Stratos Posted May 31, 2005 Posted May 31, 2005 (edited) -Τη μείωση των τιμών στα κόμιστρα που λαμβάνει η εταιρεία C-LINK για τη μεταφορά προϊόντων στα Ψαρά από τη Χίο, ζητά με έγγραφό του προς την εταιρεία ο Νομάρχης Χίου Πολύδωρος Λαμπρινούδης.Ο κ. Νομάρχης επισημαίνει ότι είναι λογική η αναπροσαρμογή που έχει ήδη ζητήσει με σχετικό του έγγραφο προς την εταιρεία ο Δήμαρχος Ψαρών κ. Μανόλης Αγαπούσης."Συγκεκριμένα ο κ. Δήμαρχος ζητούσε την αναπροσαρμογή του ύψους των κομίστρων από 15 € σε 10 € για τις μεγάλες παλέτες, από 10 € σε 5 € για τις μικρές και από 1 € σε 0,5 € για τα κιβώτια των αναψυκτικών. Θεωρώ ότι η ζητούμενη αναπροσαρμογή είναι λογική και απαλλάσσει τους κατοίκους των Ψαρών από δυσβάσταχτο οικονομικό βάρος, το οποίο επιβαρύνει τόσο τις επιχειρήσεις του νησιού όσο και το κόστος κατασκευής οικοδομικών εργασιών".Ο κ. Νομάρχης τονίζει επίσης και το κοινωνικό ρόλο που έχει αυτό το επιδοτούμενο δρομολόγιο της άγονης γραμμής: "Ο κοινωνικός χαρακτήρας της γραμμής Χίου- Ψαρών, έχει αναγνωριστεί από όλους, αυτός είναι και ο λόγος της επιδότησης της οποίας απολαμβάνει η εταιρεία σας.Με αυτό το δεδομένο, παρακαλώ για τη διευθέτηση του ζητήματος. Σε διαφορετική περίπτωση και λαμβάνοντας υπόψη τις δίκαιες διαμαρτυρίες των κατοίκων των Ψαρών, θα υποχρεωθούμε να προσφύγουμε στο υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, όπως, άλλωστε επιβάλλει και η σοβαρότητα του προβλήματος", καταλήγει ο Π. ΛαμπρινούδηςΑπό chiosnews.com Edited February 10, 2014 by proud_ionian tag
Stratos Posted May 31, 2005 Author Posted May 31, 2005 -Τη μείωση των τιμών στα κόμιστρα που λαμβάνει η εταιρεία C-LINK για τη μεταφορά προϊόντων στα Ψαρά από τη Χίο, ζητά με έγγραφό του προς την εταιρεία ο Νομάρχης Χίου Πολύδωρος Λαμπρινούδης. Ο κ. Νομάρχης επισημαίνει ότι είναι λογική η αναπροσαρμογή που έχει ήδη ζητήσει με σχετικό του έγγραφο προς την εταιρεία ο Δήμαρχος Ψαρών κ. Μανόλης Αγαπούσης. "Συγκεκριμένα ο κ. Δήμαρχος ζητούσε την αναπροσαρμογή του ύψους των κομίστρων από 15 € σε 10 € για τις μεγάλες παλέτες, από 10 € σε 5 € για τις μικρές και από 1 € σε 0,5 € για τα κιβώτια των αναψυκτικών. Θεωρώ ότι η ζητούμενη αναπροσαρμογή είναι λογική και απαλλάσσει τους κατοίκους των Ψαρών από δυσβάσταχτο οικονομικό βάρος, το οποίο επιβαρύνει τόσο τις επιχειρήσεις του νησιού όσο και το κόστος κατασκευής οικοδομικών εργασιών". Ο κ. Νομάρχης τονίζει επίσης και το κοινωνικό ρόλο που έχει αυτό το επιδοτούμενο δρομολόγιο της άγονης γραμμής: "Ο κοινωνικός χαρακτήρας της γραμμής Χίου- Ψαρών, έχει αναγνωριστεί από όλους, αυτός είναι και ο λόγος της επιδότησης της οποίας απολαμβάνει η εταιρεία σας. Με αυτό το δεδομένο, παρακαλώ για τη διευθέτηση του ζητήματος. Σε διαφορετική περίπτωση και λαμβάνοντας υπόψη τις δίκαιες διαμαρτυρίες των κατοίκων των Ψαρών, θα υποχρεωθούμε να προσφύγουμε στο υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, όπως, άλλωστε επιβάλλει και η σοβαρότητα του προβλήματος", καταλήγει ο Π. Λαμπρινούδης Από chiosnews.com
Stratos Posted July 1, 2005 Author Posted July 1, 2005 Aπ’ την Tετάρτη 6 Iουλίου αρχίζει τα δρομολόγιά του προς τα Ψαρά σε αντικατάσταση του πλοίου «ΠANAΓIA ΨAPIANH» το πλοίο της ΣAOΣ «Σαμοθράκη». Πηγή:AιΠΕ
Stratos Posted July 1, 2005 Author Posted July 1, 2005 Aπ’ την Tετάρτη 6 Iουλίου αρχίζει τα δρομολόγιά του προς τα Ψαρά σε αντικατάσταση του πλοίου «ΠANAΓIA ΨAPIANH» το πλοίο της ΣAOΣ «Σαμοθράκη». Πηγή:AιΠΕ
Nick the Greek Posted July 1, 2005 Posted July 1, 2005 Ε, δε νομιζω. Μαλλον λαθος κανουν και εννουν αλλο.
