proud_ionian Posted March 24, 2024 Posted March 24, 2024 On 2/28/2024 at 8:21 PM, Nick the Greek said: Παίζει να αποδειχτούν και τα τελευταία παραδοσιακά φέρρυ που θα χτίσει ποτέ η P&O, διότι τους Αχαιούς της Μάγχης εγώ τους κατατάσσω μαζί με το Ναύαρχος Αποστόλης. Βλέπουμε λοιπόν το Spirit of France και το Spirit of Britain σε συνάντησή τους έξω από τα φανάρια του Calais. Σύμφωνα με το Ferries!, κυκλοφορούν φήμες ότι περισσεύει το ένα από τα δύο Spirit και είναι προς πώληση. Ήδη το Spirit of Britain είναι εκτός δρομολογίων στο αγκυροβόλιο της Δουνκέρκης.
nomikos Posted March 24, 2024 Posted March 24, 2024 Ταιριάζουν πολύ στο προφίλ της Αττικα. Ιδανικά για Κρήτη,Δωδεκάνησα Αδριατική.
giorgos_249 Posted March 24, 2024 Posted March 24, 2024 Αν δε γίνουν 30 ετών δε θα τα πλησιάσουν.... Εξάλλου αν δείξουμε ότι υπάρχουν αξιόλογα πλοία παίρνοντας ένα θα βγει το όνομα και μετά πως θα κλαιγομαστε ότι "δεν υπάρχει τίποτα και θέλουμε επιδοτήσεις" για να φέρουμε πλοία? 🤣🤣 (Αυτό πάντως το ταξιδεψα το Μάιο του 2019 κ νομίζω δεν έχει κανένα κρεβάτι)
Nick the Greek Posted March 24, 2024 Posted March 24, 2024 Μηδέν καμπίνες, εκτεταμένοι επιβατικοί χώροι με πολύ ευρύχωρα σαλόνια και χώρους εστίασης, καθόλου καθίσματα αεροπορικού τύπου όσο θυμάμαι, εδώ έχουμε και εσωτερικές. Πλώρες και πρύμες κατασκευασμένες για τη Μάγχη, όχι 2 αλλά 4 κύριες μηχανές. Το Fakta αναφέρει και 8.5 μέτρα βύθισμα που ίσως να περιορίζει κιόλας το που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν. Με λίγα λόγια, ακριβά στην αγορά, απαιτείται πολύ εκτεταμένη και πολυδάπανη μετασκευή και φυσικά δεν θα είναι και φτηνά στη συντήρηση.
Nick the Greek Posted May 14, 2024 Posted May 14, 2024 Μέγα θέμα και θέαμα για μια ακόμη φορά η P&O Ferries στο ΗΒ. Αφορμή η κατάθεση του CEO τους σε επιτροπή της Βουλής που διερευνά(2 χρόνια μετά το γεγονός) τα ξεφτιλίκια με τις απολύσεις όλων των ναυτικών της εταιρείας. Ο τύπος που καθαρίζει μια 500αρού χιλιάδες λίρες το χρόνο, παραδέχθηκε πως δεν θα μπορούσε να ζήσει σαν ωρομίσθιος των 4.87 λιρών την ώρα, ποσό που αποδεδειγμένα λαμβάνουν κάμποσοι από τους υπαλλήλους της εταιρείας που ο ίδιος διευθύνει. Σημειωτέον πως ο ελάχιστος μισθός στο ΗΒ είναι 11.44 λίρες την ώρα. Η άλλη παράμετρος που βλέπω εγώ είναι πως η κριτική εξαντλείται στον συγκεκριμένο υπάλληλο και δεν πιάνει τους Άραβες που πραγματικά διευθύνουν την εταιρεία και που αν ήταν στο χέρι τους θα είχαν Μπαγκλαντεσιανούς υπό την απειλή των όπλων να δουλεύουν επάνω στα πλοία μέχρι να πεθάνουν. Και που φωτογραφίζω τα πλοία τους πολύ είναι, ούτε Φανερωμένη – Μέγαρα με την P&O.
Nick the Greek Posted October 14, 2024 Posted October 14, 2024 (edited) Έστω και με καθυστέρηση, η κυβέρνηση του ΗΒ αντιδρά στα νομότυπα τερτίπια της P&O και αλλάζει τη σχετική νομοθεσία έτσι ώστε να μην μπορεί ο εργοδότης να αλλάζει σαν πουκάμισα όλο του το εργατικό δυναμικό μέσα σε μια νύχτα, αλλά και να συμμορφώνεται σε έναν ελάχιστο ωραίο μισθό. Περισσότερα στον Guardian με τις σχετικές δηλώσεις. Δεν ξέρω αν το έχω αναφέρει στο παρελθόν, αλλά γνωρίζω περίπτωση πρώην Πλοιάρχου της P&O στη Μάγχη ο οποίος πρίν από 5-6 χρόνια είχε ήδη ψυλλιαστεί τι πάει να γίνει. Αν το πιστεύετε λοιπόν, πήγε και έκανε επανεκπαίδευση σαν λογιστής, δουλειά την οποία κάνει ακόμη και σήμερα, μέχρι να βγεί στη σύνταξη. Edited October 14, 2024 by Nick the Greek Link
proud_ionian Posted October 14, 2024 Posted October 14, 2024 3 hours ago, Nick the Greek said: Έστω και με καθυστέρηση, η κυβέρνηση του ΗΒ αντιδρά... Άλλη κυβέρνηση. Όχι αυτή που ήταν όταν έγιναν τα παρατράγουδα.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now