επιστροφή το απόγευμα θα τους αποβίβαζε στη Χίο !Αυτό βέβαια πρακτικά σήμαινε ότι στα Μεστά θα πήγαιναν με τα πόδια... ή θα εγκατέλειπαν εκεί το αυτοκίνητο τους για να το πάρουν άλλη μέρα...ή ότι με το αζημίωτο θα το φόρτωναν στο πλοίο να κάνει άσκοπα την βόλτα Μεστά - Ψαρά - Χίος. Μπροστά στον παραλογισμό και την αποικιοκρατική συμπεριφορά της εταιρείας, που υπ' όψιν εκτελεί επιδοτούμενο δρομολόγιο, πολλοί επιβάτες αρνήθηκαν να ταξιδέψουν. Μαζί μ' αυτούς σε ένδειξη διαμαρτυρίας και το τηλεοπτικό συνεργείο της ΑΛΗΘΕΙΑΣ, που μετέβαινε στα Ψαρά για το ολοκαύτωμα.

Ας εβαζε ενα λεωφορειακι ο ΟΛΜ:D να τους πηγαινε μεχρι κατω τους ανθρωπους:P

Link to comment
Share on other sites

Γι'αυτό οι άνθρωποι ρωτάνε πριν κατέβουν στο λιμάνι, πότε φεύγει το παπόρι, πότε επιστρέφει και πόσο κάνει το εισιτήριο.;)

Όντως σαν δρομολόγιο είναι ολίγο ανορθόδοξο, αλλά έχω την εντύπωση ότι το Ψαρά - Μεστά - Ψαρά ήταν έκτακτο και μη επιδοτούμενο, ενώ το απογευματινό Ψαρά - Χίος ήταν το εγκεκριμένο και επιδοτούμενο δρομολόγιο. Πάντως αυτό το γεγονός θα έπρεπε να προβληματίσει και τους δημοσιογράφους και τους "επισήμους" όχι τόσο για το οτι δεν ανέβηκαν καποιοι στο Ολοκαύτωμα αλλά για τις επιλογές που (δεν) έχει ένας foot passenger τόσο στα Μεστά όσο και στο Λαύριο όταν φτάνει το Παναγία Πάρου (αφιξη 21:00, τελευταίο ΚΤΕΛ 21:00).

ΥΓ. Ο κ. αντιπρόεδρος ανέβηκε με το ΘΗΡΑ;:D

Edited by enas chiotis
Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Σήμερα ολοκληρώνονται οι εορτασμοί για το ολοκαύτωμα των Ψαρών. Το έκτακτο του Θήρα από τη Χίο δεν πραγματοποιήθηκε, πιθανότατα λόγω καιρού. Έπρεπε να το αφήσουν να φύγει να δουν οι "επίσημοι" τι τραβάνε οι Ψαριανοί όλο το χρόνο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ωραια η παραπανω συζητηση :D

πιστευω πως οι Ψαριανοι,περισσοτερο αναγκη εχουν να κατεβαινουν στην Χιο παρα στο Λαυριο.Φευγουν το πρωι,πανε απλωταρια για τα ψωνια τους :P και το μεσημερακι επιστροφη στο νησι τους(με πιο φτηνο εισητηριο απ το ταχυπλοο).

Περιπου τα ιδια λεει και ο δημαρχος των Ψαρων,τωρα που εχουν μεινει με το ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ μονο

Να πούμε ότι οι μετακινήσεις από τα Ψαρά προς τη Χίο γίνονται αποκλειστικά με το Παναγία Θαλασσινή κάτι που έχει σαν αποτέλεσμα το κόστος για έναν Ψαριανό να φτάνει τουλάχιστον τα 55€ αν συνυπολογίσουμε και τα χρήματα του ταξί που χρειάζεται για να κατέβει κάποιος από τα Μεστά στην πόλη.Όπως δηλώνει ο Δήμαρχος Ψαρών Κ.Βρατσάνος αν συνεχιστεί η κατάσταση τότε οι ελλείψεις θα είναι τεράστιες μιας και δεν θα υπάρχουν βασικά είδη τροφίμων, φαρμάκων αλλά και καυσίμων. «Την Τρίτη με το Παναγία Θαλασσινή ήρθαν κάποια προϊόντα και φάρμακα αλλά δεν επαρκούν σε περίπτωση που ο αποκλεισμός συνεχιστεί» είπε. Σύμφωνα με τον κ.Βρατσάνο πάντως υπάρχουν διαβεβαιώσεις από το υπουργείο και τους αρμόδιους ότι το πρόβλημα θα λυθεί, όχι όμως οριστικά. Συγκεκριμένα το υπουργείο σκοπεύει να χορηγήσει για ένα μήνα άδεια οχηματαγωγού στο «Νήσος Θήρα», κάτι αντίστοιχο θα γίνει πιθανά και με το «Οινούσσαι», γεγονός που θα επιτρέπει τη μεταφορά οχημάτων και περιορισμένο όμως αριθμό επιβατών δηλαδή μόνο 12 άτομα από τα Ψαρά θα μπορούν να έρχονται στη Χίο. «Είναι μια λύση που εν μέρει θα αποκαταστήσει την συγκοινωνία αλλά δεν θα πρέπει μείνουμε εκεί» επεσήμανε ο Δήμαρχος των Ψαρών, φέρνοντας για μια ακόμα φορά στο προσκήνιο το ζήτημα της αντικατάστασης του «Ν.Θήρα» αν και όπως είπε ο κ.Βρατσάνος η πλοιοκτήτρια εταιρεία έχει διαβεβαιώσει για την δρομολόγηση νέου πλοίου τον επόμενο μήνα.

http://www.tvpatrida.gr

Link to comment
Share on other sites

Συγκεκριμένα το υπουργείο σκοπεύει να χορηγήσει για ένα μήνα άδεια οχηματαγωγού στο «Νήσος Θήρα», κάτι αντίστοιχο θα γίνει πιθανά και με το «Οινούσσαι

Για να ειμαι ειλικρινής δεν το καταλαβαινω αυτο.Δηλαδη αν τα πλοια δεν ειναι αξιοπλοα πως μπορει καποιος να δωσει χαρτια οτι ειναι και ξαφνικα να ταξιδευουν εστω και σαν οχηματαγωγα;

Link to comment
Share on other sites

Και εγω δεν καταλαβαινω πως ακριβως κρινεται αξιοπλοο σαν ρορο αλλα μαλλον υπαρχει καποιο παραθυρακι που το επιτρεπει

Όπως επεσήμανε ο υπολιμενάρχης Χίου Χ.Φραγκιάς η μοναδική εξέλιξη που έχει δρομολογηθεί αφορά στο «Νήσος Θήρα» η πλοιοκτήτρια εταιρεία του οποίου κατέθεσε αίτημα στο λιμεναρχείο για την μετατροπή του σε «φορτηγό» πλοίο που σημαίνει ότι θα του επιτραπεί ο απόπλους για να μεταφέρει οχήματα και μέχρι 12 επιβάτες το μέγιστο σε κάθε ταξίδι. Όπως δήλωσε ο κ.Φραγκιάς οι ενέργειες για να βγει το πιστοποιητικό «φορτηγού» στο Ν.Θήρα βρίσκονται στο τελικό στάδιο από το λιμεναρχείο και την επιθεώρηση πλοίων και απομένει να δοθεί το πράσινο φως από τη γενική γραμματεία Νησιωτικής Πολιτικής, που θα ξεκαθαρίσει αν τα δρομολόγια που θα κάνει το πλοίο θα είναι επιδοτούμενα.

http://www.tvpatrida.gr/

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...