Ferry Himuka Posted August 10, 2022 Posted August 10, 2022 Ένα ακόμη βίντεο από την απόδοση τιμών στο εκκλησάκι της μεταμόρφωσης του Σωτήρος ,αυτήν την φορά όμως το όμορφο θέαμα που μας χάρισαν τα Αχαιός, Αντιγόνη και Ποσειδών Ελλάς από την στεριά! https://youtu.be/IEfBdLM2unk
Ferry Himuka Posted September 7, 2022 Posted September 7, 2022 Σήμερα το Απόλλων Ελλάς πέρασε ανάμεσα από την νησίδα Μόνη και την πέρδικα της Αίγινας ώστε να αποδώσει τιμές στον Άγιο Σώστη!
Nick the Greek Posted December 9, 2022 Posted December 9, 2022 Αίγινα, δεκαετία του 80, σε μια πανέμορφη κάρτα εκείνης της εποχής. Βαπόρια φυσικά στο επίκεντρο, εύκολα αναγνωρίζει κανείς το χαρακτηριστικό Δελφίνι Εξπρές, στην πλώρη του ένα από τα μικρά επιβατηγά που τω καιρώ εκείνω συνεπικουρούσαν παντόφλες και ιπτάμενα δελφίνια στη γραμμή της Αίγινας. Για να δούμε αν μπορεί κανείς να βοηθήσει στην αναγνώριση.
Ferry Himuka Posted August 5, 2023 Posted August 5, 2023 Και φέτος όπως γίνεται τα τελευταία χρόνια , Αχαιός, Αντιγόνη και Ποσειδών Ελλάς κατέπλευσαν ανοιχτά των αγίων της Αίγινας και απέδωσαν τιμές στο εκκλησάκι της μεταμόρφωσης του Σωτήρος!
Ferry Himuka Posted August 6, 2023 Posted August 6, 2023 Ένα βίντεο από την χθεσινή απόδοση τιμών στο εκκλησάκι της μεταμόρφωσης του Σωτήρος
Nick the Greek Posted February 2, 2024 Posted February 2, 2024 Ώ έλατο, ώ έλατο... Από το Πρώτο Θέμα: Quote Μηνυτήρια αναφορά κατά παντός υπευθύνου για τη δολιοφθορά στον υποθαλάσσιο αγωγό ύδρευσης της Αίγινας κατέθεσε σήμερα ο Περιφερειάρχης Αττικής Νίκος Χαρδαλιάς στην Προϊσταμένη της Εισαγγελίας Πλημμελειοδικών Πειραιά. Ο Περιφερειάρχης κατέθεσε στην Εισαγγελία υποστηρικτικό της μηνυτήριας αναφοράς υλικό από τις αρμόδιες υπηρεσίες της Περιφέρειας, καθώς και σχετικές εκθέσεις επιθεώρησης, ώστε να εκκινήσει με ταχείες διαδικασίες η διερεύνηση για την τέλεση τυχόν αξιόποινων πράξεων κατά παντός υπευθύνου. Υπενθυμίζεται ότι πρόκειται για την τέταρτη ενέργεια δολιοφθοράς στον συγκεκριμένο αγωγό, ο οποίος συνδέει την Αίγινα με τη Σαλαμίνα, με αποτέλεσμα τη διακοπή της απευθείας υδροδότησης του νησιού από τις 24 Ιανουαρίου. Το ζήτημα απασχόλησε και το Περιφερειακό Συμβούλιο κατά την πρόσφατη συνεδρίασή του, κατά τη διάρκεια της οποίας ο κ. Χαρδαλιάς ενημέρωσε το σώμα για τα πορίσματα των αρμόδιων υπηρεσιών και για τις επικείμενες νομικές ενέργειες της διοίκησης. «Δεν θα κάτσουμε με σταυρωμένα χέρια. Και αν κάποιοι πιστεύουν ότι θα παίζουν με την υγεία των πολιτών είναι γελασμένοι. Όλα θα βγουν στο φως», δήλωσε μετά την κατάθεση της αναφοράς ο Περιφερειάρχης Αττικής, τονίζοντας ότι γνωστοποίησε στην Εισαγγελία κάθε διαθέσιμο στοιχείο, ζητώντας προκαταρκτική εξέταση για να