proud_ionian Posted May 23, 2005 Posted May 23, 2005 (edited) ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ για την αντιμετώπιση του προβλήματος της ανεργίας των ασυρματιστών, αφού δεν προωθήθηκε η τροποποίηση του Προεδρικού Διατάγματος, για παραμονή τους στην ακτοπλοΐα, κάνει σε επιστολή της προς τον πρωθυπουργό Κώστα Καραμανλή η Πανελλήνια Ένωση Ραδιοτηλεγραφητών και Ραδιοηλεκτρονικών Αξιωματικών Ε.Ν.Όπως επισημαίνουν στην επιστολή τους, η μη προώθηση του Προεδρικού Διατάγματος για την παραμονή του ασυρματιστή στην ακτοπλοΐα «που επανειλημμένα έχουν υποσχεθεί εξανέμισαν τις ελπίδες μας για την επανένταξή μας στους απασχολούμενους ναυτικούς».Πιο συγκεκριμένα τον Ιούλιο του 2004 το Συμβούλιο Εμπορικού Ναυτικού (ΣΕΝ) αποφάσισε να προωθήσει την τροποποίηση του Π.Δ. 362/1984 «Κανονισμός τηλεπικοινωνιών των Ελληνικών Εμπορικών Πλοίων (Α 124), όπως τροποποιήθηκε με τα Π.Δ. 24/1988 (Α9) και Π.Δ. 28/2000 (Α22)». Με το προωθούμενο σχέδιο π.δ. καθορίζεται ότι μέχρι την 1-2-2007 θα ναυτολογείται ραδιοτηλεγραφητής Α' τάξης Εμπορικού Ναυτικού στα επιβατηγά πλοία που φέρουν ραδιοεξοπλισμό GMDSS, τα οποία εκτελούν πλόες κατηγορίας Β' μεταξύ ελληνικών λιμένων, συνολικής διαδρομής άνω των 80 ν.μ. από το αρχικό μέχρι το τελικό λιμάνι προορισμού ή κατηγορίας Α, όπως ορίζονται στο άρθρο 4 του π.δ.103/99 (Α110) και έχουν μεταφορική δυνατότητα πάνω από 250 επιβάτες».Όρος για την υλοποίηση της ρύθμισης ήταν η προηγούμενη εκκαθάριση του Μητρώου των Ασυρματιστών και της υποβολής στο ΥΕΝ ακριβούς καταλόγου των πραγματικά ανέργων. Όπως τόνισαν στη «Ν» στελέχη του υπουργείου, η εκκαθάριση αυτή δεν έγινε για αυτό το λόγο δεν προωθήθηκε η τροποποίηση.απο τη ναυτεμπορικη Edited December 5, 2014 by proud_ionian tag
proud_ionian Posted May 23, 2005 Author Posted May 23, 2005 συνεχεια απο ναυτεμπορικη Το ΥΕΝ Από την πλευρά του το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, υπό την εποπτεία του γ.γ. Ιωάννη Τζωάννου, σχεδιάζει τα επόμενα «βήματα» για να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα ανεργίας των ασυρματιστών. Για όσους ήταν εν ενεργεία ασυρματιστές, και είναι σήμερα άνεργοι, θα γίνουν καθηγητές στις Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού και στα ΚΕΣΕΝ, ενώ οι υπόλοιποι γίνεται προσπάθεια εύρεσης εργασίας μέσω του Οργανισμού Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού Προτάσεις Η Πανελλήνια Ένωση Ραδιοτηλεγραφητών και Ραδιοηλεκτρονικών Αξιωματικών Ε.Ν. στην επιστολή της προς τον πρωθυπουργό, προτείνει, για τους ασυρματιστές άνω των 45 ετών: - Προσμέτρηση της στρατιωτικής θητείας (μέχρι 24 μήνες το ανώτερο) σαν πραγματική θαλάσσια υπηρεσία για τη θεμελίωση συνταξιοδοτικού δικαιώματος, όσο και για επαύξησή του, άνευ ή έναντι συμβολικού ποσού εξαγοράς. Αντίστοιχα για τις γυναίκες ασυρματίστριες να δοθεί πλασματική υπηρεσία (μέχρι 24 μήνες το ανώτερο) άνευ ή έναντι συμβολικού ποσού εξαγοράς για τη θεμελίωση συνταξιοδοτικού δικαιώματος όσο και για την επαύξησή του. - Ο χρόνος φοίτησης στις σχολές Ε.Ν., στα Κέντρα Επιμόρφωσης Στελεχών Ε.Ν. όπως και ο χρόνος αποδεδειγμένης από το ΓΕΝΕ ανεργίας να προσμετράτε τόσο για τη θεμελίωση συνταξιοδοτικού δικαιώματος όσο και για την επαύξησή του. - Ο χρόνος ασφάλισης στο ΙΚΑ ή σε άλλο ασφαλιστικό Ταμείο κύριας ασφάλισης να μεταφέρεται στο ΝΑΤ τόσο για τη θεμελίωση συνταξιοδοτικού δικαιώματος όσο και για την επαύξησή του. Όσον αφορά τους ασυρματιστές κάτω των 45 ετών, οι προτάσεις της Ένωσης είναι: - Απασχόλησή τους σε υπηρεσίες που εποπτεύονται άμεσα από το ΥΕΝ, όπως ΔΕΕΠ, ΔΑΝ, ΑΣΔΕΝ, ΚΕΣΕΝ ΡΗ/ΡΕ, Οίκο Ναύτου, ΝΑΤ. - Απασχόλησή τους, σε άλλες δημόσιες υπηρεσίες όπως Υ.Π.Α. , ΟΤΕ, ΥΕΘΑ, ΕΜΥ, το 166, Νομαρχιακές Αυτοδιοικήσεις. - Ένταξή τους σε σχετικά προγράμματα ΟΑΕΔ με προσμέτρηση του αντίστοιχου χρόνου σαν συντάξιμη υπηρεσία στο ΝΑΤ.
