Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Δεν είναι τιμές αυτές!! Πρόκειτε περί βιασμού! ΚAI εκβιασμού,αφού ο κόσμος είναι αναγκασμένος θέλει δεν θέλει να τα σκασει στον Μανούση για να βρεθεί σπιτι του.:mad: Και το ανάλογο αρθρο από το www.chiostimes.com:

“Mπουρλότο” στο κόστος μετακίνησης των Ψαριανών έρχονται να βάλουν οι αυξήσεις - φωτιά των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων επιβατών και I.X.. H είδηση αποκαλύφθηκε στη χθεσινή σύσκεψη για τις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες από τον Πρόεδρο του Eργ. Kέντρου Xίου N. Mαρτάκη.

H τιμή του εισιτηρίου των επιβατών από 4,80 * διπλασιάστηκε και άγγιξε τα 10,20 * ενώ το I.X. από 17 * που ήταν σημείωσε αλματώδη αύξηση και άγγιξε τα 60 * (!) την ίδια στιγμή που ο ναύλος ενός I.X. στη γραμμή Xίου - Πειραιά είναι 80 *.

Σημειωτέον ότι ο υπουργός Aιγαίου είχε πριν λίγο καιρό εξαγγείλει τη δωρεάν μετάβαση των Ψαριανών από και προς το νησί τους. Στα λόγια γιατί στην πράξη ισχύουν τα προαναφερόμενα.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 277
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Με το συμπάθιο αλλά λένε λόγια του αέρα. Το εισιτήριο επιβάτη ήταν και είναι 9,60 και το ΙΧ κάτω από 4,25 είναι 27 ευρώ. Τα άλλα ποσά που αναφέρθηκαν είναι για λόγους εντυπωσιασμού και μόνο. Ενδεχομένως ο τύπος να είχε πάει στα Ψαρά με μισό εισιτήριο (4,80 ευρώ) και να νόμιζε ότι θα πηγαίνει πάντα έτσι. Εξάλλου οι ισχυρισμοί αυτοί κατατέθηκαν στην συνεδρίαση της επιτροπής αγώνα για τις ακτοπλοικές συγκοινωνίες, οπότε καταλαβαίνετε τον λόγο που ελέχθησαν αυτά.

Για την ιστορία, Χίος - Ψαρά είναι 42 ναυτικά μίλια.

Link to comment
Share on other sites

Με το συμπάθιο αλλά λένε λόγια του αέρα. Το εισιτήριο επιβάτη ήταν και είναι 9,60 και το ΙΧ κάτω από 4,25 είναι 27 ευρώ. Τα άλλα ποσά που αναφέρθηκαν είναι για λόγους εντυπωσιασμού και μόνο. Ενδεχομένως ο τύπος να είχε πάει στα Ψαρά με μισό εισιτήριο (4,80 ευρώ) και να νόμιζε ότι θα πηγαίνει πάντα έτσι. Εξάλλου οι ισχυρισμοί αυτοί κατατέθηκαν στην συνεδρίαση της επιτροπής αγώνα για τις ακτοπλοικές συγκοινωνίες, οπότε καταλαβαίνετε τον λόγο που ελέχθησαν αυτά.

Για την ιστορία, Χίος - Ψαρά είναι 42 ναυτικά μίλια.

Link to comment
Share on other sites

Μηδενί δίκην δικάσεις…

Η Αλήθεια (18/01/2006) έχει αναλυτικό άρθρο για την υπόθεση, ερώτηση της Τσουρή στη Βουλή, απάντηση της ΣΑΟΣ, διόρθωση της Αλήθειας κλπ. XAOS με SAOS σιωπή στην κυβέρνηση

Όπου, η ουσία είναι ότι δεν υπάρχει καμιά αύξηση στα ναύλα και ούτε αυτή μπορεί να γίνει μονομερώς, λόγω του ότι η γραμμή είναι επιδοτούμενη. Επίσης, διευκρινίζεται ότι τα 60 ευρώ αφορούν τα ΙΧ φορτηγά (τα γνωστά αγροτικά), ενώ κατά τα λοιπά (όπως είπε και ο Χιώτης) τα εισιτήριο είναι 9,60 και τα ΙΧ 27 ευρώ.