Nick the Greek Posted July 1, 2005 Posted July 1, 2005 Ε, δε νομιζω. Μαλλον λαθος κανουν και εννουν αλλο.
Stratos Posted July 1, 2005 Author Posted July 1, 2005 Kαι εμένα περίεργο μου φαίνεται! Μάλον το Αρσινόη θα περιμέναμε όλοι να δρομολογηθεί στα Ψαρά και όχι η "ναυαρχίδα".
Stratos Posted July 1, 2005 Author Posted July 1, 2005 Kαι εμένα περίεργο μου φαίνεται! Μάλον το Αρσινόη θα περιμέναμε όλοι να δρομολογηθεί στα Ψαρά και όχι η "ναυαρχίδα".
enas chiotis Posted July 1, 2005 Posted July 1, 2005 Το θέμα είναι οτί δεν θα έγραφαν αντικατάσταση του ΨΑΡΙΑΝΗ αν δεν ήταν έτσι. Μπας και εννοούν Πειραιά/Λαύριο - Χίο - Ψαρά , κάτι που έκανε (αλλά ποτέ δεν έδενε στα Ψαρά) και παλιότερα το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ?
enas chiotis Posted July 1, 2005 Posted July 1, 2005 Το θέμα είναι οτί δεν θα έγραφαν αντικατάσταση του ΨΑΡΙΑΝΗ αν δεν ήταν έτσι. Μπας και εννοούν Πειραιά/Λαύριο - Χίο - Ψαρά , κάτι που έκανε (αλλά ποτέ δεν έδενε στα Ψαρά) και παλιότερα το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ?
Stratos Posted July 5, 2005 Author Posted July 5, 2005 Το πλοίο "Σαμοθράκη" της Ναυτιλιακής Εταιρείας "ΣΑΟΣ" θα πραγματοποιεί από την Τετάρτη τα δρομολόγια προς Ψαρά σε αντικατάσταση του πλοίου "Παναγία Ψαριανή", που σήμερα εκτελεί το τελευταίο του ταξίδι προς το ακριτικό νησί. ΠΗΓΗ: ΕΡΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ/ www.chiosnews.com
Stratos Posted July 5, 2005 Author Posted July 5, 2005 Το πλοίο "Σαμοθράκη" της Ναυτιλιακής Εταιρείας "ΣΑΟΣ" θα πραγματοποιεί από την Τετάρτη τα δρομολόγια προς Ψαρά σε αντικατάσταση του πλοίου "Παναγία Ψαριανή", που σήμερα εκτελεί το τελευταίο του ταξίδι προς το ακριτικό νησί. ΠΗΓΗ: ΕΡΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ/ www.chiosnews.com
harryludens Posted July 5, 2005 Posted July 5, 2005 Σύμφωνα με σημερινή διόρθωση στο chiosnews.com , το Παναγία Ψαριανή συνεχίζει τα δρομολόγιά του για Ψαρά ως έχουν και το Νοέμβριο αντικαθίσταται από το Αρσινόη του Μανούση......
harryludens Posted July 5, 2005 Posted July 5, 2005 Σύμφωνα με σημερινή διόρθωση στο chiosnews.com , το Παναγία Ψαριανή συνεχίζει τα δρομολόγιά του για Ψαρά ως έχουν και το Νοέμβριο αντικαθίσταται από το Αρσινόη του Μανούση......
enas chiotis Posted July 5, 2005 Posted July 5, 2005 Πειραιά- Χίο θα κάνει. Ανακοινώθηκε και κλείνει το θέμα εδώ.
enas chiotis Posted July 5, 2005 Posted July 5, 2005 Πειραιά- Χίο θα κάνει. Ανακοινώθηκε και κλείνει το θέμα εδώ.
