Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted
On 2/28/2024 at 8:21 PM, Nick the Greek said:

Παίζει να αποδειχτούν και τα τελευταία παραδοσιακά φέρρυ που θα χτίσει ποτέ η P&O, διότι τους Αχαιούς της Μάγχης εγώ τους κατατάσσω μαζί με το Ναύαρχος Αποστόλης:D. Βλέπουμε λοιπόν το Spirit of France και το Spirit of Britain σε συνάντησή τους έξω από τα φανάρια του Calais.

Σύμφωνα με το Ferries!, κυκλοφορούν φήμες ότι περισσεύει το ένα από τα δύο Spirit και είναι προς πώληση. Ήδη το Spirit of Britain είναι εκτός δρομολογίων στο αγκυροβόλιο της Δουνκέρκης.

Posted

Ταιριάζουν πολύ στο προφίλ της Αττικα.

Ιδανικά για Κρήτη,Δωδεκάνησα Αδριατική.

Posted

Αν δε γίνουν 30 ετών δε θα τα πλησιάσουν.... Εξάλλου αν δείξουμε ότι υπάρχουν αξιόλογα πλοία παίρνοντας ένα θα βγει το όνομα και μετά πως θα κλαιγομαστε ότι "δεν υπάρχει τίποτα και θέλουμε επιδοτήσεις" για να φέρουμε πλοία? 🤣🤣 

(Αυτό πάντως το ταξιδεψα το Μάιο του 2019 κ νομίζω δεν έχει κανένα κρεβάτι)

Posted

Μηδέν καμπίνες, εκτεταμένοι επιβατικοί χώροι με πολύ ευρύχωρα σαλόνια και χώρους εστίασης, καθόλου καθίσματα αεροπορικού τύπου όσο θυμάμαι, εδώ έχουμε και εσωτερικές. Πλώρες και πρύμες κατασκευασμένες για τη Μάγχη, όχι 2 αλλά 4 κύριες μηχανές. Το Fakta αναφέρει και 8.5 μέτρα βύθισμα που ίσως να περιορίζει κιόλας το που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν. Με λίγα λόγια, ακριβά στην αγορά, απαιτείται πολύ εκτεταμένη και πολυδάπανη μετασκευή και φυσικά δεν θα είναι και φτηνά στη συντήρηση.

  • 1 month later...
Posted

Μέγα θέμα και θέαμα για μια ακόμη φορά η P&O Ferries στο ΗΒ. Αφορμή η κατάθεση του CEO τους σε επιτροπή της Βουλής που διερευνά(2 χρόνια μετά το γεγονός) τα ξεφτιλίκια με τις απολύσεις όλων των ναυτικών της εταιρείας. Ο τύπος που καθαρίζει μια 500αρού χιλιάδες λίρες το χρόνο, παραδέχθηκε πως δεν θα μπορούσε να ζήσει σαν ωρομίσθιος των 4.87 λιρών την ώρα, ποσό που αποδεδειγμένα λαμβάνουν κάμποσοι από τους υπαλλήλους της εταιρείας που ο ίδιος διευθύνει. Σημειωτέον πως ο ελάχιστος μισθός στο ΗΒ είναι 11.44 λίρες την ώρα. Η άλλη παράμετρος που βλέπω εγώ είναι πως η κριτική εξαντλείται στον συγκεκριμένο υπάλληλο και δεν πιάνει τους Άραβες που πραγματικά διευθύνουν την εταιρεία και που αν ήταν στο χέρι τους θα είχαν Μπαγκλαντεσιανούς υπό την απειλή των όπλων να δουλεύουν επάνω στα πλοία μέχρι να πεθάνουν. Και που φωτογραφίζω τα πλοία τους πολύ είναι, ούτε Φανερωμένη – Μέγαρα με την P&O.

  • 5 months later...
Posted (edited)

Έστω και με καθυστέρηση, η κυβέρνηση του ΗΒ αντιδρά στα νομότυπα τερτίπια της P&O και αλλάζει τη σχετική νομοθεσία έτσι ώστε να μην μπορεί ο εργοδότης να αλλάζει σαν πουκάμισα όλο του το εργατικό δυναμικό μέσα σε μια νύχτα, αλλά και να συμμορφώνεται σε έναν ελάχιστο ωραίο μισθό. Περισσότερα στον Guardian με τις σχετικές δηλώσεις. Δεν ξέρω αν το έχω αναφέρει στο παρελθόν, αλλά γνωρίζω περίπτωση πρώην Πλοιάρχου της P&O στη Μάγχη ο οποίος πρίν από 5-6 χρόνια είχε ήδη ψυλλιαστεί τι πάει να γίνει. Αν το πιστεύετε λοιπόν, πήγε και έκανε επανεκπαίδευση σαν λογιστής, δουλειά την οποία κάνει ακόμη και σήμερα, μέχρι να βγεί στη σύνταξη.

Edited by Nick the Greek
Link
Posted
3 hours ago, Nick the Greek said:

Έστω και με καθυστέρηση, η κυβέρνηση του ΗΒ αντιδρά...

Άλλη κυβέρνηση. Όχι αυτή που ήταν όταν έγιναν τα παρατράγουδα.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...