Νάξος Posted December 4, 2014 Posted December 4, 2014 Ἀνασύρω ἕνα παλαιὸ θέμα ἀπὸ τὴν λήθην τοῦ παρελθόντος, διότι δὲν θέλω νὰ ἀνοίξῳ ἕνα καινούριο νῆμα γιὰ ἕνα θέμα ποὺ πιθανῶς θὰ συγκεντρώσει ἐλάχιστες ἀπαντήσεις. Δὲν γνωρίζω ἂν ὑπάρχουν ἀκόμη μάχιμοι ἀσυρματιστὲς/τηλεγραφητὲς στὴν ναυτιλία στὶς μέρες μας, ἀφοῦ τὸ ἀντικείμενο τῆς ἐργασίας των βάσει νόμου (ΠΔ 28/2000) ἀνατίθεται σὲ μέλη τοῦ πληρώματος ποὺ εἶναι κάτοχοι τῶν σχετικῶν πιστοποιητικῶν. Αὐτὸ ποὺ θὰ ἤθελα νὰ μάθῳ εἶναι ἂν θεωρητικῶς τὴν ἐργασία αὐτὴν μπορεῖ νὰ τὴν ἀναλάβῃ ἕνα ὁποιοδήποτε μέλος τοῦ πληρώματος (ἀκόμη καὶ τοῦ κατωτέρου) ἀρκεῖ νὰ διαθέτη τὰ ἀπαιτούμενα προσόντα. Ἐκτιμῶ ὅτι στὴν πράξιν τὰ καθήκοντα τῶν ἀσυρματιστῶν/ραδιοτηλεγραφητῶν τὰ ἀναλαμβάνει κάποιος ἀπὸ τοὺς πλοιάρχους.
Neptune Posted December 4, 2014 Posted December 4, 2014 Στο πλοιο υπαρχει ο GO (general operator) που εχει το αναλογο πιστοποιητικο και αντικαθιστα τον ασυρματιστη. Στην Ελλαδα, υπαρχει ενας μαχιμος στις Μινωικες, ενας στην ΑΝΕΚ και μερικοι στου Λουη
The ferry Posted May 17 Posted May 17 Σε ολόκληρον τον κόσμο υπάρχει κάποιος με ειδικότητα ασυρματιστή;;
Annivas Posted May 17 Posted May 17 Τι νόημα έχει να αναζητάμε μήπως έχει ξεμείνει κανένας ασυρματιστής εν ενεργεία σε ολόκληρο τον κόσμο ;; Είναι μια ουτοπική ερώτηση χωρίς νόημα που πιθανότατα κανείς να μην μπορεί να την απαντήσει με βεβαιότητα .
HMS Victory Posted May 17 Posted May 17 2 hours ago, The ferry said: Σε ολόκληρον τον κόσμο υπάρχει κάποιος με ειδικότητα ασυρματιστή;; Υπάρχουν σε φορτηγά με σημαία Ρωσίας που υποστηρίζουν το Πολεμικό Ναυτικό τους. Επίσης πρέπει να υπάρχουν ακόμα σε ορισμένες κατηγορίες πλοίων στην Άπω Ανατολή.
bmwdakias Posted May 19 Posted May 19 Μια απ τις καλύτερες ειδηκότητες του εμπορικου ναυτικού αν οχι η καλύτερη,να πούμε ομως πως όσο αφορά την ακτοπλοία λίγες ήταν οι εταιρίες που κρατήσανε τους αξιωματικούς του ασύρματου μέχρι τη συνταξιοδότηση τους,πολλοι βρήκανε δίοδο στη γεφυρα παιρνοντας το δίπλωμα του ανθυποπλοιάρχου και πολλοι στο λογιστηριο.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted May 19 Posted May 19 On 5/17/2025 at 6:36 PM, HMS Victory said: Υπάρχουν σε φορτηγά με σημαία Ρωσίας που υποστηρίζουν το Πολεμικό Ναυτικό τους. Επίσης πρέπει να υπάρχουν ακόμα σε ορισμένες κατηγορίες πλοίων στην Άπω Ανατολή. Μιλάμε γιά πλοία με τυπικά "εμπορικό" στάτους Εγώ ως παλαίμαχος του επαγγέλματος να το θέσω διαφορετικά Χρησιμοποιούνται κάπου στον πλανήτη τα σήματα μορς; Προσωπικά πιστεύω χώρες σαν αυτές που αναφέρθηκαν 1 hour ago, bmwdakias said: Μια απ τις καλύτερες ειδηκότητες του εμπορικου ναυτικού αν οχι η καλύτερη,να πούμε ομως πως όσο αφορά την ακτοπλοία λίγες ήταν οι εταιρίες που κρατήσανε τους αξιωματικούς του ασύρματου μέχρι τη συνταξιοδότηση τους,πολλοι βρήκανε δίοδο στη γεφυρα παιρνοντας το δίπλωμα του ανθυποπλοιάρχου και πολλοι στο λογιστηριο. Συνάδελφοί μου στην γέφυρα εξελίχθηκαν έως κ αρχιπλοίαρχοι.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now