enas chiotis Posted October 27, 2005 Posted October 27, 2005 Αλλαγή φρουράς αυτές τις ημέρες, όπως γράφτηκε αλλού, το ΨΑΡΙΑΝΗ είναι ήδη στον Πειραιά και αναμένουμε το ΑΡΣΙΝΟΗ. Το θέμα είναι γιατί έφυγε τόσο νωρίς το ΨΑΡΙΑΝΗ και ποιος θα κάνει μέχρι το τέλος του μήνα (1 βδομάδα) δρομολόγια.
enas chiotis Posted October 27, 2005 Posted October 27, 2005 Αλλαγή φρουράς αυτές τις ημέρες, όπως γράφτηκε αλλού, το ΨΑΡΙΑΝΗ είναι ήδη στον Πειραιά και αναμένουμε το ΑΡΣΙΝΟΗ. Το θέμα είναι γιατί έφυγε τόσο νωρίς το ΨΑΡΙΑΝΗ και ποιος θα κάνει μέχρι το τέλος του μήνα (1 βδομάδα) δρομολόγια.
Earl Granville Posted October 27, 2005 Posted October 27, 2005 Μπας και ξαναστείλουν το ΣΑΑΜΟΣ ΣΠΙΡΙΤ όπως πέρυσσι στο ατύχημα του ΨΑΡΙΑΝΗ?
Earl Granville Posted October 27, 2005 Posted October 27, 2005 Μπας και ξαναστείλουν το ΣΑΑΜΟΣ ΣΠΙΡΙΤ όπως πέρυσσι στο ατύχημα του ΨΑΡΙΑΝΗ?
enas chiotis Posted October 29, 2005 Posted October 29, 2005 Ήρθε επιτέλους το καμάρι της Σαμοθράκης, το πλοίο που θα ήθελαν πολύ να συνεχίσουν να απολαμβάνουν τις υπηρεσίες του οι Σαμοθρακίτες , το ΑΡΣΙΝΟΗ. Αυτό το πράμα ήταν εκτός υπηρεσίας για να κάνει μαλλον την ετήσια του στην Αλεξανδρούπολη για 15 μέρες αλλά δεν νομίζω να έπεσε καμμιά πινελιά επάνω του. Βασίλισσα η ΠΑΝΑΓΙΑ ΨΑΡΙΑΝΗ μπροστά του στο εξωτερικό κομμάτι. Μέσα δεν ξέρω τι γίνεται.
enas chiotis Posted October 29, 2005 Posted October 29, 2005 Ήρθε επιτέλους το καμάρι της Σαμοθράκης, το πλοίο που θα ήθελαν πολύ να συνεχίσουν να απολαμβάνουν τις υπηρεσίες του οι Σαμοθρακίτες , το ΑΡΣΙΝΟΗ. Αυτό το πράμα ήταν εκτός υπηρεσίας για να κάνει μαλλον την ετήσια του στην Αλεξανδρούπολη για 15 μέρες αλλά δεν νομίζω να έπεσε καμμιά πινελιά επάνω του. Βασίλισσα η ΠΑΝΑΓΙΑ ΨΑΡΙΑΝΗ μπροστά του στο εξωτερικό κομμάτι. Μέσα δεν ξέρω τι γίνεται.
Stratos Posted January 17, 2006 Author Posted January 17, 2006 Δεν είναι τιμές αυτές!! Πρόκειτε περί βιασμού! ΚAI εκβιασμού,αφού ο κόσμος είναι αναγκασμένος θέλει δεν θέλει να τα σκασει στον Μανούση για να βρεθεί σπιτι του. Και το ανάλογο αρθρο από το www.chiostimes.com: “Mπουρλότο” στο κόστος μετακίνησης των Ψαριανών έρχονται να βάλουν οι αυξήσεις - φωτιά των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων επιβατών και I.X.. H είδηση αποκαλύφθηκε στη χθεσινή σύσκεψη για τις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες από τον Πρόεδρο του Eργ. Kέντρου Xίου N. Mαρτάκη. H τιμή του εισιτηρίου των επιβατών από 4,80 * διπλασιάστηκε και άγγιξε τα 10,20 * ενώ το I.X. από 17 * που ήταν σημείωσε αλματώδη αύξηση και άγγιξε τα 60 * (!) την ίδια στιγμή που ο ναύλος ενός I.X. στη γραμμή Xίου - Πειραιά είναι 80 *. Σημειωτέον ότι ο υπουργός Aιγαίου είχε πριν λίγο καιρό εξαγγείλει τη δωρεάν μετάβαση των Ψαριανών από και προς το νησί τους. Στα λόγια γιατί στην πράξη ισχύουν τα προαναφερόμενα.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now