Αφού το διάβασα, μου έμεινε η απορία, γιατί όλος αυτός ο ντόρος?

Καλά δεν ξερει ο Δήμαρχος Ψαρών πόσο είχε και πόσο έχει το εισιτήριο?

Η απάντηση στα παραπάνω δόθηκε από το ΥΠ.ΑΙ., το οποίο σε σημερινή ανακοίνωση (18/01/2006) τοποθετείται πάνω στο ζήτημα.

Να σημειωθεί ότι αυτή η άμεση αντίδραση και η άμεση έκδοση ανακοίνωσης είναι πρωτόγνωρη για τα δεδομένα της ιστοσελίδας του ΥΠΑΙ

Σχετικά με την αύξηση της τιμής του εισιτηρίου της επιδοτούμενης γραμμής ΨΑΡΑ - ΧΙΟΣ - ΨΑΡΑ

18 Ιανουαρίου 2006

Σχετικά με την αύξηση της τιμής του εισιτηρίου της επιδοτούμενης γραμμής ΨΑΡΑ - ΧΙΟΣ - ΨΑΡΑ την οποία επέβαλε

η πλοιοκτήτρια εταιρεία του «ΑΡΣΙΝΟΗ» που εκτελεί, μετά από διαγωνισμό και υπογραφή σχετικής συμβάσεως με το Υπουργείο μας σας γνωρίζουμε ότι:

ευθύς ως το Υπουργείο μας ενημερώθηκε, από τον Δήμαρχο Ψαρών, με επείγουσα επιστολή του προς την πλοιοκτήτρια εταιρεία ζητεί την άμεση συμμόρφωση της προς τη σύμβαση που έχει υπογράψει και η οποία προβλέπει στο άρθρο 39 την υποχρέωση εφαρμογής της Κοινής Υπουργικής Απόφασης (Κ.Υ.Α) η οποία καθορίζει έκπτωση, κατά 50% επί των ναύλων οικονομικής θέσεως, για τους κατοίκους των νησιών κάτω των 3.100 κατοίκων.

Την εκτέλεση αυτής της απόφασης ζητείται να παρακολουθήσει το Κεντρικό Λιμεναρχείο Χίου και ο Λιμενικός Σταθμός των Ψαρών.

Προς συμπλήρωση της ενημέρωσης των αναγνωστών σας προσθέτω ότι, η εταιρεία που είχε αναλάβει προ του «ΑΡΣΙΝΟΗ» την εκτέλεση του δρομολογίου ΨΑΡΑ – ΧΙΟΣ – ΨΑΡΑ προσέφερε, οικειοθελώς, εκπτώσεις και πέραν της καθορισμένης.

http://www.ypai.gr/isite/page/3373%2C1%2C0.asp?mu=12&cmu=0&thID=0

Αυτό που μπορώ να συμπεράνω είναι: ότι δεν υπάρχει ζήτημα αύξησης, αλλά κατάργησης των εκπτώσεων.

Επίσης, το ΥΠΑΙ δεν λέει τίποτε για τα ναύλα των ΙΧ-Φ.

Εάν δε κρίνω από την άμεση αντίδραση του ΥΠΑΙ, την υπενθύμιση των όρων της σύμβασης, την εντολή στα Λιμεναρχεία για ελέγχους,

τα πράγματα χόντρυναν πολύ.

Εάν δε λάβεις υπ΄όψιν τις καλές σχέσεις Παυλίδη-Μανούση και την αναφορά του κου Παυλίδη στον προκάτοχο της γραμμής Απόστολο Βεντούρη και στην εκπτωτική πολιτική του… τότε το θέμα πρέπει να έφτασε πολύ ψηλά….

και κάποιος ή κάποιοι άστραψαν και βρόντησαν!!!