αποκαλυφθούν όλοι όσοι εμπλέκονται στο ζήτημα. Η δήλωση του Περιφερειάρχη Αττικής, Νίκου Χαρδαλιά: «Δεν θα μείνουμε απλοί θεατές σε αυτό το απαράδεκτο γεγονός, με συνεχείς δολιοφθορές σε μία κρίσιμη υποδομή, όπως είναι αυτή του υποθαλάσσιου αγωγού της Αίγινας. Η Δικαιοσύνη και το κράτος έχουν τόσο τα μέσα, όσο και τις διαδικασίες, ώστε να δοθεί ένα τέλος σε αυτό που συμβαίνει. Δεν θα ήθελα να επεκταθώ περαιτέρω. Σήμερα, καταθέτουμε τη μηνυτήρια αναφορά και ζητάμε να διερευνηθούν συγκεκριμένα πράγματα. Να γνωρίζουν όλοι -όσο κι αν προσπαθούν να κρυφτούν- ότι όλα θα βγουν στο φως. Και ξέρουμε. Και θέλουμε. Και μπορούμε να δώσουμε λύσεις. Και να είναι σίγουροι, όσοι απεργάζονται τέτοιου είδους διαδικασίες, ότι θα μας βρουν απέναντί τους σε κάθε υπόθεση που αφορά την Περιφέρεια Αττικής. Θέλουμε να ξέρουμε ακριβώς τι έχει συμβεί. Ποιοι μπορεί να έχουν δόλο ή ποιοι μπορεί να αισθάνονται ότι έχουν να κερδίσουν μέσα από αυτή τη διαδικασία, δεν θα το πούμε εμείς, θα το πει η Δικαιοσύνη μετά την έρευνα που θα κάνει. Οι κάτοικοι της Αίγινας θέλω να ξέρουν ότι είμαστε δίπλα τους. Η Περιφέρεια Αττικής -το ξαναλέω- σε αυτό το παιχνίδι που παίζεται δεν μένει θεατής. Συμμετέχει ενεργά σε οτιδήποτε αφορά τη ζωή των πολιτών». Χωρίς περαιτέρω σχόλιο.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 14, 2024 Posted February 14, 2024 «Τορπίλες» από τον νερουλά εφοπλιστή Γιώργο Λεβεντάκη για το σαμποτάζ Νο 4 στην Αίγινα Quote Την ώρα που η νεοτρομοκρατία αναγεννάτε από τις στάχτες της και δηλώνει «παρούσα» μετά και τον εκκωφαντικό θόρυβο που έκανε η βόμβα στο Υπουργείο Εργασιας, οι διωκτικές Αρχές επιδίδονται σε αγώνα δρόμου προκειμένου να προλάβουν το επόμενο χτύπημα που, όπως εκτιμούν, θα είναι ακόμα και… αιματηρό! Μέσα στο Σαββατοκύριακο έστειλαν το δικό τους μήνυμα με τέσσερις συλλήψεις στη στεριά που, σύμφωνα με πληροφορίες της «Espresso», προήλθαν μέσω θαλάσσης, με αφορμή τις έρευνες για το «σαμποτάζ» που έγινε στον αγωγό που τροφοδοτεί την Αίγινα και το Αγκίστρι με το πιο πολύτιμο αγαθό, το νερό… Την «πληροφορία», πάντως, ποιοι κρύβονταν πίσω από την ανατίναξη του αγωγού διόλου τυχαία σ’ αυτή τη φάση χειρίστηκε το Τμήμα Εκβιαστών, καταδεικνύοντας πως η ροή ποινικών και τρομοκρατών παραμένει αστείρευτη. Η πολυδιαφημισμένη εμπλοκή στην ίδια υπόθεση του Χ.Τ., ηγετικού στελέχους της Συνωμοσίας Πυρήνων της Φωτιάς, με δυο ΟΥΚαδες και ενός πορτιέρη μόνο σύμπτωση δεν μπορεί να αποτελεί. Ο «άγνωστος» που τηλεφώνησε στη ΓΑΔΑ ανέφερε: «Μόνον αυτοί οι δύο έχουν τα μέσα και την τεχνογνωσία να ανατινάξουν τον αγωγό…» Οι δύο βατραχάνθρωποι του Πολεμικού Ναυτικού και ο πορτιέρης δίδυμος αδελφός τού ενός μπορεί να αφέθηκαν ελεύθεροι χωρίς όρους, αλλά ο 40χρονος Χ.Τ., γιος στιχουργού παλιών ρεμπέτικων τραγουδιών, επέστρεψε στην φυλακή απ’ όπου τον Ιούλιο του 2019 αποφυλακίστηκε με όρους. Έτσι, το μήνυμα εστάλη από τις Αρχές Ασφαλείας: «Καθίστε φρόνιμα, ξέρουμε ποιοι είστε και σήμερα υπάρχουν επιπτώσεις, δεν θα μείνετε ατιμώρητοι». Με αυτή την κίνηση οι διώκτες επιδιώκουν να αποθαρρύνουν και τα νεότερα μέλη του επονομαζόμενου «αντάρτικου πόλης» που «δοκιμάζονται» για τη μετά 17 Νοέμβρη εποχή και για ενέργειες κατά ορατών στόχων, που δεν βγάζουν απ’ το κάδρο στελέχη της Αντιτρομοκρατικής Υπηρεσίας. Στην «Espresso» μετά την καταστροφή μιλά για πρώτη φορά ο σημερινός δήμαρχος Τριφυλίας που προ αγωγού υπήρξε ο μοναδικός ιδιοκτήτης τεσσάρων πλοίων που εφοδίαζαν με νερό το νησί του Αργοσαρωνικού. Κατά τον Γιώργο Λεβαντάκη, σύντροφο παλαιότερα της Αντζελας Δημητρίου, τα περί βόμβας «είναι φούμαρα, έκαναν προχειροδουλειά και πάνε να δικαιολογήσουν τα 23.000.000 ευρώ που φάγανε για το έργο». Όπως σημείωσε ο κ. Λεβεντάκης, θεωρεί πως έχουν «οικονομικό δόλο» αυτοί που επιμένουν στα σενάρια ανατίναξης του αγωγού, επισημαίνοντας: «Εγώ εδώ και δύο χρόνια έχω πουλήσει τα τρία από τα τέσσερα πλοία που διέθετα για τη μεταφορά νερού στην Αίγινα στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα. Εκείνοι μάλιστα τα έχουν μετατρέψει σε μικρά πετρελαιοφόρα. Το τέταρτο πλοίο μου, που είναι και το μικρότερο, για τη μεταφορά νερού χωρητικότητας 1.000 κυβικών είναι παροπλισμένο εδώ επειδή η εταιρία στην οποία ανήκει βρίσκεται υπό εκκαθάριση. Αυτοί που ψάχνουν για δολιοφθορά έχουν φάει το καταπέτασμα σ’ ένα έργο (23.000.000 ευρώ κατά τα λεγόμενά του) που και ασφαλώς δεν πληροί τις σωστές προϋποθέσεις. Κατά τη γνώμη μου, η ζημιά έγινε λόγω κακής κατασκευής και επειδή δεν τοποθέτησαν και δεν έκατσε σωστά ο σωλήνας στον πυθμένα της θάλασσας και ασφαλώς επειδή το βάθος έχει διάφορες διακυμάνσεις τις οποίες και υπολόγισαν πολύ πρόχειρα. Όσοι βιάζονται να βγάλουν συμπέρασμα, αν τολμούν, πρέπει να βγάλουν τον σωλήνα έξω και να τον εξετάσουν εμπειρογνώμονες για να αποφανθούν εκείνοι ως ειδικοί αν πρόκειται για έκρηξη, όπως διατείνονται. Οφείλουν επίσης να μας πουν τι εγγυήσεις και για πόσα χρόνια έχουν δώσει για το πολυέξοδο έργο τους! Γιατί, αν υπάρχει εγγύηση και σπάσει ο αγωγός, τη φυσική ζημιά επιβαρύνεται ο κατασκευαστής, ενώ, αν υπάρχει δολιοφθορά, το πράγμα αλλάζει και πάει στο κράτος» τόνισε. Ερωτηθείς ο κ. Λεβεντάκης από τι άλλο θα μπορούσε να προκληθεί αυτή η μεγάλη διαρροή και μάλιστα για τέταρτη φορά, μας ανέφερε τα εξής: «Αν και η περιοχή είναι Natura, δεν αποκλείεται τώρα και από κάποια άγκυρα πλοίου και όχι φυσικά από κάποιο γρι-γρι. Πάντως, αφού, όπως λένε, είναι