Link to comment
Share on other sites

Μηδενί δίκην δικάσεις…

Η Αλήθεια (18/01/2006) έχει αναλυτικό άρθρο για την υπόθεση, ερώτηση της Τσουρή στη Βουλή, απάντηση της ΣΑΟΣ, διόρθωση της Αλήθειας κλπ. XAOS με SAOS σιωπή στην κυβέρνηση

Όπου, η ουσία είναι ότι δεν υπάρχει καμιά αύξηση στα ναύλα και ούτε αυτή μπορεί να γίνει μονομερώς, λόγω του ότι η γραμμή είναι επιδοτούμενη. Επίσης, διευκρινίζεται ότι τα 60 ευρώ αφορούν τα ΙΧ φορτηγά (τα γνωστά αγροτικά), ενώ κατά τα λοιπά (όπως είπε και ο Χιώτης) τα εισιτήριο είναι 9,60 και τα ΙΧ 27 ευρώ.

Αφού το διάβασα, μου έμεινε η απορία, γιατί όλος αυτός ο ντόρος?

Καλά δεν ξερει ο Δήμαρχος Ψαρών πόσο είχε και πόσο έχει το εισιτήριο?

Η απάντηση στα παραπάνω δόθηκε από το ΥΠ.ΑΙ., το οποίο σε σημερινή ανακοίνωση (18/01/2006) τοποθετείται πάνω στο ζήτημα.

Να σημειωθεί ότι αυτή η άμεση αντίδραση και η άμεση έκδοση ανακοίνωσης είναι πρωτόγνωρη για τα δεδομένα της ιστοσελίδας του ΥΠΑΙ

Σχετικά με την αύξηση της τιμής του εισιτηρίου της επιδοτούμενης γραμμής ΨΑΡΑ - ΧΙΟΣ - ΨΑΡΑ

18 Ιανουαρίου 2006

Σχετικά με την αύξηση της τιμής του εισιτηρίου της επιδοτούμενης γραμμής ΨΑΡΑ - ΧΙΟΣ - ΨΑΡΑ την οποία επέβαλε

η πλοιοκτήτρια εταιρεία του «ΑΡΣΙΝΟΗ» που εκτελεί, μετά από διαγωνισμό και υπογραφή σχετικής συμβάσεως με το Υπουργείο μας σας γνωρίζουμε ότι:

ευθύς ως το Υπουργείο μας ενημερώθηκε, από τον Δήμαρχο Ψαρών, με επείγουσα επιστολή του προς την πλοιοκτήτρια εταιρεία ζητεί την άμεση συμμόρφωση της προς τη σύμβαση που έχει υπογράψει και η οποία προβλέπει στο άρθρο 39 την υποχρέωση εφαρμογής της Κοινής Υπουργικής Απόφασης (Κ.Υ.Α) η οποία καθορίζει έκπτωση, κατά 50% επί των ναύλων οικονομικής θέσεως, για τους κατοίκους των νησιών κάτω των 3.100 κατοίκων.

Την εκτέλεση αυτής της απόφασης ζητείται να παρακολουθήσει το Κεντρικό Λιμεναρχείο Χίου και ο Λιμενικός Σταθμός των Ψαρών.

Προς συμπλήρωση της ενημέρωσης των αναγνωστών σας προσθέτω ότι, η εταιρεία που είχε αναλάβει προ του «ΑΡΣΙΝΟΗ» την εκτέλεση του δρομολογίου ΨΑΡΑ – ΧΙΟΣ – ΨΑΡΑ προσέφερε, οικειοθελώς, εκπτώσεις και πέραν της καθορισμένης.

http://www.ypai.gr/isite/page/3373%2C1%2C0.asp?mu=12&cmu=0&thID=0

Αυτό που μπορώ να συμπεράνω είναι: ότι δεν υπάρχει ζήτημα αύξησης, αλλά κατάργησης των εκπτώσεων.

Επίσης, το ΥΠΑΙ δεν λέει τίποτε για τα ναύλα των ΙΧ-Φ.

Εάν δε κρίνω από την άμεση αντίδραση του ΥΠΑΙ, την υπενθύμιση των όρων της σύμβασης, την εντολή στα Λιμεναρχεία για ελέγχους,

τα πράγματα χόντρυναν πολύ.

Εάν δε λάβεις υπ΄όψιν τις καλές σχέσεις Παυλίδη-Μανούση και την αναφορά του κου Παυλίδη στον προκάτοχο της γραμμής Απόστολο Βεντούρη και στην εκπτωτική πολιτική του… τότε το θέμα πρέπει να έφτασε πολύ ψηλά….

και κάποιος ή κάποιοι άστραψαν και βρόντησαν!!!