βόμβα, τότε γιατί δεν έγιναν κομμάτια οι μικρές τσιμεντόπλακες που σκεπάζουν τον αγωγό και απλώς μετακινήθηκαν λίγο; Για να είμαστε σοβαροί, ποιος σαμποτέρ έχει την τεχνογνωσία και τη δυνατότητα να μπορεί να κατέβει 45-50 μέτρα βάθους και να βάλει μια βόμβα… Εγώ σταμάτησα τη δουλειά αυτή επειδή δεν συνέφερε, καθώς στα υπόλοιπα νησιά του Αργοσαρωνικού είχε ήδη αρχίσει η αφαλάτωση του νερού». Πάντως στη συνομιλία μας ο κ. Λεβεντάκης, που αναδείχτηκε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά δήμαρχος Τριφυλίας, μας αποσαφήνισε πως πλέον η μόνη εμπλοκή της οικογένειάς του με τη θάλασσα είναι αυτή του υιού του που διαχειρίζεται το φεριμπότ «Νήσος Αίγινα». Από την άλλη ο Νίκος Τριανταφυλλάκης ωστόσο, πρόεδρος της ποδοσφαιρικής ομάδας Σαρωνικού Αίγινας, σε δηλώσεις του ανέφερε: «Αν φτάνουμε στο σημείο που έχουμε φτάσει, να μας φέρνουν νερό οι νερουλάδες, απροστάτευτοι από ιδιωτικά συμφέροντα ή ξένες δυνάμεις ή ποιος μπορεί να κάνει τέτοιο σαμποτάζ-πολλά λέγονται-, κλείστε το μπουρδ@λ@ να φύγουμε… Δεν μπορεί ένα ολόκληρο νησί να είναι στο έλεος κακοποιών, πρέπει να τους βρουν, αν είναι σαμποτάζ…»
Diagoras Posted February 14, 2024 Posted February 14, 2024 Θα τον καλέσει κανένας για κατάθεση; Ανεξάρτητα αν λέει αλήθειες ή ψέματα, πετάει πραγματικά τορπίλες...Θα γίνει ποτέ έρευνα; Υπάρχει ποτέ περίπτωση να αποδοθούν ευθύνες; Υπάρχει περίπτωση να πληρώσει έστω και ένα άτομο για την ταλαιπωρία ενός ολόκληρου νησιού εν έτει 2024; Ρητορικά φυσικά τα ερωτήματα, θα μας βάλει στη θέση μας η κυρία Ασημακοπούλου στην Ευρωβουλή😁
Ssiap21 Posted February 14, 2024 Posted February 14, 2024 Αρκετά περίεργη υπόθεση αυτή με τους αγωγούς της Αίγινας. Χωρίς να θέλω να αμφισβητήσω την εγκυρότητα του ρεπορτάζ της Εσπρέσο (που σαν ιδιότητα του Λεβεντάκη μας αναφέρει ότι ήταν σύντροφος της Λαίδης 😄) ο Τσάκαλος διέψευσε την εμπλοκή του με το συμβάν σύμφωνα με το news247
Panagia Ekatontapiliani Posted February 16, 2024 Posted February 16, 2024 Αστοχία στη «ραφή» του αγωγού βλέπει το Λιμενικό Quote Το ρήγμα εντοπίζεται στο σημείο όπου οι μήκους 400 μέτρων σωλήνες ενώνονται, ενώ δεν παρατηρήθηκαν σημάδια όπως τρύπες ή φθορές που παραπέμπουν σε έκρηξη Νέα δεδομένα στην υπόθεση του υποθαλάσσιου αγωγού ύδρευσης που συνδέει τη Σαλαμίνα με την Αίγινα δημιουργούν τα ευρήματα της αυτοψίας που ολοκλήρωσε την Τρίτη η Μονάδα Υποβρυχίων Αποστολών (ΜΥΑ) του Λιμενικού, παρουσία πραγματογνώμονος της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Πειραιά. Ο αγωγός υπέστη το πρωί της 25ης Ιανουαρίου σοβαρή βλάβη, η οποία αποδόθηκε αρχικά σε δολιοφθορά με χρήση εκρηκτικού μηχανισμού. Το διάστημα που ακολούθησε, οι βατραχάνθρωποι του Λιμενικού