Link to comment
Share on other sites

Και η τελική ανακοίνωση της ΣΑΟΣ (επί του θέματος), από την ΑΛΗΘΕΙΑ (19/1/2006)

«Σχετικά με το θόρυβο που δημιουργήθηκε για το ναυλολόγιο της γραμμής Χίου – Ψαρών οφείλουμε να αναφέρουμε τα εξής:

1. Ουδέποτε έγινε αύξηση από την εταιρεία μας στο ναύλο της συγκεκριμένης γραμμής.

2. Οι εκπτώσεις που αφορούν σε ευπαθείς κατηγορίες ανθρώπων (πολύτεκνοι, Α.μ.Ε.Α., συνταξιούχοι ΝΑΤ) συνεχίζουν να ισχύουν σε όλα τα πλοία μας.

3. Η έκπτωση 50% στους μόνιμους κατοίκους Ψαρών που παρείχαμε μέχρι και την 31/12/05, ήταν προσφορά της εταιρείας μας και όχι υποχρέωσή της. Προσφορά η οποία έπαψε να ισχύει προς αποφυγή περαιτέρω οικονομικής ζημιάς και εξασφάλιση της βιωσιμότητας του πλοίου μας.

4. Επίκληση υπουργικής απόφασης του ΥΕΝ του έτους 2003 που υπογράφεται από τον τότε υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας κ. Γ. Ανωμερίτη δεν ευσταθεί. Περιλάμβανε ένα μεγάλο αριθμό εκπτώσεων και ειδικά για τις παρακάτω κατηγορίες:

• Μόνιμων κατοίκων νησιών κάτω των 3.100 κατοίκων

• Φοιτητών και σπουδαστών σε ΑΕΙ και ΤΕΙ

• Αρχηγών ΓΕΕΘΑ, ΓΕΣ, ΓΕΝ, ΓΕΑ, ΕΛ.ΑΣ., Λιμενικού Σώματος, Πυροσβεστικού Σώματος

• Το σύνολο του προσωπικού του Λιμενικού Σώματος

• Μητροπολιτών

• Προσωπικό και συνταξιούχων του ΥΕΝ.

Η παραπάνω απόφαση προέβλεπε ότι για τις εκπτώσεις αυτές, το ΥΕΝ θα κάλυπτε τη σχετική δαπάνη. Κάτι όμως που δεν πραγματοποιήθηκε ποτέ, με αποτέλεσμα η Ένωση Ακτοπλόων να αποφασίσει να μην παρέχει τις παραπάνω εκπτώσεις όσο οι σχετικές δαπάνες δεν καταβάλλονται από το ΥΕΝ.

Παρά ταύτα η εταιρεία μας προκειμένου να αποδείξει την καλή της προαίρεση θα ενεργοποιήσει εκ νέου την έκπτωση του 50% στους μόνιμους κατοίκους των Ψαρών μέχρι την 10/2/06, ελπίζοντας σε αυτό το διάστημα οι φορείς που διαμαρτύρονται για το ναυλολόγιο της συγκεκριμένης γραμμής να κατανοήσουν προς ποια κατεύθυνση πρέπει να αναζητήσουν τη δαπάνη για την κάλυψη της συγκεκριμένης έκπτωσης».

Μάλιστα! Τελεσίγραφο έως τις 10/2/2006. Στις 11/2, ή πληρώνει το ΥΕΝ ή ξανακόβεται το 50% στους Ψαριανούς.

Οι πιθανές περιπτώσεις είναι εξής:

α) ή είναι παράνομη και αντισυμβατική η ενέργεια της ΣΑΟΣ και το ΥΠΑΙ πρέπει να καταγγείλει την σύμβαση και να δώσει την γραμμή στον δεύτερο μειοδότη (Απ. Βεντούρη) ή να επαναπροκηρύξει την γραμμή.

β) ή έχει δίκαιο η ΣΑΟΣ, και το ΥΠΑΙ/ΥΕΝ πρέπει να πληρώνει την διαφορά του εισιτηρίου στην εταιρεία και να ζητήσει συγνώμη από τους Ψαριανούς (και την ΣΑΟΣ) για την αναστάτωση

γ) ή ναι μεν έχει δίκαιο η ΣΑΟΣ, αλλά το ΥΠΑΙ/ΥΕΝ δεν έχει φράγκα να καλύπτει την διαφορά.

Οπότε…πλερώστε Ψαριανοί…και λοιποί άγονοι, γιατί αυτή είναι μόνο η αρχή.

Θα επεκταθεί σε όλες τις άγονες αυτό το ζήτημα. Και, μάλλον, γι' αυτό είχαμε άμεση και σκληρή απάντηση από το ΥΠΑΙ

Απλά και ξεκάθαρα. Διαλέγετε και παίρνετε.

Link to comment
Share on other sites

Και η τελική ανακοίνωση της ΣΑΟΣ (επί του θέματος), από την ΑΛΗΘΕΙΑ (19/1/2006)

«Σχετικά με το θόρυβο που δημιουργήθηκε για το ναυλολόγιο της γραμμής Χίου – Ψαρών οφείλουμε να αναφέρουμε τα εξής:

1. Ουδέποτε έγινε αύξηση από την εταιρεία μας στο ναύλο της συγκεκριμένης γραμμής.

2. Οι εκπτώσεις που αφορούν σε ευπαθείς κατηγορίες ανθρώπων (πολύτεκνοι, Α.μ.Ε.Α., συνταξιούχοι ΝΑΤ) συνεχίζουν να ισχύουν σε όλα τα πλοία μας.

3. Η έκπτωση 50% στους μόνιμους κατοίκους Ψαρών που παρείχαμε μέχρι και την 31/12/05, ήταν προσφορά της εταιρείας μας και όχι υποχρέωσή της. Προσφορά η οποία έπαψε να ισχύει προς αποφυγή περαιτέρω οικονομικής ζημιάς και εξασφάλιση της βιωσιμότητας του πλοίου μας.

4. Επίκληση υπουργικής απόφασης του ΥΕΝ του έτους 2003 που υπογράφεται από τον τότε υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας κ. Γ. Ανωμερίτη δεν ευσταθεί. Περιλάμβανε ένα μεγάλο αριθμό εκπτώσεων και ειδικά για τις παρακάτω κατηγορίες:

• Μόνιμων κατοίκων νησιών κάτω των 3.100 κατοίκων

• Φοιτητών και σπουδαστών σε ΑΕΙ και ΤΕΙ

• Αρχηγών ΓΕΕΘΑ, ΓΕΣ, ΓΕΝ, ΓΕΑ, ΕΛ.ΑΣ., Λιμενικού Σώματος, Πυροσβεστικού Σώματος

• Το σύνολο του προσωπικού του Λιμενικού Σώματος

• Μητροπολιτών

• Προσωπικό και συνταξιούχων του ΥΕΝ.

Η παραπάνω απόφαση προέβλεπε ότι για τις εκπτώσεις αυτές, το ΥΕΝ θα κάλυπτε τη σχετική δαπάνη. Κάτι όμως που δεν πραγματοποιήθηκε ποτέ, με αποτέλεσμα η Ένωση Ακτοπλόων να αποφασίσει να μην παρέχει τις παραπάνω εκπτώσεις όσο οι σχετικές δαπάνες δεν καταβάλλονται από το ΥΕΝ.

Παρά ταύτα η εταιρεία μας προκειμένου να αποδείξει την καλή της προαίρεση θα ενεργοποιήσει εκ νέου την έκπτωση του 50% στους μόνιμους κατοίκους των Ψαρών μέχρι την 10/2/06, ελπίζοντας σε αυτό το διάστημα οι φορείς που διαμαρτύρονται για το ναυλολόγιο της συγκεκριμένης γραμμής να κατανοήσουν προς ποια κατεύθυνση πρέπει να αναζητήσουν τη δαπάνη για την κάλυψη της συγκεκριμένης έκπτωσης».

Μάλιστα! Τελεσίγραφο έως τις 10/2/2006. Στις 11/2, ή πληρώνει το ΥΕΝ ή ξανακόβεται το 50% στους Ψαριανούς.