πραγματοποίησαν δύο αυτοψίες στο σημείο της ζημιάς, σε βάθος 50 μέτρων και απόσταση 830 μέτρων από την ακτή. Την πρώτη φορά, ήλεγξαν την τσιμεντένια κάλυψη του αγωγού δίχως να εντοπίσουν ζημιές συμβατές με έκρηξη. Αποφασίστηκε, ωστόσο, να γίνει νέα αυτοψία, ούτως ώστε να ελεγχθεί η κατάσταση του αγωγού ύδρευσης αφού όμως πρώτα ανασηκωθεί το τσιμεντένιο περίβλημά του. Την Τρίτη, υπάλληλοι της κατασκευάστριας εταιρείας του αγωγού με ειδικό πλωτό γερανό μετακίνησαν το τσιμεντένιο κάλυμμα και στη συνέχεια τα στελέχη της ΜΥΑ προχώρησαν σε δεύτερη αυτοψία. Σύμφωνα με πληροφορίες, κατέγραψαν βλάβες που παραπέμπουν σε αστοχία υλικού και όχι σε έκρηξη. Και αυτό διότι το ρήγμα στον αγωγό εντοπίζεται στη «ραφή», στο σημείο δηλαδή όπου ενώνονται οι μήκους 400 μέτρων σωλήνες. Επίσης, στην επιφάνεια του πλαστικού αγωγού δεν εντοπίστηκαν σημάδια όπως τρύπες ή φθορές από βίαιη πρόσκρουση των σκύρων στην εξωτερική επιφάνεια του σωλήνα, κάτι που αναμφίβολα θα είχε συμβεί σε περίπτωση έκρηξης. Στον εισαγγελέα το υλικό Οι βατραχάνθρωποι της ΜΥΑ βιντεοσκόπησαν την επιχείρηση και το σχετικό υλικό θα διαβιβαστεί στον εισαγγελέα Πειραιά, με το τελικό πόρισμα να συντάσσεται από τον διορισμένο από την εισαγγελία πραγματογνώμονα. Σε ό,τι αφορά τα αίτια καθίζησης της τσιμεντένιας επικάλυψης, όπως αυτή αποτυπώθηκε στα βίντεο από την αυτοψία που πρώτη έκανε στο σημείο της βλάβης η κατασκευάστρια εταιρεία, οι εκτιμήσεις των στελεχών του Λιμενικού είναι ότι προκλήθηκε από την ταχεία διάβρωση του πυθμένα ως αποτέλεσμα της βίαιης διαρροής γλυκού νερού. Το νερό που διέρρεε από τον αγωγό «έσκαψε» τον βυθό και προκάλεσε καθίζηση των τσιμεντοστρωμάτων. Η κατασκευάστρια εταιρεία τηρεί στάση αναμονής, μεταξύ άλλων, διότι έχει διορίσει τεχνικό σύμβουλο, ο οποίος εμμένει στην εκδοχή της δολιοφθοράς με χρήση βόμβας. Εργασίες αποκατάστασης Τα αμέσως επόμενα εικοσιτετράωρα, πάντως, υπάλληλοι της εταιρείας αναμένεται να ξεκινήσουν εργασίες στο σημείο για την –έστω προσωρινή– αποκατάσταση της βλάβης. Την πληροφορία μετέφερε στην «Κ» ο δήμαρχος της Αίγινας, Γιάννης Ζορμπάς. Η υδροδότηση της Αίγινας έχει διακοπεί από την 25η Ιανουαρίου και έκτοτε το νησί εξυπηρετείται από γεωτρήσεις. Σε περίπτωση που οι αρμόδιες αρχές καταλήξουν στο συμπέρασμα ότι η βλάβη οφείλεται σε αστοχία υλικού, το κόστος αποκατάστασης υποχρεούται να καλύψει η κατασκευάστρια εταιρεία, ενώ σε περίπτωση δολιοφθοράς η Περιφέρεια. Το θέμα ανέδειξε ο περιφερειάρχης Νίκος Χαρδαλιάς υποβάλλοντας μηνυτήρια αναφορά στην εισαγγελία Πειραιά καταγγέλλοντας «ύποπτα για δολιοφθορά» περιστατικά. Από το 2020 μέχρι και τον Ιούλιο του 2022, εξάλλου, έχουν καταγραφεί τρία περιστατικά δολιοφθοράς του αγωγού.