Οι πιθανές περιπτώσεις είναι εξής:

α) ή είναι παράνομη και αντισυμβατική η ενέργεια της ΣΑΟΣ και το ΥΠΑΙ πρέπει να καταγγείλει την σύμβαση και να δώσει την γραμμή στον δεύτερο μειοδότη (Απ. Βεντούρη) ή να επαναπροκηρύξει την γραμμή.

β) ή έχει δίκαιο η ΣΑΟΣ, και το ΥΠΑΙ/ΥΕΝ πρέπει να πληρώνει την διαφορά του εισιτηρίου στην εταιρεία και να ζητήσει συγνώμη από τους Ψαριανούς (και την ΣΑΟΣ) για την αναστάτωση

γ) ή ναι μεν έχει δίκαιο η ΣΑΟΣ, αλλά το ΥΠΑΙ/ΥΕΝ δεν έχει φράγκα να καλύπτει την διαφορά.

Οπότε…πλερώστε Ψαριανοί…και λοιποί άγονοι, γιατί αυτή είναι μόνο η αρχή.

Θα επεκταθεί σε όλες τις άγονες αυτό το ζήτημα. Και, μάλλον, γι' αυτό είχαμε άμεση και σκληρή απάντηση από το ΥΠΑΙ

Απλά και ξεκάθαρα. Διαλέγετε και παίρνετε.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Σύμφωνα με το ΑΙΣ το ΑΡΣΙΝΟΗ βρίσκεται στην ράδα του Πειραιά, προφανώς ήρθε για την ετήσιά του και ενδιαφέρον θα ήταν οι Χιώτες καραβολάτρες να μας αναφέρουν ποιο πλοίο το αντικαθιστά στην γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με το ΑΙΣ το ΑΡΣΙΝΟΗ βρίσκεται στην ράδα του Πειραιά, προφανώς ήρθε για την ετήσιά του και ενδιαφέρον θα ήταν οι Χιώτες καραβολάτρες να μας αναφέρουν ποιο πλοίο το αντικαθιστά στην γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

Πέρυσι το ΨΑΡΙΑΝΗ στην ετήσιά του είχε αντικατασταθεί από το ΣΑΜΟΣ ΣΠΙΡΙΤ.

Φέτος δεν βλέπω τέτοιο ενδεχόμενο μιας και από την περασμένη Πέμπτη το συγκεκριμένο πλοίο εκτός από τα κανονικά του δρομολόγια ξεκίνησε και την γραμμή Βαθύ Κουσάντασι με 2 δρομολόγια την εβδομάδα.

Link to comment
Share on other sites

Πέρυσι το ΨΑΡΙΑΝΗ στην ετήσιά του είχε αντικατασταθεί από το ΣΑΜΟΣ ΣΠΙΡΙΤ.

Φέτος δεν βλέπω τέτοιο ενδεχόμενο μιας και από την περασμένη Πέμπτη το συγκεκριμένο πλοίο εκτός από τα κανονικά του δρομολόγια ξεκίνησε και την γραμμή Βαθύ Κουσάντασι με 2 δρομολόγια την εβδομάδα.

Link to comment
Share on other sites

3 μέρες παρατηρούσα για να δω ποιο καράβι πάει Ψαρά και δεν είδα κανένα :D

Σήμερα πάντως είδα το Αρσινόη και πάλι στη Χίο στη κεντρική προβλήτα. Καλά για 4 μέρες πήγε? Άμα μάθω παραπάνω θα πω.

Link to comment
Share on other sites

3 μέρες παρατηρούσα για να δω ποιο καράβι πάει Ψαρά και δεν είδα κανένα :(

Σήμερα πάντως είδα το Αρσινόη και πάλι στη Χίο στη κεντρική προβλήτα. Καλά για 4 μέρες πήγε? Άμα μάθω παραπάνω θα πω.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Μα τι θέλουν τέλος πάντων αυτοί ο Ψαριανοί και μας ζαλίζουν συνέχεια? :mad:

182 χρόνια από το Ολοκαύτωμα, τα Ψαρά... πυρπολούνται ακόμα

Για να μη μας ζαλίζουν με τα ηρωϊκά Ψαρά

Εδώ, τους έχουν υποσχεθεί μέχρι και ότι θα κάνουν τα Ψαρά φορολογικό παράδεισο (σαν το Μονακό και το Λιχτενστάϊν)

και αυτοί ακόμα διαμαρτύρονται? ;)

Link to comment
Share on other sites

Μα τι θέλουν τέλος πάντων αυτοί ο Ψαριανοί και μας ζαλίζουν συνέχεια? :confused:

182 χρόνια από το Ολοκαύτωμα, τα Ψαρά... πυρπολούνται ακόμα

Για να μη μας ζαλίζουν με τα ηρωϊκά Ψαρά

Εδώ, τους έχουν υποσχεθεί μέχρι και ότι θα κάνουν τα Ψαρά φορολογικό παράδεισο (σαν το Μονακό και το Λιχτενστάϊν)

και αυτοί ακόμα διαμαρτύρονται? :D

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Σε συνέχεια του παραπάνω μηνύματός μου και του μηνύματος του proud

Από την Παρασκευή τα Ψαρά είναι αποκλεισμένα από τη Χίο, όχι λόγω καιρού αλλά αυξημένου ενδιαφέροντος του υπουργείου Αιγαίου... αφού έληξε η σύμβαση με την εταιρεία του "Αρσινόη" χωρίς να το αντικαταστήσει άλλο πλοίο.

Ενδεικτικό των χρηματικών ποσών, που "παίζονται" στις άγονες γραμμές είναι ότι σήμερα καταβάλλονται ως επιδότηση 5.000 ευρώ το δρομολόγιο ενώ η πλοιοκτήτρια εταιρεία ζητάει 8.000 Ε.

Χαρακτηριστική της εγατάλειψης είναι η παρακάτω επιστολή:

"Είμαστε από τα Ψαρά και η συγκοινωνία έχει διακοπεί εδώ και 5 μέρες. Το καράβι που εκτελούσε το δρομολόγιο Ψαρά-Χίος σταμάτησε από την Κυριακή γιατί έληξε η σύμβασή του και δεν ενδιαφέρθηκε κανείς για να αντικατασταθεί άμεσα προς εξυπηρέτηση των δημοτών .Τρόφιμα(όση ποσότητα μπορεί να μεταφερθεί) και επιβάτες μεταφέρονται με σκάφη του λιμενικού. Μας λένε ότι τη γραμμή θα αναλάβει ένα μικρό πλοίο και το ταξίδι θα διαρκεί 5 ώρες.

Όπως καταλαβαίνετε αυτό αποτελεί ακόμη ένα πλήγμα στις ήδη αντίξοες συνθήκες κάτω από τις οποίες ζούμε. Αισθανόμαστε περισσότερο από ποτέ ανασφάλεια και ότι είμαστε αποκομμένοι από τον υπόλοιπο κόσμο.

Παρακαλούμε το μήνυμα να δημοσιευτεί άμεσα ως ένδειξη διαμαρτυρίας προς όλους τους υπεύθυνους."

Παρασκευή, 3 Νοεμβρίου 2006 / ΑΙΠΕ

Ένα μεγάλο μπράβο σε όλους...τους επιδοτούντας και... τους επιδοτουμένους!!!

Link to comment
Share on other sites

Σε συνέχεια του παραπάνω μηνύματός μου και του μηνύματος του proud

Από την Παρασκευή τα Ψαρά είναι αποκλεισμένα από τη Χίο, όχι λόγω καιρού αλλά αυξημένου ενδιαφέροντος του υπουργείου Αιγαίου... αφού έληξε η σύμβαση με την εταιρεία του "Αρσινόη" χωρίς να το αντικαταστήσει άλλο πλοίο.

Ενδεικτικό των χρηματικών ποσών, που "παίζονται" στις άγονες γραμμές είναι ότι σήμερα καταβάλλονται ως επιδότηση 5.000 ευρώ το δρομολόγιο ενώ η πλοιοκτήτρια εταιρεία ζητάει 8.000 Ε.