Ferry Himuka Posted August 6, 2024 Posted August 6, 2024 (edited) Για όσους ενδιαφέρονται, το Magic 1 δεν τα πάει και άσχημα στην Αγία Μαρίνα και απ ότι είδα σήμερα είχε τον ίδιο κόσμο με το Aero στην αναχώρηση για Πειραιά! ( Γύρω στα 100-150 άτομα ) Από Ύδρα τώρα για Πειραιά δεν είχε και πολύ κόσμο και Αγία Μαρίνα δεν κατέβηκε κάνεις. Edited August 6, 2024 by Ferry Himuka
Ferry Himuka Posted August 19, 2024 Posted August 19, 2024 (edited) Μετά από πολλά χρόνια σήμερα στην Αίγινα βρίσκεται Κρουαζιερόπλοιο! Απο το aeginaportal.gr : Quote Το κρουαζιερόπλοιο "Azamara Journey" έφτασε σήμερα το πρωί στην Αίγινα, προερχόμενο από Σαντορίνη, με 687 επιβάτες και 390 μέλη πληρώματος. Θα παραμείνει αγκυροβολημένο έξω από το κεντρικό λιμάνι της Αίγινας έως τις 8 μ.μ. οπότε και θα αναχωρήσει για το λιμάνι του Πειραιά. Το κρουαζιερόπλοιο "Azamara Journey" ανήκει στην "Azamara Club Cruises", πλοία της οποίας έχουν επισκεφθεί την Αίγινα στο παρελθόν. Κατά τη διάρκεια της παραμονής του στην Αίγινα, αναμένεται να αποβιβαστούν στο νησί με τέντερ του πλοίου, περίπου το 70% των επιβατών και το 25% των μελών του πληρώματος. Οι επιβάτες ακολουθώντας το πρόγραμμα θα επισκεφθούν διάφορα σημεία τουριστικού ενδιαφέροντος στο νησί. Στο ραδιόφωνο του Aegina Portal μίλησαν ο δήμαρχος και πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου κ. Γιάννης Ζορμπάς και ο κ. Σωτήρης Μαρμαρινός, ιδιοκτήτης του πρακτορείου που αντιπροσωπεύει το κρουαζιερόπλοιο στην Αίγινα. Ο κ. Γιάννης Ζορμπάς, ανάμεσα σε άλλα, υπογράμμισε ότι το Λιμενικό Ταμείο Αίγινας, έχει ξεκινήσει, ήδη, τις διαδικασίες προκειμένου να δρομολογηθεί η εφαρμογή του κώδικα ISPS στο λιμάνι της Αγίας Μαρίνας, ώστε να είναι εφικτή η αποβίβαση επιβατών από κρουαζιερόπλοια στο εκεί λιμάνι. Ο κ. Σωτήρης Μαρμαρινός δήλωσε, ανάμεσα σε άλλα, ότι είναι το πέμπτο κρουαζιερόπλοιο, που αντιπροσωπεύει φέτος το πρακτορείο του στην Αίγινα και σημείωσε πως ευελπιστεί, ότι από την επόμενη χρονιά θα έρθουν περισσότερα στο νησί, αρκεί να υπάρχει βοήθεια, ως προς την βελτίωση των εγκαταστάσεων του λιμένα. Edited August 19, 2024 by Nick the Greek Quote