Χαρακτηριστική της εγατάλειψης είναι η παρακάτω επιστολή:

"Είμαστε από τα Ψαρά και η συγκοινωνία έχει διακοπεί εδώ και 5 μέρες. Το καράβι που εκτελούσε το δρομολόγιο Ψαρά-Χίος σταμάτησε από την Κυριακή γιατί έληξε η σύμβασή του και δεν ενδιαφέρθηκε κανείς για να αντικατασταθεί άμεσα προς εξυπηρέτηση των δημοτών .Τρόφιμα(όση ποσότητα μπορεί να μεταφερθεί) και επιβάτες μεταφέρονται με σκάφη του λιμενικού. Μας λένε ότι τη γραμμή θα αναλάβει ένα μικρό πλοίο και το ταξίδι θα διαρκεί 5 ώρες.

Όπως καταλαβαίνετε αυτό αποτελεί ακόμη ένα πλήγμα στις ήδη αντίξοες συνθήκες κάτω από τις οποίες ζούμε. Αισθανόμαστε περισσότερο από ποτέ ανασφάλεια και ότι είμαστε αποκομμένοι από τον υπόλοιπο κόσμο.

Παρακαλούμε το μήνυμα να δημοσιευτεί άμεσα ως ένδειξη διαμαρτυρίας προς όλους τους υπεύθυνους."

Παρασκευή, 3 Νοεμβρίου 2006 / ΑΙΠΕ

Ένα μεγάλο μπράβο σε όλους...τους επιδοτούντας και... τους επιδοτουμένους!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΧΙΟΥ

Χίος 17/11/2006

ΝΟΜΑΡΧΗΣ

Προς

κ.Δ.Λιγνό

Πρόεδρο Συλλόγου Φίλων Οινουσσών

Αγαπητέ κ.Πρόεδρε,

Θα ήθελα με την παρούσα επιστολή μου να παρακαλέσω για την παραχώρηση του επιβατικού σκάφους "Οινούσσαι ΙΙ", το οποίο έχει αποδρομολογηθεί απο την γραμμή Χίου-Οινουσσών, στη Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Χίου.

Στόχος μας είναι με τις κατάλληλες ενέργειες απο την πλευρά μας να δρομολογήσουμε το "Οινούσσαι ΙΙ" στη γραμμή Λημνιά Βολισσού -Ψαρά κατά τους θερινούς μήνες.

Είμαι βέβαιος οτι αντιλαμβάνεστε τη σημασία που θα έχει η λειτουργία μιας τέτοιας γραμμής, τόσο για την εξυπηρέτηση των μονίμων κατοίκων των Ψαρών, όσο και των επισκεπτών, και θα παρακαλούσα για την απάντησή σας σχετικά.

Ο ΝΟΜΑΡΧΗΣ ΧΙΟΥ

ΠΟΛΥΔΩΡΟΣ ΛΑΜΠΡΙΝΟΥΔΗΣ

Αυτό θα πεί επένδυση από την τοπική αυτοδιοίκηση...και μάλιστα υψηλού ρίσκου:(
Link to comment
Share on other sites

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΧΙΟΥ

Χίος 17/11/2006

ΝΟΜΑΡΧΗΣ

Προς

κ.Δ.Λιγνό

Πρόεδρο Συλλόγου Φίλων Οινουσσών

Αγαπητέ κ.Πρόεδρε,

Θα ήθελα με την παρούσα επιστολή μου να παρακαλέσω για την παραχώρηση του επιβατικού σκάφους "Οινούσσαι ΙΙ", το οποίο έχει αποδρομολογηθεί απο την γραμμή Χίου-Οινουσσών, στη Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Χίου.

Στόχος μας είναι με τις κατάλληλες ενέργειες απο την πλευρά μας να δρομολογήσουμε το "Οινούσσαι ΙΙ" στη γραμμή Λημνιά Βολισσού -Ψαρά κατά τους θερινούς μήνες.

Είμαι βέβαιος οτι αντιλαμβάνεστε τη σημασία που θα έχει η λειτουργία μιας τέτοιας γραμμής, τόσο για την εξυπηρέτηση των μονίμων κατοίκων των Ψαρών, όσο και των επισκεπτών, και θα παρακαλούσα για την απάντησή σας σχετικά.

Ο ΝΟΜΑΡΧΗΣ ΧΙΟΥ

ΠΟΛΥΔΩΡΟΣ ΛΑΜΠΡΙΝΟΥΔΗΣ

Αυτό θα πεί επένδυση από την τοπική αυτοδιοίκηση...και μάλιστα υψηλού ρίσκου:rolleyes:
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...