Metal maniac Posted April 27 Posted April 27 Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος πλήθος κόσμου και σκαφών συγκεντρώθηκαν στις Νήσους Λαγούσες, ανοιχτά της Αίγινας, ώστε να πραγματοποιηθεί τρισάγιο και να γίνει ρίψη στεφάνων στη μνήμη των 42 πεσόντων του Ναυαγίου του Αντιτορπιλικού “Ύδρα”. Ταυτόχρονα, το F/B Ποσειδώνας και το F/B Αχαιός παρεκκλίνουν της πορείας τους και αποδίδουν τιμές με παρατεταμένους συριγμούς και μάνικες νερού. Στην περιοχή πλέουν επίσης σκάφη του λιμενικού και πολλά μικρά αλιευτικά σκαφή της Αίγινας. Το βράδυ της ίδιας ημέρας το F/B Απόλλων Ελλάς αποδίδει και αυτό τιμές με την ελληνική σημαία να έχει φωτιστεί με 42 καντήλια όσα και τα θύματα του ναυαγίου. Ίσαλος 2025! Οφείλουμε ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Cpt κ. Μακαρατζή Παναγιώτη για όλη την οργάνωση της τιμητικής εκδήλωσης που κρατά την παράδοσή μας ζωντανή. Τέλος, Ευχαριστούμε θερμά τα πλήρωματα του Αχαιός, του Ποσειδώνα και του Απόλλων Ελλάς για τη θερμή φιλοξενία στα πλοία. ''Στις 22/04/1941 το “Ύδρα” / D-97 αντιτορπιλικό τύπου 'DARDO' βυθίστηκε από σφοδρή αεροπορική γερμανική προσβολή κοντά στη νησίδα Λαγούσα του Σαρωνικού. Στη διάρκεια της επιδρομής και του ναυαγίου του πλοίου σκοτώθηκε ο κυβερνήτης του αντιπλοίαρχος Θ. Πεζόπουλος, ο ύπαρχος πλωτάρχης Βλαχάβας και 2 ακόμη αξιωματικοί, 12 υπαξιωματικοί και 26 ναυτοδίοποι. Το υπόλοιπο πλήρωμα διασώθηκε χάρη στη συνδρομή των αλιέων της Αίγινας οι οποίοι έσπευσαν στον τόπο του ναυαγίου. Έκτοτε αποδίδουν φόρο τιμής τέτοια μέρα κάθε χρόνο. '' *Το κείμενο είναι από την περιγραφή του βίντεο
georgios express Posted April 27 Posted April 27 «καθ´ ην στιγμὴν τὸ ὕδωρ ἐκάλυπτε τὸ ἔνδοξον σκάφος, μία φωνή ηκούσθη εκ της θαλάσσης, επαναληφθείσα παρά δεκάδος στομάτων: Ζήτω η «Ύδρα». Τοῦτο ἀπετέλεσε τὸν ὡραιότερον ἐπιτάφιον τῶν προσφιλῶν συναδέλφων καὶ συμπολεμιστῶν, τοὺς ὁποίους ἡ θάλασσα, ποὺ τόσο ἠγάπησαν, διὰ παντὸς συνεκράτησεν εἰς τοὺς κόλπους της». (Σ. Μελάς, «Η δόξα του 40 στα βουνά και στα πέλαγα», εκδόσεις Μπίρη, σελ. 311). Παρατηρήστε την αόρατη γραμμή που συνδέει τον Κίμωνα στην Σαλαμίνα της Κύπρου το 450 πΧ, τον «´Αρη» του Τσαμαδού στην Σφακτηρία το 1825 και τον Υποπλοίαρχο Ε. Τσομάκη στην Κηρύνεια στις 20 Ιουλίου 1974.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now